Posliini saa miehen nuolemaan

china

Onko aina näin?

Huomasin, kuinka uusi partnerini ensitöikseen syöksyi nuolemaan paljasta haaroväliäni. Jos tämä vetoaa yleensäkin miehiin, en ikipäiväni kasvata minkäänlaista karvoitusta takaisin.

Posliini on siisti ja kaunis.

83

10225

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvaton on

      Kylläpä se näin taitaa olla, että posliinia tekee mieli nuolla enemmän kuin karvakasaa. Itse jätän joskus suuseksin väliin jos haarovälistä löytyy liian karvainen tavara. Mutta onneksi nykyään tytöt on siistittyjä tai posliineja

    • aaahaa

      kyllä se on varmasti hieno niin minäkin olisin tehnyt kieli viivaan ja lopuksi jorma sisään.

      • sileää.

        Aah, ihanaa kosteaa pimppiä nuolla.


    • 16+16

      Minäki olen huomannu, että miehet yleensä tykkää paljaasta enemmän ja nykyään ajan alapäänkin epilaattorilla. Ekat pari kertaa sattui melkosesti, mut ei sitten enää kun karvat alkoi kasvamaan hennommin juurin. Tulee ihanan sileää, ei karheaa sänkivaihetta ja riittää ajelu kerran-pari viikossa. Suosittelen.

      • pimppimän

        Tytöt, nyt kaikki paljaaksi

        Siitä pojat tykkää.


    • Minä vaan

      KYLLÄ Posliini on PARAS!!!!!!!

    • Minnuliini92

      Myös posliinipoikaa on kiva nuoleskella! Ajakaa jätkät ne karvat pois. Vehkeenne näyttää suuremmalta ja kasseja on kiva imeskellä samalla kun eivät karvat tartu hampaisiin!

      • Big Blue Balls

        Mennäänkö naimisiin?


      • N51

        Minä vasta erottuani ajelin alpään sileäksi, kun tykkään nuoremmista miehistä olen huomannut että saa suu seksiä paljon useimmin kun ennen. Kesäisin kun ei ole kun hame päällä ja vilauttaa niin nuorikin poika lähtee "harjottelemaan" posliinia naimaan. Iästä en aina tiedä muutakun seisoo...


      • Orimattila
        N51 kirjoitti:

        Minä vasta erottuani ajelin alpään sileäksi, kun tykkään nuoremmista miehistä olen huomannut että saa suu seksiä paljon useimmin kun ennen. Kesäisin kun ei ole kun hame päällä ja vilauttaa niin nuorikin poika lähtee "harjottelemaan" posliinia naimaan. Iästä en aina tiedä muutakun seisoo...

        Vanhemman naisen kanssa on ihanaa nuolla ja työntää karvaton kalu sisään ja antaa hänelle pitkään nautintoa.olen 45v ja kokemusta ja kestävyyttä riittää.


    • Kyllä

      posliini on parasta. Sen lumoon päästyä on vaikea muuta kuvitellakaan :).

    • Niin se on !

      Naisella lyhyt siisti karvoitus kaunis naisellinen, itse miehenä reilusti cheivattu, pallit ajeltu ja kalun päällä lyhyehkö 3-4mm karvoitus, melko siisti sanoisin.

    • ffds

      Posliini rules, se on kiihottava. Nuolen myös karvaista pillua, siinä mielessä se ei vaikuta. Jos ollaan siinä tilanteessa, ei sillä enää ole väliä mun mielestä... itse ajan kyllä munakarvat, joko trimmaan tai ajan kokonaan pois. Skarpimman näköistä. Ensimmäisen kerran, kun ajoin poslariksi, näytti jotenkin oudolta, kun kaikki pussien yläpään detskut näkyivät, mutta nykyään pidän. Jos nyt voi verrata. Mutta pillun nuolemisessa sillä ei mun mielestä ole niin väliä, kunhan karvoissa ei ole jotain likaa. Kusta saa olla, se on aika luonnollista

    • 9+9

      Minä en ainakaan halua saada karvoja suuhuni. Posliinin omaavalle naiselle on sen sijaan kiva nuolla kielellä orgasmi.

