- Joo on kyllä täysin kuutamolla.
Itse olen vartija, ja työnantaja on pistänyt työvuorot uusiksi koska minulla ei ole koronatodistusta. Joihinkin paikkoihin semmoinen siis vaaditaan, esim terveyskeskus. Järjetöntä touhua, koska eihän ne kokeelliset geeniterapiavalmisteet edes estä tartuntoja.
Olen jo hakenut muihin hommiin. - sehän on vain raamatullinen teko erota Suomen luopiokirkosta
itse erosin tultuani uskoon jotta en jää osalliseksi Suomen ev lutin synteihin joita ovat mm homojen vihkiminen ja siunaus, epäraamatullinen vauvojen kasteluoppi, naiset sananopettajina, kulta- ja hopeaesineiden haaliminen maan päälle, valtavien pytinkien rakentelu ja ylläpito yms yms - pentti is best
- kuka Pena kyseessä? Tiedän yhden Penan mutta mietin että onkohan sama
- on olemassa hyviä ja huonoja rokotteita
koronarokotteet ovat huonoja - En tiedä. Raamatussa kielletään vannomasta
- ei THL:n näkemyksillä ole väliä kun nuo koronapassi-intoilijat järjettömyyksissään ajavat koronapassi 666 järjestelmän koko maailmaan
minä en siihen ralliin lähde
t. kristitty - Miten niin?
Rokotetta ei ole pakko ottaa. Koronapassi on perustuslain vastainen koska se syrjii rokottamattomia.
Itse olen rokottamaton ja minulle kuuluu perustuslain mukaan ihan samat oikeudet kuin kaikille muillekin.
Mutta Suomessapa taidetaan jyrätä perustuslain yli niin että heilahtaa koska ilmeisesti on tulossa koronapassi kaikille jota en sitäkään aio hommata.
pitäkää tunkkinne siis - Joo älkää ottako noita mahdollisesti erittäin haitallisia rokotteita. Kyllä tekin tietääkseni toimeentulotukea voitte hakea.
parempi toimeentulotuella kuin esim veritulppa aivoissa - Ei ole sairasta koska kyseessä on SUOSITUS
mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?
ei suositusta ole PAKKO noudattaa vastaanotollakaan. - ei yllätä
tämän maailman ruhtinas perkele on pistänyt seuraajiensa päät sekaisin tuolla ihme sukupuolettomuudella
tyttö on tyttö ja poika on poika eikä se fakta muutu millään saatanallisella valhettelulla
amen - Lukaiseppa Raamatusta Ilmestyskirjaa ja sieltä kohta jossa kerrotaan pedon merkistä, niin ymmärtänet mitä on tulossa. Itse en pedon merkkiä 666 ota enkä petoa kumarra. Aamen
- Jeesus on Herra - - En ota koska uskon että rokotteista on enemmän haittaa kuin hyötyä. Enkä hommaa mitään koronapassia vaikka sairastaisinkin koronan ja jos sen saisi sillä. Koronapassi on perustuslain vastainen.
- joo ei kannata liittyä Jyväskylään
olisi hauskaa jos Korpilahti ja Säynätsalo liitettäisiin Muurameen - kyseessä on maskisuositus joten eipä ole pakko käyttää.
- En ole matkustanut bussilla miesmuistiin mutta sanoisinpa että esim palokassa. keskustassa yms on juoppoja ja huumeidenkäyttäjiä ilmeisesti miehittämässä pysäkkejäkin
- Mene Puistokadun ärrälle. Sen vieressä on tietyömaa, joten asiakasvirta ei ole valtaisa.
- ei naisten tehtävä ole pyrkiä hallitusmieheksi eli päättäjäksi. Niin meille opettaa Raamattu. Ei nainen saa hallita miestään aluevaltuustostakaan käsin
- joo eiköhän esim vapaamuurareilla ole osuutta asiaan
- Olen miettinyt että ovatkohan vapaamuurarit sun muut päättäneet kokouksissaan että otetaanpa cittarin ja prisman kilpailija pois pelistä?
kaiken maailman hyvävelikerholaisia nimittäin tietääkseni on ties missä valtuustoissa.