Joogasalit - nuo pahuuden tyyssijat

Anonyymi

Ainakin jos on vasemmiston valtamediaa uskominen. Ensin puhuttiin miten mystiset Qanon-salaliittolaiset olisivat vallanneet joogaopetuksen ja nyt intersektionaalineropatit tietävät kertoa, että joogasalit ovat lisäksi valkoisen ylivallan temppeleitä, jonne ei vääränvärisillä ole mitään asiaa:

https://www.maailmankuvalehti.fi/2020/pitkat/joogasalit-heijastelevat-valkoisen-vallan-hierarkiaa

Rotukiintiöt on siis saatava kaikkialle, suomeen tarpeeksi eriväristä porukkaa vaikka väkisin, muuten ei intersektionaalinen utopia voi olla olemassa.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan oikeastiko jotkut harrastaa pierunhajuista jooganrytkytystä? 🤮

      • Anonyymi

        Ilmeisesti ainakin vasemmistolaiset toimittajat kun omasta elämästä löytyy aiheet jostain fucking joogasaleista. Taitaa olla jokin poliittinen- sekä ammattisairaus tuo joogaus.


    • Anonyymi

      Sillät avalla. Nyt tarvitaan jo värillisille ihan omat harrastuspiirit. Valkoiset kun täyttää jumppasalit ja ovat ylpeitä, niin, mistä?
      Minä taas luulen, että näissä yksityisissä joogakouluissa on sen verran korkeat kurssimaksut, että niihin ei vähävaraiset mene.

      • Anonyymi

        Jos intersektionaaleita kysyy niin on ihan oikein, että valkonaamoilla tulee olla tiukat ja valvotut kiintiöt muille etnisyyksille, mutta etniset saavat kyllä pitää vaikka omat etnonationalistiset poppoonsa ja tapahtumansa.

        Valkonaama ei vain voi kerta kaikkiaan voittaa nykyfeministien aatteessa. itä pikemmin suurikin yleisö tämän tajuaa, sen parempi.


    • Anonyymi

      "Valkoinen ylivalta"-paskanjauhanta on viimein löytänyt myös suomeen. Käsittämätöntä tämä valkoisten vihaaminen ja jatkuva syyllistäminen OLEMATTOMISTA asioista. Mieluummin ottaisin täysin valkoisen suomen kuin tällaisen uhriutuvan ja pirstaloituneen, eri eturyhmien taistelutantereen.

    • kyseessä on siis että mistä syystä et pääse joogaamaan.
      sain kenkää joogakurssilta koska kirjoitin ohjaajalle ensimmäisen tunnin jälkeen tämän.

      Hey
      Sometimes it's obsidian platinum
      Mä en tiedä miks mä ajattelen englanniks
      Varmaan joku ihan hirvee tarve antaa palautetta. YeA
      Jostai syystä https://youtu.be/QAnU6DUauvE
      Alkoi eilen valvottaa...

      Mut. Tässon se palaute jonka eilen kirjoitin ylös mutta jolla en viitsinyt kahdentoista jälkeen harkinnan jälkeen enää (wordfsfail)

      Tää lähtee nyt
      Nyt
      Tätä tilanne vaatii
      Onks sul viel rajasinen ruokahalu? Mieltymys / vaatimus

      L'otre, the Other
      Puris (asioil ei nyt oo niin paljon välii)
      Säkö et tajua mitä se on kun polttaa paukut ja rupeaa tajuamaan, että on kannibaaleja.
      You have no idea how different my world view can be, and what happens when I start drinking heavily.
      Kävin uimassa, kävin joogassa, what's the difference? Just a real event, starting and ending.
      How cute was that pyjama-looking outfit next to me btw? So unfair that I saw here breast (and no-body imagined my balls)
      Nina and her magical center

      Masentunut myhäys on poissa tänä päivänä! Kiitos saundien. Mä tajusin itekki myöhemmin iltapuurolla että istun vaan yksin kotona ja yritän kasvattaa maailman suurinta moloa omaan otsaan. Mutjoo sitte aloin miettii Ammaa.