    • jhgfds,

      Posliinia on tosiaan kivempi nuolla, mut esteettiseltä kannalta sellainen osittain ajeltu on must sexympi

    • hunter1

      poslari tai kiitorata :P
      Ikävä niitä karvoja on suusta kaivaa ;)

      • vaihda vuosimallia

        Alle 18v. tytöt on kaikki posliineja nykyään.

        Kannattaa vaihtaa nuorempaan.


      • ukkosmyrkky
        vaihda vuosimallia kirjoitti:

        Alle 18v. tytöt on kaikki posliineja nykyään.

        Kannattaa vaihtaa nuorempaan.

        sillä en heihin koskekkaan!


      • kunnon karvapehku
        vaihda vuosimallia kirjoitti:

        Alle 18v. tytöt on kaikki posliineja nykyään.

        Kannattaa vaihtaa nuorempaan.

        alle 10-v tytötkin on posliineja pölvästi!


    • karvat pois

      Posliini on paras - ja varsinkin märkänä. Nam, nam...

      Karvasta p*llua ei tee mieli nuolla. Panna voi ehkä pimeässä. Karvat latistavat tunnelmaa pahemmin, kuin mummo alkkarit. Vain naisvihaajat voivat suositella häpykarvojen pitoa.

      • Anonyymi

        Vittu mikä tampio olet. Idiootti. Karvat ovat LUONNOLLISET, posliini ei sitä todellakaan ole!


    • leif2

      Olen 55- v miesja saan päivittäin nuoleskella tyttöjen paljaita pimppejä...tyttöjä tulee mun luokse vaan kun osaan nuolla niitä...en pane niitä koskaan.Nuolen vaan.

    • sklsoi

      Sulla pullat hyvin uunissa :) Itse tykkään myös nuolla karvatonta pimpsaa, mutta panematta en pysty olemaan. Nuoleminen kiihottaa myös samalla itseäni ja kalu alkaa vaatimaan omaa osuuttaan. Ja samalla, kun nainen saa orgasmin, niin kaluni on niin kova, että se on pakko työntää sisälle märkään...Mutta periaatteessa voisin kyllä nuolla enemmän, kuin pystyn panemaan, sillä onhan märkä, posliininen p*llu jotakin aivan mahtavaa...

    • Kun on tätä karvoitusta pitkin kroppaa, niin jotenkin näyttäisi mölliltä kokonaan ajeltu. Mutta siistiä toki passaa. Eikä vallan vähäisin peruste ole (lue: olisi) se, että kumpikaan osapuoli ei joudu kakomaan karvoja kurkustaan tai edes nyppimään niitä hampaidensa välistä.

    • kotkanmies 69

      kyl mää oon aina vaimon nuollu vaik ei oo poslari ollutkaan jo 20v. muita en sitten kyllä nuolekkaan..

    • Mitä ihmeen väliä onko posliini vai ei.
      Enemmän on se käsitys että posliinia haluavat ovat piilo pedofiilejä.
      Lapsethan ovat karvattomia. Karvat ovat luontaisia aikuisella kuten parta miehellä.

      • k.arvat puis

        Oot muuten ollikas aika ahdasmielinen p. pää.


      • petteri

        mulle olis ihanaa kun olis koko keho karvanen se kiihottaa
        ja tuuhea karvoitus vitussa on kiihottava
        ja miestä mukava imeä kun on paljon karvoja
        homojen himo hommaa
        terv:pekka


      • ....

        Homo!!


    • tytteli1

      sitten kun pojat ajeltte ne munan karvat muistakaa myös ajaa pesvaosta ne haituvat veke

      • pumppernikkeli

        Persvaosta en aja , sillä haluan säilyttää niissä olevat pumppernikkelit. Muuten ajan, sillä ei tartu niin paljon satiaisia.


    • Mausta tykkäävä

      Kyllä posliini on mukavampi antaa suuseksiä,mutta kyllä karvallinenkin saa ainakin minulta kielihoitoa kanssa.Se vaan on sellainen juttu,jos mies tykkää nuolla naisensa kuumaksi ennen aktia ja nainen tykkää siitä niin sehän on ihan miehelle velvollisuus.Kaikki naisetkaan eivät tykkää,että heitä nuollaan sieltä.Itselleni on kuitenkin ihan namia saada antaa suuseksiä naiselle,koska tykkään saada antaa parhainta nautintoa ja vielä,kun tykkään mausta niin onpihan se ihanaa.

