- Jep. Aika moneen paikkaan vaan vaaditaan perustuslain vastainen koronapassi.
- Eihän ole. Jumala kyllä antaa katuvalle homoilijalle voiman tehdä parannus homoilusta.
Ei kenenkään entisen homoilijan mikään pakko ole naiseen edes tutustua. - ai yritätkö tuolla nyt oikeuttaa homoilun?
varas älköön enää varastako, samoin homoilija älköön enää homoilko
ei kukaan uskovakaan muutu synnittömäksi tässä ajassa mutta eihän synnissä pidä elää vaan siitä tulee tehdä jatkuvasti parannusta Jumalan voimassa.
eli jos uskova joka on aiemmin homoillut ja tehnyt siitä jo parannuksen, lankeaisi uudestaan homoilemaan niin hänen tulee tehdä siitä parannus taas jotta hän ei joutuisi homoilijana eli miehimyksenä ikuiseen kadotukseen. - No miksi siitä ei voisi kiittää Jeesusta? Jumala ne lääkäritkin on luonut
- minä puhun vain omasta puolestani ja rukoilen Päivin puolesta että hän puhuisi viisaasti tuolla oikeudessa ja vetoaisi vain Raamatun sanaan eikä mihinkään tieteisiin. Surullista jos Päivi on noin todennut koska homoilu on moraalinen valinta ja sen valinnan tekee se homoilija kyllä ihan itse. Paitsi tietenkin jos joku joutuu homoilijoiden raiskaamaksi, niin sitten ei valitse itse homoilua mutta silloin se on eri asia. Ja tietenkin raiskaaminen on väärin aina.
- no ekana parannuksen teko homoilusta ja sitten jos haluaa yhdyntöjä harjoittaa tekemättä syntiä niin entisen homoilijamiehen tulee mennä eka naisen kanssa naimisiin ja sitten suorittaa yhdyntä työntämällä penis emättimeen eli ei naisenkaan peräaukkoon.
ja samoin jos on joku lesboillut ni sitten entisen lesbon tulee eka tehdä lesboilusta parannus ja sitten mennä miehen kanssa naimisiin ja avioliitossa suorittaa yhdyntöjä - Itse ainakin rukoilen kaikkien jumalattomien puolesta, että hekin saisivat etsikkoajan ja saisivat tulla uskoon.
Rukoilen myös uskovien puolesta että heidän uskonsa vahvistuisi ja että kukaan ei eksyisi. - sinun pilkkapuheesi vain vahvistavat uskoani
häpeä sanojasi - no miten moni vanhus on kuollut koronarokotteisiin?
- Niin no niinhän se THL väittää mutta onko se todella niin?
- ihanaa
- ai "jotain"? Niissä on kaikki pielessä
- ei ota pattiin vaan surettaa kun miettii että mitkäköhän on pitkän aikavälin haitat heillä
- Ei ole mitään uutta auringon alla.
Mitä sitten vaikka joutuisi sontamyrskyyn? Parempi sontamyrskyssä piikittämättömänä kuin sytokiinimyrskyssä piikitettynä. - uskossa elän ja uskossa kuolen
- joo Raamatussa kehotetaan rukoilemaan päättäjien puolesta ja niin olen tehnyt ja teen
vain Jumalassa meillä on turva - moi thl botti?
- ihanaa
- tokentubehan on just hyvä
juutube se huono on koska siellähän sensuroidaan - höpö höpö