Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Painukoon palestiinalaiset johonkin toiseen muslimimaahan, missä olisi mukavammat olosuhteet. Mutta kukaan muslimimaa ei halua ottaa vaivoikseen mokomia terroristeja. Syyriassahan heillä olisi todella mukava olla, mikseivät he mene sinne. He aiheuttavat vain hankaluuksia joka paikassa, niin kuin Ruotsissakin.

Saksassa on paljon muslimeja, missähän vaiheessa he alkavat mellakoida. Kun olin kirjeenvaihtotoverini kanssa Kölnissä, Barbara sanoi minulle, että siellä on enemmän muslimeja kuin saksalaisia. Ja kyllä se näyttikin siltä. Täytyykin kysyä häneltä, onko siellä paljonkin vaikeuksia näiden muslimien kanssa.
  2. Minä en hyväksy terrorismia missään muodossa. Mikä oikeus terroristeilla on hyökätä ihmisten kimppuun ja tappaa heitä. Mutta, kun nämä palestiinalaiset kokevat, että ovat itse allahilta saaneet oikeuden tappaa vääräuskoisia. Koska nämä allahiin uskovat alkavat oman uskonsa varjolla tappaa suomalaisia, olemmehan mekin heidän mielestään vääräuskoisia.

Suomessakin yksi musliminainen alkoi haukkua suomalaista, jolla oli Israelin lippu kädessä. Kaksi miestä siitä joukosta repivät lipun naisen kädestä ja repivät hänen takkinsa. He sanoivat: "Painu v....tuun meidän maasta s......nan juutalainen" ja muut muslimit hurrasivat. Onko Suomi nykyään muslimien omistama maa, millä oikeudella he omistavat meidän suomalaisten synnyinmaan. Mikä oikeus heillä oli mennä repimään tämän naisen takkia. Me olemme antaneet näille turvapaikan ja sitten he käyttäytyvät näin. Tässä näkee muslimien mielenlaadun. Kaikki kuuluu heille, yksin heille.

Olen aina puolustanut maahanmuuttoa, mutta nyt nämä näyttivät, mitä muslimit tahtovat. He haluavat varastaa meiltä meidän maamme. He lisääntyvät kuin pupujussikat ja täyttävät maamme omalla uskonnollaan. Kohta meillä on samanlaista kuin Ruotsissa.

Koraanin opetuksia: "Suura 5:33'mutta ne, jotka vastustavat Allahia, ristiinnaulitkaa heidät, katkaiskaa heidän jalkansa ja kätensä, kunnes olette alistaneet heidät'.
    Suura 8:12 ' Herranne inspiroi enkeleitä sanomalla: "Saattakaa uskottomat terrorin alaisiksi. Sen tähden viiltäkää heidän kaulansa ja kaikki jäsenet ja mestatkaa heidät. Irroittakaa heidän päänsä ja hakatkaa irti heidän sormensa ja varpaansa."
    Suura 2:190-193 'Ne, jotka taistelevat teitä vastaan, älkää ylittäkö rajoja, vaan tappakaa ne jotka saatte kiinni ja taistelkaa heitä vastaan, kunnes he alistuvat Allahille.'
    Suura 9:29 Taistelkaa niitä vastaan jotka eivät usko Allahiin tai viimeiseen päivään ja jotka eivät kiellä sitä minkä Allah ja hänen profeettansa ovat kieltäneet ja jotka eivät omaksu totuuden uskontoa [Islamia], niitä joille on annettu Kirja (siis juutalaiset ja kristityt) - kunnes he antavat jizyan (suojelurahan) mielellään ja nöyryytettyinä.
    Koraani nimittää vääräuskoisia, siis myös kristittyjä 'najis' = saastainen (Suura 9:28) ja Ibn Abbas vertaa heitä koiriin ja sikoihin.(Suura 2:62-65 ja 5:60)
    Islam jakaa maailman kahteen osaan, dar as-Salaam, eli rauhan alue (islam) sekä dar al-Harb, sodan alue (mikä ei ole vielä alistettu islamille).
    Saudi-Arabialainen muslimioppinut Asiim al-Haqim selittää mitä jihad tarkoittaa: vaikka menisi 50 vuotta, niin kuljemme kaikkialla maailmassa ovelta ovelle ja tarjoamme kullekin 3 mahdollisuutta: käänny muslimiksi, maksa jizyaa (suojelurahaa) tai hakkaamme pääsi poikki. Tämä on täysin profeetta Muhammedin opetuksen mukaista.
    Muslimi ei voi ottaa ei-muslimia ystäväkseen. Suura 5:51 ”Älkää ottako juutalaista tai kristittyä ystäväksenne, koska he ovat ystäviä keskenään. Jos joku ystävystyy heidän kanssaan, hän on kuuluu heihin.” ja 3:28 ”Älköön oikeauskoinen ottako vääruskoista ystäväkseen... Jos joku tekee niin, hänellä ei ole yhteyttä Allahiin, paitsi jos tekee niin suojautuakseen”. Ystävyyttä voi näytellä, jotta saavuttaisi luottamuksen, mutta Allah kieltää oikean ystävyyden.(Tafsir ibn Abbas). Al-Bukhari sanoi: ”Me hymyilemme heille ulkonaisesti, mutta kiroamme sisäisesti.” ja ”Taqiyya on sallittu tuomiopäivään asti.” Tämä on tilanne muslimeilla länsimaissa ollessaan vähemmistönä. Muslimi voi väliaikaisesti jättää pois sharian soveltamisen (mudara eli soluttautuminen) länsimaissa, jotta he vaikuttaisivat sopeutuvilta vallitsevaan yhteiskuntaan. Kun he pääsevät enemmistöön, muunuskoiset on joko alistettu tai tapettu, jolloin heidän ei tarvitse enää hämätä ketään.