      • vaaterloo

        Makuaistinsa kullakin!


      • Anonyymi

        Nimenomaan, se maku on aivan mahtava! Ja sheivattua on mukavampi nuolla, mutta maku ratkaisee :)


    • fakta homma

      Sitä en tiedä, mutta yli 50-vuotiaan miehen on varminta pissiä istualtaan, ettei tule sotkua.

    • Pastori Laest

      Juuri näin!

      Onko mitään sen vastenmielisempää kuin karvainen sukupuolielin?

      Ties mitä eritteitä lie tarttunut päivän mittaan!

      Posliini on uskomattoman kiihottava, sanoinko jo, uskomattoman kiihottava...........

    • 12+3

      puhtaus ja taudittomuus on tsunamiosastolla tärkeämpää kuin karvattomuus, kuin myös kondomin käyttö.

    • karvatorttu

      No shit sherlock.

    • aahaah69

      Meillä on ollut sekä paljasta, että karvoitusta. Koska olemme pitkän parisuhteen takana, on helppoa hyväksyä toinen. Nyt meillä on tarkoitus myös laajentaa reriiviä, joten parasta tarrautua höylään.

    • Kielimies

      Aina nuolen oli posliini tai ei ja teen sen mielelläni. Tosi mies ei valita!

    • Pimmmm

      Minä aina saan nuolentaa, vaikken ajelekaan. Joskus ajelin ja totesin, ettei oo mun juttu. Iho ärsyyntyy. Helpommalla pääsee, kun ei ajele ja kuitenkin saan, mitä haluan, keneltä haluan...

      • tosi on

        Niin. Harva siinä alkaa ajattelemaan, että mieli tekisi nuolla, mutta voi voi kun on karvainen.


    • millipäivässä

      Meikäläisen karvankasvulla on helpompi luopua seksistä.

    • Nuolkaa tauteja

      Nykyäänhän kotirouvat nuolettavat itseään kotimaassa ja ulkomailla lomamatkoillaan.

      Erilaisten chattien, nettien välityksellä levittävät värkkiään ja sitten sopivat treffeja kun mies on työssä. Näin ovelia on naiset.

      Mies vaihtuu ja lapsia tehty joka oksalle. Lapsethan siinä kärsivät kun jokainen lapsi tehty eri isälle.

      Nykyäänhän nuollaan kaikki ja kyllä sieltä naisen alakerrasta löytyy kaikki mahdolliset pöpöt. hiivat, sienet ja muut veneeriset taudit.

      Nuolkaa pois, kun kurkkua kirvelee menkää lääkäriin.

    • Luomunviljelijä

      Oi jospa kerran ees sais..

      Seksi on ylarvostettua, ja karvat on luotu suojaamaan intiimejä pikkoja, miksi niitä pitäisi hävetä?

    • jakke1

      Posliini vastenmielinen.Kuin raakaa broileria nuoleskelisi.Ei kiitos.

    • eieiei

      En nuole posliinia.

    • erikoisasiantuntija

      Ei ....kele! kyllä ilettää moinen nuoleskelutouhu! Ei tulisi mieleenikään ruveta nuoleskelemaan kenenkään kusetinta!
      Tiedätkö muuten minkälainen ääni kuuluu pimeässä makkarissa kun karva putoaa lattialle?
      Oikea vastauson: pthyi!
      En tosin ole kuullut,mutta kielimiehet ovat kertoneet!

    • ....................

      Kyllä posliini on seksikkäämmän näköinen mutta ei se nuolemiseen vaikuta sillä häpyhuulethan levitetään sormilla auki.

    • karvoja olla pitää

      Olen täysin eri mieltä, siisti karvoitus on paljon seksikkäämpi kuin karvaton alapää. En ymmärrä ollenkaan karvattoman alapään ihannointia. Onneksi naiseni ymmärtää tämän ja on samaa mieltä:)

    • Sopivasti kaikkea

      Posliini tuntuu kun alaikäistä lipittäisi, itse pidän naisestani niin, että karvoitus on huoliteltu. Joten siinäpä naisilla miettimistä. Älkää vetäkö liikaa johtopäätöksiä pelkästään tämän joukon höpötyksistä. Makuasiat.

    • M60v.

