Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1465

1. Jos amnesty haluaisi suojella lapsia, ei lapsia tapettaisi äitinsä kohtuun.

Edelleen olen sitä mieltä, että amnesty on paholaisen asialla. Ja minä saan olla sitä mieltä, et sinä voi pakottaa minua olemaan samaa mieltä kuin sinä.

Minä en ole koskaan palvonut Israelia enkä myöskään Suomea. Enkä halua palvoa ketään ihmistäkään.

Minun oikeustajuni sanoo sen, että valtioilla on oikeus puolustaa omia kansalaisiaan. Ukrainalla on oikeus puolustaa omia kansalaisiaan, vaikka se johtaisi siihe, että venäläisiä lapsia kuolisi. Syyhän on Venäjän, koska se hyökkäsi Ukrainaan.

Samoin hamasin äijät tappoivat juutalaisia ja siitä alkoi tämä selkkaus. Hamas sen aloitti. Minä en luota niihin lukuihin, mitä Gazasta kerrotaan. Koraanissakin on, että muille kuin muslimeille voi valehdella ihan reippaasti. Ne luvut eivät pidä paikkaansa.

Luin palestiinalaisten kirjoituksia, missä he toivoivat, että he haluavat päästä hamasista eroon. En usko, että hamas on ilonaihe palestiinalaisille. Hamas vie kaikki avustukset ja myy ruokaa kovalla hinnalla.

Jos yleisesti katsoo muslimeja, mitä hyvää he ovat tehneet. Ei mitään muuta kuin pahaa. Joka puolella he riehuvat, jopa Ruotsissa on ongelmia. Onko Ruotsin syy, että muslimit riehuvat ?

Kun suomalaiset lähtivät Yhdysvaltoihin tai Kanadaan, he sopeutuivat siihen elämään, mitä siellä vietettiin. En ole kuullut, että siellä olisi suomalaiset olleet terroristeja ja pistäneet kanadalaisia pois päiviltä. Samoin juutalaiset Yhdysvalloissa elävät kunnolla, eivätkä terroristeinä siellä hillu, niin kuin muslimit. Muslimit ovat joka puolella kuin mielipuolisia, jotka tuovat mukanaan kalman hajun.
  2. Näin on.
  3. Amnesty on paholaisen asialla ja muslimien käsikassara.

Se maa, missä palestiinalaiset asuvat, on Israel. Jos Suomessa olevat muslimit alkaisivat pommittaa suomalaisia, kyllä me siihen puuttuisimme.

Jokaisella maalla on oikeus puolustaa kansalaisiaan. Jokaisella.

Luin yhden palestiinalaisen kirjoituksen, hän kertoi, kuinka hamasin väki sortaa muita palestiinalaisia. Hamas on kuin syöpä siellä tai hamasin miekkoset ovat kuin rottia, jotka kuikuilevat jossain piilossa ja sieltä tekevät konnantöitään. Hamasin väki vie ruuat ja myyvät sitten kalliilla hinnalla muille palestiinalaisille. Tämä palestiinalainen toivoi, että Israel tuhoaisi kaikki hamasin jäsenet, että muut palestiinalaiset saisivat elää rauhassa.

Hamas on terroristijoukko ja jotkut suomalaiset ovat mielin kielin heitä kohtaan. Nämä suomalaiset ihannoivat terroristeja, heidän mielestään nämä ovat heidän epäjumaliaan.

Olen miettinyt, mitä mahdollisuuksia olisi, että palestiinasta tulisi valtio. Siellä ei ole perustuslakia, siellä hallitsevat terroristit. Toimisiko sellainen valtio, jonka johdossa on terroristiryhmä. Pitäisikö muun maailman elättää tätä rosvolaumaa, että he pysyivät elossa tekemään terroristitekojaan. Muutenkin muu maailma on sinne syytänyt jo liian paljon rahaa, mitkä ovat suurelta osin menneet aseisiin.

Voi länsimaalaisia ihmisiä, kun uskovat kaiken, mitä terroristi valehtelee. Terroristi näkee vain oman napansa ja ei pysty järkevästi ajattelemaan muuta kuin tappamista. Tappaminen on sille rotalle luonteenomaista ja mieluista, tappamista se rakastaa enemmän kuin muuta.
  4. Älä valehtele.
  5. Räjähdä vaan ihan rauhassa.