Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1488

1. En+usko,+että+Sodoman+miehet+olisivat+pelänneet+Lootia.+Heitähän+oli+paljon+ja+Loot+oli+yksin.++Se+on+sama,+kuin+nykyään,+jos+uskovainen+sanoo+jotain,+niin+ihmiset+saavat+siitä+herneen+nenäänsä.+Nämä+miehet+halusivat+yhtyä+enkeleihin.+Se+on+tosiasia.+Emme+voi+sitä+muuksi+muuttaa,+koska+se+siellä+raamatuun+on+kirjoitettu.+Tietysti+siellä+oli+jo+vuosikausia+eletty+syntistä+elämää+ja+se+kiinnitti+Jumalan+huomion.++1+Moos+17:+20-21+"Niin+Herra+sanoi:+"Valitushuuto+Sodoman+ja+Gomorran+tähden+on+suuri,+ja+heidän+syntinsä+ovat+ylen+raskaat.+Sentähden+minä+menen+alas+katsomaan,+ovatko+he+todella+tehneet+kaiken+sen,+josta+huuto+on+minun+eteeni+tullut,+vai+eivätkö;+minä+tahdon+sen+tietää."+Nykyään+on+hyvin+paljon+samanlaista.+Lehdet+ovat+täynnä+seksuaalisia+artikkeleita.+Ihmiset+kertovat,+kuinka+paljon+heillä+on+suhteita+ollut+elämänsä+aikana.+Niitä+tuodaan+lehtien+palstoille.+Kuka+vaan+kehtaa+esittää+uskaliampia+juttuja,+sen+parempi.++Ihmisiltä+puuttuu+häpeän+tunne.+Tuntuu+kuin+ihmiset+pitäisivät+kunnianaan+elää+siivotonta+elämää.
  2. Kyllä+minä+ihmettelen+Jumalan+kärsivällisyyttä+suomalaisia+kohtaan.+Me+teemme+syntiä+joka+päivä.+Eduskunta+on+tehnyt+lakeja,+jotka+ovat+Jumalan+sanan+vastaisia.+Joka+vuosi+useat+lapset+murhataan+äitinsä+kohtuun.+Viattomat+lapset.+Avioliittolaki+on+Jumalan+sanan+vastainen.+Jumala+loi+miehen+ja+naisen.+Avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen+liitto.+Raamatussa+on+kirjoitettu,+että+lopun+aikoina+laittomuus+pääsee+valtaan.Me+kaikki+maailman+ihmiset+olemme+syntiä+tehneet,+niin+juutalaiset+kuin+muittenkin+maitten+ihmiset.+Yksi+ainoa+on+ollut+synnitön,+Jeesus+Kristus,+joka+kantoi+meidän+syntimme+ristinpuulla,+että+meillä+olisi+pääsy+Jumalan+luo.+Jeesus+on+ainoa+tie+Jumalan+luo.Ihmettelen+todella+Jumalan+kärsivällisyyttä+meitä+ihmispoloisia+kohtaan.+Teemme+kaikkea+sitä,+mikä+on+Jumalan+sanaa+vastaan.+Mutta+tulee+aika,+jolloin+Jumalan+kärsivällisyys+loppuu+ja+ilmestyskirjan+tapahtumat+alkavat.