Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

  1. Minä en halua kostaa kenellekään. Äitini potki minua, olin vain kolmen vanha, joten en olisikaan voinut kostaa hänelle. Vanhana hän haukkui minua, olin vain hiljaa ja kuuntelin. Yritin olla kiltti häntä kohtaan, mutta aina hän kuitenkin haukkui. Töissä en koskaan vastannut kiusaamisiin, halusin olla kaikille ystävä. En halunnut kenenkään kanssa riitaa.

    Mitä suomalaisten pitäisi sinun mielestäsi tehdä siinä tilanteessa, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen ?

    Jos kaikki ihmiset toimisivatkin Jeesuksen oppien mukaan, kukaan ei täällä tappelisi. Jos Israel toimisi sen mukaan, että he kääntäisivät toisen poskensa, muslimit tappaisivat heidät heti. Muslimit vain täällä riehuisivat ja tappaisivat kaikki ihmiset, jotka eivät ole samaa mieltä heidän kanssaan. Sitäkö sinä tahdot ?

    Mitä sinä tekisit, jos joku hyökkäisi päällesi ? Olisiko sinulla itsesäilytysviettiä niin paljon, että puolustautuisit ? Vai antaisitko suosioilla toisen tappaa itsesi. On vaikea kuvitella, miten itse toimisi silloin, kun joku uhkaisi tappaa. Minä en ainakaan tiedä, miten toimisin.
  2. Olen lukenut monia haastatteluja, yhdessä yksi palestiinalainen nainen kertoo, kuinka hän opiskelee yliopistossa ja kuinka hän voi Israelin puolella mennä rauhassa kahvilaan. Yksi nainen sanoi, ettei hän missään nimessä menisi Gasan puolelle, koska siellä tyrannisoi hamas. Muslimit, jotka asuvat Israelin puolella, heillä on paljon parempi elämä, kuin monissa muslimimaissa.

    Israel on vienyt ja vie edelleen Gasan puolelle ruokatarvikkeita ja vettä. Hamas vaan nappaa sieltä kaikki ruokatarvikkeet itselleen ja myy sitten ne kalliilla palestiinalaisille. Minä en ymmärrä sitä, miksi palestiinalaiset hyväksyvät hamasin sorron kiltisti eivätkä ryhdy vastarintaan sitä vastaan.

    Mekin olemme lähettäneet sinne valtavasti avustuksia ja rahat ovat menneet terroristien taskuun. Jasser Arafatkin oli hyvin rikas mies eläessään ja kenen rahoilla hänkin rikkauksia keräsi. Mekin annamme rahaa palestiinalaisille ja oma kansa kärsii.

    Muslimimaita on paljon ja niiden asukasluku on valtava. Muslimipojat ovat kovia poikia siittämään. Israelissa asukasluku on yli 9 miljoonaa. Mutta muslimit eivät haluaisi antaa juutalaisille edes yhtä maata. He haluavat itselleen kaiken. He haluaisivat ajaa juutalaiset Välimereen, jos ne vain pystyisivät. Jos katsoo muslimeja, millaisia ne ovat. Naisetkin ovat kuin villi-ihmisiä, kun he kirkuvat kuin hyeenat kuolemaa Usalle ja Israelille.

    Minä ihmettelen sitä, miksi ihmiset eivät puutu kurdien huonoon kohteluun. Se on siinä, koska muslimit kohtelevat kurdeja huonosti, me emme uskalla muslimeille sanoa pahaa sanaa, koska pelkäämme heitä. Tulevat pian meidänkin kimppuun ja tappavat pyhässä sodassa, jos sanomme sellaista, joka ei miellytä heitä.
  3. Mitä mielestäsi Israelin olisi pitänyt tehdä, kun muslimit raiskasivat ja tappoivat juutalaisia ? Olisiko sinulla ratkaisua tähän tilanteeseen ? Voisitko kertoa ratkaisua siihen. Jos Israel olisi ollut niin kuin ei olisi mitään tapahtunut, verenvuodatus olisi muslimien toimesta jatkunut. Eivät he olisi siihen lopettaneet ja edelleen he lähettävät sieltä pommeja. Jemenkin lähettää jatkuvasti pommeja Israeliin.