      Piti tuntee, et kehtais kysyy lähetäänkö saunottelemaan
      [KOmpleksinen selitys jonka arvatenkin 941 poistin]
      Mun maailmankuvaan ei vaan kuulu kuivakkaa selontekoa
      En oo yhtään sellanen mies johon naiset tutustuu koska se tuntee jonkun menestyneen ja rikkaan
      Teet mitä loukkaannut

      Nyt tosiaan politiikka ehkäise. Kirjoita
      Se juttu on, et tää on niin hulluu propagandaa, että sun on pakko lukea se kun se tulee sun eteen.
      Miehet alkaa nauttia siitä jja heilutella aitaa
      Kirkkonummi, varjossa se etelään soitetaan
      Hiljennä, nosta hattua, Popeda

      SsubuuMullei oo mitään vitun hajuu mitä ne tekee
      Se on Herrajumala mikään ei auta. Bestiksen
      Paa tosiaan tänne kiinni
      Maridiaani-foorumi potkii hullua

      Retkikunta: eph loppui


      Olin siis vähän että täh kun tuli viesti takaisin että :
      Hei,


      Olen puhunut Enkelikartanon omistajan kanssa ja olemme päätyneet siihen, että et voi jatkaa jooga kurssia. Maksu seuraavilta kerroilta palautetaan sinulle. Palautus pitäisi näkyä viimeistään ensi viikolla. Tämänkaltainen viesti on hyvin sopimaton lähettää jooga ohjaajalle ja mainita muita joogeja viestissäsi. Enkelikartanossa kaikkien pitää tuntea olonsa turvalliseksi, joten tällaista energiaa ei sallita.


      Jos sinulla on jotain kysyttävää, voit olla suoraan yhteydessä Enkelikartanon omistajaan Terhi Eloon.

    • Anonyymi

      Mitä mä just luin?

      MITEN SEKAISIN IHMISET OVAT?

      Mihin nää rotukiihottuneet pyrkii?
      Menee jumppaamaan, hikoilee, suihkuun ja kotiin.

      Mulle tuli paha olo artikkelista, todella paha olo.
      Se on kirjoittajan pahaa oloa. Miksi juttuun oli sekoitettu tahallaan kaikki mahdolliset ajankohtaiset BLM topikit?

      En osta, ei mene läpi. Huomiohakuisuutta.

      jumppasali on jumppasali

      haeppa räsänen ne asiakkaas jollain muulla tavalla

    • Anonyymi

      oikeastaan aika törkeän yksisilmäinen näkökulma ja joogaope hakee tahallaan huomiota
      syyttämällä ja syyllistämällä. Negaation kautta.

      ”joogaopettaja Petri Räisäsen perässä. Kenialais-amerikkalainen Njuguna-Räisänen oli joogannut teini-ikäisestä asti ja kouluttautunut joogaohjaajaksi. Myös hänen kotimaassaan Yhdysvalloissa jooga oli leimallisesti valkoisten, ylempää keskiluokkaa edustavien ihmisten harrastus. Suomessa lajin totaalinen valkoisuus hätkähdytti.”

      PETRI ON HYVÄ JA MENEE VETÄMÄÄN JOOGATUNTIA VOKKIIN
      JA NIILLÄ HINNOILLA MITÄ SE VETÄÄ ”valkoisilta”.
      OK - vai laittaako joogaope alemyynnin?

      Jenkkilä ja Suomi ovat kulttuurisesti IHAN ERI ASIOITA JA
      ja jos pete väittää tuntevansa Suomen kulttuuria, niin nyt teki happaman keiton.
      Tahallaan.

      Tahallaan pahansuopa artikkeli.

      Näillä-kö eväillä luodaan cancel - kulttuuria?

    • Anonyymi

      Voinko mä nyt mennä afrikkaan ja närkästyä,
      kun jumppatunnilla on niin paljon mustia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2851
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      178
      1694
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1555
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      144
      1542
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1269
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      329
      1090
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      994
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      85
      966
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      92
      918
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      910
    Aihe