Mitä odotat parisuhteelta? Minkälaisia ominaisuuksia kumppanilta toivot yms? Mitä itse tuot suhteeseen?
Sana muuten vapaa mut voitaisko pysyä vaihteeks ketjun aihees, kiitos.😏
Mitä odotat parisuhteelta?
3
103
Vastaukset
Minä odotan parisuhteelta: selkeyttä, määrätietoisuutta, uskollisuutta, toiseen sitoutumista, lojaaliutta, hyvää seksiä, hellyyttä, yhteisiä unelmia ja tavoitteita, rakkautta, yhteistä aikaa, elämänkokemusten jakamista, arjen jakamista, huumoria, älykkäitä keskusteluita, me-henkeä, yhteisiä ystäviä, vaellusreissuja, matkoja, yhteisiä perhepäivällisiä, leffailtoja, turvaa, levollisia öitä, lusikassa nukkumista, yhteistä sisustamista, kivoja pikkuyllätyksiä, tanssia, musiikkia, keskusteluja, riitoja rakentavassa hengessä, joskus kiihkeämpiä riitoja, mutta ehdottomasti sen jälkeen kiihkeämpää korjaavaa seksiäkin, helliä suudelmia, flirttailua, pitkiä katseita, ihania tuoksuja, kävelyitä, luonnossa yhteistä aikaa, kulttuuria, taidenäyttelyitä, luovuutta ja intohimoisia tunteita.
Toivon kumppanilta: Sitoutumiskykyä, uskollisuutta, vakautta, kauneutta, rehellisyyttä, aitoutta, älykkyyttä ja luonnonläheisyyttä.
Itse pyrin tuomaan suhteeseen samoja asioita, mutta myös lapsiperhearjen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653