Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1465
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä+sinä+puhu+paskaa+vaan+tutki+asioita,+ennen+kuin+avaat+se+summosesi.
Oletko+sinä+islamin+kannattaja+?++Haluaisitko+mennä+sinne+muslimien+joukkoon,+jos+he+ovat+niin+ihania.+Siellä+sinulla+olisi+ihanaa.+Lokoisat+päivät+odottaisivat+sinua.+Lukisit+päivät+pitkät+koraania+ja+löytäisit+sieltä+tiedon,+kuinka+pitää+vihata+vääräuskoisia.+Kun+olisit+lukenut+koraanin+muutaman+kerran+läpi,+tietäisit,+jos+olisit+totuudellinen,+että+se+on+vihan+uskonto.+Siinä+vihataan+kaikkia+muita+kuin+muslimeja.+Kaikki+muut+ihmiset+voi+hyvällä+mielellä+tappaa.+Ainakin+kristityt+ja+juutalaiset.
19.05.2021 18:41
Wikipedia+"Israel+perustettiin++itsenäisyysjulistuksella+14.5.1948.+Yhdysvallat+ja+Neuvostoliitto+tunnustivat+heti+juutalaisvaltion."++Näin+lukee+Wikipedian+sivulla.
19.05.2021 18:34
Juutalaiset+eivät+tee+terroria,+ne+puolustavat+omia+kansalaisiaan.+Joka+maalla+on+oikeus+puolustaa+omaa+maataan.+Israel+on+ainoa+demokraattinen+valtio+tuolla+alueella.
Luepas+koraania,+niin+tiedät,+millaiset+ohjeet+siellä+on+juutalaisten+ja+kristittyjen+kohdalle.+Islam+on+vihan+uskonto.+Viha+pursuaa+siellä+joka+sivulla.+
Kun+lukee+koraanin+tekstejä,+ei+voi+muuta+kuin+todeta,+että+se+on+täynnä+vihaa+toisen+uskonnon+edustajia+kohtaan.+Kaikkien+maailman+ihmisten+pitäisi+olla+muslimeja+heidän+mielestään.+Silloin+maailma+olisi+heidän+mielestään+hyvä+paikka+asua.+Minun+mielestäni+se+olisi+silloin+hirveä+paikka+asua.+Joku+ajatolla+sanoisi,+mitä+pitää+tehdä.+Naisilta+vietäisiin+kaikki+oikeudet+pois.++Jos+katselee+rehellisesti+esimerkiksi+iranilaisia,+niin+tulee+suru+puseroon.+Niin+kauheaa+on+heidän+elämänsä.+Ei+mitään+vapautta.+Olla+vain+uskonnollisten+orjana+ja+tehdä+heidän+ohjeittensa+mukaan.++Katkaistaisiin+kaula,+jos+olisi+eri+mieltä.
Ihannoitko+sinä+islam+uskoa+?+Olisitko+onnellinen,+jos+Suomesta+tulisi+muslimivaltio+?+Olisitko+onnellinen,+jos+terroristit+ampuisivat+täällä+raketteja+?+Menisitkö+silittämään+heidän+päätään+ja+sanoisit,+hyvä,+hyvä.
19.05.2021 18:28
Älä+unta+näe.++MIksi+ihmiset+eivät+näe+totuutta.+Muslimit+eivät+tahdo+rauhaa,+ne+tahtovat+sotaa.+He+tahtovat+käännyttää+kaikki+ihmiset+muslimeiksi.+Sitten+maailma+on+ihana+heidän+mielestään.+Muslimivaltioilla+on+paljon+varallisuutta,+öljyn+takia.+Mutta+onko+niissä+hyvä+asua.+Ainakin+länsimaalaisena+en+haluaisi+asua+siellä.++Naisilla+ei+ole+mitään+arvoa,+he+ovat+miesten+jalkarättejä+useinkin.++Kun+nykyään+ei+saa+homoista+sanoa+mitään,+niin+muslimimaissa+heidät+kylmästi+tapetaan.+Tasa-arvo+on+niissä+maissa+tuntematon+käsite.
En+itse+ole+tappamisen+kannalla.+Mutta,+miten+olisi+Suomen+käynyt,+jos+Suomi+ei+olisi+puolustanut+itseään+1930-luvulla.+Me+kuuluisimme+Venäjään+tällä+hetkellä.+Minunkin+isäni+vietti+rintamalla+viisi+vuotta,+ne+vuodet+maksoivat+Suomelle+paljon.+Olen+kiitollinen+siitä,+että+meillä+on+oma+isänmaa.