Onko meillä toivoa, jos he alkavat toteuttaa allahin toivomuksia.
  3. Palestiinalaisten takapiruna on itse paholainen. Muslimeilla ei ole mitään muuta ajatusta kuin tappaa kaikki juutalaiset ja kristityt, että pääsevät viemään islamin ilosanomaa kaikille ihmisille. Islam on vihan uskonto, siellä ei armoa tunneta. Se on myös paha, kun nämä taistelijat eivät välitä kuolemasta,koska he luulevat pääsevänsä paratiisiin, kun tappavat vääräuskoisia.

Kun ihmiset täällä Suomessa ovat palestiinalaisten terroristien puolella, he menevät paholaisen puolelle. Terroristi on aina terroristi, vaikka sen voissa paistaisi. Joskus minulle tulee ajatus, kun kuuntelen ihmisten ihannointia näistä kuoleman terroristeista, mitähän nämä ihmiset ajattelisivat, jos näitä terroristeja tulisi Suomeen. Ei uskaltaisi mennä kauppaan, kun ei tietäisi, missä pommi räjähtäisi. Silloin suomalaisetkin voisivat samaistua siihen, mitä on islamilainen viha toisia uskontoja kohtaan. Suomalaisetkin ovat niin sinisilmäisiä, että nämä terroristit ovat niin lutusia ja niitä pitää vain rakastaa, kun ovat niin ihania. Täältä kaukaa on hyvä katsella, mutta menkäähän sinne palestiinalaisalueelle asumaan sinne terroristien kanssa ja kuuntelemaan heidän ilosanomaansa toisten ihmisten tappamisesta, voi joidenkin mielipide muuttua rauhan uskonnosta. Tai lukekaa, mitä koraanissa sanotaan muista uskonnoista. Ehkä silmänne avautuvat, kun tiedätte, mitä kaikkea koraanissa lukee.

Palestiinalaiset ovat itse ajaneet itsensä tuohon asemaan, kun ovat kuunnelleet valheita. Miksi he eivät muuttaneet omien veljiensä luo toisiin maihin, joissa palvotaan allahia. Siellä heillä olisi sama uskonto ja he ymmärtäisivät toisiaan. Eikö Iran voisi ottaa heitä vastaan, kun heillä on samanlainen fanaattinen usko. Siellä he voisivat yhdessä miettiä pahoja juoniaan muun maailman tuhoamiseksi.
  4. Miten voi miehittää omaa maataan ? Jos ei olisi palestiinalaisia terroristeja, palestiinalaisilla olisi ihan mukava asua Israelissa. Olen lukenut monia kirjoja, joita on kirjoittanut palestiinalaiset. Olen käynyt kuuntelemassa palestiinalaista, kun hän on kertonut elämästään Israelissa. Ei ollut hänellä mitään ongelmia, kun hän siellä asui.

Olen yhden kerran käynyt Israelissa. Palestiinalaiset olivat minusta epämiellyttäviä, he hyökkäsivät kimppuun myydessään joitain rättejä, he olivat todella epämiellyttäviä. Olimme silloin Betlehemissä. Televisiostakin, kun katseli joitain palestiinalaisia, joistakin tuli ihan hyvin ällö olo.

Siellä oli myös armenialaisia, he olivat miellyttäviä. Hei eivät tulleet naamaan kiinni myydessään tavaroitaan.
  5. Sinä taidat olla kovan luokan feministi.

Raamattu kertoo tapahtumat sellaisena, kuin ne ovat. Tyttäret halusivat lapset ja ei ollut muita miehiä kuin isä, siis hänestä he halusivat isän lapsilleen. Luin sen myös heprealaisesta tekstistä. Ajatus on sama, mutta suomalaiseen ja muihin käännöksiin on lisäilty sellaista, mitä ei ole alkuperäisessä tekstissä. Se tapahtuma on vain heprealaisessa raamatussa kerrottu,mitä tapahtui. Oli varmaan haluttu kertoa, mistä mooabilaiset ja ammonilaiset olivat peräisin.

Kun luen Lootin tapausta, niin Lootin tyttäriltä tuli tämä ajatus, että he haluavat lapsen. Ei ollut lähimailla miehiä, joten he valitsivat isänsä. Ymmärrän, että siihen aikaan naiselle oli suuri häpeä, jos ei ollut lasta. Se on vieläkin monille kipeä asia.

He antoivat viiniä (jajin hepreaksi) ja sitten vanhempi tytär meni isänsä viereen yöksi. Seuraavana yönä meni nuorempi tytär. Silloin oli pimeää yöllä, ei ollut vielä sähkövaloja ? Miten juopunut Loot oli, kun tytär änkesi viekkuun ? Oliko isä syyllinen vai tyttäret ? Kuka keksi sen, että Lootista tulisi heidän lapsiensa isä ? Eivätkö tyttäret nähneet muuta vaihtoehtoa ?

Jos ajattelen Lootia, hän oli jo myynyt itseään maailmalle. Hän valitsi paremmat seudut ja jätti Avrahamille huonommat. Se oli Lootin ratkaisu. Sitten hän asui Sodomassa, vaikka hän ei kaikesta pitänyt, kuitenkin hän jäi sinne asumaan. Olisi hän voinut lähteä pois niiltä seuduilta, koska sen syntielämä häntä kauhistutti.

En pidä Lootia nuhettomana, enkä myöskään hänen tyttäriään.

Minä en kokenut, että ketään olisi syytetty, siinä vain kerrottiin, mitä tapahtui sen jälkeen, kun Loot tyttärineen oli paennut Sodomasta.