Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1465
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten+kommentoisit+tätä+suuraa+5:33:+"Ne,+jotka+taistelevat+Allahia+ja+hänen+lähettilästään+vastaan,+ja+kiirehtivät+tekemään+pahaa,+saavat+palkkansa:+heidät+surmataan,+naulitaan+ristiin+tai+heidän+kätensä+ja+jalkansa+hakataan+poikki+ristikkäin+tai+heidät+karkotetaan+maasta."
Ovatko+nämä+sanat+esimerkki+armeliaasta+ja+suvaitsevaisesta+uskonnosta+?
16.06.2021 08:02
Hitler+vihasi+homoja,+kehitysvammaisia,+venäläisiä,+romaaneja+ja+monia+muita+ihmisiä,+jotka+eivät+hyväksyneet+hänen+ajatuksiaan.
15.06.2021 17:18
Teen+sukututkimusta.+Ruotsin+kielestä+on+ollut+paljon+hyötyä,+kun+olen+tutkimut+1700-+ja+1800-lukujen+rippikirjoja.+Ilman+ruotsin+kielen+taitoa,+en+olisi+saanut+selvää+kirkonkirjoista.+Ainakin+siinä+on+ollut+minulle+hyötyä+ruotsin+kielen+taidosta.
15.06.2021 16:49
Raamattu+on+Jumalan+sanaa.+Sieltä+voimme+lukea+ennustuksia,+jotka+totetuvat+tällä+hetkellä.+Vanhassa+testamentissä+on+kirjoitettu,+kuinka+Jumala+tuo+oman+kansansa+juutalaiset+lopun+aikana+omaan+maahansa,+jonka+Jumala+antoi+Abrahamille,+Iisakille+ja+Jaakobille.+Jesaja,+Jeremia,+Hesekiel+ja+muut+profeetat+kirjoittivat+asioita,+jotka+totetuvat+meidän+silmiemme+edessä.
Jumala+ilmoitti+jo+vanhassa+testamentissä,+että+Jumala+lähettää+oman+poikansa+tänne+maailmaan.+Hän+syntyi+Betlehemissä+ja+hänet+ristiinnaulittiin,+että+me+hänen+kauttaan+voisimme+pelastua.+Hän+kantoi+kaikki+meidän+syntimme+ja+avasi+meille+tien+Jumalan+luo.
15.06.2021 14:23
Kyllähän+he+voivat+Allahia+kutsua+jumalaksi,+samoin+kuin+hindut+omia+jumaliaan.+Mutta+ei+ole+kuin+yksi+Jumala,+Israelin+Jumala.+Kaikki+muut+jumalat+ovat+epäjumalia.
15.06.2021 14:10
Mutta,+kun+katselee+niitä+alueita,+jotka+muslimit+saivat+ja+vertaa+sitä+pikkuiseen+maahan,+jonka+juutalaiset+saivat+piskuisen+maan.+En+ymmärrä+sitä,+miksi+juutalaiset+eivät+olisi+saaneet+omaa+maata.+He+olivat+noin+1900+vuotta+mierolaisina+eri+valtioissa+ja+minun+mielestä+oli+hyvä,+että+he+saivat+oman+maan+sieltä,+mistä+roomalaiset+heidät+ajoivat+pois.
Minä+ainakin+olen+onnellinen,+että+meillä+on+itsenäinen+kotimaa.+Ei+enää+olla+Ruotsin+tai+Venäjän+vallan+alla.+Minä+kyllä+suon+myös+juutalasille+oman+kotimaan.+Sen+maan,+missä+Abraham,+Isak+ja+Jaakob+asuivat.
21.05.2021 07:19
Kerro+minulle,+onko+täällä+maailmassa+yhtään+maata,+jossa+ei+olisi+syntisiä+ihmisiä.+Me+kaikki+ihmiset+olemme+syntisiä.+Suomalaisetkin+tekevät+syntiä,+niin+kuin+vain+ehtivät.+Ei+juutalaiset+ole+sen+parempia,+kuin+me+muutkaan,+mutta+eivät+he+ole+myöskään+sen+huonompia+kuin+me.+Samanlaisia+syntisäkkejä+olemme+kaikki.
Minä+ihmettelen+Jumalan+kärsivällisyyttä+suomalaisia+kohtaan.+Me+teemme+kaikkea+sitä,+mikä+on+pahaa+Jumalan+silmissä.+Niin+kuin+Sodoman+syntielämä+nousi+taivaaseen+asti,+niin+on+suomalaistenkin+synnit+nousseet+korkealle.++Joskus+ajattelen,+milloin+Jumala+sanoo,+että+nyt+riittää+ja+antaa+meille+ahdistuksen+leipää+syötäväksi.+Se+on+katkeraa+syötävää.