Israel+puolustaa+omia+kansalaisiaan+terroristejä+vastaan.+Terroristit+tahtovat+tappaa+ja+Israel+puolustaa+kansalaisiaan.+Se+on+yleensä+joka+maassa+tapana,+että+maa+puolustaa+omia+kansalaisiaan.
Israel+on+Jumalan+omaisuuskansa.+Jumala+lupasi+Abrahamille,+Iisakille+ja+Jaakobille+sen+maan,+missä+nyt+juutalaiset+ovat.+Minkä+Jumala+on+luvannut,+sen+Hän+myös+sen+pitää.
19.05.2021 08:44
Häpeä+itse,+koska+olet+Hamasin+puolella.+Jos+olisit+elänyt+1930-luvulla,+olisitko+ollut+Hitlerin+kannattaja.+
Hamas+kylvää+kuolemaa.+Haluaisitko+sinä+elää+Hamasin+lähettyvillä+ja+pelätä+aina,+koska+sieltä+tulee+raketti+päähän.+Ei+ne+Hamasin+taistelijat+päätä+silittele.+Ne+on+koulutettu+tappamaan.+Ei+niillä+ole+sääliä+ketään+kohtaan.+Ei+niillä+ole+myötätuntoa+ketään+kohtaan.+Vain+viha,+viha+toisia+kohtaan.+
Mitähän+tekisit,+jos+joutuisit+Hamasin+terroristin+kanssa+kasvokkain.+Haluaisitko+tervehtiä+häntä+ystävällisesti,+vaikka+hän+polttopullo+kädessä+olisi+edessäsi.+Mitä+siinä+tekisit+?+Kertoisit,+että+olet+hänen+rakas+ystävänsä,+etkä+tahdo+hänelle+mitään+pahaa.+Mitähän+tämä+terroristi+tekisi+?+Ehkä+hän+kyynelsilmin+heittäisi+polttopullon+pois+ja+heittäytyisi+sinun+kaulaasi+ja+olisi+ystäväsi.+Ehkä+nämä+Hamasin+terroristit+kaipaisivatkin+rakkautta+vihan+tilalle.+Ei+sitä+tiedä.
Meillä+ei+ole+vielä+ollut+terroristeja.+Me+emme+voi+tietää,+mitä+on+asua+maassa,+missä+heitä+on.+Minä+saan+joka+kuukausi+kirjeen+Israelista.+Suomalaispariskunta+on+asunut+jo+kauan+siellä.+He+tietävät,+millaista+on+asua+pelon+keskellä.
19.05.2021 08:27
Ne,+jotka+kannattavat+Hamasia,+hyväksyvät+Hitlerin+teot,+kun+hän+tapatti+juutalaisia,+homoseksuaaleja,+romaaneja+ja+muita+kansalaisia,+jotka+eivät+häntä+miellyttäneet.+Hamasian+teot+voi+hyvin+rinnastaa+Hitlerin+tekoihin.+Tappaa,+tappaa+ja+tappaa.+Halu+aiheuttaa+kuolemaa.+
Hamas+on+terroristiryhmä,+millä+ei+ole+muuta+ajatusta,+kuin+kylvää+kuolemaa.+Polttoaineena+on+viha+niitä+kohtaan,+jotka+eivät+ole+muslimeja.+Viha+polttoaineena+on+hirveä+ase+ihmisen+kädessä.+Me+saamme+siitä+lukea+armaassa+kotimaassamme.+Sitten,+kun+se+viha+on+jossain+järjestössä,+niin+kuin+Hamas,+siellä+ei+kuulu+järjen+sanoja.++Hamas+on+vihan+kyllästämä+järjestö,+millä+ei+ole+muuta+tehtävää,+kuin+tappaa+juutalaiset+ja+kristityt.+Kun+ne+on+tapettu,+silloin+he+ovat+onnellisia.
Iran+on+hyvin+mukana+tässä+taistelussa.+Ei+ole+kauaa+siitä,+kun+Iranissa+joku+sanoi,+että+Iranin+suuri+päämäärä+on+ajaa+juutalaiset+mereen.+Sitähän+ne+ovat+tahtoneet+alusta+asti.
19.05.2021 08:12
En+todellakaan+tahdo+tappaa+ketään+ihmistä,+en+muslimeja,+en+hinduja,+en+ketään.+En+edes+tahdo+tappaa+muurahaista,+mitkä+kipittää+keittiössäni.+Otan+ne+lasilla+kiinni+ja+vien+ne+ulos.++Samoin+myös+muutkin+ötökät.
Miksi++tahtoisin+tappaa+ihmisen.+Se,+että+hän+uskoo+johonkin+muuhun+Jumalaan+kuin+minä,+ei+aiheuta+sitä,+että+tahtoisin+tappaa+hänet.
Minä+en+vastusta,+että+pakolaisia+tulee+meidän+maahamme.+Suurin+osa+heistä+on+muslimeja.+Jos+he+alkavat+räjäytellä+pommeja,+silloin+en+siitä+pidä.+Mutta+kyllä+varmaan+Suomi+suojelee+meitä,+jos+näin+tapahtiuu.+Tietysti,+jos+he+tekevät+väärin,+heitä+pitää+rangaista,+niin+kuin+suomalaisiakin.+Meidän+ja+pakolaisten+täytyy+totella+lakia.
19.05.2021 07:54
Isrel+ilmoittaa+ensin,+jos+sillä+on+aikomus+räjäyttää+kerrostalon,+että+ihmiset+voivat+lähteä+sieltä+pois.+Israel+ei+räjäyttele+muita+kuin+niitä,+missä+epäilee+olevan+terroristeja.+Muslimit+eivät+ilmoittele,+minne+lähettelevät+rkettejaan.
Emmekö+voisi+ajatella,+niin+kuin+muslimit+ajattelevat.+He+koraanin+mukaan+pääsevät+paratiisiin.+Sehän+on+hyvä+paikka.+He+pääsevät+siihen,+minne+heidän+sydämensä+halajaa.
Jos+ei+olisi+näitä+terroristeja,++palestiinalaisilla+olisi+hyvä+olla+Israelissa.+Kerran+olin+kuuntelemassa+palestiinalaista+naista,+joka+oli+ottanut+Jeesuksen+vastaan+elämäänsä.+Hän+kertoi,+kuinka+hänet+aivopestiin+lapsena+vihaamaan+juutalaisia.+Kun+hän+tuli+uskoon,+hänen+koko+sukunsa+hylkäsi+hänet.+Monet+muslimit,+jotka+ottavat+Jeesuksen+vastaan+elämäänsä,+tapetaan.+Muslimit+vihaa+juutalaisia+ja+kristittyjä,+koska+olemme+vääräuskoisia+heidän+mielestään.
19.05.2021 07:44
Kenelle+kuului+maat+Lähi-Idässä+ennen+Ensimmäistä+maailmansotaa+?+Turkille+ne+kuuluivat,+monta+sataa+vuotta.+Pitäisikö+kaikki+ne+maat+palauttaa+Turkille.+Muslimimaat+saivat+hirveän+suuret+maa-alueet+ja+juutalaisille+jäi+pienen+pieni+pläntti.+Sitäkään+maailman+ihmiset+eivät+antaisi+heille.+Mutta+muslimeille+he+antaisivat+vaikka+Euroopan,+jos+he+sitä+vaatisivat.
Juutalaisilla+ei+joittenkin+mielestä+saisi+olla+isänmaata.+Heidän+pitäisi+edelleen+olla+kodittomia.+Heidät+karkotettiin+sieltä+70+luvulla+Tituksen+johdolla.+Sen+jälkeen+juutalaiset+joutuivat+olemaan+pakolaisina+ympäri+maailmaa.+Sitten+tuli+aika,+jolloin+heille+luvattiin+oma+maa,+missä+Aabraham+asui.+Se+maa,+jonka+itse+Jumala+heille+lupasi.
Pienen+pieni+pläntti+suurten+muslimivaltioiden+vierellä.+Sitäkin+muslimit+ahnehtivat+itselleen.++Kuka+ihailee+muslimivaltioita+?+Haluaisimmeko+me+suomalaiset,+että+muslimit+pääsisivät+Suomessa+valtaan,+emme+kai.
Uskon,+että+paljon+on+palestiinalaisia,+jotka+haluavat+elää+rauhassa+Israelissa.+Mutta,+kun+on+Hamasin+terroristit,+jotka+haluavat+väkivaltaa.+He+ovat+samanlaisia+kuin+Adolf+Hitler,+eivät+he+välitä+omasta+kansastaan,+vaan+vallasta+ja+anarkiasta.+He+haluavat+lietsoa+väkivaltaa,+että+heidät+huomattaisiin.+Maailman+huomio+tulee+heidän+osakseen+ja+he+osaavat+käyttää+länsimaisia+ihmisiä+hyväkseen.+He+haluavat+myötätuntoa,+vaikka+heillä+on+sydämessään+halu+murhata+paljon+ihmisiä.+Heille+ihmiset+eivät+merkitse+mitään,+ei+omat+eikä+muittenkaan+kansojen+ihmiset.+Se+on+viha,+joka+on+polttoaineena+heillä.
