Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Kaikilla+suomalaisilla+pitäisi+olla+vielä+oikeus+sanoa+mielipiteensä.+Jos+lähdemme+hakkaamaan+niitä,+jotka+ovat+eri+mieltä,+se+on+väärin.++Vai+onko+Setalla+vain+oikeus+sanoa,+mitä+muut+suomalaiset+saavat+sanoa.+Ja+ne,+jotka+ovat+toista+mieltä,+heidän+suunsa+tukitaan.+Jos+joku+ei+pidä+pakolaisista,+hän+saa+sanoa+sen.+Jos+joku+ei+pidä+jostain+puolueesta,+hän+voi+sen+sanoa.+Ei+heitä+viedä+hirteen+niistä+sanomisista.+Mutta+homot+taitavat+olla+erityisasemassa,+heistä+ei+saa+sanoa+mitään+pahaa.+Muista+ihmisistä+saa+sanoa+vaikka+mitä.+Homoille+pitää+leperrellä,+pitää+hyvänä,+ylistää+heitä,+kuinka+ihania+he+ovat.+Miksi+yksi+ihmisryhmä+nostetaan+muitten+yläpuolelle+?+Ja+kaikkia+muita+saa+haukkua+niin+paljon,+kuin+vaan+jaksaa.Seta+huutaa+omaa+mantraansa+niin+kauan,+että+se+saisi+kaikki+ihmiset+juoksemaan+sen+narussa.+Se+keksii+vain+kauheampia+tapoja+pilkata+Jumalaa.
  2. Kyllä+minä+katson+joka+päivä+säätiedotuksen+aamuisin+ja+iltaisin.+Usein+katson+koko+maailman+säätä+Ventusky:sta.+Katson,+missä+päin+sataa+ja+missä+on+myrsky.+Minua+kiinnostaa+säätiedot.+Katson+uutisetkin+ja+luen+lehtiä,+että+pysyn+perillä+maailman+tilanteista.+Teen+jopa++sukututkimusta+menneistä+sukupolvista+ja+olen+löytänyt+mielenkiintoisia+ihmisiä+sieltä.+Muutama+suku+on+suuri+jo+1800-luvulla,+että+tuli+mieleen,+kuinkahan+moni+onkaan+nykyään+minun+sukulaiseni.++Sukututkimus+on+avartanut+minun+ajatuksiani,+kun+olen+tutkinut+sukuni+kohtaloita.++Pidän+käsitöistä,+eniten+virkkamisesta.++Monet+asiat+kiinnostavat+minua,+enkä+koe,+että+niissä+olisi+mitään+väärää.+En+tiedä,+teenkö+kovasti+väärin,+kun+näitä+teen.