      Se on herkkua, kun pimpero on pehmoinen ja sileä kuin lapsen pylly. Se tekee suorastaan raivokkaan kiimaiseksi. Nytkin aloin heti tumputtamaan, kun aloin ajatella sitä.

    • HeteroM 44v

      Jos haluan nuolla karvoja, haen karvalakin. Tosin tähän ikään mennessä ei ole vielä tehnyt mieli karvapehkoa.

      • Anonyymi

        Jos haluan nuolla kynittyä broileroa, ostan sellaisen, muttei ole koskaan tehnyt mieli. Idiootti


    • Tiitu

      Ihanaa suuseksiä! Oli karvoja tai paljas, niin rakastan sitä. Sekä saada, että antaa. Tyttöparissa tai miehen kanssa.

    • panomies38

      Kyllä se noin on, posliini myös näyttää siistimmältä ja puhtaammalta kuin sotkuinen pöheikkö. Harvempi kiihottuu karvareuhkasta, saati sitten haluaa sitä nuolla.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Harvempi kiihottuu kynitystä broilerista


    • YrjöH

      Ja höpö höpö, en halua katsella enkä maistaa repaleista lerpaketta, karvoitus on ihgua, namsss

    • edelleenkin se

      pillunnuoleminen aiheuttaa suusyöpää, joten siitä vaan!!

    • ex-posliini

      Miten ihmeessä tähänkin ketjuun on taas eksynyt nämä joko tai ihmiset muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Olin posliini kymmenisen vuotta kunnes lopetin ihon ärtymisen vuoksi. Ei minulla silti ole jalkovälissäni mitään karvahattua. Kyllä alapää voi olla siisti ja huoliteltu ilman,että se on posliini. Suuseksiä olen saanut aina koska pidän huolta puhtaudestani ja karvat eivät rehota.

      • django67

        Ei kaikki miehet ole posliinin perässä. Itse rakastan pörröttää karvoja ja hyvin hoidettua tuhveroa on kyllä mukava nuolla. Sitäpaitsi rakastelu on paljon paremman tuntuista kun pisteliäs sänki. Nämä ovat makuasioita, mutta itse koen, että naisen pitää olla nainen, eikä vauva. Miksiköhän naiset ovat alkaneet ajelemaan itseään...Vastaus: Kaikki lähtee miehistä. Miehet ovat luoneet tuon trendin...Miehet haluavat pikkulapsia. NAISET..Kyse on oikeasti ns. trendistä. 70-luvulla mitä karvaisempi tuhvero, niin sitä kiihottavampi se oli miesten mielestä. Näin ne ajat muuttuvat, mutta onneksi on vielä meitä jotka pitävät luomusta. Mielenkiintoista nykyisin on, mikäli kehtaa tunnustaa pitävänsä karvoista, niin muut miehet katsovat sinua alaviistoon ja sanovat "Perverssi" Heh..heh...


    • Karvaton85

      Niin, siis kyllähän se näin on että jos mun ei tartte pillua nuollessa räkiä karvoja suustani ni en sitä myös naisten pakota tekemään, posliini on paras joka tavalla!! NAM!!! :P

    • 17+16

      Juu kyllä se karvattoman nuoleminen on todella kiihoittavaa.

      Ei tule mitään ylimääräisiä karvoja suuhun.Ja se näky huh huh.Pimppi on parasta juuri silloin,eikä haittaa vaikka olisikin pissannut ennen sitä hmm....Toimintaa. Kyllä naisetkin nauttii siitä,ja moneen kertaan....Ja lopuksi kalun työntäminen karvattomaan pimppiin...aaaah.Tiukkaan sellaiseen.....Ja vielä päälle se voihkinta nautinnosta.

    • 3+16

      Voihkii ja hengästyy ne karvoituksenkin omaavat naiset. On kokemusta.

    • totuttelua...

      Mieheltä on kiva ottaa suihin jos on karvat ajeltu. Omalla kohdallani koen et häppärit on vitun rumat ja olo tuntuu jotenkin lapselta jolla ei ole vielä karvat kasvanut...

      • Anonyymi

        Häppärit eivät ole vitun rumat. Ennemmin sanoisin niitä pillun kauniiksi. Näin miesnäkökulmasta katsottuna.


