miten teillä hoidetaan esileikki?

mary

mun mieheni ei paljon perusta mistään esileikeistä vaan olettaa minun olevan valmiina ns.saman tien.mitenkä teillä?minä kyllä haluaisin edes joskus jotain pientä esileikkiä,mutta mies ei vissiin viitsi vaivautua.muutenkin haluttomuutta alkanut esiintyä enenevissä määrin,vaikka ollaan oltu vasta muutama vuosi yhdessä.olenkohan jotenkin itsestäänselvyys miehelleni.minä kun yleensä olen myös se aloitteen tekijä.mies ei viitsi tehdä minun eteeni mitään!

53

32883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki

      "paas valot pois"

      • Duram

        "Ajattele ittes märäks"


      • se on
        Duram kirjoitti:

        "Ajattele ittes märäks"

        kiänny


      • The Rat
        se on kirjoitti:

        kiänny

        Hiero ittes märäks, mä käyn paskalla.


      • Anonyymi

        Pitkissä parisuhteissa usein muodostuu ongelma "Rutiini seksi" joka aiheuttaa haluttomuutta ja saattaa tuntua joko molemmista tai vain toisesta tylsältä, me lähettiin kokeilemaan erilaisia tapoja harrastaa seksiä ja melkein joka kerta on erilainen esileikki jotta saadaan nauttia enemmän seksistä. Suomessa seksi on tabu ja siitä ei saisi puhua mutta kokeilkaa vinkkejämme joita kirjoitamme blogiimme: https://panokoulu.fi/yleisvinkit/esileikki/ ja toivottavasti saatte myös oman seksielämänne kuntoon! Elämä on liian lyhyt huonolle seksille!


      • The Rat kirjoitti:

        Hiero ittes märäks, mä käyn paskalla.

        Miten sanon tuon seksikäästi


    • Grandyman

      Esileikki on koko yhdynnälle tärkein pointti, minä olen kylläkin mies tässä kertomassa asiaa..me alotamme vaimokkeen kanssa yleensä läheisyydellä ja hellällä koskettelulla pikku hiljaa vaimoke rupeaa lämpenemään joten voin rupea hivuttautumaan sormilla alemmas vartaloa...jonkin aikaa sormeilen vaimoketta ja kun syke tuntuu nousevan rupean hivuttautumaan suullani alemmas ja nuolen sen oikein märäksi...usein mä olen sen esileikin päätekijä...mutta joskus vaimoke haluaa "69" asennon kun se oikein hehkuu tarmoa...mutta meidän esileikki sessio kestää n.15-20 min ja sitten on paras mahdollissuus saada molemmille hyvät orgasmit...mutta yritä puhua ukollesi hienoin sanoin että olisit kiinnostunut yrittämään enne seksii ryhtymistä kaikenlaista lämpöä...se teekee sessiosta kaikkein mukavimman kokemuksen....jos se sitä kunnon esileikkiä ole se saattaa muuttua haluttomuuteen..olen kokennut sen aikasemmassa suhteessa, ja se teki tuhoja sille suhteelle. Siinä masentuu ja tulee erittäin kylmäx ihmisex...Terveisin...Hullaantunut "esileikki sonni"

      • mie

        menee suunnillen samaa rataa:)
        Joskus taas kekataan sitten jotain tosi herkkua mausteeksi, siis vaihtelua:)


    • Kolmikamppinen

      Mies kysyy että panettaako tai ilmoittaa että panettaa. Sanon että ei minua vaan. Parin päivän päästä kun oikeasti minuakin naitattaa kysyn että haluatko reikää ja pesetkö pelisi kiitos. Mies ähisee ja vaikuttaa kiusaantuneelta, mutta käy kumminkin pesulla. (Itse olen käynyt pitkin päivää, koska huuhdon hässäkän aina bidellä jos käyn asialla.) Joskus joudun odottamaan että mies saa jonkun asian tietokoneella tehtyä ennen seksiin siirtymistä.

      Riisumme ja seisomme vastakkain tai peräkkäin ja mies alkaa räplätä haarojani ja minua pännii taas sadannen kerran että koko muu kehoni ei saa yhtään mitään kuin kerjäämällä. Ja jos valitan nopeasti etenemisestä tunnen itseni nalkuttavaksi ämmäksi, ja lisäksi minua harmittaa että naisena pitää olla niin "vaikea".

