Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

1. Älä+sano+väärää+todistusta+lähimmäisestäsi.Sinä+et+tunne+kaikkia+helluntailaisia,+en+usko,+että+tunnet+minua.+Sinä+et+tiedä+minusta+mitään.+Mutta+Jumala+tuntee+minut.+Jumala+tuntee+Jeesuksen+omat.Onko+Jumala+antanut+sinulle+syyttäjän+viran+?+Oletko+itse+täydellinen+ja+synnitön+?Kun+tulin+uskoon,+luulin+olevani+parempi.+Kun+vuosia+on+kulunut,+olen+huomannut,+että+en+tuntenut+itseäni+tarpeeksi+hyvin.+Näin+vain,+että+en+juonut+alkoholia,+en+tupakoinut,+en+käynyt+ravintolassa,+en+hakannut+ihmisiä,+olin+niin+sanottu+kiltti+ihminen.+Mutta+Jumala+on+vuosien+aikana+näyttänyt+totuuden,+mikä+minä+olen.+Se,+että+olin+arka,+esti+minua+menemästä+kapakoihin,+esti+tekemästä+monia+asioita,+joita+olisin+voinut+tehdä.+Mutta+Jumala+paljasti+minulle+oman+syntisyyteni.+Nykyään+minulla+ei+ole+varaa+osoitella+ketään+ihmistä.
  2. Vuonna+1981+pääsiäisenä+minä+otin+Jeesuksen+vastaan+elämääni.+Jumala+oli+jo+jonkun+aikaa+kutsunut+minä+Jeesuksen+luo.+Syksyllä+menin+kasteelle.Olen+Jeesuksen+oma,+vaikka+kaikki+maailman+ihmiset+sanoisivat,+että+en+ole.+Mutta+kuitenkin+olen,+koska+Jeesus+otti+minut+vastaan+ja+hän+ei+heitä+pois+ketään,+joka+on+tullut+hänen+luokseen.+Nyt+odotan,+koska+hän+tulee+hakemaan+oman+seurakuntansa+pois+täältä+maailmasta+ja+saamme+olla+hänen+kanssaan+iankaikkisesti.