oli kiihottavaa päästä naisen kaa sänkyyn jonka haaroissa oli niin ihanatuuhea karvakolmio eikä niinku nykyään näkee tulehtuneita finniperseitä jotka eivät muistuta naista ollenkaan aah' oli ihanaa marke sä sait mut liekkeihinihanalla naisenvartalolla koska uusix?
karva kolmio
9
2481
Vastaukset
- eroska
laita kuvaa:
[email protected] - pietaeronen0
olen kiinostunut aiheesta ?
- Anonyymi
Kyllä karvakolmio on kiihottava, pimpsa näyttää kauniinmalta kun on siisti kolmio.
Kolmio pitää naisella olla ehdottomasti.
Täysin samaa mieltä; pidän erittäin paljon naisen tuuheasta häpykarvoituksesta. Se näyttää erittäin kauniilta ja on hyvin kiihottava!
Kyllä mäkin tykkään karvakolmiosta, mulla pari hyvää kuvaa naisesta kun on karvakolmio ja melko kookkaat häpyhuulet, tulee seisokki jo ajatuksestakin. Nuolemaankun pääsis tuollaista
Tuo on totta; seisokki tulee välittömästi, kun ajattelet ihanaa naista tuuhealla karvakolmiolla..
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, että kaljupää on karvahattu päässä paremman näköinen kuin ilman. Tietysti riippuu vähän karvareuhkasta, mutta sellainen lyhyt karvainen hattu.
Tuuhean karvakolmion omaavat, upeat naiset; ottakaa yhteyttä tännepäin.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?506411Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki894546- 544339
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243378- 2003078
- 402812
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132669törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202666- 1551609
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3271528