Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jonikotilainen
profiilit
jonikotilainen
jonikotilainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
65
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+harvemmin+puolueen+toimintaan+ulkopuolelta+vaikutetaan+että+jos+haluaa+asioihin+tuoda+omaa+näkemystä+ja+pyrkiä+toimintaa+muuttamaan+niin+se+edellyttää+että+on+puolueen+jäsen.+Että+jos+aina+lähdetään+karkuun+juoksemaan+erimielisyyksiä+niin+silloin+avustaa+omalla+toiminnallaan+sitä+että+se+asiaa+mitä+ei+alunperin+hyväksynytkään.
20.03.2022 13:10
Niin+tiedän+hyvin+riskit+joita+liittyy+kun+lähtee+politiikkaan+mukaan+oli+ryhmänä+mikä+tahansa+ryhmä.
20.03.2022 12:03
Palautteen+saaminen+omaan+toimintaan+liittyen+on+aina+tärkeää+oli+se+sitten+positiivista+tai+negatiivista+että+osaa+sitten+tehdä+korjaus+liikkeet+jos+on+asiaan+aihetta.+Tietenkin+jos+ei+halua+asioita+avata+enempää+niin+silloin+voi+vaan+miettiä+että+mikä+oli+asian+tarkoitus+peränä+todellisuudessa.
20.03.2022 12:00
Mitenkäs+minä+olen+pelannut+nyt+omaan+pussiin?
20.03.2022 11:55
Tää+on+vähän+sama+ku+kysyisin+sulta+että+miksi+hakkaat+puolisosi?+Yhtä+typerästi+aseteltu+kysymys.
08.03.2022 15:02
Niin+jokaisessa+ryhmässä+jäsenet+valitsevat+keskuudestaan+ihmiset+tietyille+paikoille+ja+varmasti+joskus+tulee+tilanteita+että+jollekkin+paikalle+on+enemmän+hakijoita+ja+joudutaan+suorittamaan+äänestys+jonka+kautta+selviää+sitten+kenet+ryhmän+jäsenet+uskovat+hoitavan+homman+parhainten.+Se+on+sitä+demokratiaa+ja+jos+ei+sitä+halua+kunnioittaa+niin+silloin+politiikka+kenttä+on+väärä+paikka+vaikuttaa.+Mutta+tietysti+jos+vilkas+mielikuvitus+niin+sitähän+keksii+ihan+tälläisestä+normaalista+yhdistys+toiminnastakin+vaikka+minkälaisia+kuvioita.
08.03.2022 13:31
Niin+minä+en+kummankaan+herran+toimintaa+millään+muotoa+kannata.+Ja+jos+asiaa+selventää+niin+olin+eilen+kaupunginhallituksessa+hyväksymässä+kaupungin+avustuksen+Ukrainaan+ja+tämä+tehtiin+yksimielisesti+siellä+kaikkien+puolueiden+kesken.+Ensi+maanantaina+sitten+näkee+antaako+valtuusto+asialle+siunauksen.
08.03.2022 13:22
Niin+ajatuksella+kun+lukee+mitä+kirjoitin+niin+varmaan+ymmärtää+mitä+kirjoitin.+Mutta+ei+muuta+onnea+menestystä+foliohattuiluun+jos+tästä+jotai+iloa+itselleen+saa+:D
08.03.2022 06:55
Täytyy+ihan+rehellisesti+sanoa+että+en+edes+muista+miten+tämä+tyyppi+on+FB+kaveri+listalle+aikanaan+päätynyt+niinkuin+en+osaa+kyllä+sanoa+monesta+muustakaan+koska+kaveri+pyyntöjä+tulee+solkenaan.+Aikanaan+niitä+tuli+lisäiltyä+aika+lepsusti+mutta+nykyään+on+tullu+vähän+edes+katsottua+että+ketä+lisäilee.+Mutta+se+on+hyvä+että+meillä+on+tälläinen+partio+joka+kyttää+tälläisiä+asioita+niin+pystyy+itekki+kiinnittää+asioihin+huomiota+kun+se+sellaista+vaatii.
07.03.2022 23:03
No+nythän+on+oikein+lööppi+ainekset+keksitty+:D
07.03.2022 21:06
No+sä+saat+olla+tuota+mieltä.+Mutta+lähtökohtaisesti+olen+kunnioittanut+jokaisen+mielipidettä+joka+on+sen+uskaltanut+omalla+naamalla+tehdä.+Anonyymit+puskasta+huutelijat+tosin+ei+saa+minkäänlaista+kunnioitusta.+
Totean+vielä+tähän+että+jos+on+asiaa+niin+ottakaa+rohkeasti+yhteyttä+suoraan.+Oli+se+sitten+positiivista+tai+negatiivista+palautetta.+Toimintaa+parannetaan+aina+sitä+mukaan+mutta+ei+Suomi24+palstan+palautteen+perusteella.
25.09.2021 00:59
Joo+sinne+siis
24.09.2021 23:04
Täytyy+lähteä+kyselee+oisko+paikkaa+jossai+auki.++Oisko+vinkata+jotai+tiettyä+mestaa+mistä+kysellä+ensimmäisenä+?
24.09.2021 22:45
No+tää+on+kyllä+ihan+totta.
24.09.2021 22:44
Jos+ei+kukaan+keksi+mitään+enempää+keskusteltavaa+niin+tää+"mätälohi"+tyyppi+vois+räjäyttää+taas+pankin+ajatusmaailmallaan+niin+saadaan+taas+keskustelu+syttymään++:D
24.09.2021 19:09
Niinpä+ajatella+minkälaisen+kuvan+annan+itsestäni+täällä+:O
24.09.2021 19:05
Ehkä+seura+on+tehnyt+kaltaisekseen+täällä?
24.09.2021 16:53
Enkai.+Kaikkihan+minusta+tykkää+:D
Ainaki+kovasti+tuntuu+ihmiset+tietävän+kylillä+mitä+ihmeellisimpiä+asioita+minusta+mistä+en+ole+itse+vielä+ainakaan+tiennyt+mitään+:D
24.09.2021 16:47
Erikoiset+on+jututkin+täällä.+Yritän+vain+sopeutua+joukkoon+:D
24.09.2021 14:35
Kyllä+aivan+oikein+sanoistani+kannan+täyden+vastuun.+Toivottavasti+jokainen+tekee+näin.+En+tiiä+tuosta+imagosta+mitä+se+sitten+kohdallani+on+ja+pienistä+piireistä+mutta+sen+tiedän+että+ne+jotka+minut+tuntee+niin+tietää+mikä+mies+minä+olen+ja+se+riittää+minulle.
24.09.2021 14:33
2 / 4