Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1465
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos amnesty haluaisi suojella lapsia, ei lapsia tapettaisi äitinsä kohtuun.
Edelleen olen sitä mieltä, että amnesty on paholaisen asialla. Ja minä saan olla sitä mieltä, et sinä voi pakottaa minua olemaan samaa mieltä kuin sinä.
Minä en ole koskaan palvonut Israelia enkä myöskään Suomea. Enkä halua palvoa ketään ihmistäkään.
Minun oikeustajuni sanoo sen, että valtioilla on oikeus puolustaa omia kansalaisiaan. Ukrainalla on oikeus puolustaa omia kansalaisiaan, vaikka se johtaisi siihe, että venäläisiä lapsia kuolisi. Syyhän on Venäjän, koska se hyökkäsi Ukrainaan.
Samoin hamasin äijät tappoivat juutalaisia ja siitä alkoi tämä selkkaus. Hamas sen aloitti. Minä en luota niihin lukuihin, mitä Gazasta kerrotaan. Koraanissakin on, että muille kuin muslimeille voi valehdella ihan reippaasti. Ne luvut eivät pidä paikkaansa.
Luin palestiinalaisten kirjoituksia, missä he toivoivat, että he haluavat päästä hamasista eroon. En usko, että hamas on ilonaihe palestiinalaisille. Hamas vie kaikki avustukset ja myy ruokaa kovalla hinnalla.
Jos yleisesti katsoo muslimeja, mitä hyvää he ovat tehneet. Ei mitään muuta kuin pahaa. Joka puolella he riehuvat, jopa Ruotsissa on ongelmia. Onko Ruotsin syy, että muslimit riehuvat ?
Kun suomalaiset lähtivät Yhdysvaltoihin tai Kanadaan, he sopeutuivat siihen elämään, mitä siellä vietettiin. En ole kuullut, että siellä olisi suomalaiset olleet terroristeja ja pistäneet kanadalaisia pois päiviltä. Samoin juutalaiset Yhdysvalloissa elävät kunnolla, eivätkä terroristeinä siellä hillu, niin kuin muslimit. Muslimit ovat joka puolella kuin mielipuolisia, jotka tuovat mukanaan kalman hajun.
12.05.2024 16:51
Kyllä sitä suomalaisenkin suonissa voi olla juutalaista verta. Minun lapsuudentoverini esi-isä oli juutalainen. Minäkin löysin sukututkimuksen tiimoilta yhden juutalaisen esi-isän, mutta nyt ei ole ihan varmaa, onko hän minun esi-isäni vai ei. Joskus tämä juutalainen on esi-isäni isä ja taas toisinaan ei ole. Mutta ei se mitään.
En ole nähnyt hullun kiiltoa kenekään silmissä muualla kuin jääkiekossa. Siellä välillä tuntuu ihmisillä olevan hullun kiilto silmissä, kun he huutavat ja mölyävät.
12.05.2024 16:08
Paavali toi Euroopaan evankeliumin. Pietarikin ristiinnaulittiin Roomassa, joten hänkin siellä saarnasi roomalaisille. Johannes oli Patmos saarella ja hänkin siellä vaikutti ihmisten keskellä.
Apostolien kirjassa on kerrottu, sieltä kannatta lukea.
Israelissa on messiaanisia juutalaisia, mutta suurin osa juutalaisista ei ole tunnusta Jeesusta Messiaakseen. Mutta on siellä herätystä, koska keväällä näin valokuvia juutalaisista, jotka olivat menneet kasteelle, kun olivat ottaneet Jeesuksen elämäänsä.
12.05.2024 15:59
No eihän siinä voi mitään, kuin antaa muslimien murhata kaikki ihmiset maan päältä, tänne jäisi vain muslimit kahakoimaan keskenään. Vai mitä mietit kuomaseni.
12.05.2024 15:51
Muuslimit uskovat koraaniin ja allahiin. Koraani on hyvin väkivaltainen kirja ja muslimit uskovat siihen niin, että sen mukaan pitää tehdä.
