Täysi rokotesuoja päällä

Anonyymi

Jätin kolmannen rokotteen ottamatta,samoin kuin ensimmäisen ja toisenkin.Nyt on täysi suoja rokotehaittoja vastaan.Samalla olen vahvistanut ja pitänyt omaa immuunipuolustustani hyvänä enkä ole kärsinyt koronasta saati muistakaan flunssista.
Nyt on täysi suoja päällä sekä rokotehaittoja ja flunnssia vastaan.Mites teillä?

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama täällä.

• Anonyymi

Samoilla mennään,on menty koko ajan eli omillaan on pysytty.Vahva R1a tausta niin ei itämaiden rutot tartu. D

• Anonyymi

Harmi vaan ettei taustasta ole mitään hyötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo oli YLEN, kin uutisissa että 2 kertaa rokotettuja teholla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siitä dna-täsmärokotteiden ja - aseiden kanssa. Rokote eliminoi tyhmiä ja lihavia.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Samoin pitkälti yli 80 vanhana olen hyväkuntoisena ehkä juuri, kun en ota pieniin kolotuksiin mitään särkylääkkeitä rokotuksista puhumattakaan ,en ole ottanut sen jälkeen kun lapsena vanhemmat oliko se tubia vastaan rokotuttivat .

• Anonyymi

Se on muuten hyvä, että joskus kolottaa. Autossakin on varoitusvaloja kuten lentokoneissa jos joku paikka ei toimi ok.
        Silloin täytyy varoa ja yrittää hoitaa. Täysin väärä tapa on ottaa siihen särkylääke ja sammuttaa nämä varoitusvalot!
        En ole saanut mitään piikkejä ja elämä on tervettä ilman niitä eikä töistä koskaan olla pois oltu.

• Anonyymi

Tilastot puhuvat puolestaan, teitä on (liian) monta. Pitäisikö onnitella? Ei, siihen en ryhdy, mutta toivotan onnea valitsemallasi tiellä, myös lähimmäisillesi, joiden elämään valintasi voi vaikuttaa...

• Anonyymi

Tilastot meilläkin tosiaan näyttää, että me monet piikittämättömät olemme kaikki olleet terveitä ilman edes mitään nuhaa, eikä edes rättejä naamalla ole ollut.

Piikin saaneita enemmän tutuissa, mutta varmasti yli 60% nyt saanut vaivoja, vammoja ja jokunen kuollut ja kuoleva joukossa.

• Anonyymi

Sinulla ei ole mitään suojaa koronaa vastaan. Jos se on tullakseen, set tulee ja sitten on arpapeliä, miten vaikeana se tulee.
      Minulla on kaikki kolme rokotetta ja ainoa haitta vajaan vuorokauden 37,8 asteen kuume. Jos olisit ikäiseni ja muutenkin minun taustallani, niin todennäköisyytesi kuolla koronaan olisi lähe 30 kertainen minuun nähden.

Ei siinä uskomukset auta.

• Anonyymi

Sivusta kommentti...Jos olet heikko ja sairas, voi jotenkin ymmärtää pelkotilasi ja turvautuminen piikkeihin. Piikitysten haitoista sinä et voi sanoa vielä mitään, ne tulee vuosienkin viiveellä esiin.

Viimeksi olen ottanut piikin n.30 vuotta sitten, taisi olla jäykkäkouristus rokote jonkun haavan yhteydessä. Kokemus osoittaa, kun ei turhia piikkejä ota, säilyy kehon oma immuunipuolustus hyvänä. Kolmas koronavuosi menossa, ei mitään ongelmia, liikkunut missä huvittaa, ilman kasvovaippoja.

• Anonyymi

Tuollaista tarinaa, ja vielä Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta kommentti...Jos olet heikko ja sairas, voi jotenkin ymmärtää pelkotilasi ja turvautuminen piikkeihin. Piikitysten haitoista sinä et voi sanoa vielä mitään, ne tulee vuosienkin viiveellä esiin.

Viimeksi olen ottanut piikin n.30 vuotta sitten, taisi olla jäykkäkouristus rokote jonkun haavan yhteydessä. Kokemus osoittaa, kun ei turhia piikkejä ota, säilyy kehon oma immuunipuolustus hyvänä. Kolmas koronavuosi menossa, ei mitään ongelmia, liikkunut missä huvittaa, ilman kasvovaippoja.

