Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HipsHaps
profiilit
HipsHaps
HipsHaps
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Lainvalmistelu+säilytysaikojen+lyhentämiseksi+saatavansa+suorittaneiden+osalta+on+käynnissä.+Tavoite+on,+että+lakiluonnos+saadaan+lausuntokierrokselle+helmi-maaliskuun+taitteessa."
Itselläni+tiedot+puhdistuu+11/21,+eli+tuskin+tästä+minun+kohdallani+asiat+nopeutuvat.+Koko+4+vuotta+menee+kituessa,+mutta+onnea+muille+jotka+säilytysaikaan+lyhennyksen+saa.
01.02.2021 17:16
25.11.2020
Asian+ilmoittaminen
Asia+on+saapunut+valiokuntaan.
25.11.2020
Asian+käsittelystä+päättäminen
Valiokunta+päätti+pyytää+asiasta+oikeusministeriön+lausunnon.
Eli+asia+etenee,se+miten+pitkään+se+sitten++junnaa+oikeusministeriön+käsittelyssä+jää+nähtäväksi.
25.11.2020 17:17
Sain+itse+pari+viikkoa+sitten+Ulosotosta+maksukehoituksen+Kasbano+Oy+nimissa.+Velka+oli+mennyt+aikoinaan+käräjille+FC+Perinnän+nimissä,++nyt++ilmaantui+ulosottoon+Kasbonon+nimissä.+Tässä+välissä+olin+yrittänyt+saada+maksutietoja+vuoden+verran+sekä+FC+Perinnältä,+että+siltä+asianajajalta+(Nousiainen?)+mikä+välillä+hoiti+konkurssiperän+asioita.+Maksoin+ulosoton+maksukehoituksella+koko+hemmetin++laskun,+että+jos+vihdoinkin+tästä+paskasta+pääsisi+eroon.+Mutta+ei+vieläkään,+tänään+Ulosotto+ilmoitti+ettei+maksettuja+rahoja+tällä+hetkellä+saa+tilittää+Kasbanolle.+Jo+nollille+mennyt+maksumuistutus+on+nyt+uudestaan+auki+UO:ssa+ja+minun+rahat+odottelee+oikeaa+tilitystahoa.+Erittäin+mielenkiintoista...
21.04.2020 16:36
1 / 1