Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

1. Jumala+paransi+isäni+peräsuolisyövästä.+Minun+serkkuni+parantui+aivosyövästä+1950+luvulla.
  2. Miten+suhtaudut+ihmisiin,+jotka+käyttävät+lapsia+seksuaalisesti+hyväkseen+?+Miten+suhtaudut+ihmisiin,+jotka+käyttää+eläimiä+seksuaalisesti+hyväkseen+?+Tuomitsetko+ja+halvennatko+heidät+?+Miten+suhtaudut+ihmisiin,+jotka+ajattelevat+toisin+kuin+sinä+?+Halveksitko+heitä+?Minä+uskovaisena+en+tuomitse+enkä+halveksi+homoja.+Mutta+raamattuun+on+kirjoitettu,+että+esim.+aviorikos,+homous,+varkaus,+tappaminen+ovat+syntiä.+En+hyväksy+sitä,+että+naiset+ja+miehet+pettävät+aviopuolisoaan,+se+on+väärin+toista+kohtaan.+Mutta+tunnen+ihmisiä,+jotka+tekevät+niin,+mutta+kohtelen+heitä+kuin+muitakin+ihmisiä.+Tämä+maailma+on+pahan+vallassa,+useat+tekevät,+mikä+itsestä+tuntuu+hyvältä.+Siinä+ei+ajatella+toista,+vaikka+satutettaisiin+tätä+paljon.Joskus+tuntuu,+että+meidän+heteroiden+pitäisi+kumarrella+homojen+edessä,+pyytää+anteeksi+menneiden+sukupolvien+suhtatumista+homoihin.+Kohta+tehdään+homoista+maailman+valtiaita,+joita+heteroiden+pitää+palvella.+Tältä+minusta+tuntuu.+Miksi+he+eivät+voisi+elää+niin+kuin+me+muutkin.+En+minäkään+toitottele+kakille,+että+olen+hetero.+Elän+elämääni,+enkä+tee+siitä+kauhean+isoa+numeroa.+Mutta+homot+nykyään+tekevät+omasta+homoudestaan+ison+numeron,+he+haluavat,+että+kaikki+huomaisivat+heidät.+Haluavatko+he+käytöksellään+kunnioitusta,+ihailua,+suitsutusta.