Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Otsokatu10
profiilit
Otsokatu10
Otsokatu10
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+eihän+tuo+ole+ollenkaan+harvinaista,+minut+(miehenä)+on+mukavaa+kun+nainen+hieroo+klitoristaan+ja+kun+takaapäin+häntä+nain+voi+välillä+koskettaa+jäykkää+klitorista,+todella+mukavaa+,+mukavuutta+lisää+se+et+nainen+räplää+itseään+ja+samalla+ottaa+suihin,+naiinenkin+tykkää++tällläisesta
23.02.2020 15:26
No+mä+aamuyöstä+herään+ja+jököttää+okein+kunnolla+pallit+ihan+kovana+ja+terska+ihan+märkä,+no++hieron+nesteillä+kullia+ja+pusseja+ja+ajattelen+entisen+naisystävän+suihinottoa,+hän+kyllä+osasi+lutkuttaa,+ja+monesti+suuhun+meni+aikas+kovaa+kermat
23.02.2020 15:16
Kyllä+mäkin+tykkään+karvakolmiosta,+mulla+pari+hyvää+kuvaa+naisesta+kun+on+karvakolmio+ja+melko+kookkaat+häpyhuulet,+tulee+seisokki+jo+ajatuksestakin.+Nuolemaankun+pääsis+tuollaista
23.02.2020 14:27
Kyllä+posliinipimpukka+on+aivan+valloittava,+pieni+karvakolmio+on+myös,+en+itse+karvaista++pimpukkaa+nuole,+mites+te+naiset,+mieheltä+odotatte,+ite+pidän+posliinia,+kun+aiempi+tyttöystävä+tykkäs+suihinotosta+kun+oli+posliini
23.02.2020 12:34
Tykkäävätkö+naiset+karvattomista+miehistä,+itse+olen+usein+karvaton+posliini,+minusta++naisella+pieni+karvakolmio+on+vallan+kiihottava+jo+ajatuksenakin(mies+53v)
23.02.2020 12:08
Jos++liikaa+määrää+ja+sanelee+ehtoja+puolin+ja+toisin+on+sairasta,+selvitä+asia+hänelle+ja+kerro,+että+jos+ei+paranna+tapojaan+,+on+st+parempi+erota(mies+53v)
23.02.2020 11:49
1 / 1