Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
villanen
profiilit
villanen
villanen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
SSRI-lääkkeet+eli+masennuslääkkeitä+on+käytetty+ennenaikaisen+siemensyöksyn+korjaamiseen+nuorilla+miehillä.++Jotenka+reippaasti+lääkäsille+ja+asia+saadaan+paremmalle+tolalle+!
24.04.2021 00:42
Useasti+esileikki+viedäåänkin+loppuun+asti+ja+jos+olen+koko+30-60+min+pysynyt+kovana+niin+tulen+sit+silloin+sisälle+kun+pipari+vielä+sykkii.+Tai+sitte+leikitään+leluilla+ja+jossain+vaiheessa+kun+sormeilen,+niin+tunnen+että+on+niin+märkä,+että+voin+työntyä+sisään+ja+hän+jatkaa+lelulla+klitoriksen+hierontaa,+silloin+pääsee+yhtäaikaiseen+orgasmiin+ainakin+joskus.+Musta+olis+tylsää+et+pitäs+mennä+pipariin+joka+ei+ole+valmis+tai+ei+halua+mua,+toki+aika+usein++otetaan+perusrasva+käyttöön+jos+on+tiedossa+monen+päivän+yhdessä+olo,+et+paikat+kestää...
22.04.2021 21:00
Vaimoni+tykkää+tuosta+myös+ja+miksen+minäkin+:-)
14.04.2021 04:35
Käytätkö+SSRI-lääkkeitä+eli+mielialalääkitystä,+tekee+usein+hallaa+tuolla+saralla+?
14.04.2021 04:06
kohta+kolkyt+vuotta+takana,+suuseksi+on+vähän+vaihdellut,+mut+nykyään+hoitaa+vaikka+päivittäin+jos+on+yhteistä+aikaa+ja+leluillakin+on+oma+roolinsa.+Toki+kuulostaa+kun+hän+sanoo+et+aitoa+ei+voita+mikään,+muut+tuntuu+koneilta+?+Itse+tykkään+hirveästi+pillun+maistelusta,+viimeisin+trendi+on+olla+alla+ja+vaimo+tulee+hajareisin+huulille...kyllä+on+kivat+näkymät+ja+tuntumat,+kun+pistää+vielä+sormen+tai+penissukan+sormeen+ja+sen+peppuun+niin+aika+pian+alkaa+rouva+ulista.+Sit+on+kiva+pestää+oma+vehje+turvonneeseen+ja+märkään+pilluun+ku+vaimo+jo+saamassa+uutta+orkkua,+ei+kylläkään+aina+:-)
14.04.2021 04:02
kun+ollaan+kahden+ilman+aikuisia+lapsia+harrastetaan+viikonloppuna+paljon+seksiä,+keksitään+jo+viikolla+joku+uusi+juttu,+mutta+ei+pakosti+ja+pakko+ei+ole+aina+saada,+kunhan+vaan+ollaan+lähekkäin+ja+leikitään.+Toki+on+mökkielämää,+jossa+aina+löytyy+tekemistä,+suunnitella+uusia+asioita+mökin+ympärille,+mutta+usein+asiat+liukuu+hänen+housuihin.
14.04.2021 03:44
1 / 1