21.05.2021 07:11
Suomessa+surmataan+paljon+syntymättömiä,+viattomia+lapsia+joka+vuosi.+Heidät+tapetaan+äitinsä+kohtuun,+jonka+pitäisi+olla+lapselle+turvapaikka.+Mutta+kohdusta+tehdään+surmapaikka.++Kukaan+ei+sure+niitä+menetettyjä+lapsia,+jotka+eivät+saaneet+koskaan+syntyä,+eivät+koskaan+saaneet+leikkiä,+ei+tuntea+rakkautta.++He+olivat+ihmisten+mielestä+solukasa,+joka+piti+poistaa.+Ja+kuitenkin+jokaisesta+olisi+syntynyt+pieni+lapsi.
Israel+ilmoittaa+ennen,+kun+se+ampuu,+että+ihmiset+voivat+mennä+turvaan.+Mutta++se+ei+sovi+Hamasille.
Iranissa+joku+sanoi,+että+mitä+siitä,+jos+vaikka+15+miljoonaa+iranilaista+saisi+surmansa,+jos+samalla+juutalaiset+tuhotaan.+En+muista,+mistä+luin,+mutta+se+kertoo+siitä,+että+muslimit+eivät+välitä+edes+omasta+kansastaan.+Ehkä+se+johtuu+siitä,+että+he+luottavat+siihen,+että+he+pääsevät+paratiisiin.+Että+kuoleman+jälkeen+on+parempi+paikka+olla.
Suren+lapsia+ja+aikuisia,+jotka+joutuvat+sodan+runtelemilla+alueilla+asumaan.+Surin+Syyrian+sisällisodassa+kuolleita+ihmisiä.+Se+tuntui+niin+turhalta,+kun+veli+käy+veljeä+vastaan.+Suomenkin+sisällisota+oli+kauhea.+Minunkin+pappani+meinasi+saada+surmansa,+mutta+naapuri+säästi+hänet,+eikä+ampunut.
20.05.2021 20:30
En+ole+koskaan+nöyryyttänyt,+alistanut,+ryöstänyt,+kiduttanut+enkä+murhannut+saamelaisia.+Emme+ole+vastuussa+menneiden+sukupolvien+synneistä.
20.05.2021 20:09
Juutalaiset+ja+arabit+kuuluvat+seemiläiseen+rotuun.+Mutta+milloin+arabit+ilmestyivät+historian+lehdille.+Babylonian+ja+Assyrian+hallitessa+en+muista,+että+olisin+lukenut+arabeista+mitään.++Kreikan+ja+Rooman+hallitessakaan+en+muista+heitä+mainitun.+Vasta,+kun+Muhammad+perusti+Islamin+uskonnon,+muistan+heistä+lukeneeni.+Sen+jälkeen+heistä+aina+välilä+tuli+luettua.
20.05.2021 13:23
1+Moos.+21:12-13++Mutta+Jumala+sanoi+Abrahamille:+"Älä+pahastu+poikasi+ja+orjatteresi+tähden.++Kuuntele+Saaraa+kaikessa,+mitä+hän+sanoo,+sillä+vain+Iisakin+jäkeläisiä+kutsutaan+sinun+jälkeläisiksesi."+"Mutta+myös+orjattaren+pojasta+minä+teen+suuren+kansan,+koska+hän+on+sinun+jälkeläisesi"
Jumala+valitsi+Iisakin,+ei+Ismaelia.+
1+Moos.++28:+13++Yhtäkkiä+Herra+seisoi+hänen+luonaan+ja+sanoi:+"+Minä+olen+Herra,+sinun+isäsi+Abrahamin+ja+Iisakin+Jumala.+Tämän+maan,+jonka+päällä+sinä+makaat,+minä+annan+sinulle+ja+sinun+jälkeläisillesi.+
Jumala+valitsi+Jaakobin,+ei+valinnut+Eesauta.
Jaakobin+pojat+ovat+Israelin+kantaisiä.
20.05.2021 13:05
Oletko+sinä+paholaisen+palvelija,+kun+sitä+niin+kovasti+avuksesi+huudat.+Taitaa+paholainen+olla+sinulle+hyvin+läheinen.
19.05.2021 21:18
Olivatko+suomalaiset+terroristeja,+kun+he+puolustivat+omia+kansalaisiaan+?+Minun+mielestäni+eivät+olleet.
Pitäisikö+juutalaisten+seisoa+tumput+suorina,+kun+Hamas+lähettää+rakettejaan+juutalaisia+kohti.+Eikö+maalla+ole+enää+oikeutta+puolustaa+kansalaisiaan.+Olisiko+se+sinun+mielestäsi+oikein,+että+juutalaiset+ajettaisiin+pois+Israelista.
On+se+vänkää,+että+ihmiset+ihannoivat+muslimiterroristia.+En+kyllä+ymmärrä+sitä.+MInä+en+ihannoi+terroristeja,+ne+eivät+ole+minulle+idoleita.+Joillekin+ne+ovat,+jopa+suomalaisille.+Ihmettelen.
