Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Fructus
profiilit
Fructus
Fructus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos.+Niin+minustaki+😊
03.02.2022 23:02
Minä+odotan+parisuhteelta:+selkeyttä,+määrätietoisuutta,+uskollisuutta,+toiseen+sitoutumista,+lojaaliutta,+hyvää+seksiä,+hellyyttä,+yhteisiä+unelmia+ja+tavoitteita,+rakkautta,+yhteistä+aikaa,+elämänkokemusten+jakamista,+arjen+jakamista,+huumoria,+älykkäitä+keskusteluita,+me-henkeä,+yhteisiä+ystäviä,+vaellusreissuja,+matkoja,+yhteisiä+perhepäivällisiä,+leffailtoja,+turvaa,+levollisia+öitä,+lusikassa+nukkumista,+yhteistä+sisustamista,+kivoja+pikkuyllätyksiä,+tanssia,+musiikkia,+keskusteluja,+riitoja+rakentavassa+hengessä,+joskus+kiihkeämpiä+riitoja,+mutta+ehdottomasti+sen+jälkeen+kiihkeämpää+korjaavaa+seksiäkin,+helliä+suudelmia,+flirttailua,+pitkiä+katseita,+ihania+tuoksuja,+kävelyitä,+luonnossa+yhteistä+aikaa,+kulttuuria,+taidenäyttelyitä,+luovuutta+ja+intohimoisia+tunteita.
Toivon+kumppanilta:+Sitoutumiskykyä,+uskollisuutta,+vakautta,+kauneutta,+rehellisyyttä,+aitoutta,+älykkyyttä+ja+luonnonläheisyyttä.
Itse+pyrin+tuomaan+suhteeseen+samoja+asioita,+mutta+myös+lapsiperhearjen.
30.01.2022 22:41
Minä+odotan+parisuhteelta:+selkeyttä,+määrätietoisuutta,+uskollisuutta,+toiseen+sitoutumista,+lojaaliutta,+hyvää+seksiä,+hellyyttä,+yhteisiä+unelmia+ja+tavoitteita,+rakkautta,+yhteistä+aikaa,+elämänkokemusten+jakamista,+arjen+jakamista,++huumoria,+älykkäitä+keskusteluita,+me-henkeä,+yhteisiä+ystäviä,+vaellusreissuja,+matkoja,+yhteisiä+perhepäivällisiä,+leffailtoja,+turvaa,+levollisia+öitä,+lusikassa+nukkumista,+yhteistä+sisustamista,+kivoja+pikkuyllätyksiä,+tanssia,+musiikkia,+keskusteluja,+riitoja+rakentavassa+hengessä,+joskus+kiihkeämpiä+riitoja,+mutta+ehdottomasti+sen+jälkeen+kiihkeämpää+korjaavaa+seksiäkin,+helliä+suudelmia,+flirttailua,+pitkiä+katseita,+ihania+tuoksuja,+kävelyitä,+luonnossa+yhteistä+aikaa,+kulttuuria,+taidenäyttelyitä,+luovuutta+ja+intohimoisia+tunteita.+
Toivon+kumppanilta:+Sitoutumiskykyä,+uskollisuutta,+vakautta,+kauneutta,+rehellisyyttä,+aitoutta,+älykkyyttä+ja+luonnonläheisyyttä.++
Itse+pyrin+tuomaan+suhteeseen+samoja+asioita,+mutta+myös+lapsiperhearjen.
30.01.2022 22:36
Vaikea+kysymys+vastata.+Luulen,+että+jonkun+nimimerkin+takana+voisikin+olla+ihana+ihminen+ja+seura+😊
30.01.2022 22:19
1 / 1