Tiesitkö että puupalttoo päällä on paras immuniteetti…
        Itku pitkästä ilosta sanotaan…

• Anonyymi

En tiedä omaa ikääsi mutta itselleni kuusikymppiselle oli vain mitätön kahden päivän nuha, sillä erotuksella tavalliseen nuhaan, että haju-, ja makuaisti olivat poissa täydet kaksi viikkoa.
        Ei kuumetta, ei teho-osastoja, eikä minkäänlaista häirintää terveydenhuoltohenkilökunnalle.
        Tyhjää pelon ja paniikin lietsomista koko valemedian kohkaaminen.
        Vaihtoehtomediat joita täällä aina haukutaan eivät lietso mitään. Kertovat vain näkökulmia joista älykkäämmät voivat analysoida siältöä ja tehdä itsenäisiä päätöksiä.
        Korona rokotetta en ole ottanut enkä ota. Muut kyllä kelpaavat, siis vanhan ajan perusrokotteet.

• Kyllä maailma tyhjenee, kun piikitetyt kuolevat. On teillä piikittämättömillä silloin tilaa olla möllötellä. On kovasti tilaa täällä Suomessa. Ei ole naapurikaan ihan lähellä. Se on vain kurjaa, kun tänne jää paljon pieniä orpoja, kun vanhemmat kuolevat. Mutta voittehan te piikittömät ystävällisesti hoitaa heidät aikuisiksi.

Minun isäni kuoli vuonna 1988 70 vuotiaana sydäninfarktiin. Meidän suvussa on monet saaneet sydäninfarktin aika nuorena. Mummoni kuoli aivoinfarktiin vuonna 1970. Ei ollut silloin koronapiikityksiä. On niitä ihmisiä kuollut ennenkin, koska täällä Suomessa on aika vähän yli satavuotiaita.

• Anonyymi

TÄYSI SUOJA JA MEITÄ ON ISOSTI TÄÄLLÄ !
      Se on suojannut jo vuosikymmeniä eikä kukaan tässä piikittämättömistä ole saanut edes duoda duhaa :-)

• Anonyymi

Idiootin idioottimainen aloitus, jota toiset idiootit säestävät.

Kieltäytykä, idiootit, myös sairaala- ja tehohoidosta, siellähän kuolleisuus on paljon korkeampi kiin kotona.

• Anonyymi

Ihan sinun oma pätös,ei kuulu muille. Itse ole 3 X sanut korna rokoteen ja 1 flunssa piikin.piikki kamposena otin ne ,ajatelen itseäni ja ympäristöäni.En tapailekaan ihmiset jotka rokote ja maski vastaisia.Jätänyt he taakseni jo ajat sitten.Enkä vaivaa pätäni heidän mielipiteillä. Terv. akka Helsinki 94

• Anonyymi

Ensinnäkin sanoisi, että tuo on jo miehen puhetta.
      On paras mahdollinen suoja, tehnyt juuri noin. Nyt ei muuta kuin kokonaisvaltaista terveyttä.
      MAHTAA SE KASSATYTTÖ KIIMASSA OLLA JA MISSÄ VIMMASSA YÖKERHOISSA.
      KUNHAN SE EI PAKKOTOIMIIN RYHTYISI JA LAITTAISI 3000€:n sakkoa. Tuon kyllä voisi maksaa, jos sillä siitä selviää. Kassa-tytöllä on kuulema kassa tyhjä ja rahaa haluaa laittaa lisää sosiaali ja terveyspalveluihin. Todettakoon että euro soikeana lähtee.

• Anonyymi

Sama juttu. Eikä myrkkyjä ja 5G asemia kehossa, Meilläkin näkyy nyt Viaplay ja Netflix, kun naapuri otti rokotukset ja niiden WLAN-asema kantaa seinän läpi nykyisin.

• Anonyymi

Hahaa. Hei, kaikki rokotetut! Imekää mun p*skaa. Oon ihan elämäni kunnossa ilman mitään v*tun piikkejä!

• Anonyymi

Että silleen taas aloittajan kohdalla. Kylläpä kiinnostaakin.

• Anonyymi

Mulla ollu kertaalleen, siitä jo yli 6 kk. Nyt töissä lähipäivinä taas muutama altistuminen, ja oottelen tuleeko oireita. Ei se niin helpolla tule, olen altistunu jo monesti. Ja ollu siis vain kerran. En oo ottanu mitään piikkejä, ku ekallakaan kerralla ei ollu vakava tauti. Luotan luonnon suojaan, ja uusii jos uusii. Elän normia😇

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      127
      2770
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      244
      2425
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      63
      1645
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      189
      1528
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      58
      1454
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      75
      1153
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1128
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      39
      1109
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1002
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      288
      960
    Aihe