19.05.2021 07:34
Oletko+muslimi,+kun+niin+muslimeja+puolustat.+Luetko+koraania+ja+täytät+koraanin+vaatimukset.+Jos+olet,+silloin+ymmärrän+katsokantasi.+Mutta+jos+et+ole,+en+ymmärrä+sinua.+Muslimit+haluavat+valloittaa+maailman+Allahille.+Niin+kauan+kuin+on+kristittyjä+ja+juutalaisia,+he+eivät+lepää.+He+haluavat+käännyttä+kaikki+ihmiset+muslimeiksi.
Saako+terroristi+tappaa+?+Jos+terroristi+uhkaa+ihmistä+tappaakseen+hänet,+saako+se+toinen+puolustautua,+vai+onko+hänen+vain+antauduttava.
Jos+Suomeen+tulisi+terroristeja+ja+he+alkaisiat+tappaa+meitä,+mitä+meidän+pitäisi+tehdä,+sinun+mielestäsi.+Silittää+heidän+päätänsä+ja+kuolla+onnellisena.
17.05.2021 17:09
Israel+ei+käytä+mummoja+kiväärin+tueksi.+Mutta+muslimit+surutta+tapattavat+mummonsa,+äitinsä+ja+lapsensa.+Se+on+heidän+luontonsa+sellainen.+Ajatelkaapa+sitä,+mihin+muslimi+luulee+pääsevänsä+kuolemansa+jälkeen.+Hän+odottaa+paratiisia.+Emmekö+soisi+heille+sitä+onnea.
Israel+on+ainoa+demokraattinen+valtio+sillä+alueella.+Suomalaiset+puolustavat+kaikkia+niitä+kauheuksia,+mitä+muslimimaailmassa+tapahtuu.+Homot+tapetaan,+vääräuskoiset+tapetaan.+Naisilla+ei+ole+mitään+oikeuksia+monissakaan+valtioissa.++Yleensäkään+ihmisen+hengellä+ei+ole+paljoakaan+arvoa+muslimimaissa.+Muistetaan+se+yksi+lehtimies,+jonka+Saudi-Arabian+miehet+tappoivat.+Siellä+pitää+olla+samaa+mieltä+johtomiesten+kanssa+tai+tulee+kuolema.
17.05.2021 15:42
Älä+usko+kaikkea,+mitä+Terroristit+puhuvat.+Koraani+ei+taida+kieltää+valhetta+valehtemista+vääräuskoisille.+Kaikki+muut,+kuin+muslimit,+ovat+vääräuskoisia.+Ihmiset+eivät+tiedä,+mitä+koraani+sisältää.+Vihan+juutalaisia+ja+kristittyjä+kohtaan.+Iran+haluaisi+ajaa+juutalaiset+mereen,+samoin+useat+muutkin+muslimit.+
Mitä+ajatella+terroristeista.+Terroristit+kylvää+kuolemaa.+Jos+Suomessa+olisi+terroristiryhmä,+joka+kävisi+taistelua+suomalaisia+kohtaan,+mitä+me+tekisimme.+Seisoisimmeko+tumput+suorina+ja+sanoisimme,+että+nämä+voivat+aiheuttaa+rauhassa+vahinkoa+meille.+Eiköhän+Suomen+valtio+puolustaisi+omia+kansalaisiaan.
Muuten+Palestiinan+valtiota+ei+ole+olemassa.
17.05.2021 15:32
Olisitko+valmis+ottamaan+Hamasin+ja+Isiksen+immeiset+tänne+Suomeen.+Annetaan+heille+kaikille+turvapaikka+Suomessa.+Täytyyhän+Suomen+näitä+poloisia+auttaa,+että+he+saavat+Suomesta+turvallisen+kotimaan.+Kyllä+se+suomalaisetkaan+eivät+olisi+enää+Hamasin+puolella,+kun+he+kylväisivät+Suomessa+kuolemaa.+
Kyllä+Hamasin+takana+paholainen+tekee+työtään+hävittääkseen+juutalaiset.+En+ymmärrä+sitä,+että+suomalaiset+ihannoivat+terroristeja.+Olisikohan+he+yhtä+ymmärtäväisiä,+jos+tännekin+pesiytyisi+terroristejä.+Joutuisimme+aina+pelkäämään,+kun+kävelisimme+kaupungilla,+milloin+itsemurhapommi+räjähtäisi+lähellä.
Kyllä+Hamasin+johto+nauraa,+kun+huomaavat+suomalaisten+olevan+heidän+puolellaan.+Kyllä+heitä+naurattaa+suomalaisten+sinisilmäisyys+ja+se,+että+he+uskovat+kaiken,+mitä+he+valehtelevat.
17.05.2021 08:53
Kiitos+sinulle+hyvästä+kirjoituksesta.
17.05.2021 08:53
Kiitos+sinulle+hyvästä+kirjoituksesta.
17.05.2021 08:46
Ei+Israel+tahdo+kurittaa+palestiinalaisia,+jos+he+elävät+ihmismäisesti+Israelissa.+Jos+minä+alan+heittelemään+pommeja+Suomessa,+eiköhän+virkavalta+nopeasti+hae+minua+putkaan+ja+minä+saan+siitä+rangaistuksen.
Miksi+palestiinalaisilla+pitäisi+olla+oikeus+aiheuttaa+väkivaltaa+ja+heitellä+pommeja+?+Eivätkö+he+voi+elää+rauhassa+?+Isralissa+asuu+kristittyjä+palestiinalaisia+ja+he+haluavat+elää+rauhassa+juutalaisten+kanssa.
17.05.2021 08:38
Israel+haluaa+elää+rauhassa.+Mutta,+kun+sen+kansalaisia+uhataan,+silloin+se+alkaa+puolustaa+kansalaisiaan.+Samoin+Suomikin+suojelee+kansalaisiaan+ja+akikki+muutkin+maat.
Jos+Suomessa+joku+ryhmä+alkaa+mellakoimaan+ja+heittelmään+polttopulloja+ja+raketteja,+kuinka+kauan+he+saavat+rauhassa+mellastaa,+ennen+kuin+virkavalta+puuttuu+asiaan.
En+ymmärrä,+että+Suomessakin+on+niitä+ihmisiä,+jotka+rakastavat+terroristejä.+Joiden+mielestä+nämä+terrosristit+saavat+tappaa+ihmisiä,+niin+paljon+kuin+haluavat.+Kyllä+se+näiltäkin+ihmisiltä+mieli+muuttuisi,+kun+joutuisi+sen+kohtaanaan+silmästä+silmään.
17.05.2021 08:37
Israel+haluaa+elää+rauhassa.+Mutta,+kun+sen+kansalaisia+uhataan,+silloin+se+alkaa+puolustaa+kansalaisiaan.+Samoin+Suomikin+suojelee+kansalaisiaan+ja+akikki+muutkin+maat.
Jos+Suomessa+joku+ryhmä+alkaa+mellakoimaan+ja+heittelmään+polttopulloja+ja+raketteja,+kuinka+kauan+he+saavat+rauhassa+mellastaa,+ennen+kuin+virkavalta+puuttuu+asiaan.
En+ymmärrä,+että+Suomessakin+on+niitä+ihmisiä,+jotka+rakastavat+terroristejä.+Joiden+mielestä+nämä+terrosristit+saavat+tappaa+ihmisiä,+niin+paljon+kuin+haluavat.+Kyllä+se+näiltäkin+ihmisiltä+mieli+muuttuisi,+kun+joutuisi+sen+kohtaanaan+silmästä+silmään.
17.05.2021 08:36
Ei+Israel+tahdo+kurittaa+palestiinalaisia,+jos+he+elävät+ihmismäisesti+Israelissa.+Jos+minä+alan+heittelemään+pommeja+Suomessa,+eiköhän+virkavalta+nopeasti+hae+minua+putkaan+ja+minä+saan+siitä+rangaistuksen.
Miksi+palestiinalaisilla+pitäisi+olla+oikeus+aiheuttaa+väkivaltaa+ja+heitellä+pommeja+?+Eivätkö+he+voi+elää+rauhassa+?+Isralissa+asuu+kristittyjä+palestiinalaisia+ja+he+haluavat+elää+rauhassa+juutalaisten+kanssa.
17.05.2021 08:30
Miksi+palestiinalaisilla+pitäisi+olla+oikeus+aiheuttaa+väkivaltaa+ja+heitellä+pommeja+?+Eivätkö+he+voi+elää+rauhassa+?+Isralissa+asuu+kristittyjä+palestiinalaisia+ja+he+haluavat+elää+rauhassa+juutalaisten+kanssa.+
Emmekö+mekin+halua,+että+ne+muslimit,+jotka+tulevat+Suomeen,+eläisivät+meidän+kanssamme+rauhassa.+Jos+he+alkavat+meitä+hakkaamaan+tai+tekemään+jotain+lainvastaista,+ei+se+meitä+miellytä.
17.05.2021 08:30
73 / 74