Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. kyseessä+on+siis+että+mistä+syystä+et+pääse+joogaamaan.+sain+kenkää+joogakurssilta+koska+kirjoitin+ohjaajalle+ensimmäisen+tunnin+jälkeen+tämän.+HeySometimes+it's+obsidian+platinumMä+en+tiedä+miks+mä+ajattelen+englanniksVarmaan+joku+ihan+hirvee+tarve+antaa+palautetta.+YeAJostai+syystä+https://youtu.be/QAnU6DUauvEAlkoi+eilen+valvottaa...Mut.+Tässon+se+palaute+jonka+eilen+kirjoitin+ylös+mutta+jolla+en+viitsinyt+kahdentoista+jälkeen+harkinnan+jälkeen+enää+(wordfsfail)Tää+lähtee+nyt+NytTätä+tilanne+vaatii+Onks+sul+viel+rajasinen+ruokahalu?+Mieltymys+/+vaatimusL'otre,+the+OtherPuris+(asioil+ei+nyt+oo+niin+paljon+välii)Säkö+et+tajua+mitä+se+on+kun+polttaa+paukut+ja+rupeaa+tajuamaan,+että+on+kannibaaleja.You+have+no+idea+how+different+my+world+view+can+be,+and+what+happens+when+I+start+drinking+heavily.Kävin+uimassa,+kävin+joogassa,+what's+the+difference?+Just+a+real+event,+starting+and+ending.+How+cute+was+that+pyjama-looking+outfit+next+to+me+btw?+So+unfair+that+I+saw+here+breast+(and+no-body+imagined+my+balls)Nina+and+her+magical+centerMasentunut+myhäys+on+poissa+tänä+päivänä!+Kiitos+saundien.+Mä+tajusin+itekki+myöhemmin+iltapuurolla+että+istun+vaan+yksin+kotona+ja+yritän+kasvattaa+maailman+suurinta+moloa+omaan+otsaan.+Mutjoo+sitte+aloin+miettii+Ammaa.+Piti+tuntee,+et+kehtais+kysyy+lähetäänkö+saunottelemaan[KOmpleksinen+selitys+jonka+arvatenkin+941+poistin]Mun+maailmankuvaan+ei+vaan+kuulu+kuivakkaa+selontekoaEn+oo+yhtään+sellanen+mies+johon+naiset+tutustuu+koska+se+tuntee+jonkun+menestyneen+ja+rikkaanTeet+mitä+loukkaannutNyt+tosiaan+politiikka+ehkäise.+KirjoitaSe+juttu+on,+et+tää+on+niin+hulluu+propagandaa,+että+sun+on+pakko+lukea+se+kun+se+tulee+sun+eteen.Miehet+alkaa+nauttia+siitä+jja+heilutella+aitaaKirkkonummi,+varjossa+se+etelään+soitetaanHiljennä,+nosta+hattua,+PopedaSsubuuMullei+oo+mitään+vitun+hajuu+mitä+ne+tekeeSe+on+Herrajumala+mikään+ei+auta.+BestiksenPaa+tosiaan+tänne+kiinniMaridiaani-foorumi+potkii+hulluaRetkikunta:+eph+loppuiOlin+siis+vähän+että+täh+kun+tuli+viesti+takaisin+että+:Hei,Olen+puhunut+Enkelikartanon+omistajan+kanssa+ja+olemme+päätyneet+siihen,+että+et+voi+jatkaa+jooga+kurssia.+Maksu+seuraavilta+kerroilta+palautetaan+sinulle.+Palautus+pitäisi+näkyä+viimeistään+ensi+viikolla.+Tämänkaltainen+viesti+on+hyvin+sopimaton+lähettää+jooga+ohjaajalle+ja+mainita+muita+joogeja+viestissäsi.+Enkelikartanossa+kaikkien+pitää+tuntea+olonsa+turvalliseksi,+joten+tällaista+energiaa+ei+sallita.++Jos+sinulla+on+jotain+kysyttävää,+voit+olla+suoraan+yhteydessä+Enkelikartanon+omistajaan+Terhi+Eloon.