    • pimma on nultava

      ajan aina posliiniksi koska mies tykkää ilman karvoja

    • Ainoastaan paljas

      Mikä ihanampaa...saada nuolla ensin pikkuhousujen läpi ja sitten reunojen kautta paljasta,ihanaa pillua...ah..

      • Ainoastaan paljas

    • N50vee

      Olen itse pitänyt alakerran aina huoliteltuna mutta en koskaan ole ajanut posliiniksi. Saman miehen kanssa ollut nyt 3 vuotta ja olen häneltä usein kysynyt et ajanko kaikki pois kun nyppii karvoja suustaan, on vastannut ettei tarvitse. Nyt sitten kuitenkin yksi ilta saunassa yksin jäädessäni ajelin kaikki pois. Koska nukun alasti aina, mieheni huomasi heti vuoteessa että nythän tästä lähti kemut käyntiin ;). Jälkeenpäin kun olemme asiasta puhuneet, kertoi ettei ole halunnut sanoa että tykkää enemmän karvattomasta, ts. hänen haaveensa ollut aina eikä kukaan koskaan ole ajanut paljaaksi eikä hän ole sitä ikinä pyytänyt. Alkuun itsellä oli vähän outo olo, tuntui että alkkarit hankasivat ja alapää oli herkän oloinen mutta nyt jo tottunut ja tykkään itsekin. Paljaalla mennään nyt sen aikaa kun jaksan ajella.

      • Anonyymi

        Itse vauhkoonnun aina, kun pääsen posliinin kimppuun. Muutenkin tykkään, että on trimmattu, niin on mukava nuolla. Oikein karvainen ei saa samanlaista käsittelyä kuin paljas tai vähäkarvainen. Onhan seimmä jalkovälissä jo aika tuuheaa touhua muutenkin. Ja joku tuossa ylhäällä sanoi että ei haittaa vaikka ln vähän pissainenkin, sama minulla, jos pimpsa on sillqin puhdas ja raikas ylipäänsä, ei pissa haittaa, voin nuolla vaikka suoraan pytyllä noustessa jos haluaa... ja on tullut nuoltuakin. Ja lopuksi tietenkin muna vaatii saa ja haluaa omansa. Pieni ekstra on, jos saa naudan esimerkiksi keittiön pöydällä tai sopivalla tyynyvirityksellä perseeseen lopuksi ja naisella on jalat olkapäillä, on ihana katsoa sitä aukeilevaa karvatpnra kumpua siinä ja vielä jos nainen sormeilee samalla itseään.... se ln kaunista


    • Uusiavuttomat

      Minäkin kannatan posliiniastioita, pidän niitä yleensä keittiössä. En minä niitä sentään nuole. :)

    • hehe1

      Onneksi en mieheni onneksi edes halua suuseksiä, niin ei tarvitse poslaria ajaa vaan voin pitää tämän siistityn mallin.

      • Anonyymi

        Haluaisitko itse? voisin tulla pelkästään nuolemaan alapääsi !


    • 2kuksaa

      kyllä posliini paras pillu!!! tekee naisesta tosi kiihottavan..

    • Amy Herbst

      Nainen/posliini nättiä sellaset...

    • Kyllä posliinipimpukka on aivan valloittava, pieni karvakolmio on myös, en itse karvaista pimpukkaa nuole, mites te naiset, mieheltä odotatte, ite pidän posliinia, kun aiempi tyttöystävä tykkäs suihinotosta kun oli posliini

    • Anonyymi

      Kyllä posliini on kaunista ja maistuu kyllä meikeläiselle. Joku rantu ei haittaa mitään.
      Itse myös ajelen. Tarviiks joku nainen kieltä.

    • Anonyymi

      Haluaisko joku nainen nyt kunnon kielihoitoa.
      Oli posliini tai sitten ei. Pks.

    • Tinto66

      Kyllä posliinia on mukavampi nuolla kun karvaista tykkään.

    • olen 6ov mies myös minä ajelen alapääni oli yhdellä naisella myös peppu ajeltu nuolin myös sen voi että sitä voihkintaa itte en yllä peppuani ajeleen tarvin jonkun kaverin

      • Anonyymi

        Pepun nuolentahan kuuluu ihan pimpsan ohella vakiosettiin


    • Anonyymi

      Puhumattakaan miten ihanalta naisen posliini näyttää näytöllä . Ja silloin kun vedän käteen posliini näyttää kiihottavalta.

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe