Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jonikotilainen
profiilit
jonikotilainen
jonikotilainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
65
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuu+vaan+rohkeasti+esiin+sieltä+puskasta+:D
27.02.2021 19:27
Missä+olen+Juhoa+syyttänyt+jostain?
Ja+ei+minulla+ole+sukset+ristissä+kenenkään+kanssa.++Ja+en+kyllä+ymmärrä+että+mitenkä+minulla+nyt+tästä+on+mennyt+sen+kummemmin+tunteisiin.+
Tää+viimeinen+kommentti+vaan+osoittaa+että+tais+loppua+rahkeet+keskustelussa.+Mutta+kun+ilmeisesti+aihe+sinua+niin+paljon+häiritsee+niin+soita+minulle+henkilökohtaisesti+tai+laita+seuraavassa+viestissä+oma+nimesi+rohkeasti+esille+niin+tiedetään+kenen+kanssa+keskustellaan+:D+
Ymmärrän+kyllä+että+puskista+on+helpompi+huudella+kuin+tulla+suora+selkäisesti+esiin+omalla+nimellä.+Mutta+jokainen+taapertaa+tyylillään.
27.02.2021 19:21
Tuossa+kyseisessä+tilaisuudessa+ei+annettu+valtuutetuille+aikaa+keskustella+tai+esittää+kysymyksiä.+Ja+asia+ei+tällä+hetkellä+ole+missään+käsittelyssä+joten+aloite+on+aiheesta+paikallaan.+
Onko+sinulla+jokin+kytkös+yhtiöön?+Kun+asia+tuntuu+sinua+häiritsevän+noin+paljon.+Eikö+se+ole+yhtiön+ja+kaupunginhallituksen+edustajien+kannalta+parempi+että+asia+selvitetään?++Jos+mitään+ei+löydy+niin+hommahan+on+sillä+sitten+selvä.
27.02.2021 17:38
Mistä+minä+olen+kateellinen+tai+katkera?+Tuosta++Oy+laista++niin+kyllä+minä+olen+tietoinen+minkälaisen+selvityksen+kaupunki+pystyy+teetättämään+jos+vain+tahtotilaa+poliitikoilla+löytyy+asialle.++Ja+tuosta+olenko+firmani+toimitusjohtaja++niin+en+ole.+Se+että+otat+firmani+tässä+keskustelussa+esiin+niin+on+jossakin+määrin+ymmärrettävää+mutta+siihen+voin+vaan+todeta+että+tällä+kylällä+on+yritys+toimintaa+ihan+turha+perustaa+pelkän+kaupungin+töiden+varaan+ja+aloitteella+ei+ole+firmani+kanssa+mitään+tekemistä.+Tietenkin+hyvä+veto+yrittää+kääntää+asiaa+niin+että+ajaisin+tässä+omia+etujani+ja+tätä+samaa+on+vasemmisto+puolueet+toitottaneet+kun+eivät+halua+asioita+selvittää.+
Ja+siinä+tosiaan+olet+oikeassa+että+haluan+asialle+huomiota+ja+että+asia+selvitetään+vihdoin+ja+viimein+kunnolla.++Liian+kauan+on+ongelmia+lakaistu+maton+alle+ja+kukaan+ei+suostu+ottaa+vastuuta++tapahtuneista.++Ja+nyt+sille+asialle+on+tultava+loppu.+Aika+sitten+näyttää+haluaako+poliitikot+viedä+aloitteen+eteenpäin+vai+pyrkivätkö+lakaisemaan+maton+alle.
Ja+toinen+asia+niin+kun+aloite+sinua+selvästi++ärsyttää+niin+pistätkö+jatko+kysymykset+ja+minun+ja+muiden+mollaamiset+omalla+nimelläsi+niin+tiedetään+kenen+kanssa+keskustellaan.+Niin+kuin+minäkin+tässä+teen+koska+minulla+ei+ole+mitään+salattavaa.+Onko+kenties+sinulla+?
27.02.2021 13:38
Ei+todellakaan+ole+mikään+vaalitemppu.+Se+miksi+aloite+tehtiin+vasta+nyt+niin+siksi+että+halusin+odottaa+kiinteistöhoidon+selvitystä+tilanteesta+kun+sitä+valtuusto+vaati.++Nyt+kun+selvitys+pitkän+odotuksen+jälkeen+saatiin+(22.2.2021)+niin+oli+selvää+että+aloite+pitää+tehdä+että+asia+oikeasti+selviää.+En+voi+toisten+allekirjoittajien+motiiveihin+ottaa+kantaa+miksi+allekirjoittivat+aloitteen+mutta+omalta+osalta+voin+todeta+että+en+ole+tähän+päivään+mennessä+saanut+sellaista+selvitystä+yhtiön+toiminnasta+mikä+olisi+vakuuttanut+minut+että+se+on+toiminut+oikein.+Pitää+joku+tätä+sitten+vaalitemppuna+niin+olkoon+niin.+Asiat+pitää+selvittää+oli+vaalit+tulossa+tai+ei.
27.02.2021 09:40
4 / 4