Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1481

1. Ei+se+ole+vainoa,+kun+tuodaan+julki+totuus.+Raamattu+kertoo+totuuden.+Se+kertoo,+että+ihminen+on+syntinen.+Syntiä+ei+saa+edes+enää+mainita,+koska+ihmiset+saavat+siitä+nyrhämiä,+suuria+nyrhämiä.+Ja+se+on+tietysti+kauheata,+että+ihmisten+mieltä+pahoitetaan.+Eihän+se+ole+oikein.+Ihmisiä+pitäisi+vain+silittää+ja+pitää+hyvänä,+että+he+voisivat+elää+onnallisina+elämänsä+loppuun+asti.Mutta+ihminen+ei+ajattele,+että+kuoleman+jälkeen+elämä+jatkuu.+Jotkut+ajattelee,+että+kaikki+pääsee+taivaaseen,+toiset+ajattelevat,+että+kuoleman+jälkeen+ei+ole+mitään+ja+kolmannet+ajattelevat+taas+jotain+muuta.+Raamattu+kertoo+totuuden.+Jeesus+Kristus+on+ainoa+tie+Jumalan+luo.
  2. Kyllä+me+kaikki+ihmiset+olemme+enemmän+ja+vähemmän+rikkinäisiä.+Kun+puhuu+ihmisten+kanssa,+huomaa+useinkin+tästä+ihmisestä,+että+hänen+käytöksensä+ei+ole+kuin+aikuisen.+Siinä+useinkin+tuntee+juttelevansa+pienen+lapsen+kanssa,+joka+omasta+rikkonaisuudestaan+käsin+juttelee.Meidän+vanhempamme+ovat+rikkonaisia+ja+he+kasvattavat+omia+lapsia+niistä+käsin.+Useinkaan+emme+saa+rakkautta+ja+huolenpitoa+tarpeeksi,+kun+olemme+lapsia.+Tai+sitten+rakkaus+on+niin+ylenpalttista,+että+ihminen+on+olevinaan+aikuisena+omaa+luokkaansa.Rakkaus+ja+rajat+oikeassa+järjestyksessä+olisivat+hyvä+kasvualusta+lapsen+kasvamiselle.+Rakkautta+niin,+että+lapsi+tuntisi+olevansa+hyväksytty+sellaisena+kuin+hän+on.+Rajat+olisivat+sellaiset,+että+lapsi+tuntisi+olonsa+turvalliseksi.Me+kaikki+olemme+vajavaisia,+toinen+erehtyy+toisessa+asiassa+ja+toinen+toisessa.+Mutta+rakkaus+useinkin+auttaa+monissa+asioissa+lapsen+kasvamisessa.+Väheksyminen+ja+muihin+vertaaminen+on+haitallista+lapsen+kasvulle.++Me+saamme+lapsena+sen+kasvualustan,+joka+seuraa+meitä+koko+elämämme.Meissä+on+kaikilla+haavoja,+joita+lapsuus+on+aiheuttanut+meihin.+Monet+etsivät+rakkautta+joka+paikasta,+sitä+rakkautta,+jota+he+eivät+saaneet+kotona.+Ne+haavat+hyvin+usein+kirvelevät,+kun+joku+asia+saa+ne+kirvelemään.+Joskus+ne+haavat+saavat+meidät+kääntymään+itseämme+vastaan+ja+itseinho+saa+meidät+vahingoittamaan+itseämme.Minä+en+olisi+tässä,+jos+Jumala+ei+olisi+eheyttänyt+minua.+Hän+on+käyttänyt+ihmisiä,+joiden+kanssa+olen+jutellut.+On+ollut+ammattiauttajia+ja+muita+ihmisiä,+joilla+on+ollut+halua+kuunnella,+mitä+olen+kertonut.+Olen+tullut+kuulluksi.+On+ollut+ihminen,+jolle+olen+ollut+totta.+Täällä+maailmassa+tarvittaisiin+paljon+sellaisia+ihmisiä,+joille+ihminen+ilman+pelkoa+ja+tuomiota+voisi+avautua+sellaisena+kuin+on.+Me+tarvitsisimme+ihmisiä,+jotka+jaksaisi+kuunnella.
  3. Miksi+???
  4. Ennen+kuin+tulin+uskoon,+näin+itseni+kilttinä+ja+arkana+ihmisenä.+Uskoon+tulon+jälkeen+näin+itsessäni+paljon+vihaa+ihmisiä+kohtaan.++Häpeän+niitä+asioita,+joita+vihassani+olin+nuorena+huudellut+ihmisille.+Kun+tulin+uskoon,+vihani+alkoi+pikku+hiljaa+vähetä.++Rukoilin,+etten+vahingoittaisi+ihmisiä,+niin+kuin+minua+oli+vahingoitettu.+Sitä+en+tahtonut.+Jumala+rakkaudessaan+on+ottanut+vihaani+pois.Monia+asioita+elämässäni+Jumala+on+parantanut.+Olen+onnellinen,+kun+saan+vaeltaa+Hänen+kanssaan+eteenpäin.+Hän+on+vapauttanut+minut+monista+asioista.+Ei+yhteiskunta+pohdi,+mikä+on+syntiä.+Yhteiskunnassa+on+vain+tekoja,+joista+rangaistaan.+Monet+rangaistavat+teot+ovat+myös+mainittu+Jumalan+laissa.