Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1481

1. Mutta,+kun+katselee+niitä+alueita,+jotka+muslimit+saivat+ja+vertaa+sitä+pikkuiseen+maahan,+jonka+juutalaiset+saivat+piskuisen+maan.+En+ymmärrä+sitä,+miksi+juutalaiset+eivät+olisi+saaneet+omaa+maata.+He+olivat+noin+1900+vuotta+mierolaisina+eri+valtioissa+ja+minun+mielestä+oli+hyvä,+että+he+saivat+oman+maan+sieltä,+mistä+roomalaiset+heidät+ajoivat+pois.Minä+ainakin+olen+onnellinen,+että+meillä+on+itsenäinen+kotimaa.+Ei+enää+olla+Ruotsin+tai+Venäjän+vallan+alla.+Minä+kyllä+suon+myös+juutalasille+oman+kotimaan.+Sen+maan,+missä+Abraham,+Isak+ja+Jaakob+asuivat.
  2. Juutalaiset+eivät+tee+terroria,+ne+puolustavat+omia+kansalaisiaan.+Joka+maalla+on+oikeus+puolustaa+omaa+maataan.+Israel+on+ainoa+demokraattinen+valtio+tuolla+alueella.Luepas+koraania,+niin+tiedät,+millaiset+ohjeet+siellä+on+juutalaisten+ja+kristittyjen+kohdalle.+Islam+on+vihan+uskonto.+Viha+pursuaa+siellä+joka+sivulla.+Kun+lukee+koraanin+tekstejä,+ei+voi+muuta+kuin+todeta,+että+se+on+täynnä+vihaa+toisen+uskonnon+edustajia+kohtaan.+Kaikkien+maailman+ihmisten+pitäisi+olla+muslimeja+heidän+mielestään.+Silloin+maailma+olisi+heidän+mielestään+hyvä+paikka+asua.+Minun+mielestäni+se+olisi+silloin+hirveä+paikka+asua.+Joku+ajatolla+sanoisi,+mitä+pitää+tehdä.+Naisilta+vietäisiin+kaikki+oikeudet+pois.++Jos+katselee+rehellisesti+esimerkiksi+iranilaisia,+niin+tulee+suru+puseroon.+Niin+kauheaa+on+heidän+elämänsä.+Ei+mitään+vapautta.+Olla+vain+uskonnollisten+orjana+ja+tehdä+heidän+ohjeittensa+mukaan.++Katkaistaisiin+kaula,+jos+olisi+eri+mieltä.Ihannoitko+sinä+islam+uskoa+?+Olisitko+onnellinen,+jos+Suomesta+tulisi+muslimivaltio+?+Olisitko+onnellinen,+jos+terroristit+ampuisivat+täällä+raketteja+?+Menisitkö+silittämään+heidän+päätään+ja+sanoisit,+hyvä,+hyvä.