- älä ole ilkeä
- korona on vain sivuseikka. Kyse on ihmisten hallinnasta
- esim australiassa
- Ei niitä iltiksiä kannata lukea.
lue mieluummin Raamattua - Niin mennään, vauhti on vain hitaampi mutta pikku hiljaa valitettavasti entistä kovempaan alamäkeen
- parempi vankilassa kuin veritulppa esim päässä
- Valitettavasti jotkut ovat sen tason kiihkoilijoita (aina hallituksesta ja kansanedustajista lähtien) että en ihmettele jos laativat lain jonka nojalla rokottamattomat laitetaan keskitysleireille.
t. rokottamaton - Itse en ota.
- Joo en itsekään aio ottaa noita epämääräisiä koronarokotteita.
- Niin, ei ikuisessa autuudessa taivaassa ole kellään jano eikä nälkä. Millä paikkakunnalla asut?
t. kristitty - Olet harhaoppinen. Ei opetuslapsia tehdä kastamalla, vaan ainoastaan niitä saa kastaa jotka ovat jo tulleet uskoon. Eli ensin julistetaan evankeliumia, ja vasta sitten kastetaan (ne jotka ovat tulleet uskoon.
Ihmisen saa Pyhän Hengen uskoontulon hetkellä.
Tämä oli sinulle ensimmäinen ja viimeinen varoitus harhaoppisuudestasi. - joo ekumenia on eksytystä ja siitä tulee irtisanoutua ja jos seurakunta on mukana ekumeniassa niin semmoisesta seurakunnasta tulee erota.
itse erosin ev lutista tultuani uskoon jotta en jää osalliseksi sen synteihin. - Olen jo herännyt ajat sitten.
Raamatussa on edeltäpäin jo kerrottu että tulee pedon merkki jota ilman ei voi ostaa eikä myydä. Uskon että koronatouhuissa on kyse pohjimmiltaan siitä. Korona itsessään on sivuseikka. En itse ota rokotteita, en hommaa koronapassia enkä aio ottaa pedon merkkiä. - lukaise rokotehaitat.fi
- Olethan ilmiantanut kyseiset väärinkäytökset viranomaisille?