Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

1. Mistä+ne+tietää+?
  2. Oletko+katkera+ihminen,+joka+vihaat+ihmisiä,+et+osaa+käyttäytyä+kunnolla+ja+olet+muutenkin+kauhea+olio.+Mielestäni+sinä+olet+kylmä+kuin+kuollut+kala,+vailla+muita+tunteita+kuin+vihaa.+Vihata+sinä+osaat+ja+laukoa+ajatuksia,+jotka+kertovat+sinun+sisimmästäsi+kaiken.+Olet+aika+pikkumainen+ihminen.+Luulet+olevasi+maailman+valtias,+kaikkien+ihmisten+ihailema.+Luuiletko,+että+ihmiset+ihailevat+sinua+ja+palvovat+jopa+sinun+varjoasi.Ei+Päivi+luule+olevansa+Messias,+hän+on+ihminen,+joka+on+ottanut+Jeesuksen+vastaan+elämäänsä.++Hän+on+rohkea+ihminen,+joka+uskaltaa+sanoa,+mitä+Raamattuun+on+kirjoitettu.
  3. MItenkä+helluntailaiset+ovat+aivopesijöitä+?+Miten+voit+haukkua+ihmistä+ääliöksi+?+Onko+sinulla+Jumalan+antama+valtuutus+haukkua+ihmistä+noin+?+Kun+haukut+toista,+nostat+itsesi+toisten+yläpuolelle.+Ethän+nosta+itseäsi+Jumalan+yläpuolelle+?En+ymmärrä+vihaasi+?+Mistä+se+johtuu+?++Onko+joku+loukannut+sinua+verisesti+ja+et+pysty+antamaan+sitä+anteeksi+?
  4. Mistä+sinun+ajatuksesi+tulevat+?+Oletko+täynnä+vihaa+toisia+ihmisiä+kohtaan+?+Miksi+vihaat+niitä,+jotka+ovat+löytäneet+Jeesuksen+elämäänsä+?Ihmissuhteet+ovat+vaikea+asia.+Me+olemme+kaikki+elämämme+aikana+saaneet+haavoja+sisimpäämme.+Ja+me+olemme+erilaisia.+Jotkut+ovat+vilkkaita+ja+jotkut+rauhallisia.+Jotkut+tulistuvat+nopeasti+ja+toiset+taas+ovat+pitkävihaisia.+Meitä+on+monenlaisia.+Siinä+tulee+usein,+jos+kaksi+ääripäätä+kohtaavat,+riitoja.+Kumpikaan+ei+halua+ymmärtää+toistaan.+Minunkin+tätini+on+savolainen+ja+minä+olen+hidas+hämäläinen,+minä+en+aina+ymmärrä+tätiäni.+Välillä+tekisi+mieleni+sanoa+pahasti,+mutta+en+sitä+halua+Jeesuksen+tähden.+Yritä+ymmärtää+erilaisuuttamme.+Kunpa+me+voisimme+kunnioittaa+toisiamme,+vaikka+olisimme+aivan+erilaisia+luonteiltamme.+Minä+ainakin,+jos+jonkun+kanssa+meinaa+tulla+riitaa,+väistyn+sieltä+riitatantereelta+pois.+En+pidä+riidasta,+koska+jouduin+kokemaan+sitä+niin+paljon+lapsuudessa.Seurakunnassakin+tulee+välillä+riitaa,+kun+kaksi+erilaista+ihmistä+kohtaa.+Jos+molemmilta+puuttuu+kunnioitus+toista+kohtaan,+siitä+alkaa+melkein+sota.+Silloin+usein+lähetään+ovet+paukkuen+seurakunnasta+pois.+Mutta+meidän+tulisi+jokaisen+muistaa,+että+me+kaikki+olemme+syntisiä+ihmisiä+ja+kukaan+meistä+ei+ole+täydellinen.Minä+en+ole+kokenut+helluntaiseurakunnassa+olevani+keskitysleirissä.+Siellä+olen+saanut+opetusta+Raamatusta+ja+olen+saanut+oppia+tuntemaan+Jumalan+rakkauden+Jeesuksessa+Kristuksessa.+En+olisi+nykyään+tämä+ihminen,+joka+olen+nyt.+Kun+tulin+uskoon,+ajatuksen+olivat,+että+halusin+tappaa+itseni.+Nyt+ylistän+Jumalaa+siitä,+että+saan+elää+Hänen+lapsenaan+Jeesuksen+sovitustyön+perusteella.Miksi+kätesi+menee+nyrkkiin,+eihän+kukaan+tule+sanomaan+sinulle,+miten+sinun+pitää+elää.+Jos+elät+synnissä,+Jeesus+haluaisi+pelastaa+sinut.+Jos+olet+Hänen+omansa,+sinä+saat+elää+Jumalan+lapsena.+Sanasi+ovat+loukkaavia.+Ne+eivät+rakenna+mitään.Kuinka+sinä+uskallat+sanoa+meistä,+että+me+olemme+saatanan+sikiöitä.+Mitä+Jumala+ajattelee+sanoistasi+?+Onko+hän+mielissään+sinun+ajatuksistasi+?++Kysy+Häneltä+taivaan+ja+maan+Luojalta,+mitä+Hän+ajattelee+sanoistasi.+Ja+lue+kirjoituksesi+ajatuksella+ja+toivon,+että+olet+pahoillasi,+että+kirjoitit+ne+tänne.+Usein+meidän+sanamme+kertovat+paljon+meistä+itsestämme.+Ja+sinun+sanasi+kertovat+paljon+siitä,+millainen+sinä+olet.