      Sitten edetään aktiin ja jos keksin jonkun hyvän fantasian niin homma sujuu ja noin vartissa saan orgasmin tai pari. Mutta jos en saa päähäni yhtään mitään, voisin yhtähyvin olla vaikka ojaa kaivamassa, ei tunnu miltään. Aika usein tulevat reisilihakset kipeäksi ja on vaikea keskittyä.

      Summa summarum seksi alkaa minusta olla aina vaan rasittavampaa ja naurettavampaa touhua.

      • Minä olen innokas ylhäältä kaula, korvat käsivarret nännit mutta vaimokin ei tunne mitään


    • Inda

      Ei kumpikaan malta esileikitellä vaan sitä aletaan heti hommiin pikkuhiljaa. Välillä on jotain pientä hyväilyä mutta se ei kestä montaa minuuttia. Tämä siis minulle ok kun en itsekään jaksa pitkiä esileikkejä.

      • esileikit hiiteen

        Just noin. Multa menee kaikki halut, jos esileikki kestää viismin pitempään.
        Pussailua hetki. Sit sormet haaroihin ja johan tämä tyttö syttyy.


    • valitettavasti

      Heips!

      Niin se on nykyään meilläkin, että enää eivät esileikit kiinnosta. Ja niinpä tarpeemme eivät oikein kohtaa. Mies on kyllästynyt keskusteluihin siitä että ennen kuin ryhdytään itse asiaan olisi mukava hiukan kosketella, suukotella, nauttia läheisyydestä... Ja niinpä hän enää harvoin haluaa seksiä. Sanoo suoraan ettei enää viitsi sellaista vaivaa nähdä! Onhan sitä jo vuosikaudet oltu naimisissa. Ja minun antama suuseksi kyllä maittaa, mutta itse ei sitäkään halua antaa... Tilanne alkaa olla sellainen, että tähänkö päättyi seksi ja ikää vasta minulla 35v!!! Vinkkejä otan mielelläni vastaan....

      • miten hoidettu tämä

        Mun käsittääkseni mies tarvii välillä sellasta pikaseksiä.
        Jos seksi on pääsääntöisesti sellasta naisen esileikittämistä niin mies kyllästyy.
        Ehkä kannattais itse ehdottaa miehelle pikapanoo. Sillon ei ite nauti välttämättä mut miehelle se on herkkua. Kyllä niillekin pitää tarjota välillä helppoo ja vaivatonta seksiä. Siitä ne useimmat kuitenkin eniten tykkää.


      • m37

        No meillä taas alan kyllästyä kun vaimo ei anna lämmittää häntä, vähän aikaa saan halia ja jos haluisin kuumentaa häntä niin "sormesi satuttavat" tai "tuu jo pois sieltä", heh, ei siinä kovin Rasputiiniksi itseään tunne ja vinkkejäkään ei tipu mitä pitäisi tehdä...
        Hän kyllä pyörii minussa kiinni ja saa kuumaksi kehoni jonka jälkeen siirrymme suoraan asiaan ja kumpikin on tyytyväinen loppukiriin.
        Oikeastaan kai sitä pitäisi olla tällaiseen miehen osaan hyvinkin tyytyväinen, mutta pidemmän päälle alkaa miettiä että eikö sitä toista tosiaan saa kuumaksi kuin suoralla toiminnalla.


      • intohimoooo
        m37 kirjoitti:

        No meillä taas alan kyllästyä kun vaimo ei anna lämmittää häntä, vähän aikaa saan halia ja jos haluisin kuumentaa häntä niin "sormesi satuttavat" tai "tuu jo pois sieltä", heh, ei siinä kovin Rasputiiniksi itseään tunne ja vinkkejäkään ei tipu mitä pitäisi tehdä...
        Hän kyllä pyörii minussa kiinni ja saa kuumaksi kehoni jonka jälkeen siirrymme suoraan asiaan ja kumpikin on tyytyväinen loppukiriin.
        Oikeastaan kai sitä pitäisi olla tällaiseen miehen osaan hyvinkin tyytyväinen, mutta pidemmän päälle alkaa miettiä että eikö sitä toista tosiaan saa kuumaksi kuin suoralla toiminnalla.

        hiukan kovakourainen, mutta naisesi ei uskalla sitä sanoa suoraan vaan ryhtyy suoraan toimintaan. Käytä kieltä, älä sormia. Ja toinen voi olla häveliäs sen suhteen, että naama kiinni pimpsassa häärätään, vaikka muuten uskalletaan irrotella. Nämä on joskus arkoja asioita kertoa toiselle ettei loukkaisi. Mutta puhumalla ja kokeilemalla löytyy yleensä se yhteinen sävel.


