Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oletko+muslimi,+kun+niin+muslimeja+puolustat.+Luetko+koraania+ja+täytät+koraanin+vaatimukset.+Jos+olet,+silloin+ymmärrän+katsokantasi.+Mutta+jos+et+ole,+en+ymmärrä+sinua.+Muslimit+haluavat+valloittaa+maailman+Allahille.+Niin+kauan+kuin+on+kristittyjä+ja+juutalaisia,+he+eivät+lepää.+He+haluavat+käännyttä+kaikki+ihmiset+muslimeiksi.
Saako+terroristi+tappaa+?+Jos+terroristi+uhkaa+ihmistä+tappaakseen+hänet,+saako+se+toinen+puolustautua,+vai+onko+hänen+vain+antauduttava.
Jos+Suomeen+tulisi+terroristeja+ja+he+alkaisiat+tappaa+meitä,+mitä+meidän+pitäisi+tehdä,+sinun+mielestäsi.+Silittää+heidän+päätänsä+ja+kuolla+onnellisena.
17.05.2021 17:09
Israel+ei+käytä+mummoja+kiväärin+tueksi.+Mutta+muslimit+surutta+tapattavat+mummonsa,+äitinsä+ja+lapsensa.+Se+on+heidän+luontonsa+sellainen.+Ajatelkaapa+sitä,+mihin+muslimi+luulee+pääsevänsä+kuolemansa+jälkeen.+Hän+odottaa+paratiisia.+Emmekö+soisi+heille+sitä+onnea.
Israel+on+ainoa+demokraattinen+valtio+sillä+alueella.+Suomalaiset+puolustavat+kaikkia+niitä+kauheuksia,+mitä+muslimimaailmassa+tapahtuu.+Homot+tapetaan,+vääräuskoiset+tapetaan.+Naisilla+ei+ole+mitään+oikeuksia+monissakaan+valtioissa.++Yleensäkään+ihmisen+hengellä+ei+ole+paljoakaan+arvoa+muslimimaissa.+Muistetaan+se+yksi+lehtimies,+jonka+Saudi-Arabian+miehet+tappoivat.+Siellä+pitää+olla+samaa+mieltä+johtomiesten+kanssa+tai+tulee+kuolema.
17.05.2021 15:42
Älä+usko+kaikkea,+mitä+Terroristit+puhuvat.+Koraani+ei+taida+kieltää+valhetta+valehtemista+vääräuskoisille.+Kaikki+muut,+kuin+muslimit,+ovat+vääräuskoisia.+Ihmiset+eivät+tiedä,+mitä+koraani+sisältää.+Vihan+juutalaisia+ja+kristittyjä+kohtaan.+Iran+haluaisi+ajaa+juutalaiset+mereen,+samoin+useat+muutkin+muslimit.+
Mitä+ajatella+terroristeista.+Terroristit+kylvää+kuolemaa.+Jos+Suomessa+olisi+terroristiryhmä,+joka+kävisi+taistelua+suomalaisia+kohtaan,+mitä+me+tekisimme.+Seisoisimmeko+tumput+suorina+ja+sanoisimme,+että+nämä+voivat+aiheuttaa+rauhassa+vahinkoa+meille.+Eiköhän+Suomen+valtio+puolustaisi+omia+kansalaisiaan.
Muuten+Palestiinan+valtiota+ei+ole+olemassa.
17.05.2021 15:32
Olisitko+valmis+ottamaan+Hamasin+ja+Isiksen+immeiset+tänne+Suomeen.+Annetaan+heille+kaikille+turvapaikka+Suomessa.+Täytyyhän+Suomen+näitä+poloisia+auttaa,+että+he+saavat+Suomesta+turvallisen+kotimaan.+Kyllä+se+suomalaisetkaan+eivät+olisi+enää+Hamasin+puolella,+kun+he+kylväisivät+Suomessa+kuolemaa.+
Kyllä+Hamasin+takana+paholainen+tekee+työtään+hävittääkseen+juutalaiset.+En+ymmärrä+sitä,+että+suomalaiset+ihannoivat+terroristeja.+Olisikohan+he+yhtä+ymmärtäväisiä,+jos+tännekin+pesiytyisi+terroristejä.+Joutuisimme+aina+pelkäämään,+kun+kävelisimme+kaupungilla,+milloin+itsemurhapommi+räjähtäisi+lähellä.
Kyllä+Hamasin+johto+nauraa,+kun+huomaavat+suomalaisten+olevan+heidän+puolellaan.+Kyllä+heitä+naurattaa+suomalaisten+sinisilmäisyys+ja+se,+että+he+uskovat+kaiken,+mitä+he+valehtelevat.
17.05.2021 08:53
Kiitos+sinulle+hyvästä+kirjoituksesta.
17.05.2021 08:53
Kiitos+sinulle+hyvästä+kirjoituksesta.
17.05.2021 08:46
Ei+Israel+tahdo+kurittaa+palestiinalaisia,+jos+he+elävät+ihmismäisesti+Israelissa.+Jos+minä+alan+heittelemään+pommeja+Suomessa,+eiköhän+virkavalta+nopeasti+hae+minua+putkaan+ja+minä+saan+siitä+rangaistuksen.
Miksi+palestiinalaisilla+pitäisi+olla+oikeus+aiheuttaa+väkivaltaa+ja+heitellä+pommeja+?+Eivätkö+he+voi+elää+rauhassa+?+Isralissa+asuu+kristittyjä+palestiinalaisia+ja+he+haluavat+elää+rauhassa+juutalaisten+kanssa.
17.05.2021 08:38
Israel+haluaa+elää+rauhassa.+Mutta,+kun+sen+kansalaisia+uhataan,+silloin+se+alkaa+puolustaa+kansalaisiaan.+Samoin+Suomikin+suojelee+kansalaisiaan+ja+akikki+muutkin+maat.
Jos+Suomessa+joku+ryhmä+alkaa+mellakoimaan+ja+heittelmään+polttopulloja+ja+raketteja,+kuinka+kauan+he+saavat+rauhassa+mellastaa,+ennen+kuin+virkavalta+puuttuu+asiaan.
En+ymmärrä,+että+Suomessakin+on+niitä+ihmisiä,+jotka+rakastavat+terroristejä.+Joiden+mielestä+nämä+terrosristit+saavat+tappaa+ihmisiä,+niin+paljon+kuin+haluavat.+Kyllä+se+näiltäkin+ihmisiltä+mieli+muuttuisi,+kun+joutuisi+sen+kohtaanaan+silmästä+silmään.
17.05.2021 08:37
Israel+haluaa+elää+rauhassa.+Mutta,+kun+sen+kansalaisia+uhataan,+silloin+se+alkaa+puolustaa+kansalaisiaan.+Samoin+Suomikin+suojelee+kansalaisiaan+ja+akikki+muutkin+maat.
Jos+Suomessa+joku+ryhmä+alkaa+mellakoimaan+ja+heittelmään+polttopulloja+ja+raketteja,+kuinka+kauan+he+saavat+rauhassa+mellastaa,+ennen+kuin+virkavalta+puuttuu+asiaan.
En+ymmärrä,+että+Suomessakin+on+niitä+ihmisiä,+jotka+rakastavat+terroristejä.+Joiden+mielestä+nämä+terrosristit+saavat+tappaa+ihmisiä,+niin+paljon+kuin+haluavat.+Kyllä+se+näiltäkin+ihmisiltä+mieli+muuttuisi,+kun+joutuisi+sen+kohtaanaan+silmästä+silmään.
17.05.2021 08:36
Ei+Israel+tahdo+kurittaa+palestiinalaisia,+jos+he+elävät+ihmismäisesti+Israelissa.+Jos+minä+alan+heittelemään+pommeja+Suomessa,+eiköhän+virkavalta+nopeasti+hae+minua+putkaan+ja+minä+saan+siitä+rangaistuksen.
Miksi+palestiinalaisilla+pitäisi+olla+oikeus+aiheuttaa+väkivaltaa+ja+heitellä+pommeja+?+Eivätkö+he+voi+elää+rauhassa+?+Isralissa+asuu+kristittyjä+palestiinalaisia+ja+he+haluavat+elää+rauhassa+juutalaisten+kanssa.
17.05.2021 08:30
Miksi+palestiinalaisilla+pitäisi+olla+oikeus+aiheuttaa+väkivaltaa+ja+heitellä+pommeja+?+Eivätkö+he+voi+elää+rauhassa+?+Isralissa+asuu+kristittyjä+palestiinalaisia+ja+he+haluavat+elää+rauhassa+juutalaisten+kanssa.+
Emmekö+mekin+halua,+että+ne+muslimit,+jotka+tulevat+Suomeen,+eläisivät+meidän+kanssamme+rauhassa.+Jos+he+alkavat+meitä+hakkaamaan+tai+tekemään+jotain+lainvastaista,+ei+se+meitä+miellytä.
17.05.2021 08:30
Miksi+palestiinalaisilla+pitäisi+olla+oikeus+aiheuttaa+väkivaltaa+ja+heitellä+pommeja+?+Eivätkö+he+voi+elää+rauhassa+?+Isralissa+asuu+kristittyjä+palestiinalaisia+ja+he+haluavat+elää+rauhassa+juutalaisten+kanssa.+
Emmekö+mekin+halua,+että+ne+muslimit,+jotka+tulevat+Suomeen,+eläisivät+meidän+kanssamme+rauhassa.+Jos+he+alkavat+meitä+hakkaamaan+tai+tekemään+jotain+lainvastaista,+ei+se+meitä+miellytä.
17.05.2021 08:29
17.05.2021 08:29
Mutta+ne,+jotka+seuraavat+Koraania,+haluavat+kylvää+kuolemaa.+Koraanissa+on+kehotus,+että+muslimien+pitää+tappaa+juutalaiset+ja+kristityt.+Heidän+tahtonsa+olisi,+että+koko+maailmasta+tulisi+muslimien+hallitsema.
17.05.2021 08:26
Olisitko+valmis+ottamaan+Hamasin+ja+Isiksen+immeiset+tänne+Suomeen.+Annetaan+heille+kaikille+turvapaikka+Suomessa.+Täytyyhän+Suomen+näitä+poloisia+auttaa,+että+he+saavat+Suomesta+turvallisen+kotimaan.+Kyllä+se+suomalaisetkaan+eivät+olisi+enää+Hamasin+puolella,+kun+he+kylväisivät+Suomessa+kuolemaa.+
Kyllä+Hamasin+takana+paholainen+tekee+työtään+hävittääkseen+juutalaiset.+En+ymmärrä+sitä,+että+suomalaiset+ihannoivat+terroristeja.+Olisikohan+he+yhtä+ymmärtäväisiä,+jos+tännekin+pesiytyisi+terroristejä.+Joutuisimme+aina+pelkäämään,+kun+kävelisimme+kaupungilla,+milloin+itsemurhapommi+räjähtäisi+lähellä.
Kyllä+Hamasin+johto+nauraa,+kun+huomaavat+suomalaisten+olevan+heidän+puolellaan.+Kyllä+heitä+naurattaa+suomalaisten+sinisilmäisyys+ja+se,+että+he+uskovat+kaiken,+mitä+he+valehtelevat.
17.05.2021 08:16
Mielestäni+se+on+kuolemanrauha.++Miten+muslimi+voi+tehdä+juutalaisen+kanssa+rauhan,+ellei+siellä+ole+jotain+vääryyttä+takana.+Näennäisesti+se+voi+tehdä+rauhan,+mutta+rauhan+teitä+ei+se+tunne.++Meneekö+tilanne+siihen,+että+Antikristus+tekee+myös+rauhan+Isralein+kanssa+ja+kolmen+ja+puolen+vuoden+kuluttua+pettää+sen.
Israelille+ei+tulee+oikeaa+rauhaa,+ennen+kuin+Messias+saapuu+maan+päälle+ja+perustaa+tuhatvuotisen+valtakunnan.
Jesjan+kirjassa+jo+varoitetaan+juutalaisia+väärästä+rauhasta.+Jesaja+28:+14-15.
20.09.2020 15:06
59 / 59