19.05.2021 20:25
Kyllä+minä+ihmettelen+Jumalan+kärsivällisyyttä+suomalaisia+kohtaan.+Me+teemme+syntiä+joka+päivä.+Eduskunta+on+tehnyt+lakeja,+jotka+ovat+Jumalan+sanan+vastaisia.+Joka+vuosi+useat+lapset+murhataan+äitinsä+kohtuun.+Viattomat+lapset.+Avioliittolaki+on+Jumalan+sanan+vastainen.+Jumala+loi+miehen+ja+naisen.+Avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen+liitto.+
Raamatussa+on+kirjoitettu,+että+lopun+aikoina+laittomuus+pääsee+valtaan.
Me+kaikki+maailman+ihmiset+olemme+syntiä+tehneet,+niin+juutalaiset+kuin+muittenkin+maitten+ihmiset.+Yksi+ainoa+on+ollut+synnitön,+Jeesus+Kristus,+joka+kantoi+meidän+syntimme+ristinpuulla,+että+meillä+olisi+pääsy+Jumalan+luo.+Jeesus+on+ainoa+tie+Jumalan+luo.
Ihmettelen+todella+Jumalan+kärsivällisyyttä+meitä+ihmispoloisia+kohtaan.+Teemme+kaikkea+sitä,+mikä+on+Jumalan+sanaa+vastaan.+Mutta+tulee+aika,+jolloin+Jumalan+kärsivällisyys+loppuu+ja+ilmestyskirjan+tapahtumat+alkavat.
19.05.2021 20:11
Jos+Suomessa+ei+maksa+vuokraa,+joutuu+lähtemään+kodistaan.+Jos+on+vuokralla,+pitää+maksaa+vuokra,+senhän+sanoo+jo+järkikin.+Pitäisikö+Suomessakin+vuokranantajien+antaa+ihmisten+asua+ilmaiseksi+asunnossa.+Eihän+se+olisi+oikein.+Pitäähän+se+vuokra+maksaa,+jos+menee+vuokralle.+Vai+asutko+sinä+toisen+asunnossa+ilmaiseksi.
19.05.2021 19:29
Olitko+silloin+Saksassa+?+Minä+en+ollut,+mutta+olen+lukenut+siitä+ajasta.+Ei+ole+keskitysleirejä+Israelissa.+Ei+Israelissa+tapeta+kehitysvammaisia+sen+tähden,+että+he+ovat+kehitysvammaisia.+Ei+siellä+tapeta+homoja,+mutta+Saksassa+tapettiin.+Saksassa+tapettiin+pappeja,+jos+he+eivät+saarnanneet+Hitlerille+mieluisia+saarnoja.
19.05.2021 19:25
Kenen+jälkeläisiä+palestiinalaiset+ovat+?+Kerro+minulle.++Juutalaiset+kuuluvat+Jaakobin+kahdentoista+pojan+jälkeläisiin.+Kenen+pojan+jälkeläisiä+palestiinalaiset+ovat+?
19.05.2021 19:15
Roomalaiset+antoivat+sille+alueelle+nimen+Palestiina.+Mutta+Palestiinan+valtiota+ei+ole+ollut.+Kun+se+alue+oli+Turkin+hallussa,+ei+se+silloinkaan+ollut+oma+valtionsa.+Se+kuului+Turkille.
19.05.2021 19:12
Juutalaiset+eivät+ole+sen+parempia+kuin+me+muutkaan,+mutta+eivät+myöskään+sen+huonompia.+Samanlaisia+me+olemme+kaikki.
Jos+ajattelee,+kuinka+isot+maat+muslimit+saivat.+Ne+ovat+ihan+valtavat+alueet,+verrattuna+pieneen+Israelin+alueeseen.+Mutta+sitäkään+ei+muslimit+antaisi+juutalaisille.+Muslimeille+on+valtavat+öljytulot,+ne+ovat+rikkaita+maita,+ainakin+osa.+Kun+katselee+kuvia+Saudi-Arabiasta,+niin+näkee,+että+se+on+rikas+valtio.+En+tiedä,+onko+siellä+kellään+köyhyyttä.+Muslimivaltioilla+on+valtavat+alueet,+mikseivät+he+anna+tilaa+omille+veljilleen.+Eivätkö+he+pidä+palestiinalaisista,+vai+mikä+siinä+kiikastaa+?
Juutalaiset+ovat+tehneet+siitä+maasta+se,+mikä+se+nyt+on.+Palestiinalaiset+olivat+lähinnä+beduiinejä,+jotka+matkasivat+pitkin+maata+eläintensä+kanssa.+Juutalaiset+kuivattivat+soita+ja+alkoivat+viljellä+maata.+Vastassa+oli+vielä+vihaisia+muslimeja.
19.05.2021 19:02
Minä+en+kannata+terroristeja.+En+kannata+islamia.+Se+on+vihan+uskonto.+Jos+katselee+noita+islamistisia+valtioita,+missä+niissä+olisi+ihmisen+hyvä+olla.+Kaikissa+lietsotaan+vihaa+ja+anarkiaa.+Facebookissakin+on+nykyään+näitä+islamisteja,+he+huutavat+kurkku+suorana,+vihan+vallassa.+On+se+mukavaa+katseltavaa.+Voihan+nenä.
19.05.2021 18:50
72 / 74