Uskonto muslimeilla oikeuttaa tappamisen ja sitä he tekevätkin kaikkialla maailmassa. Täytyy meidän täällä rakkaassa Suomessakin olla varovaisia, etteivät intoudu pahoinpitelemään meitäkin. Juutalaiset eivät ole lähteneet muihin maihin, he vain puolustavat omaa maataan.
Ei juutalaiset ole henkisesti parin- kolmentuhannen vuoden takaisen ihmisen tasolla. Luepa kuinka paljon keksintöjä siellä on tehty. Suomalainen jää toiseksi. Sitä paitsi juutalainen ei ole pakana, me olemme pakanoita.
12.05.2024 15:47
Israel ei ole minun epäjumalani. Mutta olen sitä mieltä, että jokainen maa saa puolustaa kansalaisiaan terroristeilta. Miten meidän olisi käynyt, jos isämme eivät olisi puolustaneet maatamme venäläisiltä ?
Minun oikeustajuni sanoo sen, että maa saa puolustautua vihollista vastaan. Jos Suomessa joku terroristijoukko alkaisi vainoamaan suomalaisia, eikö Suomi puolustaisi meitä, vai antaisiko se näiden terroristien tappaa kaikki suomalaiset.
Mitä sinä tiedät Israelin aiheuttamasta sorrosta ? Minulla on muutama tuttu, joka asuu Israelissa. Heiltä tulee oikeaa tietoa.
Yhtä asiaa en ymmärrä, kun ihmiset itkee näiden palestiinalaislasten tähden. Miksi suomalaiset eivät itke niiden lasten tähden, jotka Suomessa joka vuosi tapetaan ? Miksi ? He ovat todella viattomia, he eivät saa tuntea auringon paistetta ihollaan, eivät saa nähdä laineen liplatusta ja lintujen lentoa kesällä. Heille ei ole annettu mahdollisuutta elämään, heidän menetettyä elämäänsä ei kukaan sure. Heillä ei ole mitään arvoa, he eivät ole edes roskan arvoisia.
Muuten minä en pidä Trumpista, en ole koskaan pitänyt.
12.05.2024 15:37
Entä olemmeko mekin murhaajia, kun tapamme viattomia lapsia joka vuosi ?
Älä usko kaikkea, mitä hamasin terroristit kertovat. He aina puhuvat omaan pussiinsa. Minkä ikäinen on viaton lapsi ? Yksi, kaksi vai kolmevuotias. Joku 15- vuotias ei ole enää viaton, täällä Suomessakin sen ikäinen voi jo tappaa.
Israelia aina syytetään, vaikka hamasin omat pommit tappaisivat palestiinalaisia, niin kuin siinä sairaalan tapauksessa. Israelia syytettiin rinta rottingilla ja sitten selvisi, että omat pommittivat sairaalaa vahingossa. Israel ilmoittaa ennen, mihin aikoo hyökätä, silloin ihmisillä on aikaa lähteä hamasin terroristien luota pois.
Kun Iran pommitti Israelia, toivoin, että yksi pommi olisi osunut kalliomoskeijaan. Mutta sitten ajattelin, että siitäkin syytettäisiin Israelia, kun ei pysäyttänyt pommia.
Näin yhtenä päivänä kuvia Gazan alueelta. Siellä palestiinalaiset olivat meren rannalla ottamassa auringoa, eikä ollut mitään hätää. Toisessa kuvassa muslimi oli torilla myymässä ruokaa, oli valtavasti kaikenlaista syötävää. Toisissa kuvissa oli lapsia noin kymmenvuotiaita, eivät olleet nälkäkuoleman partaalla, hyvin syöneiltä näyttivät. Naiset ainakin ovat mieluummin lihavia kuin laihoja.
12.05.2024 15:09
Pitäisikö meidän sinun mielestäsi siunata hamasin terroristeja.
Minä rukoilen Israelin puolesta, se on Jumalan omaisuuskansa. Jeesus oli juutalainen ja juutalaiset toivat evankeliumin Eurooppaan. Siitä kiitän juutalaisia, että he toivat sanoman Jeesuksesta meille pakanoille.
12.05.2024 14:53
Muistellaan sata vuotta sitten tapahtunutta Suomessa. Silloin suomalaisetkin olivat murhanhimoisia, veri virtasi monin paikoin, kun valkoiset ja punaiset murhasivat toisiaan. Ei siinä armoa useinkaan annettu. Silloin tapettiin miehet, naiset ja lapset.
Minun pappani pelastui, kun hän tapasi valkoisen ja tämän olisi pitänyt tappaa pappani. Mutta hän oli pappani naapuri ja hän kehotti pappaani menemään metsään piiloon, koska oli tulossa toisia valkoisia ja he olisivat tappaneet pappani. Pappani pelastui, mutta kaikki eivät olleet naapureilleen yhtä armollisia. Minunkin suvustani kuoli monia valkoisia ja punaisia.
Sanoisitko, että suomalaiset ovat murhanhimoisia, koska tappoivat omia kansalaisiaan ?
12.05.2024 14:38
Saisikos tuon lauseen suomeksi, kun en sitä oikein ymmärtänyt ?
Kenen lintujen unelmia ? Kuka hyväksyy ja mitä ? Kenen oikeuksia, tarkoitatko, että hamasin rotille pitäisi antaa oikeuksia. Mitä oikeuksia ne tarvitsee, kun ne vaan tappaa ja piiloutuu kuin rotat omiin koloihinsa.
12.05.2024 14:28
Heillä on ollut oma maa Israel. Historian kartasta, kun katsoo, siellä on Egypti, Israel, Meedia, Babylonia, Assyria ja muita maita.
Missä ovat faaraoitten aikaiset egyptiläiset ? Missä asuvat babylonialaiset ? Missä oleskelevat assyrialaiset ? Mutta juutalaiset ovat edelleen kansa. Vaikka se joutui kiertolaisena kulkemaan vuoden 70 jälkeen, juutalaiset ovat palanneet siihen maahan, jonka Jumala sille on antanut.
12.05.2024 14:24
Mites on, kun suomalaiset tappoivat miehiä, naisia ja lapsia. Ei annettu armoa, vaikka oli lapsi, kun oli punaisen tai valkoisen lapsi. Puolustautuiko siinä valkoinen tai punainen, kun tappoi naisia ja lapsia sydän huumaantuuneena väkivallasta. Vihako sokaisi ihmisen, että piti tappaa naapurinsa ja hänen lapset.
Suomessa tapetaan lapsia joka vuosi. 1970 luvun jälkeen on tapettu Suomessa lapsia aikamoinen määrä. Olisi Suomen lukumääräkin toisenlainen, jos nämä lapset olisivat saaneet elää. Kuinka paljon on 50 vuoden aikana tapettu lapsia, aikamoinen määrä ? Ei olisi tarvittu haalia ulkomailta ihmisiä töihin.
12.05.2024 14:07
Näin on.
12.05.2024 13:55
Amnesty on paholaisen asialla ja muslimien käsikassara.
Se maa, missä palestiinalaiset asuvat, on Israel. Jos Suomessa olevat muslimit alkaisivat pommittaa suomalaisia, kyllä me siihen puuttuisimme.
Jokaisella maalla on oikeus puolustaa kansalaisiaan. Jokaisella.
Luin yhden palestiinalaisen kirjoituksen, hän kertoi, kuinka hamasin väki sortaa muita palestiinalaisia. Hamas on kuin syöpä siellä tai hamasin miekkoset ovat kuin rottia, jotka kuikuilevat jossain piilossa ja sieltä tekevät konnantöitään. Hamasin väki vie ruuat ja myyvät sitten kalliilla hinnalla muille palestiinalaisille. Tämä palestiinalainen toivoi, että Israel tuhoaisi kaikki hamasin jäsenet, että muut palestiinalaiset saisivat elää rauhassa.
Hamas on terroristijoukko ja jotkut suomalaiset ovat mielin kielin heitä kohtaan. Nämä suomalaiset ihannoivat terroristeja, heidän mielestään nämä ovat heidän epäjumaliaan.
Olen miettinyt, mitä mahdollisuuksia olisi, että palestiinasta tulisi valtio. Siellä ei ole perustuslakia, siellä hallitsevat terroristit. Toimisiko sellainen valtio, jonka johdossa on terroristiryhmä. Pitäisikö muun maailman elättää tätä rosvolaumaa, että he pysyivät elossa tekemään terroristitekojaan. Muutenkin muu maailma on sinne syytänyt jo liian paljon rahaa, mitkä ovat suurelta osin menneet aseisiin.
Voi länsimaalaisia ihmisiä, kun uskovat kaiken, mitä terroristi valehtelee. Terroristi näkee vain oman napansa ja ei pysty järkevästi ajattelemaan muuta kuin tappamista. Tappaminen on sille rotalle luonteenomaista ja mieluista, tappamista se rakastaa enemmän kuin muuta.
12.05.2024 13:42
Älä valehtele.
10.05.2024 15:05
Oletko sinä mieleltäsi terve, kun tuollaista kirjoittelet. Kannattaisi tilata aika psykiatrille. Nyt jossain viira päässäsi, kun ajatuksesi ovat kuin paholaiselta saatu. Ei sinun kirjoituksessa ole mitää järkeä, pelkkää hölötystä.
10.05.2024 15:02
Räjähdä vaan ihan rauhassa.
08.05.2024 13:24
Jos minä olen väärässä, mitä minä olen menettänyt siinä, että olen ottanut Jeesuksen vastaan eläämääni. Mietin, mitä olisin menettänyt, jos kuoleman jälkeen ei olisikaan mitään. En todella mitään olisi menettänyt.
Minä uskon siihen, että Jeesus on totta. Hän on tie, totuus ja elämä. Hän on tie Isän Jumalan luo, hänessä on totuus ja hän on elämä. Hän kuoli minunkin syntieni tähden, että minullakin on mahdollisuus iankaikkiseen elämään hänen luonaan. Se on suurta armoa, kun saa kulkea tätä maallista matkaa luottaen häneen, joka kuoli meidän ihmisten tähden, että meillä kaikilla olisi mahdollisuus iankaikkiseen elämään hänen luonaan.
Jos minä olen väärässä, en ole kuitenkaan menettänyt mitään. Mutta, jos se, joka ei usko Jeesukseen, on väärässä, hän menettää iankaikkisen elämän hänen luonaan.
03.05.2024 08:02
Ei enossani näkynyt Kristusta, kun hän kiroili ja manasi serkkuani. Ei todellakaan näkynyt Kristusta hänessä, vain paholainen istuskeli enoni olkapäällä.
Jos hän olisi pukeutunut Kristukseen, hän ei olisi kironnut toisia ihmisiä. Enoni oli kuin afrikkalainen noitatohtori, joka lausui loitsujaan ja kirosi ihmisiä.
28.04.2024 12:06
Minä en ole saatanan palvelija. Jeesus on minun Herrani ja Vapahtajani.Hän on minulle elämä, jota on hyvä elää.
Olen pahoillani, että jotkut ovat rikkoneet sinun avioliittosi, siinä he tekivät väärin. Minulle avioliitto oli pyhä ja en olisi voinut erota. Mieheni, joka oli luterilainen, uhkasi minua usein erolla. Minä en halunnut erota, vaikka meillä oli kaikenlaisia vaikeuksia.
Meitä ihmisiä on erilaisia, jotkut eivät ole halunneet kasvaa Kristuksen tuntemisessa, vaan haluavat elää niin kuin itse haluaa. Kuitenkin meidän on muistettava, että Jumala on pyhä. Hän on myös rakkaus.
Älä sano, että kaikki helluntailaiset ovat saatanan palvelijoita, koska et edes tunne kaikkia helluntailaisia. Minä tunnen useita, jotkut ovat luonteeltaan mukavampia, toiset taas ei niin mukavia, se johtuu vain yksin minusta, miten heistä ajattelen.
27.04.2024 15:52
7 / 74