- Olen miettinyt että pitäisiköhän laittaa hoitotahdoksi että "ei teho-osastolle" niin ei tarvitsisi kuunnella keltään mitään sonnanjauhantaa.
t. rokottamaton - Miten niin estää?
Ja miten niin "pienenpieni"? Eihän kaikkia haittoja ole edes raportoitu - Löytyykö sitä foliota?
Tuo on eräs väsyneimpiä "kortteja" mitä voi vetää keskusteluun, tuo vanha ja väsynyt foliohattu-kortti. - Ei ole mutta haittakertomuksia on täällä rokotehaitat.fi
- science has failed
- Niin. Uskon että kyse on vain ihmisten hallinnasta ja pikku hiljaa pukkaa Raamatussa mainittua pedon merkkiä.
- totisinta totta turiset
- HUS:in propagandaa
- Oletko juuri päässyt yläasteelta kun jutut on sen tasoisia?
En suksi suolla vaan ladulla jossa hiihdin tänäänkin.
ei muuta kuin että hyvää päivänjatkoa sulle ja ihanaa viikonloppua - Niinpä. Toimittajien moraali on joko vähäinen tai olematon. Järkyttävää valhehuoraamista vain siksi että saavat palkkansa.
- Missä se näyttö on? En usko väitettäsi vain siksi koska väität niin.
- pandemrix-sekoilun jälkeen en luota enää lääkäreihin enkä terveysviranomaisiin yhtään
- lue Raamattua ja ymmärrä että eipä ole kirkkoa mainittu esim Biblia-raamatussa. Kirkko on ihmisen oma kyhäelmä. Itse erosin kirkosta tultuani uskoon jotta en jää osalliseksi kirkon synteihin joita on mm harhaoppinen vauvojen kasteluoppi
- En väittänyt että se olisi rikos. Raamatussa sanotaan että Jumala ei salli itseään pilkattaman eli kyseessä on synti.
- Voitko lähettää sitä foliota niin voin tehdä hatun ja lähettää sinulle vaikka semmoisen hauskan pikku potrettikuvan itsestäni.
- Missä niin sanotaan? En käytä särkylääkkeitä.
- Ei kukaan omien tekojen perusteella taivaaseen pääse. Olen tehnyt parannuksen ja uskon evankeliumin eli syntini ovat sovitetut Jeesuksen veressä - siispä olen matkalla ikuiseen autuuteen taivaassa. Tee sinäkin parannus ja usko evankeliumi, jotta et joudu synneissäsi ikuiseen kadotukseen. Lue Raamattua ja ymmärrä.
- lukaise rokotehaitat.fi
- niinpä. En tajua miksi niin moni ottaa noita epämääräisiä rokotteita.
- älä nimittele