Varokaa hurmahenkisiä ja harhaoppisia kaatajia, rahanpyytäjiä, uudestikastajia ja muita jalanvenyttäjiä.
Jeesus ei varoita mistään lain saarnoista eikä tavanomaisista kirkoista, vaan lopun ajan villitsevistä hengistä ja harhaopeista.
Raamatun varoituksia tämän ajan ihmisille, ja niitä on paljon lisää....
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Warning: hurmahenkiset ja harhaoppiset kaatajat, uudestikastajat ja jalanvenyttäjät
178
732
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan.
- Anonyymi
Jeesus ei todellakaan lähetä tänne mitään kaatuilevia pellehermanneja,
vaan oikeita profeettoja, jotka ovat viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA.
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä JA LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."- Anonyymi
Höpsistä, kunnon sätkimiset lattialla pelastaa päivän. Amen halleluja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sirkushuvit on erikseen ja taikatemput, joissa kukaan ei parane oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti kyse on pakankristittyjä kohtaan Jumalan lähettämä viesti, että te itse teette parannuksen jäykkäniskaisesta , rautakankiniskassa uskonnollisuudesta, joka tekee tyhjäksi Jumalan Sanan.
Mitä pilkkaaja puhuu "jalanvenytyksistä", niin enemmän olen nähnyt sitä Kansanlähetyksen keskuudessa, jossa rukouksen ja selänvinoutta korjataan. Eli ei pidä räkyttää ja itse jatkaa muotouskonnollista pelleilyä, kun ei tunne edes historiaa, mikä toi rautakanki uskonnollisuuden.
- Anonyymi
TV7:ssa
Helluntailainen saarnamies David Hertzooki opetti, että hän pystyy kaappaamaan Jeesuksen nimeä hokemma auktoriteetin Jeesukselta ja sillä hän pystyy laihduttamaan ylipainoisen ihmisen silmänräpäyksen aikana.
Lavalle ilmestyi tuon Hertzookin avustaja, oikein lihava mies.
Hertzooki siinä sitten käski ja manasi niitä lihavuuden henkiä poistumaan tuosta pulleasta miehestä, mutta kävikin niin, miehen housuista irtosi nappi ja housut valahti nilkkoihin kaiken kansan edessä.
Vaakaan mies ei suostunut menemään, ei sitten millään.- Anonyymi
Luterilainen pappi saarnasi serkkuni kirkossa leveäperäisyydestä ja kuinka se sairastuttaa.
Serkku oli eläkkeelle asti suntiona ko. kirkossa.
Urkuri leveäperäisenä tuli herätykseen ja kiitti pastoria rohekasta saarnasta. Eli aloitti laihdutuksen, että tervehtyisi ja voisi soittaa kirkonmenina.
Kuinka moni ylensyömä uskovainen tarvitsee tervettä saarnaa.
Toivottavasti vaaka - on yksi avain terveyteen, sillä jopa joillekin 300 kg paino tappaa
- Anonyymi
1. asia aloittajalla Suomessa on saada ihmiset kirkkoihin, rukoushuoneisiin. Todella vähän kansasta käy hengellisissä tilaisuuksissa. Omat naapurit vain silloin kun pakko. Hautajaiset, häät, pikkulapsen kaste. Kukaan ei käy pääsiäsenä, pääsiäisviikolla, jouluna. Voi hyvinkin mennä 20 vuotta yhdessäkään tilaisuudessa ei ole käyty. Pätee koko Suomessa. MItä etelämmäs mennään, sitä vieraantuneinpia ihmiset ovat kristinuskosta. Tässä ALOITTAJA sinulle työmaa. Varoittele ihmisiä vasta sitten. Monessako tilaisuudessa käyt itse vuodessa? Onko niitä 0 ?
- Anonyymi
Harhaoppisten Amerikkalaisten kaatajalahkojen tilaisuuksiin ei kenkään pidä mennäkään, vaan kiertää sellaiset kaukaa.
10 Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti. [Room.
11 Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhaoppisten Amerikkalaisten kaatajalahkojen tilaisuuksiin ei kenkään pidä mennäkään, vaan kiertää sellaiset kaukaa.
10 Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti. [Room.
11 Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.Tyhjät tynnyrit kolisee eniten
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Jeesushan käski ihmistä rukoilemaan selvällä äidinkielellä omassa kammiossaan hiljaa ovi kiinni. Eikä menemään mihinkään julkiseen tilaisuuteen rukoilemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11 Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.Ne lapsivaletut kaatuilevat huumeissa ja viinanvoimalla Herran huoneessaan, koska luomakunta on Jumalan luoma. Oletko sitä kaatuilua ottanut huomioon ja saarnaamassa katujenkulmilla? Nämä kaatuilijat käyvät kusemassa sen lapsikastevetensä porttikongeihin ja se haju on erittäin inhottava.
Olisiko sinulla se harhaoppinen oppi kaatuilla kaduilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesushan käski ihmistä rukoilemaan selvällä äidinkielellä omassa kammiossaan hiljaa ovi kiinni. Eikä menemään mihinkään julkiseen tilaisuuteen rukoilemaan.
Sanopa se lapsivaleltuille, he ravintoloissa eivät saa edes selvää sanaa suustaan.
Sitten maanantaina työpaikalla - olipa mukava viiikonloppu, olin niin kännissä, etten muista mitään. Siellä ne teitin uskovat edustaa teitin kirkkoja
- Anonyymi
Lääk.tri Miettinen paljasti helluntailaisten 1403 väittämää ihmeparemista huuhaaksi.
Jokainen järkevä ihminen ymmärtää mitä se tarkoittaa.
Lääkäri sai tuolta uskonyhteisöltä 40 kg paperille kirjoitettua vihapostia ja yliopiston väitöstilaisuudessa piti turvatoimia parantaa.Minun isälläni todettiin peräsuolisyöpä. Hänen puolestaan rukoiltiin. Syöpä parani. Minun serkullani todettiin 1950 luvulla aivoissa syöpä. Hänelle tehtiin leikkaus ja lääkäri kertoi, että syöpä oli levinnyt toiselle puolelle aivoja. Hänen puolestaan rukoiltiin ja syöpä hävisi.
- Anonyymi
Varokaa myös lakisaarnaajia ja hengellisesti kuolleita seurakuntia.
- Anonyymi
Helluntailaisuus on harhaoppi ja hurmosuskonto, jossa ei tunnusteta perisyntiä eikä Jumalan säädöksiä eikä niitä noudateta mitenkään. Siellä kun se ihmisen oma rakkaus peittää syntien paljouden ja käskyt ovat menettäneet merkityksensä.
Hurmoskokemukset kiinnostaa enemmän kuin Jumalan sana. - Anonyymi
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä JA LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen." (Jeesus)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuus on harhaoppi ja hurmosuskonto, jossa ei tunnusteta perisyntiä eikä Jumalan säädöksiä eikä niitä noudateta mitenkään. Siellä kun se ihmisen oma rakkaus peittää syntien paljouden ja käskyt ovat menettäneet merkityksensä.
Hurmoskokemukset kiinnostaa enemmän kuin Jumalan sana.Perisynti on kavala oppi, kun ihmiselle ei riitä Kristuksen täydellinen pelastustyö.,
On sitten siihen tuotavana se oma liha, ettei Pyhä Henki pääse edes pyhittämään elämäntiellä.
Veisataan yhteinen perisyntivirsi...... Miiiiiinäääää vaevae vaevaenen matkaamies muan.
voe kun tuo perisynti lihhoo nykkii, eikä perisynnissä osssoooo edes armoa, täytettyä työtä ottaa sydämeen vastaan. Ei riitä Golgatan työ ja siitähän nämä perisynnissä hekumoivat hurmaansa saarnaa. Anonyymi kirjoitti:
Hurmoskokemukset kiinnostaa enemmän kuin Jumalan sana.Nyt kyllä olet väärässä. Kyllä käskyt ovat voimassa edelleen meillä. Minulle ainakin merkitsee Jumalan sana enemmän kuin hurmos. Jumalan sana on elämäksi, sitä kun lukee, sieltä ihminen ammentaa voimaa omaan elämäänsä.
Mistä sinä olet saanut nuo mielipiteesi ? Minä en tunnista niitä omaan seurakuntaani kuuluvaksi. Tiedänhän minä sen, että usein ihmisen sielullisuus voi ottaa vallan ja siinä me voimme mennä harhaan.
- Anonyymi
Jeesus ei todellakaan käynyt koskaan missään hurmoslahkojen kokouksissa kaatuilemassa, Ei todellakaan. Jeesus on paras esikuva kaikissa uskonasioissa.
Luuk. 4:16
"Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan".- Anonyymi
Yksikään jumalaton pilkkaaja, kuten sinä et voi toimia lainopettajana. ET OLE KOSKAAN, ET IKINÄ TEHNYT PARANNUSTA PAHUUDESI, ETKÄ OLE KÄÄNTYNYT JEESUKSEN PUOLEEN JA ETKÄ OLE PYYTÄNYT JEESUKSELTA SYNTIESI ANTEEKSISAAMISTA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään jumalaton pilkkaaja, kuten sinä et voi toimia lainopettajana. ET OLE KOSKAAN, ET IKINÄ TEHNYT PARANNUSTA PAHUUDESI, ETKÄ OLE KÄÄNTYNYT JEESUKSEN PUOLEEN JA ETKÄ OLE PYYTÄNYT JEESUKSELTA SYNTIESI ANTEEKSISAAMISTA.
Silloin ääni taas puhui taivaasta: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpuhtaaksi.'
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin ääni taas puhui taivaasta: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpuhtaaksi.'
Puhdistiko se sinut panettelijaksi, että se henki paremmin saavaltaa sinussa?
En ole nähnyt kokouksissa helluntaissa vapinoita ja kaatuiluja, koskahan viimeksi?
Mutta, paljon taaksepäin, ennen helluntaiseurakuntaa - Telppäsniityllä kyllä tapahtui ja hurmoskielen puhe toteutui.
Eli kun panettelet - ja olet itse hurmahenkinen luulohenkinen oikeellisuudesta, yritä edes kirkastaa Vapahtajaa, äläkä omaa suusta lentävää sylkeä ylistä - Anonyymi
Älä vertaa Jumalaa ihmisiin. Et sinäkään paranna, etkä siunaa leipää ja kalaa enempää, kuin mitä saat ostettua. Eli ei kannata puhua valheen kielellä. Koetahan Lasaruksisa herättää henkiin, kun jeesustelet Mestaria juttusi tuomariksi. Ei, ei se onnistu.
Mietihän jos et kerinnyt hurmahengessä- millä hurmailet lihaasi, niin lue Telppäsniityn ihme.
Lue ja kerro se, mitä ymmärrät? KÄsitätkö?
Katsotaan sitten puheitasi, kuinka pehmyttä se on.
Peukalopaikka saarnoilla ei Jumalanvaltakuntaa rakenneta. Yhden jakeen puhuja ei ole mistään kotoisin. Mietipä Israelissa kaste allasta, jossa mentiin raput alas, oli puhdas vesi, oltiin täysin veden alla - kasteena ja noustiin puhtaana seuraavista rapuista ylös.
Eli siellä ne on Israelissa näkyvissä kunnon kasteallas.
Israel ja Jumalan suunnitelma - kertoi Pastori Peter Tsukahira yhdistää Raamatunaikaisen kulttuurin tavat Jumalan sanaan ja hän esittäessään kastepaikkaa näytti sen paikanpäällä.
Ei siinä vauvoja valeltu, eikä lutteria manattu - pelottelemaan äitejä, sekä itkettämään harhaopissa heitä
- Anonyymi
Jeesuksen nimen hokijat eivät ole välttämättä kristittyjä ollenkaan, vaan vieraan hengen vallassa olevia lahkolaisia.
Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Taivaan Isää, "Isä meidän, joka olet taivaassa...
Jeesus ei edes pyytänyt ketään rukoilemaan Jeesusta, koska tiesi, että hänen kuolemansa jälkeen paholainen tekee identiteettivarkauden ja menee temppeliin ja julistaa olevansa Jeesus.- Anonyymi
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. (Jeesus) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. (Jeesus)Mutta luterilaisia ei voi edes sanoa kristityiksi, sillä heillä ei esiinnyt mitään noista Jeesuksen mainitsemista tunnusmerkeistä:
"Nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat..." - Anonyymi
Mikä ihmeen kiihkoilija oikein olet.
Kyllä me teemme aivan oikein ja Jeesuksen oman opetuksen mukaisesti, jos rukoilemme Jeesusta. Voimme rukoilla joko Jeesusta tai Isää Jeesuksen nimessä.
Joh:14:14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
Joh:16::23 Ja sinä päivänä te ette minulta mitään kysy. Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos te anotte jotakin Isältä, on hän sen teille antava minun nimessäni. - Anonyymi
Luehan anonyymi sitä raamattua, äläkä eksy 11.7.21...19:32 kirjoittaja.
Ei se kirkkokäsikirjojen luku auta, ottaa raamatun käteen ja lukee aivan ite, ettei puhu läpiä päähänsä. ET ole uskottava sanoissasi.
Ja sinä päivänä te ette minulta mitään kysy. Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos te anotte jotakin Isältä,
on hän sen teille antava minun nimessäni. Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen.
Tämän minä olen puhunut teille kuvauksilla; mutta tulee aika, jolloin minä en puhu teille enää kuvauksilla, vaan avonaisesti julistan teille sanomaa Isästä. Sinä päivänä te anotte minun nimessäni; enkä minä sano teille, että minä olen rukoileva Isää teidän edestänne; sillä Isä itse rakastaa teitä, sentähden että te olette minua rakastaneet ja uskoneet minun lähteneen Jumalan tyköä. Minä olen lähtenyt Isästä ja tullut maailmaan; jälleen minä jätän maailman ja menen Isän tykö." Hänen opetuslapsensa sanoivat: "Katso, nyt sinä puhut avonaisesti etkä käytä mitään kuvausta. Nyt me tiedämme, että sinä tiedät kaikki, etkä tarvitse, että kukaan sinulta kysyy; sentähden me uskomme sinun Jumalan tyköä lähteneen." Jeesus vastasi heille:
"Nyt te uskotte. Katso, tulee hetki ja on jo tullut, jona teidät hajotetaan kukin tahollensa ja te jätätte minut yksin; en minä kuitenkaan yksin ole, sillä Isä on minun kanssani. Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
(Joh 16:23-33)
Kerrataan.
Joh 16:23 Ja sinä päivänä te ette minulta mitään kysy. Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos te anotte jotakin Isältä, on >>>>>>>hän sen teille antava minun nimessäni. <<<<<
JOko selevisi kissanpojalle silimät, että aakesi, voi näin nähdä pyytää Jeesuksen nimessä Isältä On "hauska" lukea, kun uskovaiset sättivät toisiaan. Mitähän maailman ihmiset ajattelevat meistä. Jeesus sanoi Joh. 13:35 "Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus." Missä näissä kirjoituksissa näkyy keskinäinen rakkaus.
Jeesus on ainoa tie Isän Jumalan luo. Hän kantoi syntimme ristillä. Ei ole muuta tietä Isän luo, kuin Jeesus. Minä ainakin kiitän Jeesusta usein siitä, että saa olla hänen omansa. Tuntuu joskus, etten koskaan voi häntä kiittää tarpeeksi. Tietysti kiitän Jumalaa kaikesta, mitä hän on tehnyt elämässäni. Mutta ilman Jeesuksen kuolemaa ristillä, minulla ei ainakaan olisi mitään mahdollisuutta Jumalan luo.- Anonyymi
Monkki kirjoitti:
On "hauska" lukea, kun uskovaiset sättivät toisiaan. Mitähän maailman ihmiset ajattelevat meistä. Jeesus sanoi Joh. 13:35 "Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus." Missä näissä kirjoituksissa näkyy keskinäinen rakkaus.
Jeesus on ainoa tie Isän Jumalan luo. Hän kantoi syntimme ristillä. Ei ole muuta tietä Isän luo, kuin Jeesus. Minä ainakin kiitän Jeesusta usein siitä, että saa olla hänen omansa. Tuntuu joskus, etten koskaan voi häntä kiittää tarpeeksi. Tietysti kiitän Jumalaa kaikesta, mitä hän on tehnyt elämässäni. Mutta ilman Jeesuksen kuolemaa ristillä, minulla ei ainakaan olisi mitään mahdollisuutta Jumalan luo.Juuri niin. Kiitos Jumalalle, että on antanut sinullekin oikeaa ymmärrystä.
- Anonyymi
Sinuun on iskenyt perkeleen nuija päähän, et tajua, lahkosta mitään, ja itse olet kirkkoisiesi hengen vallassa, pyrkimys hukuttaa marttilaisesti Jumalan kansan sanan mukaan eläviä.
Harmittaako, kun martin veriset kädet, niin voitelet niitä ja harhaa käärmekielellä jatkat, kun uskot itse ja olet eksytetty harhan ääreen. Siksi kun olet sokea ja alaston, et ymmärrä, etkä käsitä vaan harhailet sokeana - hokemassa lapsikasten uudesti kaste, kun se on sinun kalloosi lapsena isketty, et ole ollut kykeneväinen oppimaan muuta, kuin kirkkosi perinnäissääntäjä ja sillä teet tyhjäksi Jumalan Sanan. Kukaan ei ole sinun kirkolle antanu niitä avaimia, joita mukamas heiluttelette ihmisten edessä.
Voi voi. voi voi. tuota pimeyttänne.
- Anonyymi
Turha varoittaa. Keskiverto suomalainen käy kerran viidessä vuodessa kirkossa, jos sitäkään.
- Anonyymi
Aloittaja varoittaa kristinuskosta.
Apostolien teot todistaa:
-Ja hänen tuli nälkä, ja hän halusi ruokaa. Mutta sitä valmistettaessa hän joutui hurmoksiin.
-Kun olin palannut Jerusalemiin, tapahtui minun rukoillessani pyhäkössä, että minä jouduin hurmoksiin
- Stefanus, täynnä armoa ja voimaa, teki suuria ihmeitä ja tunnustekoja kansassa.
-Kannettiinpa sairaita kaduillekin ja pantiin vuoteille ja paareille, että Pietarin kulkiessa edes hänen varjonsa sattuisi johonkuhun heistä.
-niin että vieläpä hikiliinoja ja esivaatteita hänen iholtansa vietiin sairasten päälle, ja taudit lähtivät heistä ja pahat henget pakenivat pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja varoittaa kristinuskosta.
Apostolien teot todistaa:
-Ja hänen tuli nälkä, ja hän halusi ruokaa. Mutta sitä valmistettaessa hän joutui hurmoksiin.
-Kun olin palannut Jerusalemiin, tapahtui minun rukoillessani pyhäkössä, että minä jouduin hurmoksiin
- Stefanus, täynnä armoa ja voimaa, teki suuria ihmeitä ja tunnustekoja kansassa.
-Kannettiinpa sairaita kaduillekin ja pantiin vuoteille ja paareille, että Pietarin kulkiessa edes hänen varjonsa sattuisi johonkuhun heistä.
-niin että vieläpä hikiliinoja ja esivaatteita hänen iholtansa vietiin sairasten päälle, ja taudit lähtivät heistä ja pahat henget pakenivat pois.Aloitus ei koske kristinuskoa, vaan antikristuksen uskon harjoittajia, jotka matkivat kristinuskoa luullen sitä oikeaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei koske kristinuskoa, vaan antikristuksen uskon harjoittajia, jotka matkivat kristinuskoa luullen sitä oikeaksi.
Kristinsusko on hyvin vanha ja se tuli Suomeen yli tuhat vuotta sitten Israelista.
Amerikasta tänne tulleet lahkouskonnot ovat ihan eri asia. Niitä ei pidä sotkea oikeaan kristinuskoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinsusko on hyvin vanha ja se tuli Suomeen yli tuhat vuotta sitten Israelista.
Amerikasta tänne tulleet lahkouskonnot ovat ihan eri asia. Niitä ei pidä sotkea oikeaan kristinuskoon.Tuhat vuotta sitten Israelia ei edes ollut olemassa.
Suomeen on Saksasta työntynyt iljettävä vauvakastekultti, joka pakottaa nuoria lapsia jäsenikseen. Se sekoittaa valheen ja totuuden yhteen läträtessään vauvanpaskan kanssa. Kulttiin kuuluu myös vaarallinen anabaptistien tapporyhmä. Kultti teeskentelee olevansa kristillinen vaan ei ole.Varokaa tuota kulttia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhat vuotta sitten Israelia ei edes ollut olemassa.
Suomeen on Saksasta työntynyt iljettävä vauvakastekultti, joka pakottaa nuoria lapsia jäsenikseen. Se sekoittaa valheen ja totuuden yhteen läträtessään vauvanpaskan kanssa. Kulttiin kuuluu myös vaarallinen anabaptistien tapporyhmä. Kultti teeskentelee olevansa kristillinen vaan ei ole.Varokaa tuota kulttia.Luepa historiasi uudelleen.
Israel oli olemassa jo silloin, kun se oli orjuudessa Egyptissä.
Mooses johdatti heitä kohti luvattua maata ja Joosua vei lopulta heidät perille.
Siitä lähtien Israel asutti maata ja itse Jumala antoi sen israelilaisille.
Näin oli myös tilanne Jeesuksen aikana, kunnes n. 70 jälkeen Kristuksen israelilaiset karkotettiin roomalaisten toimesta ympäri maan piirin.
Lupauksensa mukaisesti Jumala palautti maan takaisin Israelin lailliseksi omaisuudeksi v.1948, kun Israelin valtio perustettiin uudelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei koske kristinuskoa, vaan antikristuksen uskon harjoittajia, jotka matkivat kristinuskoa luullen sitä oikeaksi.
Niin, luterilaisuus on muotouskonnollinen lahko - jolla on omat pyhät pakanuudesta ja Baabelin oppi. Olisi hyvä teille oppia tuntemaan kirkkohistorianne hapate, mitä mantraatte ja hapatetta julistatte. Ei pidä valhetta korostaa, vaan raamattua.
Ette ole Abrahamin uskossa, vaan pakankirkkoisien uskossa, josta verissäpäin pidätte kiinni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikasta tänne tulleet lahkouskonnot ovat ihan eri asia. Niitä ei pidä sotkea oikeaan kristinuskoon.Ei kristinusko tullut Israelista, vaan pakanuudesta, joka erotti Apostolisen uskovaisuuen Israelista - pakanallisiin tekoihin ja pyhiin - jossa vanhurskaatkin eksyvät.
Kun Perkele ei päässyt ulkoapäin hajottamaan seurakuntaa - se tuli sisään ja toi pakanuuden, jonka ääressä ME tänään pakanuudessa kumarretaan luullen sitä raamatulliseksi.
Nuo hajaannuksen kirkkoisät hajotti Apostolisen seurakunnan ja toi eri kirkkokunnat siihen rinnalle, jäsenkirjarekistereineen, johon luterilaisuus kuuluu mm. vauvavaleluineen.
SE on pakanuutta.
51 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
Niinpä niin. Miksi kristikunta on antanut sitoa itsensä pakanalliseen orjuuteen, jonka merkkinä on pakanan tuoma sunnuntai - miehen, joka murhasi poikansa, keitti vaimonsa ja pani teidät orjuuteen, erottautumaan Herran kansasta - jolle Sapatti on Jumalan siunaama - osoitus Jumalan kaikenkattavasta työstä.
Eli TE itse olette se lahkopiirissä, joka teidät on orjuuttanut muotouskonnollisuuteen, siihen pakanalliseen monijumalaiseen Baabelin orjuuteen, jossa on rätti pantu silmille, että ette näkisi. Siinä sitten mantraatte harhassanne puutaheinää, jolla ei ole raamatullisesti painoarvoa, jonka Jumala tunnustaa. Olette perkeleen, eli vastustajan hyväksikäytön uhreja.
Monet kansojen kristityt ovat tulkinneet juutalaistemppelin ja Jerusalemin tuhoamisen 70 jKr. merkiksi siitä, että Jumala hylkäsi juutalaiset, koska Jeesus ristiinnaulittiin Jerusalemissa.
Siten Jumalan lupaukset olisi suunnattu vain seurakunnalle ja kristityille.
Hadrianuksen kukistaman toisen juutalaiskapinan (133―135) jälkeen teologinen ja poliittinen valta siirtyi Jerusalemin juutalaisen, messiaanisen seurakunnan johtajilta, jotka olivat ensimmäisen seurakunnan messiaanisia johtajia.
Valta siirtyi kansojen kristittyjen johtajien keskuksiin esimerkiksi Aleksandriaan, Roomaan ja Antiokiaan. Se sai varhaiset kirkkoisät antamaan juutalaisvastaisia ja antisemitistisiä lausuntoja, kun kristikunta alkoi repiä irti juutalaisia juuriaan evankeliumista ja varhaisista juutalaisuskovista Israelissa. Sopii miettiä historiaa.
Luemme esimerkiksi Barnabaan kirjeestä (100 jKr.)
Tämä on eri Barnabas kuin Uudessa testamentissa mainittu Barnabas.
Kirjeen mukaan Jumalan lupaukset eivät enää kuulu juutalaisille.