      • joku vain
        m37 kirjoitti:

        No meillä taas alan kyllästyä kun vaimo ei anna lämmittää häntä, vähän aikaa saan halia ja jos haluisin kuumentaa häntä niin "sormesi satuttavat" tai "tuu jo pois sieltä", heh, ei siinä kovin Rasputiiniksi itseään tunne ja vinkkejäkään ei tipu mitä pitäisi tehdä...
        Hän kyllä pyörii minussa kiinni ja saa kuumaksi kehoni jonka jälkeen siirrymme suoraan asiaan ja kumpikin on tyytyväinen loppukiriin.
        Oikeastaan kai sitä pitäisi olla tällaiseen miehen osaan hyvinkin tyytyväinen, mutta pidemmän päälle alkaa miettiä että eikö sitä toista tosiaan saa kuumaksi kuin suoralla toiminnalla.

        Tuli mieleen, että jospa tekisit niin, että hyväilet, suutelet niskaa yms., muttet änkeä niitä sormiasi ennenkuin vaimosikin on jutussa mukana. Ne sormet voi tuntua pahalta, jos ei ole vielä ollenkaan innostunut ja silloin se latistaa tunnelman. En tiedä onko apua....


      • miten hoidettu tämä kirjoitti:

        Mun käsittääkseni mies tarvii välillä sellasta pikaseksiä.
        Jos seksi on pääsääntöisesti sellasta naisen esileikittämistä niin mies kyllästyy.
        Ehkä kannattais itse ehdottaa miehelle pikapanoo. Sillon ei ite nauti välttämättä mut miehelle se on herkkua. Kyllä niillekin pitää tarjota välillä helppoo ja vaivatonta seksiä. Siitä ne useimmat kuitenkin eniten tykkää.

        Kyllä sitäkin


      • aamorinuoli kirjoitti:

        Kyllä sitäkin

        Kuivaan reikään ei ilo pistää


    • muscleman

      itseppä olette ukkonne valinnu.on myös oma syy jos viitsii vuodesta toiseen tollasia urpoja katsella.sitten vielä usein väitetään,että kaikki miehet on samanlaisia joka ei pidä paikkaansa.

      enkä myöskään ihmettele jos naiset käy vieraissa jos kotona on tommosta.ps terve tuloo hoideltavax.

      • vaimo

        Tekis mieli tulla....... ;)


    • intohimooooo

      alkaa meillä esileikki, se on pientä vihjailua ja koskettelua vaivihkaa ohimennen arjen askareiden lomassa. Välillä ronskimpaa kähmintää lasten silmien ulottumattomissa. Varsinaisen session alkaessa mies hyväilee siten kuin toivon tai oman mielen mukaan, suuseksiä on melkein poikkeuksetta ja se viedään loppuun asti. Myös seksileluja on välillä käytössä. Olen siitä onnellisessa asemassa, että miehelleni on tärkeintä minun nautintoni ja kysyy usein mitä haluaisin, hän saa siitä itselleen tyydytystä. Itse yhdyntä on vain pieni osa koko päivän kestävää tapahtumaa.

      • Marilyn

        Sama meillä! Paitsi leluja (hierontaöljy ei tietenkään lasketa) ei olla vielä ostettu, puhetta on kyllä ollut. Sääliksi käy niitä naisia jotka ottavat ja tyytyvät yhtään vähempään...


      • noin
        Marilyn kirjoitti:

        Sama meillä! Paitsi leluja (hierontaöljy ei tietenkään lasketa) ei olla vielä ostettu, puhetta on kyllä ollut. Sääliksi käy niitä naisia jotka ottavat ja tyytyvät yhtään vähempään...

        toisinaan vähemmän toisinaan enemmän mutta kumpikin on tyytyväinen yllä sanotaan suoraan että panettaa ja nyt seisoon yms mutta kyllä on esileikit yms... ja mies pitää huolen että mä saan kaikkee!! esim eilen ilal kysy että haluanko että se nuolee orkun mulle kun oli väsynyt isompiin hommiin sanoit että on paras että nukut ja huomenna uusi päivä :) 7v oltu yhdes 2lasta


    • N40

      Mieheni haluaa yleensä aamuisin seksiä, sopii toki mullekin. Herätys on mitä ihanin, hän aloittaa esileikin nuolemalla hellästi mua.

    • N28

      Yleensä meillä akti alkaa suudelmin, hyväilyin ja mies nuolee minua niin kauan kunnes laukea, koska vain niin saan kaikkein toimivimman orgasmin. Sitten vasta hoidellaan hänet. jos minä olen aloitteen tekijänä (harvoin) niin vinkkaan miehelle että käydääs pesulla. tai kerrankin vaan heitin housut pois ja kävin kontilleen sängylle, kun mies teki vielä koneella töitä, ja sanoin jotta puskii jos panettaa - kyllä mieheni vilkas pari kertaa olan ylitse että mistäs nyt tuulee...

      Meillä harrastellaan seksiä aika harvoin, liian harvoin. kerran kuussa varmaan, se johtuu musta, tunnustan. Jotenkin on vaan kadonnu halut ja himot, olen kai hukannu sen "punaisenlangan" siitä hommasta... harmittaa mieheni puolesta :(

    • elintensuukottelija

      elinten suukottelua

    • James^2

      Mun viimesimmän exän kanssa tuo meni pitkälti niin, että läheisyyttä ennen mitään aktia. Aina lämmiteltiin tavalla tai toisella. Hyvin harvoin mitään suoraa toimintaa. Eroottisesta öljyhieronnasta tykkäs vallan paljon..En ole hieroja ammatiltani, mutta eipä ole ainoa kuka on kehunut, että osaan paremmin kun moni ammattilainen ;) Tietenkin tähän sisältyy kaikkea lisäjuttua :D Ite pidän siitä, että saan lämmitellä naisen oikein kuumaksi ennenkun aletaan hommiin ;)

    • SSN

      Meidän esileikki on siinä, et isäntä totee et häntä panettaa..
      SSN

      • Turhautunut ukko

        Meillä näin että aloitan hyväilyllä kaulalle, rinnoille jne. kauan. Vaimo makaa kuin kuollut. Pikkuhiljaa alaspäin. Hellää koskettelua, suutelua ja suuseksiä kauan. Vaimo herää vähän henkiin, vähän. Sit jos en ole jo täysin kyllästynyt, työnnyn sisään ja nain kauan. Viimein totean että PASKAT. En kuitenkaan ääneen. Sit menen pesulle ja töllöä katsomaan kun vituttaa.


    • hametyty

      Nostan hameeni ylös ja ralli alkaa :D

    • Anonyymi

      Voi mennä ilman esileikkiäkin

    • Anonyymi

      Niin pitkällä näiden leikkien kanssa ettei seksi kiinnosta pätkääkään. Miten saatte ihmisen vierelle vaikka vain nukkumaan?

    • Anonyymi

      Ihan vain hoitamalla hommat. Todennut, että parempi niin. Mies haluaa usein. Helpoin tapa ;D

      • Anonyymi

        Meinaan, että en tee asiasta ongelmaa. Vartaloni on hänen käytettävissään. Parisuhde on toisen palvelemista. Mieltä ei voi käskeä tai kesyttää, mutta se on miehestä kiinni, saako hän kokonaisena vai osana naisen.


    • Useasti esileikki viedäåänkin loppuun asti ja jos olen koko 30-60 min pysynyt kovana niin tulen sit silloin sisälle kun pipari vielä sykkii. Tai sitte leikitään leluilla ja jossain vaiheessa kun sormeilen, niin tunnen että on niin märkä, että voin työntyä sisään ja hän jatkaa lelulla klitoriksen hierontaa, silloin pääsee yhtäaikaiseen orgasmiin ainakin joskus. Musta olis tylsää et pitäs mennä pipariin joka ei ole valmis tai ei halua mua, toki aika usein otetaan perusrasva käyttöön jos on tiedossa monen päivän yhdessä olo, et paikat kestää...

    • Anonyymi

      Meillä ainakin toimii hyvin alkulämpönä kun vaimolle ensin hyvä hieronta(öljyn kanssa tietty) läpi koko kropan.
      Sitten voikin vähän alkaa sormilla tutustumaan herkkiin paikkoihin. Yleensä ei juuri vastustelua ole ja saan aivan oman tahdon mukaan käyttää sormia ja kieltä apuna. Monesti vaimo saanut jo ensimmäisen ”O”:n ennen kuin päästään itse asiaan.

