Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

1. Ei+hyväksy.
  2. Miksi+et+voi+mennä+Venäjälle+?+Mikä+sinua+estää+menemästä+?+Minä+ainakin+menisin,+jos+noin+haikailisin.Minä+en+halunnut,+että+Suomi+liittyisi+EU:iin.+Mutta+kuitenkin+asun+paljon+mieluummin+Suomessa+kuin+Venäjällä.+Minusta+olisi+kauheaa+asua+Venäjällä.+Maa,+missä+ei+saa+sanoa+omaa+mielipidettään.+Jos+olet+eri+mieltä+kuin+johto,+sinut+tapetaan+tai+myrkytetään.+Sanoisin,+että+Venäjä+on+kauhea+maa+asua,+ei+ehkä+niin+paha+kuin+Kiina+tai+Pohjois-Korea.
  3. Kun+ne+vauvat+olisivat+kasvaneet+aikuisiksi,+he+olisivat+tehneet+kaikkea+sitä,+mitä+aikuiset+olisivat+opettaneet.+He+olisivat+jatkaneet+sitä+pahuutta.Ilm.+20:+11-13+Ja+minä+näin+suuren,+valkean+valtaistuimen+ja+sillä+istuvaisen,+jonka+kasvoja+maa+ja+taivas+pakenivat,+eikä+niille+sijaa+löytynyt.+Ja+minä+näin+kuolleet,+suuret+ja+pienet,+seisomassa+valtaistuimen+edessä,+ja+kirjat+avattiin;+ja+avattiin+toinen+kirja,+joka+on+elämän+kirja;+ja+kuolleet+tuomittiin+sen+perusteella,+mitä+kirjoihin+oli+kirjoitettu,+tekojensa+mukaan.Ja+meri+antoi+ne+kuolleet,+jotka+siinä+olivat,+ja+Kuolema+ja+Tuonela+antoivat+ne+kuolleet,+jotka+niissä+olivat,+ja+heidät+tuomittiin,+kukin+tekojensa+mukaan.Kun+luen+tuota+kohtaa,+niin+siinä+lukee+tekojensa+mukaan,+nämä+pienet+lapset+eivät+ole+tehneet+pahaa.+Jumala+on+oikeudenmukainen+tuomari.
  4. Mitä+tarkoitat+?
  5. Synnin+palkka+on+kuolema.+Jos+me+teemme+syntiä,+me+saamme+rangaistuksen.+Sotatila+on+paha+paikka.+Nyt+jännitämme,+alkaako+sota+Ukrainassa.+Me+tiedämme,+mitä+tapahtuu+sodan+aikana.+Kukaan+ei+ole+turvassa.+Ei+naiset+eikä+lapset.+Miehet,+jotka+joutuvat+olemaan+rintamalla,+siellä+on+se+laki,+tapa+tai+tule+tapetuksi.+Historia+kertoo+julmaa+totuutta+niistä+tapahtumista,+mitä+tapahtuu+sodan+aikana.+Eikä+ne+ole+mitään+pyhäkoulukertomuksia.+Sata+vuotta+sitten+Suomessakin+veli+kävi+veljeä+vastaan,+eikä+siinä+ollut+mukana+sääliä,+kun+teloitettiin+ystäviä.+Minä+asun+lähellä+Hennalan+kasarmia,+missä+monet+miehet,+naiset+ja+lapset+odottivat+kuolemaansa.+Oliko+se+Jumalan+vika,+kun+suomalainen+kävi+toisen+suomalaisen+kimppuun.+Eiköhän+se+ollut+ihmisen+vika.+Onko+Jumalan+vika,+jos+Ukrainaan+tulee+sota+?+Eiköhän+se+vika+ole+jossain+muualla.Vanhassa+testamentissa+on+paljon+ennustuksia,+mitä+tapahtuu,+jos+juutalaiset+palvelevat+epäjumalia.+Niitä+tapahtumia+ei+olisi+tapahtunut,+jos+juutalaiset+olisivat+olleet+kuuliaisia+Jumalalle.+Mutta+Jumala+ei+syönyt+ihmislihaa,+ei+tappanut+ihmisiä,+ei+halkonut+naisten+vatsoja,+sen+tekivät+ihmiset.+Homous+ja+huoruus+on+yhtä+pahoja+syntejä,+myös+murha,+varastaminen,+valehteleminen,+panettelu,+herjaaminen+ja+niin+edelleen.Raamatussa+on+kerrottu,+että+naiset+söivät+lapsiaan.+Heillä+oli+niin+kova+nälkä,+että+he+tekivät+niin.+Meneekö+ihminen+sekaisin+nälästä,+että+hän+pystyy+tekemään+noin.+En+osaa+sanoa+sitä.