"Pitäkää vaari itsestänne älkääkä olko niin kuin jotkut, jotka lisäävät syntitaakkaa ja sanovat: 'Liitto on sekä heidän että meidän.' He ovat menettäneet sen." Korvausteologian hitusia on nähtävillä jo Markionin kirjoituksissa 160 jKr. Markion pyrki puhdistamaan seurakuntaa "vaarallisista juutalaisista virhekäsityksistä ja vaikutuksista". Juutalaisvastaisia asenteita hiipi varhaisten kirkkoisien ajatteluun ja kirjoituksiin.
Heistä yksi oli Irenaeus. Hän kirjoitti 180 jKr.: "Juutalaiset hylkäsivät Jumalan Pojan ja ajoivat Hänet pois, kun he tappoivat hänet. Siksi Jumala on ihan oikein hylännyt heidät ja antanut heidän hedelmänsä viinitarhan ulkopuolella oleville."
Irenaeus kirjoitti vuoden 181 jKr. tienoilla: "Ne, jotka ylpeilevät kuuluvansa Jaakobin huoneeseen ja Israelin kansaan, ovat menettäneet perintöosuutensa Jumalan armoon."
Missä niin sanotaan Raamatussa? Nämä olivat varhaisia kirkkoisiä.
Tuottelias kirjoittaja Origenes perusti korvausteologiansa allegorisen tulkinnan varaan vuonna 250 jKr. Esimerkiksi Matt. 15:24:ssä sanotaan, että Jeesus lähetettiin Israelin huoneen kadonneiden lammasten luo. Origenes väitti, etteivät nämä kadonneet lampaat ole juutalaisia! Hän sanoi, että he olivat kristittyjä, jotka kuuluivat taivaalliseen Israeliin.
Ajan myötä tällaisista asenteista tuli avoimen antisemitismin perusta kristikunnan joillakin sektoreilla.
Siinäpä se, kristityt hylkäsi Herran kansan yhteisen elämän ja perustivat valhejuutalaisina pakanaseurakunnan omine kommervenkkeineen.
lainasin eri palstalta kirjoitusta. Mutta avaavaa - nähdä historiasta sitä, millä perustuksella valitettavasti seisomme ja siitä syystä nuo Martti- uskoisten joukossa on harhapiposia tietämättömiä panettelijoita.
- Anonyymi
Jehovantodistaminen, Helluntailaisuus, Mormonismi eivät ole oikeata kristinuskoa, vaan jälkikäteen kylvettyä harhaoppia eli heresiaa.
- Anonyymi
Miksi puhut kristinuskosta? Siksikö että hapatteenne on ihana ja sen tähden manaatte.
Herran omat, Herran kansalaiset ovat opetuslapsia. Siinä on eroa.
Opetuslapset ovat oksastettu Apostoliseen oppiin ja kristityt pakanakirkkoisien hapatteeseen.
Lukekaa historianne. Jahvettilaisetkin nousevat tuomiolla teitä vastaan. He edes yrittävät tehdä työtä, ja ovat mallina patalaiskoille kristityille, jotka manaavat lapsensa Molokiuskontonsa tuleen. Siellä ne kaduilla on eksyksissä, kun kirkkoisien oppien kautta tämänpäivän mantraaja isät, eivät kasvata perhettään eikä lapsia, vaikka kuinka valelevat heitin päitään. Puheet ja teot erottavat teidät sodoman uskon tasolle, siksi sodomalaiset nousevat teitä vastaan ja varmasti jahvettilaiset.
On nähtävä asioiden läpi, sitä te ette näe.
- Anonyymi
Taas on näitä Luther säätiön kiihkoilijoita.
- Anonyymi
5. Moos. 32:15
Niin Jesurun* lihoi ja alkoi oikutella, niin Israelista tuli lihava, mahtava ja äksy. Se hylkäsi Jumalan, joka oli sen luonut, alkoi halveksia turvakalliotaan. [Jesurun on Israelin runollinen lempinimi.]
Israel on ollut tuhansia vuosia. Jumalan silmäterä.- Anonyymi
Kristinusko tulee Israelista ei Amerikasta!
"Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi." (Danielin profetia) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinusko tulee Israelista ei Amerikasta!
"Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi." (Danielin profetia)Kun pässinpää ei tunne historiaa, vaan manaa lutteri sitä ja martti tätä.
Lutteri hukutti Anabaptisteja - uskovat läksi karkuun rapakontaakse tätä ahdasta pakanallista uskontoa, mitä edustatte, ei pidä kehua sontaa.
Eli Amerikassa Herran omat lukevat raamattua, mutta te pakanaisienne kirkkokäsikirjoja joiden nimijäsenkirjat ovat kauhistus Herrralle. Vain Elämänkirja on totuus.
Jopa Neuvostoliiton nousu johtui eurooppalaisesta ahtaasta pakanuudesta. Kaasukammiot jne. tavallaan Neuvostoliittolaiset ikäänkuin kokivat vapauden siinä ateismissa, siksi, kun kristinusko oli harhaisen opin kahleissa. Historiaa pojat.
Syy ja seuraus nousi tämänpäivän Venäjäksi.
Ongelman lähteet on meissä - kristityissä. Jopa juutalaisen Jerusalemin uskovat ovat erottaneet tämän sairaan Luterilaisen kirkon jäsenyydestä.
Ei kannata paljoa kehua syntisen pukunne valkeutta, jossa on harhan rätti silmillä, ettei kukaan näksi.
Valitettavasti perkele, kun ei päässyt Apostolista seurakuntaa tuhoamaan ulkoapäin, se tuli seurakuntaan sisälle ja aiheutti kristittyjen keskinäiset sodat ja tappamiset, veli - veljeä vastaan, kirkkoisänne, joka tappoi poikansa, keitti vaimonsa toi sunnuntaipyhän hapatteeksi, juuri siksi, että meidän hapate erottaa meidät Jumalan kansasta.
Onneksi en kasvanut kristittyjen oppiin, vaan sain raamatun käteeni.
Kirjoitukset näytti harhan ja historia kertoo hirvittävän perkeleellisen opin, jota kumartelette ja pidätte kynsin ja hampain kiinni epäjumalistanne.
- Anonyymi
Helluntailiikkeen perustaja Charles Fox Parham ei ollut mikään kristitty, vaan pelkkä lapsiin sekaantuja.
- Anonyymi
Sekö oikeuttaa sinut rakastamaan harhaasi ja olemaan pakana - eli epäjumalanpalvelija.
On siinä punnukset vastakkain
- Anonyymi
ei-kristillisiä liikkeitä, vaan Amerikkalaisia uususkontoja
Ellen G.White: haudalla ei ole ristiä ollenkaan
Charles Fox Parham sai syytteen sodomiasta
Charles Russell Jehovantodistaminen
Joseph Smith kuoli vankilakahakassa- Anonyymi
*Sinäkö palvoisit ristiä, oi risti - sinä risti pelastat, minä tein sen ristin kannatin Mestarilla, löin mestarini ristinpuuhun, että aletaan sitä ristiä palvomaan.
Piikki kruunun painoin lunastajani päähän jne.
Minua ei oikein kiinnosta palvoa ristiä, sitä ihmisen työtä.
Minä ennemmin katson sitä Ristin Herraa, sijaisuhria - joka lunasti uhrikaritsana minut iankaikkiseen elämään.
Ristin näen ihmisen surkeana työnä ja siksi se on hullutus mantrata ristin erinomaisuutta.
Korkeintaan se näyttää meidän suuren häpeämme tänäänkin.
Eli naulitsetko edelleen lähimmäisesi ristille, vai rakastatko häntä Kristuksen rakkaudessa, koska sijainena on lunstuken Herra.
Painopisteet - kiitos näköaloihin. Ateismin muotouskonnollisuus on yhtä syyllinen ihmiskauppaan ja haureuksiin, koska Ilmestyskirja juuri puhuu epäjumalanpalveluksen olevan haureutta itse Vapahtajaame kohtaan.
Te makaatte väärän herranne sängyssä olette haureellisia ja ristinpalvojia.
Tehkää parannus ja palvokaa sijaista - seuratkaa sijaista.
eli sinunkaan todistus ei kantanut uskoa, vaan mittailit omassa harhassasi itseäsi toisiin ja lihaasi vain pyhitit, että olen parempi kuin nuo toiset.
- Anonyymi
Mormonismi: Mormonin kirja, Opin ja Liittojen kirja
Jehovantodistaminen: Vartiotorni lehdet
Helluntailaisuus: Parhamin teologia, käännös raamattu rahvaalle (vapaasti käänettynä oman opin mukaiseksi)- Anonyymi
ET kuules voi puutarhassasi välttää Jumalaa, pakoilemalla noitten puitten taakse- mormoni, jahvettilaiset, jne. Sitten itse elät muotouskonnollisuudessa.
Olet alaston. Heh - vartiotorni lehdet, voihan sen nähdä vaikkaKelan logossa, vartiotorni ja sen lehdet ovat kansamme tervehdyttämiseksi.. Kävikö kohti juttujasi.
Mitä raamatunkäännöksiin tulee, niiin sana KÄÄNNÖS, on aina KÄÄNNÖS.
Eikä voi kehua vuosiluvuilla. Vaikka on KÄÄNNÖS, niin te teette siitä väännöksen kirkkoisien pakanallisten oppien muotoon. Ei kiitos harhalle.
- Anonyymi
Kristinukso tuli Israelista. Ei Amerikasta.
"Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi." (Danielin profetia)- Anonyymi
Eiköhän tuon sarven aika ole takana, eli hajonnut neljään osaan.
Raamatun katsannon lähtöpiste on Jerusalem. Eli se vuohipukin liike, koskettamatta maata, sen liito ja lento, se on yliluonnollista. Se on tämä viimeinen valtakunta - antikristuksen valtakunta.
No, onhan tämä maa - perkeleen valtakuntaa muutoinkin, sen langenneen enkelin Lusiferin.
Vuohipukki tuli lännestä, päivän laskun puolelta, ja se tarkoittaa Eurooppaa.
Me olemme se uskonnollinen harha - oppeineen, hapatettu kirkkokunta, joka nousee Israelia vastaan, eli tämä viimeinen valtakunta. seuratkaapa Eu.n puheenvuoroja.
Ei paljoa kannata hekumoida kristillisyydestä. Hapatteet aiheutti jo kerran epäjumalanpalvelun- Martin kautta rakennettiin juutalaisille kaasukammiot, kristillisen opin harhan kautta, mikä alkuseurakuntaan perkeleen lyöttäytymisen kautta tapahtui.
Puolustihan sakemannin sotilas tekojaan juuri Martin opin avulla.
Mutta, juutalaiset joutuvat vielä pahempaan myllytykseen ja kiitos teitin hapatteen, mitä ylläpidätte "kristillisesti" .... ostakaahan silmävoidetta.
Eli itä -edustaa Babyloniaa, sekä persialaisten ja meedialaisten muinaista valtakuntaa.. Etelään katsoen haastetaan Egyptistä. Pohjoinen on Turkki - tai Assyria. ja se länsi on Eurooppa. Tämä raamatunpohjalta. Vuohipukki tulee meiltä.
Meidän harhan tosin hävittää Messias, perille ei pääse mitään epäpyhää, eikä hapaterätin silmillä pitäjiä, jotka kunnioittavat kirkkoisiä enemmän, kuin Raamatun sanaa.
Eli vuohipukista, meidän kautta tullee tämä antikristus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuon sarven aika ole takana, eli hajonnut neljään osaan.
Raamatun katsannon lähtöpiste on Jerusalem. Eli se vuohipukin liike, koskettamatta maata, sen liito ja lento, se on yliluonnollista. Se on tämä viimeinen valtakunta - antikristuksen valtakunta.
No, onhan tämä maa - perkeleen valtakuntaa muutoinkin, sen langenneen enkelin Lusiferin.
Vuohipukki tuli lännestä, päivän laskun puolelta, ja se tarkoittaa Eurooppaa.
Me olemme se uskonnollinen harha - oppeineen, hapatettu kirkkokunta, joka nousee Israelia vastaan, eli tämä viimeinen valtakunta. seuratkaapa Eu.n puheenvuoroja.
Ei paljoa kannata hekumoida kristillisyydestä. Hapatteet aiheutti jo kerran epäjumalanpalvelun- Martin kautta rakennettiin juutalaisille kaasukammiot, kristillisen opin harhan kautta, mikä alkuseurakuntaan perkeleen lyöttäytymisen kautta tapahtui.
Puolustihan sakemannin sotilas tekojaan juuri Martin opin avulla.
Mutta, juutalaiset joutuvat vielä pahempaan myllytykseen ja kiitos teitin hapatteen, mitä ylläpidätte "kristillisesti" .... ostakaahan silmävoidetta.
Eli itä -edustaa Babyloniaa, sekä persialaisten ja meedialaisten muinaista valtakuntaa.. Etelään katsoen haastetaan Egyptistä. Pohjoinen on Turkki - tai Assyria. ja se länsi on Eurooppa. Tämä raamatunpohjalta. Vuohipukki tulee meiltä.
Meidän harhan tosin hävittää Messias, perille ei pääse mitään epäpyhää, eikä hapaterätin silmillä pitäjiä, jotka kunnioittavat kirkkoisiä enemmän, kuin Raamatun sanaa.
Eli vuohipukista, meidän kautta tullee tämä antikristus.Olet siis vuohipukki?
- Anonyymi
"Ja kyllä, alkoholi kytkeytyy vahvasti näihin kotiväkivaltatapauksiin" .
Näin mainitsee erään lehden toimittaja. Miksi ateistit ja Jumalan kieltäjät hakkaavat lapsiaan ja vaimoaan humalapäissään? Onko se heille jokin harrastus? Ehkä he kokevat olevansa hyvinkin miehekkäitä hakatessaan vaimoaan ja siinä sivussa pieniä lapsiaan?
Vankiloitten hierarkiassa te vaimon hakkaajat olette alimmassa kastissa. Te olette samassa kastissa pedofiilien ja vasikoiden kanssa. Teidät laitetaan ruotuun jos joudutte samalla osastolle kuin normi vangit.
Tiesittekö muuten, että suurin osa vankiloitten asukkaista ovat lapsikastettuja? Eli kirkon kasteoppien mukaan pelastettuja ja Hengellä täytettyjä? Erikoista...
Raamatusta löytyy ajatus, että hedelmistään puu tunnetaan. Jos puu tuottaa huonoja hedelmiä niin se pitäisi kaataa. Miksi kirkko tuottaa- Anonyymi
Parhami oli alinta kastia.
- Anonyymi
Vankiloiden arvohierarkiat eivät taida olla sitä evankeliumin ydintä.
Hellaripalstalla tulisi puhua helluntailaisuudesta, eikä lähteä herjaamaan muita kirkkokuntia.
Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa.
- Anonyymi
Aloitus koskee uskonasioilla eksyttviä harhaoppisia e-kristittyjä lahkolaisia, joita tuli Suomeen sata vuotta sitten Amerikasta.
Kristinusko kasteineen oli tullut Suomeen jo yli tuhat vuotta aikaisemmin.- Anonyymi
Raamatun järjestys kylvöpuuhista.
Oikea kristinusko kasteineen tuli Suomeen ensin jo ensimmäisellä vuosituhannella jKr.
Vihamies kylvi lustetta nisun sekaan jälkikäteen ja siitä tuli hyvin rehevää, eikä sitä voitu kitkeä pois, koska halutaan suojella lusteen varjoon jäänyttä nisua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun järjestys kylvöpuuhista.
Oikea kristinusko kasteineen tuli Suomeen ensin jo ensimmäisellä vuosituhannella jKr.
Vihamies kylvi lustetta nisun sekaan jälkikäteen ja siitä tuli hyvin rehevää, eikä sitä voitu kitkeä pois, koska halutaan suojella lusteen varjoon jäänyttä nisua.lahkoja ovat, KAIKKI uudelleen-kastajat.
raamattu kieltää uudelleen-kastamisen: "yksi Herra, yksi usko, yksi kaste" Ef: 4: 5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lahkoja ovat, KAIKKI uudelleen-kastajat.
raamattu kieltää uudelleen-kastamisen: "yksi Herra, yksi usko, yksi kaste" Ef: 4: 5Uudestikaste lahkoon on Jumalan sanan ja Jumalan tekojen pilkkaamista ja herjaamista. Helluntailaiset tekevät sitä.
Ef.4:5 "yksi kaste"
Jumalan ei koskaan tarvitse uusia tekojaan eikä Jeesuksen mennä uudestaan ristille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lahkoja ovat, KAIKKI uudelleen-kastajat.
raamattu kieltää uudelleen-kastamisen: "yksi Herra, yksi usko, yksi kaste" Ef: 4: 5"yksi Herra, yksi usko, yksi kaste" Ef: 4: 5 tarkoittaa kasteen osalta sitä, että on vain yksi oikea Raamatullinen kaste, eikä sitä, että ihminen saadaan kastaa vain yhden kerran.
On selvää, että lapsikasteen varaan ei voi nojata pelkästään, koska se ei voi ketään pelastaa.
Vain uskolla on merkitys.
Mark:16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Huom! Jeesus ei sano, että jota ei kasteta, se tuomitaan kadotukseen, vaan että joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Tässä Jeesus painottaa nimenomaan uskon merkitystä, eikä niinkään kasteen.
Sylivauvat eivät paljoa tästä maailmasta tiedä eivätkä ymmärrä, eivätkä näin ollen voi myöskään uskoa. Pienet vauvat ovat vielä viattomia ja sellaisenaan Jumalalle otollisia.
Raamatun mukaan lapset eivät kanna isiensä syntivelkaa.
Mielestäni niitä, jotka eivät usko, ei kaste voi pelastaa, mutta jokaisen, joka on Jumalan armosta saanut tulla uskoon Jeesukseen Kristukseen, tuulee uskon kuuliaisuutta ja Jeesuksen esimerkkiä ja kehotusta noudattaen kastattaa itse itsensä. Näin Raamatun ja Jeesuksen opetus kirjaimellisesti täyttyy.
Siunaukseksi tarkoittaen eräs uskovana kastettu Jumalan lapsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"yksi Herra, yksi usko, yksi kaste" Ef: 4: 5 tarkoittaa kasteen osalta sitä, että on vain yksi oikea Raamatullinen kaste, eikä sitä, että ihminen saadaan kastaa vain yhden kerran.
On selvää, että lapsikasteen varaan ei voi nojata pelkästään, koska se ei voi ketään pelastaa.
Vain uskolla on merkitys.
Mark:16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Huom! Jeesus ei sano, että jota ei kasteta, se tuomitaan kadotukseen, vaan että joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Tässä Jeesus painottaa nimenomaan uskon merkitystä, eikä niinkään kasteen.
Sylivauvat eivät paljoa tästä maailmasta tiedä eivätkä ymmärrä, eivätkä näin ollen voi myöskään uskoa. Pienet vauvat ovat vielä viattomia ja sellaisenaan Jumalalle otollisia.
Raamatun mukaan lapset eivät kanna isiensä syntivelkaa.
Mielestäni niitä, jotka eivät usko, ei kaste voi pelastaa, mutta jokaisen, joka on Jumalan armosta saanut tulla uskoon Jeesukseen Kristukseen, tuulee uskon kuuliaisuutta ja Jeesuksen esimerkkiä ja kehotusta noudattaen kastattaa itse itsensä. Näin Raamatun ja Jeesuksen opetus kirjaimellisesti täyttyy.
Siunaukseksi tarkoittaen eräs uskovana kastettu Jumalan lapsi.tuollaiset usko toivoset jne.irrallisten jakeiden puolikkailla ja sanajärjestyksillä kikkailijat eivä tunne ollenkaan Raamatun hengellisttä sisältöä
yrittävät kikkailuillaan eksyttää koulaja käymättömiä lahkoihinsa uudestikasteelle ja liitettäväksi saatanan seurakuntaan kaatuilemaan ja pulittamaan rahansa lahkopukareille
pahat sodomiamiehet perustivat harhaoppisen lahkon amerikassa, (Parham sai syytteen sodomiasta, siihen uskoon ei kannata kääntyä
Pelkkä usko, huutaminen ja parannuksenteko kun ei vielä pese syntejä pois eikä synnytä ihmistä uudesti vedestä ja Hengestä.
Oikea kristillinen kaste (ei lahkokaste) on se ahdasportti, josta lapsi hyvin sisälle mahtuu.
Lahkolaisten tekemät kristittyjen uudestikasteet (alkoivat 1500-luvulla) on Jumalan pilkkaa ja Jumalan sanan herjaamista. (Ef.4:5 "yksi kaste") Jumala on tarkka sanastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuollaiset usko toivoset jne.irrallisten jakeiden puolikkailla ja sanajärjestyksillä kikkailijat eivä tunne ollenkaan Raamatun hengellisttä sisältöä
yrittävät kikkailuillaan eksyttää koulaja käymättömiä lahkoihinsa uudestikasteelle ja liitettäväksi saatanan seurakuntaan kaatuilemaan ja pulittamaan rahansa lahkopukareille
pahat sodomiamiehet perustivat harhaoppisen lahkon amerikassa, (Parham sai syytteen sodomiasta, siihen uskoon ei kannata kääntyä
Pelkkä usko, huutaminen ja parannuksenteko kun ei vielä pese syntejä pois eikä synnytä ihmistä uudesti vedestä ja Hengestä.
Oikea kristillinen kaste (ei lahkokaste) on se ahdasportti, josta lapsi hyvin sisälle mahtuu.
Lahkolaisten tekemät kristittyjen uudestikasteet (alkoivat 1500-luvulla) on Jumalan pilkkaa ja Jumalan sanan herjaamista. (Ef.4:5 "yksi kaste") Jumala on tarkka sanastaan.eksytyksethän tulee ja on "voimakkaita", sillä Jeesus sanoo:
"eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin"
ja
Sinun nimessisähän me teimme suuria tunnustekoja ja ihmeitä"
nykyisenä aikana,on helppo perustaa lahko kun lahko, kaikilla on raamattu käytettävissä . . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuollaiset usko toivoset jne.irrallisten jakeiden puolikkailla ja sanajärjestyksillä kikkailijat eivä tunne ollenkaan Raamatun hengellisttä sisältöä
Lahkolaisten tekemät kristittyjen uudestikasteet (alkoivat 1500-luvulla) on Jumalan pilkkaa ja Jumalan sanan herjaamista. (Ef.4:5 "yksi kaste") Jumala on tarkka sanastaan.Raamattu ei kiellä missään kastamasta useampaankin kertaan, kunhan kyseessä on vain raamatullinen Jeesuksen käskyn mukainen kaste Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Sekä lapsikasteen saaneet ja vielä aikuisena uskovien kasteella käyneet ovat paremmassa asemassa kuin pelkän lapsikasteen saaneet josta heillä ei ole edes minkäänlaista muistikuvaa.
Ei lapsikaste käsittääkseni ole mikään synti , mutta ei se yksinään ihmistä pelasta.
Lapsikasteen saanut ateisti ei varmasti pelastu, mutta ei myöskään aikuisena kastettu ja myöhemmin uskostaan luopunut.
Usko tässä on se ratkaiseva tekijä, joka pelastaa uskovan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ei kiellä missään kastamasta useampaankin kertaan, kunhan kyseessä on vain raamatullinen Jeesuksen käskyn mukainen kaste Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Sekä lapsikasteen saaneet ja vielä aikuisena uskovien kasteella käyneet ovat paremmassa asemassa kuin pelkän lapsikasteen saaneet josta heillä ei ole edes minkäänlaista muistikuvaa.
Ei lapsikaste käsittääkseni ole mikään synti , mutta ei se yksinään ihmistä pelasta.
Lapsikasteen saanut ateisti ei varmasti pelastu, mutta ei myöskään aikuisena kastettu ja myöhemmin uskostaan luopunut.
Usko tässä on se ratkaiseva tekijä, joka pelastaa uskovan."raamattu ei mukamaskiellä"
"yksi Herra, yksi usko, YKSI kaste"
Ef: 4: 5
toinen kaste, - "toinen vieras henki" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"raamattu ei mukamaskiellä"
toinen kaste, - "toinen vieras henki"Ei tuossa kielletä kastamasta uudelleen, sillä yhdellä ainoalla oikealla kasteella.
Mutta jos käyt kasteella jonkun muun kuin Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, esim. paholaisen nimeen, silloin teet syntiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toinen kaste, - "toinen vieras henki"Parempi käydä kasteella kahdesti tai kymmenesti, kuin ei ollenkaan.
Kaste ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän omantunnon pyytämistä. 1.Piet: 3:21
Miksei sitä voisi tehdä useamminkin. Tuskin kaikkivaltias Jumala siitä pahastuu.
Ef: 4:5 "yksi kaste" tarkoittaa mielestäni paremminkin yhdenlaista laadullisesti uniikkia jäljittelemätöntä kastetta, eikä sitä, että kasteella saisi käydä vain kerran. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi käydä kasteella kahdesti tai kymmenesti, kuin ei ollenkaan.
Kaste ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän omantunnon pyytämistä. 1.Piet: 3:21
Miksei sitä voisi tehdä useamminkin. Tuskin kaikkivaltias Jumala siitä pahastuu.
Ef: 4:5 "yksi kaste" tarkoittaa mielestäni paremminkin yhdenlaista laadullisesti uniikkia jäljittelemätöntä kastetta, eikä sitä, että kasteella saisi käydä vain kerran.Vanhempi käännös on parempi. Eli kun ihminen on jo uskomassa, niin kaste on
hyvän omantunnon LIITTO Jumalan kanssa. Hän on jo saanut anteeksiannon ja saa käydä liittosuhteessaan Kristukseen kasteella, joka viittaa jo kaste tuonne Nooan arkkiaikaan.
Kaste on siinä ,että vanha- ihminen on haudattu kasteen hautaan ja saa nousta sieltä vedestä, kuin siihen arkkiin - Kristukseen, joka vie perille.
Martti Lutherillahan oli vaikeuksia - koska hän itsekin totesi, että kastaa voi vain uskontunnustavia ja siksi hän toi harhana - nuo kummit.
Martti toisena harhana hukututti näköalallaan Anabaptisteja, Herran omia.
Ja kun mielenkiintoinen näköala, kun Apostolinen Herran kansa ei ottanut muotouskonnollisuuttavastaan, ei alkuseurakunnassa, eikä Martinkaankädestä, hän suuttui ja tuomaroi niin, että jopa kaasukammiot on Martin suupielellä aikaansaatu.
Ainakin oikeudessa eräs kaasukammiohoitaja puolustautui Martin seläntaakse. Katsoi uskonsa ollaan oikeutettu tuhomaan Herran kanssaa - juutalaisia.
Niin - lainasit sanasta kaste on hyvänopmantunnon pyytämistä - ja voit sydämestäsi raamatun opetuksesta nähdä myös, että se on -liitto- hyvänomantunnon liitto.
Onhan se mahtavaa - kun anteeksianto sijaisuhrin kautta tuo liiton.
Kyllä siinä Golgatan uhri ja usko saa täyttymyksen ja liitossa on hyvä elää. Anonyymi kirjoitti:
toinen kaste, - "toinen vieras henki"Miksi sinä haukut meitä, jotka olemme käyneet toisen kerran kasteella. onko Kristuksen evangeliumin mukaista vihata meitä.
Minut on kastettu lapsena. Parikymppisenä yritin itsemurhaa, jos silloin olisin kuollut, ei olisi kaste minua pelastanut. Olisin nyt kadotuksessa. Mutta onneksi en onnistunut tappamaan itseäni. Tulin uskoon 33 vuotiaana ja menin kasteelle, koska koin sen raamatun mukaiseksi, ensin usko, sitten kaste.
Onko sinun mielestäsi kuoleman synti, jos menee kastelle sen jälkeen, kun on tullut uskoon ? En ymmärrä kirjoituksiasi, ne eivät kuvasta kristillistä mieltä. Eikö meidän pitäisi rakastaa toisiamme, vaikka olisimme jostain eri mieltä. Jos me kovasti läiskimme ja vihaamme toisiamme, onko se Jumalalle mieluista katsella, kun hänen omansa riitelevät.
Paholainen on ainakin tyytyväinen, kun me tappelemme verissä päin. Se hykertelee, kun me taistelemme sanan miekalla toisiamme vastaan.
- Anonyymi
Kuusta haettu aloitus. Yritä ensin saada kirkon penkit täyteen. Käytkö itsekään hengellisissä tilaisuuksissa? Epäilen suuresti.
- Anonyymi
rivijäseneä sanon, että olkoot vaikka tyhjiä, ennemmin kuin eksyä Amerikan lahkoihin !!
toisekseen, Jumalaa tärkeä palvella, LÄHIMMÄISEN rakastamisella.
lahkoissa istutaan "nenä raamatussa", ja niinhän Jeesus paljon raamatussa puhuu:
"te KIRJAN_OPPINEET ja fariseukset, te ULKOKULLATUT"
niin siis raamatussa kirjoitettu, JOS raamattuun uskoo ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rivijäseneä sanon, että olkoot vaikka tyhjiä, ennemmin kuin eksyä Amerikan lahkoihin !!
lahkoissa istutaan "nenä raamatussa", ja niinhän Jeesus paljon raamatussa puhuu:
niin siis raamatussa kirjoitettu, JOS raamattuun uskoo ?Siinäpä sinulla on sanojesi mukaan tehtävä parannus, eli alkaa toteuttaa Herran kansan kanssa elämistä. -rakkaudessa-
se ulkokultaisuus taitaa olla verissäsi.
kirjoitin sinulle
Anonyymi 13.07.2021 15:27 Anonyymi kirjoitti:
niin siis raamatussa kirjoitettu, JOS raamattuun uskoo ?Minä haluan noudattaa raamatun ohjeita. Jos joku puhuu yli raamatun, en halua kuunnella sellaista julistusta.
En tunne olevani fariseus. Luen raamattu, mutta en istu nenä kirjassa. Minä olen kyllä ollut aina kova lukemaan. Luen paljon myös hengellisiä kirjoja. En usko, että olen myöskään ulkokullattu. Minä olen armahdettu syntinen, joka luottaa Jeesuksen työhön ristillä. Luotan armoon, joka vie minua eteenpäin tällä uskontiellä.
- Anonyymi
Aloitus on suoraan Raamatun sanaa.
Raamattu varoittaa ankarasti harhaoppisista kristittyjä lahkoihinsa uudestikastavista amerikanlahkoista, jotka ovat antikristuksen hengen pesäpaikkoja.- Anonyymi
Raamattu varoittaa sinusta ja kirkostasi. "mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu varoittaa sinusta ja kirkostasi. "mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga."
Juutalaisuus kuuluu Israeliin.
Pentecostalismi on pahojen sodomiasta syytettyjen miesten 100 v. sitten perustama uskonlahko Amerikassa. Jollei se ole paha lahko, niin ei sitten mikään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pentecostalismi on pahojen sodomiasta syytettyjen miesten 100 v. sitten perustama uskonlahko Amerikassa. Jollei se ole paha lahko, niin ei sitten mikään.tv:7, eksyttäjiä - puhujia
Kenneth ja Gloria, Copeland, Benny Hinn, Creflo Dollar, Joyce Meyer, Randy ja Paula White ja Eddie Long, - , kaikkia eksyttäjiä ei kai kukaan tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pentecostalismi on pahojen sodomiasta syytettyjen miesten 100 v. sitten perustama uskonlahko Amerikassa. Jollei se ole paha lahko, niin ei sitten mikään.Mutta se ei pärjää Lutherin perustamalle lahkolle, jossa vainottiin juutalaisia ja tapettiin anabaptisteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tv:7, eksyttäjiä - puhujia
Kenneth ja Gloria, Copeland, Benny Hinn, Creflo Dollar, Joyce Meyer, Randy ja Paula White ja Eddie Long, - , kaikkia eksyttäjiä ei kai kukaan tiedä.TV7:ssä enemmän eksyttäviä puhujia kuin niitä, joilla on tinkimätön rakkaus Jumalan sanan puhtautta ja totuutta kohtaan.
Kannattaa hyvin valikoiden ja koetellen katsoa kanavaa.
Itselleni sieltä löytyy hyvin vähän raittiita ja katsomisen arvoisia ohjelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TV7:ssä enemmän eksyttäviä puhujia kuin niitä, joilla on tinkimätön rakkaus Jumalan sanan puhtautta ja totuutta kohtaan.
Kannattaa hyvin valikoiden ja koetellen katsoa kanavaa.
Itselleni sieltä löytyy hyvin vähän raittiita ja katsomisen arvoisia ohjelmia.huomioinut saman, - ihmetyttää miksi niin paljon meille pitää tuoda Amerikkalaisia puhujia, kun varmasti Suomestakin löytyy todellisia raamatun tuntijoita, ja miksi "kumartaa" johonkin Amerikkaan, siellähän uskonnot on suuri bisnes, niinkuin kaikki muukin.
itse katson, yhden puolen tunnin ohjelman, silloin, tällöin, en suosittele kanavaa jos ei "tunne raamattua" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huomioinut saman, - ihmetyttää miksi niin paljon meille pitää tuoda Amerikkalaisia puhujia, kun varmasti Suomestakin löytyy todellisia raamatun tuntijoita, ja miksi "kumartaa" johonkin Amerikkaan, siellähän uskonnot on suuri bisnes, niinkuin kaikki muukin.
itse katson, yhden puolen tunnin ohjelman, silloin, tällöin, en suosittele kanavaa jos ei "tunne raamattua"Ne suomalaiset ovat sitoutuneet hapatettuihin kirkkokäsikirjoihin.
Siinä se ongelma on. Lukisivat edes raamattua, ilman käsikirja kastikkeita ja omia mausteita.
Anonyymi
13.07.2021 16:14
kirjoittajalle.
siinä hapatteessa sitten pitävät epäraamatullista jäsenkirjaa, ikäänkuin se olisi Elämänkirja.
hokaatko asian?
Jäsenkirjalliset puhuvat jäsenasiaa - ei raamatun sanaa
- Anonyymi
Raamattu opettaa, ettei pelkkä uskominen eikä huutaminen , laulaminen, kaataminen, tupakanpoton lopettaminen ,jalanvenyttäminen tms. hellarimerkki ei pese syntejä pois.
Raamatun mukaan synnit pestään pois kristisessä kasteessa, jossa kastettava liitetään Kristuksen kuoleman eli veren yhteyteen ja ja liitetään Kristuksen ylösnousemusruumiisen. Se on varsinainen pelastus se. Miten se Parhamikaan oli syntejä uskomalla saanut anteeksi kun sellaisia hirvittäviä tekoja teki?
Paavalille sanottiin, anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi!- Anonyymi
Kastamaton pakanamaan lapsi ei ole kasteessa liitetty Kristuksen ylösnousemusruumiiseen. (=tyhmä neitsyt, ei ole Pyhää Henkeä ollenkaan.) eikä enää ehditä kastaa, kun Ylkä tulee äkkiarvaamatta hakemaan morsiusseurakuntaa häihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kastamaton pakanamaan lapsi ei ole kasteessa liitetty Kristuksen ylösnousemusruumiiseen. (=tyhmä neitsyt, ei ole Pyhää Henkeä ollenkaan.) eikä enää ehditä kastaa, kun Ylkä tulee äkkiarvaamatta hakemaan morsiusseurakuntaa häihin.
"Mutta jolla ei ole Pyhää Henkeä, sellainen ei ole Kristuksen oma." (KR-Ramattu)
- Anonyymi
"Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksesta."
Morsiusseurakunnassa kaikki ovat kasteessa liitetty Kristukseen. Vain kristittyjen kaste mahdollistaa morsiusseurakunnan mukana taivaaseen pääsyn.
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
Älä anna amerikan harhaoppisten lahko-oppien johtaa itseäsi harhaan näin tärkeässä asiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksesta."
Morsiusseurakunnassa kaikki ovat kasteessa liitetty Kristukseen. Vain kristittyjen kaste mahdollistaa morsiusseurakunnan mukana taivaaseen pääsyn.
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
Älä anna amerikan harhaoppisten lahko-oppien johtaa itseäsi harhaan näin tärkeässä asiassa.Et ole Kristuksessa, etkä voi kieltää totuutta isestäsi: olet uskosta osaton pilkkaaja ja maailman ihminen, jolla ei ole perintöosuutta Jumalan valtakunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole Kristuksessa, etkä voi kieltää totuutta isestäsi: olet uskosta osaton pilkkaaja ja maailman ihminen, jolla ei ole perintöosuutta Jumalan valtakunnassa.
ei kai helluntailaiset ole jotenkin, katkeria . . . jostakin ??? siltä vaikuttaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kai helluntailaiset ole jotenkin, katkeria . . . jostakin ??? siltä vaikuttaa !
Hellarit vihaa lapena kastettuja uskovia kristittyjä, koska heillä on jotain sellaista, mitä hellareilla ei ole.
Kalleimmat aarteet on "kätkettynä" Kristuksessa.
Kellä aarre on hän sen kätkeköön.
Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.
Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä. - Anonyymi
Missäs sinulla on se Sijaisuhrisi? Sinulla on vai vesi pesemässä kummien todistuksen kautta syntisi ja mitä se sinun syntisi on?
Jumalan lain rikkomista.
Sijaisuhrin VERI pesee synnit ja se on viety taivaisiin asti Isän eteen, ja tämä Ylimmäinen Pappi hoitaa sitten taivaassa tätä anteeksiannon tointa.
Ja joka uskoo siihen sijaisuhrin Veren sovittavaan voimaan, sekä tunnustaa suullansa uskovansa niin heidät liitetään kasteen kautta Herran kansaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellarit vihaa lapena kastettuja uskovia kristittyjä, koska heillä on jotain sellaista, mitä hellareilla ei ole.
Kalleimmat aarteet on "kätkettynä" Kristuksessa.
Kellä aarre on hän sen kätkeköön.
Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.
Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.Ilmeisesti heillä ei ole martin verisiä käsiä, joilal hän hukutti Anabaptisteja ja sinun vihaasi, joka on marttilaisen opin tuotos.
Kiitos, emme tarvitse tuota vihaasi ja panettelua, tarvitesemme todistetta Ylösnousseesta ja lunastuksen tehneestä Vapahtajasta ja joka Häneen uskoo - hänet kastamme KRistukseen.
Me emme kätke evankeliumin aarretta, tuomme sen esiin.
Mutta kätke sinä se vauvavalelu ja kun kerromme valeluille - että Jeesus pelastaa, saamme suorittaa kasteen loppuun, eli valelu muuttuukin todelliseksi kasteeksi.
Sitähän ne luterilaiset papitkin - jotka uskoon tulevat tulevat kastettaviksi.
Mutta, kirkkokäsikirjan harhan takia, niistä ei paljon ääneen puhuta, ellei he itse puhu, koska harha- valelu Marttilaiset edelleen hukuttavat uskovien kasteella käyneet.
Erottavat papit tehtävistään. Mietipä sitä
Kirjoitukset voittavat - eli sijaisuhri - joka pelastaa.
- Anonyymi
Kastamaton lahkolaisen ja muslimin lapsi kun ei ole kasteessa liitetty Kristuksen ruumiiseen. Sehän on täysin selvästi sanottu oikeassa Kirkkoraamatussa. Eikä kastamattomalla pakanalla mitään Pyhän Hengen lahjaa ole.
Sillä te olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa;kun Kristus, meidän elämämme, ilmestyy, silloin tekin hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa
Hääpuku se pitää olla lapsillakin hääjuhlassa. Raamatun mukaan sellaisen saa kun kasteessa liitetään Kristuksen ylösnousemusruumiiseen.
Alkukirkossa kaikki muut oli luopion tilassa, kun he karkottivat Johanneksen Patmos-nimiselle saarrelle. Johannes oli säilyttänyt oikean ylösnousemususkon.- Anonyymi
Raamattu kehottaa Jeesuksen omia elämään hiljaista ja rauhallista elämää eikä juoksemaan epämääräisten ihmeparantajien ja kaatajien perässä kaupungista kaupunkiin, niinkuin väärämieliset lahkolaiset tekevät.
"autuaita ovat hengellisesti köyhät" eikä mölyävä joikko selällään lattialla
"vaan sydämen yksinkertaisuudessa peljäten Herraa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu kehottaa Jeesuksen omia elämään hiljaista ja rauhallista elämää eikä juoksemaan epämääräisten ihmeparantajien ja kaatajien perässä kaupungista kaupunkiin, niinkuin väärämieliset lahkolaiset tekevät.
"autuaita ovat hengellisesti köyhät" eikä mölyävä joikko selällään lattialla
"vaan sydämen yksinkertaisuudessa peljäten Herraa.""Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta. "
Autuaat ei juokse epämääräisten "voiteluiden" ja henkien perässä tankkaamassa kaatovoimia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta. "
Autuaat ei juokse epämääräisten "voiteluiden" ja henkien perässä tankkaamassa kaatovoimia.Ennen kaikkea kristittyjen tulee kavahtaa valhejuutalaisia pakanoita ja muita antikristillisiä eksyttäjiä ja Jeesuksen vihollisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen kaikkea kristittyjen tulee kavahtaa valhejuutalaisia pakanoita ja muita antikristillisiä eksyttäjiä ja Jeesuksen vihollisia.
Eikös sillä Parhamilla ollut ihan omaperäiset konstit niiden nuorten miesten siittämiseksi opetuslapsikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sillä Parhamilla ollut ihan omaperäiset konstit niiden nuorten miesten siittämiseksi opetuslapsikseen.
Juu, sieltä se lähti sikiämään, siemenestä
- Anonyymi
Anonyymi 13.07.2021 18:50
Kastamaton lahkolaisen ja muslimin lapsi kun ei ole kasteessa liitetty Kristuksen ruumiiseen. Sehän on täysin selvästi sanottu oikeassa Kirkkoraamatussa. Eikä kastamattomalla pakanalla mitään Pyhän Hengen lahjaa ole.
Sillä te olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa;kun Kristus, meidän elämämme, ilmestyy, silloin tekin hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa
Hääpuku se pitää olla lapsillakin hääjuhlassa. Raamatun mukaan sellaisen saa kun kasteessa liitetään Kristuksen ylösnousemusruumiiseen.
Äläpä maalaile harhaasi valkeisiin vaatteisiin. Se ei pidä paikkaansa, vaan on sinun lihallesi opetettu mantra.
Paltaan aikaa taakse, lestadiolaisperheistä- äitini kertomaa.
kirjoitan siksi, kun marttihahra itketti äitini aikaisia äitejä ja loi Jumalasta hirvittävän kuvan, marttijumalan kuvaksi.
Kun näitä harhaisia lukuja lukee, niin martin jutut on hapate. Martti kun ei päässy naisten hameitten alle katsomaan synnytystä kasteämpärin kanssa, hän antoi lapsenpäästäjälle sen harhaisen ämpärinsä että lapsi ei joudu helvettiin, vaan se ämpärivesi pelastaa.
Ei hirvittävä harha - tietämättömän lapsen - syntiä tekemättömän ylle julistettu.
Nyt kun tällainen lapsi kuoli - eikä lapsenpäästäjää ollut, nämä harhaiset opit sai aikaan hirvittävän tuskan , jota tämä harhan jatka manaa edelleen tässä ajassa.
Kun tällaisen kuolleen lapsen äiti - aikansa tavan mukaan kohensi tulta ja hiillosta pirtissä, niin äitini kertoi, kuinka itku oli äidillä, kun hän mietti sitä kuolleen lapsensa tuskaa helvetin liekeissä - koska ei ollut kastettu Martin opin mukaan.
Miettikään tuota harhaa ja mitä se saa aikaiseksi ja mitä nämä tyhjäpää hokijat edelleen pyrkii hapattamaan epäraamatullisen opin ääressä.
HÄvetkää lyömästä Jumalaan sellaista kuvaa, että Jumala julmalla tavalla kiduttaa vauvaa, kun martin kaste jäi tekeättä.
Hävetkää sitä Martin oppia, kuinka se taakoitti noita äitejä. Voi jos kyyneleet olisi pyyhitty jo terveen opin kautta, lapsi on taivaskelpoinen. Hän ei ole tieten rikkonut Jumalan lakia vastaan, häntä ei Jumala syytä mistään. Mutta ihmisten harhat, ne syyttävät ja luovat uskonnollisia pimeyden oppeja kirkkokäsikirjojen kautta ihmisten sydämiin.
Jos vielä elettäisiin noita pimeyden kausia, kuinkahan moni äiti edelleen itksi tietämättömän lapsensa kuolemaa.
lapsi on helvetin tulessa- iankaikkisesta - iankaikkiseen..
No se on harhaisen martinjumalan tuli jolla ei ole Luojan kanssa mitään tekemistä.
Ja teehän sinäkin kjrjoittaja jo muotosukonnollisuudesta parannus, äläkä ole harhainen.
- Anonyymi
Hurmahenkiä on varottava mutta myös lakisaarnaajia ja hengellisesti kuolleita kirkkokuntia on kierrettävä kaukaa.
- Anonyymi
monet nuoret, uskoo, luulee, että kristillisissä lahkoissa olisi oikeita "ihmisiä", vaan usein ovat täysiä petoja, ja niinhän raamatussakin kirjoitettu:
"teette hänestä helvetin lapsen,kahta vertaa pahemman kuin itse olette"
Matt: 23: 15
lahkot kierrettävä kaukaa . - Anonyymi
Jeesus itse sanoo, ketä pitää kavahtaa: Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat;
Ja Jeesus sanoi heille: "Varokaa ja kavahtakaa fariseusten ja saddukeusten hapatusta".
Toisin sanoen kristittyjen pitää ennen kaikkea kavahtaa uskonnollisia tekopyhiä eksyttäjiä.
heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
monet nuoret, uskoo, luulee, että kristillisissä lahkoissa olisi oikeita "ihmisiä", vaan usein ovat täysiä petoja, ja niinhän raamatussakin kirjoitettu:
lahkot kierrettävä kaukaa .Eikös se koko lahkoliikkeen perustaja Parhamkin sekaantunut lapsiin ja sai syytteen sodomiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se koko lahkoliikkeen perustaja Parhamkin sekaantunut lapsiin ja sai syytteen sodomiasta.
Parham vapautettiin myöhemmin syytteistä, vaan hänen kumppaninsa ainakin yksi niistä, karkotettiin Norjaan vankeurangaistukseen, ja tämä tapahtui jo aIka pian heidän tulonsa jälkeen tänne Suomeen, - "löydettiin itse teosta" . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parham vapautettiin myöhemmin syytteistä, vaan hänen kumppaninsa ainakin yksi niistä, karkotettiin Norjaan vankeurangaistukseen, ja tämä tapahtui jo aIka pian heidän tulonsa jälkeen tänne Suomeen, - "löydettiin itse teosta" . . .
Parhamilla oli paljon rasistiystäviä, koska kuului Ku Klux Klaaniin ja vapaamuurareihin.
Kulkivat pahvilaatikot ja huput päässä ja sytyttelivat kirkkoja palamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lahkot kierrettävä kaukaa .Näitä luulo peukalosaarnaajat ovat pahimpiä trollaajia, tajuamatta vikaansa.
Kun tällainen peukalosaarnaajan kiertokoululaisen keskenjättänyt näkee raamatunpaikan, ei näe kokonaisuuksia, hän aloittaa puheensa. On peukalopaikka ja puhutaan lahkosta sekä helvetinlapsista. He pyrkivät riistämään Jumalanlta itseltään tuomarinpaikan ja nämä kiertokoulunsa keskenjättäneet, alkavat tuomarinistuimelta päsmättäämään tänään tästä - huonemma tuosta ja palsta loistaa otsa punaisena lihallisistas kirjoituksista.
- Anonyymi
Tarkennatko vähän venyykö jalka polvesta?
- Anonyymi
Juu, isoja lihavia miehiä on tuotu tänne mustasta afrikasta, ja heillä on melkein maahan asti ulottuvat pitkät hameet päällä ja täyskultaisia koruja roikkuu vähän jokapuolella rohveettaa. Katu-uskottavuus on hyvää luokkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, isoja lihavia miehiä on tuotu tänne mustasta afrikasta, ja heillä on melkein maahan asti ulottuvat pitkät hameet päällä ja täyskultaisia koruja roikkuu vähän jokapuolella rohveettaa. Katu-uskottavuus on hyvää luokkaa.
Eikös ne jossain hurmoskokouksessa kiskoneet pyörätuolista ylös miehen, jonka nilkka oli juuri leikattu ja ommeltu, sillä seurauksella että mies sai pysyvän vamman jalkaansa.
Lahkolainen saarnamies julisti miehen täysin terveeksi ja yleisö hurrasi ja huusi halleluujaa ja mies senkun hikoili kivusta lavalla. - Anonyymi
kulkevat siis "maitse ja meritse", - EDESTAKAISIN,
Amerikka - eurooppa - Afrikka - Suomi - Amerikka - eurooppa - pohjoismaat - jne.
raamatussa: "Voi teitä, te kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut,kun te kierrätte
MERET ja MANTEREET, tehdäksnne yhden käännynnäisen . . .
- Anonyymi
Jeesus ei varoita vanhoista oikeista kirkoista eikä lainopettajista, koska itse niitä tänne lähettää.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.- Anonyymi
Jeesus varoittaa ankarasti lopun ajan hurmoshenkisistä kaatajista ja muista lahkosaarnaajista.
Mt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus varoittaa ankarasti lopun ajan hurmoshenkisistä kaatajista ja muista lahkosaarnaajista.
Mt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Jeesus varoittaa omiaan nimen omaan sinusta pahuuden oma ja Hänen omien irvittelijä, olethan antikristillinen valhejuutalainen: Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat;
Et löydä Sanasta yhtä ainoaa kohtaa, jossa varoitetaan jalkojen puolesta rukoilijoista. Päinvastoin Jeesus opettaa: Älkää häntä kieltäkö; sillä ei kukaan, joka tekee voimallisen teon minun nimeeni, voi kohta sen jälkeen puhua minusta pahaa.
Aloitus on Sanan vastainen tekele: Älkää häntä kieltäkö - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus varoittaa omiaan nimen omaan sinusta pahuuden oma ja Hänen omien irvittelijä, olethan antikristillinen valhejuutalainen: Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat;
Et löydä Sanasta yhtä ainoaa kohtaa, jossa varoitetaan jalkojen puolesta rukoilijoista. Päinvastoin Jeesus opettaa: Älkää häntä kieltäkö; sillä ei kukaan, joka tekee voimallisen teon minun nimeeni, voi kohta sen jälkeen puhua minusta pahaa.
Aloitus on Sanan vastainen tekele: Älkää häntä kieltäköRukoilla voi jalkojen puolesta. Mutta vielä tärkeämpää olisi rukoilla pään terveyden puolesta.
Jalkojen venyttämisen on taikureiden alkeistemppuja, jonka jokaisen voi opetella tekemään.. Tempuilla luodaan illuusiota yliluonnollisuudesta.
"Jalka" muuten lääketieteessä tarkoitaa nilkasta alaspäin olevaa alaraajan osaa.
Lääk.tri Miettinen tutki lääk.trin väitöskirjaansa varten 1403 helluntailaisten väittämää ihmeparanemista. Jalkojen venyttämisiäkin niissä piti olla monta tapausta.
Lääk.trin lääketieteellinen tutkimus osoitti: yhtään todellista ihmeparanemista ei ollut noiden 1403 tutkitun tapauksen joukossa.
Yhtään tuumaa eikä jalkaa ollut jalat venyneet.
Tunnelmointefektejä ja illuusiota oli sitäkin enemmän. eli hurmosta oli kovasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoilla voi jalkojen puolesta. Mutta vielä tärkeämpää olisi rukoilla pään terveyden puolesta.
Jalkojen venyttämisen on taikureiden alkeistemppuja, jonka jokaisen voi opetella tekemään.. Tempuilla luodaan illuusiota yliluonnollisuudesta.
"Jalka" muuten lääketieteessä tarkoitaa nilkasta alaspäin olevaa alaraajan osaa.
Lääk.tri Miettinen tutki lääk.trin väitöskirjaansa varten 1403 helluntailaisten väittämää ihmeparanemista. Jalkojen venyttämisiäkin niissä piti olla monta tapausta.
Lääk.trin lääketieteellinen tutkimus osoitti: yhtään todellista ihmeparanemista ei ollut noiden 1403 tutkitun tapauksen joukossa.
Tunnelmointefektejä ja illuusiota oli sitäkin enemmän. eli hurmosta oli kovasti.Hurmoksessa järjen valo sammuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hurmoksessa järjen valo sammuu.
Kiihkeät puheet, pelottelu,hypyt ilmaan, jalanvenytys, maahan kaatamine, karjaisut, huudot, kirkuminen, halleelujaa-huudot, mieliä nostattva musiikki, taivaslaulut, eläinten äänien matkiminen,käsien ojentelu, käsien läimäytykset yhteen, hypnoottiset katseet ja tuijotukset, nauramine, tirskuminen, tekoitkut, otsasta tönäisy, polvilleen meno,supinat ja mutinat. Väkevä maallinen itse aiheutettu hurmostila,jossa ihmisen tajunnan tila laskee lattian tasolle.
Juud. 1:8 Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihkeät puheet, pelottelu,hypyt ilmaan, jalanvenytys, maahan kaatamine, karjaisut, huudot, kirkuminen, halleelujaa-huudot, mieliä nostattva musiikki, taivaslaulut, eläinten äänien matkiminen,käsien ojentelu, käsien läimäytykset yhteen, hypnoottiset katseet ja tuijotukset, nauramine, tirskuminen, tekoitkut, otsasta tönäisy, polvilleen meno,supinat ja mutinat. Väkevä maallinen itse aiheutettu hurmostila,jossa ihmisen tajunnan tila laskee lattian tasolle.
Juud. 1:8 Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja.Jaak. 1:27
Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ja varjella itsensä niin, ettei maailma saastuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoilla voi jalkojen puolesta. Mutta vielä tärkeämpää olisi rukoilla pään terveyden puolesta.
Tunnelmointefektejä ja illuusiota oli sitäkin enemmän. eli hurmosta oli kovasti.Opettele kakara venyttämään jalkoja, niin tulen katsomaan sinun suuruuttasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juud. 1:8 Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja.Onko tuo kuvaus luterilaisten viikonloppuryyppäämisestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo kuvaus luterilaisten viikonloppuryyppäämisestä?
ei luterilaisilla ole aina viina mielessä, niinkuin helluntailaisilla . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo kuvaus luterilaisten viikonloppuryyppäämisestä?
Eikö sinne laitokseen saa viinaa mistään? kun siitä aina puhut
- Anonyymi
Aloittaja, herjaat elävää Jumalaa:
Ja Daavid hyppi kaikin voimin Herran edessä, ja Daavid oli puettu pellavakasukkaan.
Niin Daavid ja koko Israelin heimo toivat Herran arkin riemun raikuessa ja pasunain pauhatessa.
Kun Herran arkki tuli Daavidin kaupunkiin, katseli Miikal, Saulin tytär, ikkunasta; ja nähdessään kuningas Daavidin karkeloivan ja hyppivän Herran edessä halveksi hän häntä sydämessänsä.- Anonyymi
Valitun kansan kuningas Daavid oli syntinen jo sikiämisestä alkaen.
Amerikasta tulleet Pentecostalismiin kastetut sanovat olevansa täysin synnittömiä lapsena kuten Jeesus lapsi.
" Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun."
- Anonyymi
David hyppi laintaulujen edessä.
Helluntailaiset ovat viskanneet laintaulut roskikseen.
Lukevat vain Korinttolaiskirjettä.- Anonyymi
>>>>Helluntailaiset ovat viskanneet laintaulut roskikseen<<<<<<
Tällaiselta heidän julistuksensa kuultuna: Uuden Liiton sapatti EI OLE edes lauantai.
1234567---
- Anonyymi
Usko Jeesukseen ja kaikesta luopumisen vaatimus tuo uskon tähden vei monilta kaiken jopa elämän. On toki paha lohduttaa niitä jotka kaiken menettivät häpeällisellä tavalla.
Sillä tuo usko oli pronssia, islam hopeaa ja juutalaisuus kultaa. Kaikki suurta harhaa ja osa patsasta viisimetallista, joka tuhotaan ja jauhetaan tomuksi köyhien saadessa vallan Jumalan valtakunnassa.
Jäljelle jää platina eli antiikin filosofian viisaat sekä timantti eli Intian ymmärtävä usko.
Harhat karsitaan pois.
3.5 vuoden kuluttua Messias voideltu raivataan pois tieltä eikä hänelle jää yhtäkään.
Jisreelin kylvön 2000 vuotinen päivä oli suuri, ihmeellinen ja totuutta kalojen tuomaa arvostettiin vaikka se oli helvettiä uhkuvaa.
Kestää vielä 1500 vuotta Jeesus kultti jonkinlaisessa voimassa mutta hiipuvana.- Anonyymi
Nuo Veijosen höpinät ja laskelmat on juuri sitä lopun ajan väkevätä eksytystä, johon helluntailaisuus on kietoutunut.
Luuk. 17:23
Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässää
Ensin temmataan pois lahkoluste ja sidotaan nippuihin eli lahkoihin itseensä ja sitten temmataan pois ja viimeiseksi oikea nisu kootaan aittoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo Veijosen höpinät ja laskelmat on juuri sitä lopun ajan väkevätä eksytystä, johon helluntailaisuus on kietoutunut.
Luuk. 17:23
Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässää
Ensin temmataan pois lahkoluste ja sidotaan nippuihin eli lahkoihin itseensä ja sitten temmataan pois ja viimeiseksi oikea nisu kootaan aittoihin.Kyllä on paljon muuttunut Kristuksen omista puheista muuksi. Jo Paavali oli hyvin suuri muutos eri suuntaan.
Jos seuraa aikaansa odottaa jo Imaami Mahdia, joka on Hoosean ennalta mainitsema lo- Ammi tai lo-Ruhama . Mahdin kanssa tulee Jumalan suun henkäys eli profeetta ISA.
Tohtori Luther oli eräs suuri muutos. Hän oli Vishnun inkarnaatio Matsya. Danielin ennalta mainitsema PIENI APU inkvisition uhreille.
1500 luvulla oli evankeliumi lähdössä voimakkaasti Intian osoittamaan suuntaan.
Jeesuksen omat sanat on suurimman osan jo unohtamat. He seuraavat aikaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on paljon muuttunut Kristuksen omista puheista muuksi. Jo Paavali oli hyvin suuri muutos eri suuntaan.
Jos seuraa aikaansa odottaa jo Imaami Mahdia, joka on Hoosean ennalta mainitsema lo- Ammi tai lo-Ruhama . Mahdin kanssa tulee Jumalan suun henkäys eli profeetta ISA.
Tohtori Luther oli eräs suuri muutos. Hän oli Vishnun inkarnaatio Matsya. Danielin ennalta mainitsema PIENI APU inkvisition uhreille.
1500 luvulla oli evankeliumi lähdössä voimakkaasti Intian osoittamaan suuntaan.
Jeesuksen omat sanat on suurimman osan jo unohtamat. He seuraavat aikaansa.Kenenkähän inkarnaatio se meidän helluntailaisten hengellinen isä Charles Fox Parham oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkähän inkarnaatio se meidän helluntailaisten hengellinen isä Charles Fox Parham oli?
Eikös se yksikin noita uskonut ja saanut sen uskovien kasteen ja olisi vielä halunnut saada sen auktoriteetin Jeesukselta parantaa sairaita ja venyttää jalkoja ja kaataa ihmisiä maahan selälleen ja periä kymmenyksiä.
- Anonyymi
Pentecostalismi eli helluntailaisuus on paha harhaoppi eli heresia.
Parhamin teologia on Amerikkalainen harhaoppi eli heresia, samalla tavalla harhaoppi kuin heidän sielunveljiensä opit Jehovantodistajien oppi ja Mormoonien opit.
Kyllä käskyt koskee kaikkia ihmisiä. Älä tapa, älä varasta, älä valehtele.
Helluntailaiset ajattelee, että he voivat valehdella täysin vapaasti kun heidän mielestään Vanhan Testamentin voi heittää roskikseen ja lukea pelkkää Korinttolaiskirjettä ja hyppiä ja hillua sen tahdissa.
Daavidkin kun karkeloi laintaulujen edessä. (liiton arkissa)
Parham oli gay, ja tanssi ja karkeloi hieman eri syyn takia kuin Kuningas Daavid 2000 vuotta sitten.- Anonyymi
Olet Parham pakkomielteen vallassa. Hellarit eivät ole missään tekemisissä Parhamin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Parham pakkomielteen vallassa. Hellarit eivät ole missään tekemisissä Parhamin kanssa.
Parhami on koko Pentecostalismin teologisen opin isähahmo. Perusti raamattukoulun ja alkoi levittää helluntailaisuuden nyt voimassa olevaa teologiaa.
Samaa sikiämistä se on.
Juuret imee ravinteet. Juuret on koko liikkeen tärkein asia.
Pienikin hapate kun hapattaa koko taikinan. - Anonyymi
Sulle on jäänyt levy päälle.
- Anonyymi
Lopun ajan tempauspäivien laskijat ovat varma merkki eksyttäjistä.
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.
Eksyttäjät näkevät henkijeesuksia istumassa Saalemihuoneen penkissä.
Teille sanotaan silloin: 'Hän on tuolla', ja: 'Hän on täällä', mutta älkää lähtekö minnekään, älkää juosko perässä. - Anonyymi
Ei ole olemassa uudestikastajia. On vain ihmisiä, jotka haluavat kastaa oikein eikä se luterilaisille harhaoppisille vauvakastelijoille sovi.Peittääkseen vauvakasteen vääryydet, he ovat keksineet uudestikastajat.
- Anonyymi
Kovin on venähtäväinen helluntailainen kieli
Jaakobin kirje 3:6- Anonyymi
Kristittyjen uudestikastajien lahko ilmaantui 1500-luvulla, Mennoniitat, joiden lahkokuntaan helluntailaiset, jehovat ja mormoonit kuuluvat. Yrittävät poistaa kristityilta elämänkruunun epäraamattullusella uudestikasteellaan eli anabaptismilta.
Sehän on Jumalan ikuisen sanan mukaan on sanan herjaamista ja pilkkaamista.
Jumala kun ei koskaan uusi tekojaan. Jumala on tarkka sanoistaan. Toinen kaste, toinen henki, toinen kieli, toinen tarkoitus.
Ef.4:5 "yksi kaste" hen baptisma=hen on numeraali yksi, one, uno
Lahkoihinsa jäseneksi kristittyjä uudestikastavia lahkolaisia Jeesus kutsuu laittomuuden tekijöiksi:
Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät. (Mt.7:22-23)
- Anonyymi
TV7:lla yksi kuuluisa helluntaijohtaja sanoi, että heidän kokouksissaan ei nykyisin kukaan tule uskoon
se on hyvä asia, että kukaan ei tule siellä väärään eli lahkouskoon, eikä ketään kristityksi kastettua houkutella epäraamatulliselle uudestikasteelle lahkoon liittymisen merkiksi.- Anonyymi
Sinä et ymmärrä mitä uskoon tuleminen tarkoittaa. Luterilaisessa kirkossa niin ei ole koskaan tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ymmärrä mitä uskoon tuleminen tarkoittaa. Luterilaisessa kirkossa niin ei ole koskaan tapahtunut.
Tuon kommentin TV7:lla sanoi ison helluntaiseurakunnn johtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon kommentin TV7:lla sanoi ison helluntaiseurakunnn johtaja.
Ylivainiokin ihmetteli muistiinpanoissaan, mikä kumman voima heitä oikein kaataa maahan selälleen, kun se sama voima ei pysty ketään parantamaan yhtään mistään.
Asia tuli selväksi kun lääk.tri M.Miettinen tutki väitöskirjaansa varten helluntailaisten väittämää 1403 ihmeparanemista. Kaikki kun osoittautui pelkäksi humpuukiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylivainiokin ihmetteli muistiinpanoissaan, mikä kumman voima heitä oikein kaataa maahan selälleen, kun se sama voima ei pysty ketään parantamaan yhtään mistään.
Asia tuli selväksi kun lääk.tri M.Miettinen tutki väitöskirjaansa varten helluntailaisten väittämää 1403 ihmeparanemista. Kaikki kun osoittautui pelkäksi humpuukiksi.Tuo lääkäri sai helluntailaisilta 40 kg paperille kirjoitettua vihapostia, ja yliopistolla väitöstilisuuden turvatoimia piti lisätä.
- Anonyymi
Eihän oikea usko pistä ihmisiä valehtelemaan mistään ihmeparanemisista.
- Anonyymi
Oikeassa uskossa ihmisellä on Totuuden Henki.
Ihmeparantajilla ja niitä kokeneilla näyttäisi olevan se vastahenki eli valheen henki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa uskossa ihmisellä on Totuuden Henki.
Ihmeparantajilla ja niitä kokeneilla näyttäisi olevan se vastahenki eli valheen henki.Uuudestikasteessa se vastahenki ihmiseen pumpataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuudestikasteessa se vastahenki ihmiseen pumpataan.
toinen kaste - toinen henki - toinen usko - toinen kieli - toinen tarkoitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toinen kaste - toinen henki - toinen usko - toinen kieli - toinen tarkoitus
Mikä henki sitten menee vauvaan katolisessa vauvakasteessa - murhan- homoseksuaalisuuden ja valheenhenki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä henki sitten menee vauvaan katolisessa vauvakasteessa - murhan- homoseksuaalisuuden ja valheenhenki?
Parhami ei ollut oikea kristitty missään vaiheessa. Perusti, organisoi, vahvisti teologian ja opit Pentecostalismille.
Sai syytteen sodomiasta.
ks.sanakirja, mitä sodomia tarkoittaa
googlaa: juuret, charles fox parham, helluntailaisuuden hengellinen ja opillinen isä
- Anonyymi
Eipä taida helluntailiikkeen perustajallakaan olla asiat kovin hyvin?
Matt. 18:6
Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.- Anonyymi
"Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen."
-tuo taitaa olla se toinen kohta Raamatussa, jossa puhutaan "upottamisesta"
-ensimmäisen kerran upottaa mainitaan lisäksi silloin kun egyptin sotajoukot, jotka ajoivat takaa valittua kansaa "upotettiin" punaisen meren syvyyksiin
- Anonyymi
Googlaapa sinä tuo:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5f2d88b1-565e-4aa2-8c8e-b157673d3ccd - Anonyymi
Jumalan valittua kansaa jahtaavat egyptiläiset saivat "upotuksen" Punaisen meren ylityksen aikana, mutta kaikki valittuun kansaan kuuluvat vauvasta vaariin asti saivat "kasteen" Moosekseen Punaisen meren ylityksen aikana ja pelastuivat tuosta vihollisesta.
Miksi kaste eli yhteenliittäminen Moosekseen eikä vielä Jeesukseen?
Mooses oli valitun kansan johtaja, joka näki Jumalan kasvoista kasvoihin, teki suuria ihmeitä ja tunnustekoja Jumalan Hengen ja voiman vaikutuksesta. Kasteessa koko Israelin kansa liitettiin Moosekseen. Jeesus kulki valiitun kansan mukana ja oli se Kallio, josta tuli vettä erämaassa ja Henki teki ihmeitä ilman määrää.
On arvioitu, että kaikki noin 2 miljoonaa valitun kansa jäsentä vauvasta vaariin sai saman kasteen Punaisen Meren ylityksen aikana. Se jos mikä on kristillisen kasteen esikuva. Vesi roiskui pisaroina ja koskea pilvikerros ympäröi kansan ja kaikki saivat kasteen vedestä ja Hengestä. Ketään ei kasteen aikana upotettu yhtään mihinkään, vaan he kulkivat kuivin jaloin merenpohjaa pitkin.
1. Kor. 10:2
"ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä"
1. Kor. 10:4
"ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus. "- Anonyymi
Se oli vanhan liiton aikaan eikä se ollut kristillinen kaste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus. "
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus. "
Liittoja on monta ja monenlaisia, mutta Jumalan pelastusteot sanotaan tapahtuvan kasteessa.
Jo Nooan ajan tapahtumia verrataan kasteeseen "vesi nyt teidätkin pelastaa kasteena"
"ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä." ja heitä seurasi Kristuskallio
"Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se aika kristillinen kaste, kun Kristus oli siinä mukana.
"ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus. " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se aika kristillinen kaste, kun Kristus oli siinä mukana.
"ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus. "Ompas sielunvihollinen ollut tänään ahkera, kun postaa samoja harhojaan vauvakasteesta joka palstalle. Sillä on varmaan hätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vanhan liiton"
"Tämä mikä tapahtui heille, on esikuvallista ja on kirjoitettu VAROITUKSEKSI meille, joille maailmanaikojen loppukausi on tullut"
Kor: 10: 11 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompas sielunvihollinen ollut tänään ahkera, kun postaa samoja harhojaan vauvakasteesta joka palstalle. Sillä on varmaan hätä.
sielunvihollisesta ne kyllä lahkoissa kuuluttaa, vaan näissäkään ketjuissa lahkot ei yleisesti perustele mitään sanomaansa, - r a a m a t u l l a/ raamatun tekstillä ??
tollasia "mitään sanomattomia letkautuksia helluntailaiset sitten viljelee, kun ei raamattuun perusta . . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sielunvihollisesta ne kyllä lahkoissa kuuluttaa, vaan näissäkään ketjuissa lahkot ei yleisesti perustele mitään sanomaansa, - r a a m a t u l l a/ raamatun tekstillä ??
tollasia "mitään sanomattomia letkautuksia helluntailaiset sitten viljelee, kun ei raamattuun perusta . . .Omia lahkolaisiaan kun Parhamin perilliset johtaa pelkillä kristittyjä pilkkaavilla letkautuksilla, ei ne tunne asioiden Raamatullista merkitystä ollenkaan. Sodomiahengellä niitä johdetaan.
Oikea Jeesus kun ei niihin sodoamiahengen lahkokellareihin tule, vaikka siellä hokisivat Jeesuksen nimeä aamusta iltaan ja pomppisivat kattoon asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omia lahkolaisiaan kun Parhamin perilliset johtaa pelkillä kristittyjä pilkkaavilla letkautuksilla, ei ne tunne asioiden Raamatullista merkitystä ollenkaan. Sodomiahengellä niitä johdetaan.
Oikea Jeesus kun ei niihin sodoamiahengen lahkokellareihin tule, vaikka siellä hokisivat Jeesuksen nimeä aamusta iltaan ja pomppisivat kattoon asti.Lahkolaisten sanavarastokin rajoittuu vankilavuosien ja opioottien kieleen.
Tatuoidut miehet kun on tehokkaita perimään niitä kymmenyksiä. Siksi heitä käytetään paljon lahkoliikkeissä.
- Anonyymi
Vieläkinkö niitä jalan pidentäjiä seurakunnissa pyörii?
Ajakaa heiät kiiruusti käpälämäkeen mierontielle. - Anonyymi
Raamatusta ei löydy mitään selitystä vauvakasteelle joten kyllä sen juuret täytyy olla pakanallisessa mytologiassa.
- Anonyymi
Tuollaisia typeriä heittoja massapostittavat tänne ja luulevat olevansa kristittyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisia typeriä heittoja massapostittavat tänne ja luulevat olevansa kristittyjä.
Sodomiahenki on ne uudestisynnyttännyt anabaptistisissa rituaaleissa.
- Anonyymi
nimenomaan lapsikasteesta löytyy raamatusta, enemmän, kuin olette raamattua edes tutkineet . . .
raamatussa: "TUTKIKAA, mikä on Jumalan tahto"
"tutkiminen, tarvitsee kyllä "sen toisenkin silmän",
Jeesus sanoo raamatussa: "ostaa silmävoidetta, jotta näkisit"
- Anonyymi
ne venyttää jalkoja ja ihmisen aivoja,suggeroivat hurmostilaan ja kaatavat ja kääntävät ihmisiä oppeihinsa seuraajakseen yksitellen
- Anonyymi
Matt. 23:15
Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette! - Anonyymi
Ne julistaa itse itsensä uskoviksi, apostoleiksi, pastoreiksi , evankelistoiksi, lapsityöntekijöiksi ja ties miksi vaan...
2.Kor.11
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Jälkikäteen kylvetty lahkoluste rehottaa ja nostaa päätänsä korkealle
2.Tess.
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen. - Anonyymi
Sana ei varoita hurmoksesta: Silloin Herra astui alas pilvessä ja puhutteli häntä, otti henkeä, joka hänessä oli, ja antoi sitä niille seitsemällekymmenelle vanhimmalle. Kun henki laskeutui heihin, niin he joutuivat hurmoksiin, mutta sen jälkeen he eivät enää siihen joutuneet.
Mutta leiriin oli heitä jäänyt kaksi miestä, toisen nimi oli Eldad ja toisen nimi Meedad. Heihinkin henki laskeutui, sillä hekin olivat luetteloon merkityt, vaikka eivät olleet lähteneet majalle; nämä joutuivat leirissä hurmoksiin.
Silloin riensi muuan nuorukainen ja ilmoitti Moosekselle sanoen: "Eldad ja Meedad ovat joutuneet hurmoksiin leirissä".
Mutta Joosua, Nuunin poika, joka oli ollut Mooseksen palvelija nuoruudestaan asti, puuttui puheeseen sanoen: "Oi, herrani Mooses, kiellä heitä!"
Mutta Mooses vastasi hänelle: "Oletko kateellinen minun puolestani? Oi, jospa koko Herran kansa olisi profeettoja, niin että Herra antaisi henkensä heihin!"- Anonyymi
Lahkoissa hurmos tehdään itse suggestion avulla ja se on paha juttu.
Ylivainio kävi Australiassa aboriginaalien opissa ja sai sieltä kaatovoimansa.
- Anonyymi
Amerikassa 100 vuotta syntyneissä ei-kristillisissä uskonlahkoissa (jehovat,hellarit,mormonit) hurmos synnytetään itse suggestion avulla.
- Anonyymi
Jumala on järjestyksen Jumala.
Jeesus ei käynyt missään hurmahenkien kaatobileissä
Jeesus oli uskonnoltaan Juutalainen, ympärileikattu lapsena.(nyk.kaste)
Jeesuksen tapana oli käydä sapatinpäivänä synagoogassa ja lukea Tooraa.''
"Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan"
Kannattaa pysyä siinä uskossa, johon on jo lapsena kasteessa liitetty.
Esikoisoikeuttaan ei kannata vaihtaa lahkolaisten höyryäviin hernekeittoihin.- Anonyymi
lahkolaisilla, ekstyttäjillä, EI YHTÄÄN järjellistä kommenttia . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lahkolaisilla, ekstyttäjillä, EI YHTÄÄN järjellistä kommenttia . . .
järki pakenee kun piru sisään astelee
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3094014BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62515Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3042493- 692210
- 781851
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4091611MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321381Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2011232Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku221196"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341182