      Ja tarvittaessa tämä kaikki hoituu myös taaperon nukkuessa samassa huoneessa kunhan malttaa pitää
      nautinnon äänet hiljaisena ;)

    • Anonyymi

      Se on hankalaa jos on kovin eritahtiset. Olisiko syy horoskoopeissa?

      Me ollaan vaimon kanssa ilmamerkkeinä hyvin yhteensopivat (ainakin seksin saralla). Molemmat kiihottuvat nopeasti ja saavat myös.

      Maa ja vesimerkit käsittääkseni hitaampia. Tuntuu myös tukevan oletusta kun näiden merkkien seksijuttuja vierestä kuullut.

    • Anonyymi

      Siis meillä just sama juttu eksän kanssa. Ei mitään esileikkiö. Myöhemmin pyytänyt multa anteeks ja kertonut et hän ei vaan arvostanut mua yhtään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      me ei esileikkejä tarvita kyl ollenkaa. aina kovana ja kosteena, ku tarttee olla

    • Anonyymi

      Jos sulle käy, nii voitas leikkiä vaikka haarukoil tms.

    • Anonyymi

      Kuten maineikkaan Kiss-yhtyeen kappaleessa, "Lick it up".
      https://www.youtube.com/watch?v=Gcj34XixuYg

      Wikipediassa https://fi.wikipedia.org/wiki/Lick_It_Up

      :D :D :D

      • Anonyymi

        Sanat

        Don't want to wait until you know me better
        Let's just be glad for the time together
        Life's such a treat and it's time you taste it
        There isn't a reason on earth to waste it
        It isn't a crime to be good to yourself

        Lick it up, lick it up, oh-oh-ohh (It's only right now)
        Lick it up, lick it up, oh-oh-ohh (Woo yeah)
        Lick it up, lick it up, oh-oh-ohh (Come on, come on)
        Lick it up, lick it up, oh-oh-ohh (Uh)

        Don't need to wait for an invitation
        You got to live like you're on vacation
        There's something sweet you can't buy with money
        Lick it up, lick it up
        It's all you need, so believe me honey
        It ain't a crime to be good to yourself

        Lick it up, lick it up, oh-oh-ohh (It's only right now)
        Lick it up, lick it up, oh-oh-ohh (Woo yeah)
        Lick it up, lick it up, oh-oh-ohh (Come on, come on)
        Lick it up, lick it up, oh-oh-ohh (Come on)

        It's only right now (it's only right now)
        Ooh yeah (ooh yeah) ooh yeah (ooh yeah), yeah yeah

        Oooooooohhhhhh, wooo!

        Lick it up, lick it up, oh-oh-ohh (It's only right now)
        Lick it up, lick it up, oh-oh-ohh (Woo yeah)
        Lick it up, lick it up, oh-oh-ohh (Come on, come on)
        Lick it up, lick it up, oh-oh-ohh (Aww)
        Lick it up, lick it up, oh-oh-ohh (Yeah, yeah, yeah, yeah)

        Ja nyt kaikki Elantoon ostamaan Kiss t-paita.


    • Anonyymi

      Ohjaa häntä ensin kädelläsi ja näytä, kuinka nautit. Kyllä hän innostuu, kun huomaa, että siitä on iloa!

    • Anonyymi

      Miten saada eläkeele jäävä vaimo kiinnostumaan esileikistä ja seksistä

    • Miten saan vaimoni innostumaan Esileikistä, seksistä

    • "aip"

    • Anonyymi

      Seksi ei toimi
      mikä avuksi

    • esileikki, kuumaa. Meilläkään ei toimi

    • Kaipaan aloiteentekijää

    • Haluaisin kuumaa Keskustelua, kosketusta....

    • Anonyymi

      Mies leikkii vartalollani. Ottaa jääpaloja ja kuljettaa sitä vartalollani ja myös pimpissä. Sitten hieroo muuten hieronta öljyllä ja sormet käy alapäässä ja alkaa hieromaan ja myös nuolee pimppii mielellään. Sitten olenkin jo niin kiimainen että haluan miehen tulevan sisääni mutta mies voikin lopettaa touhun kokonaan ja mennä kokkaamaan tai alkaa katsoa netistä juttuja. Ja 10 minuutin päästä tuleekin kimppuuni ja käskee minut polvilleen pylly pystyssä ja alkaa naida minua takaapäin niin kauan että laukee.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2419
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2164
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      188
      2098
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1232
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      17
      1204
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe