Mitä odotat parisuhteelta? Minkälaisia ominaisuuksia kumppanilta toivot yms? Mitä itse tuot suhteeseen?
Sana muuten vapaa mut voitaisko pysyä vaihteeks ketjun aihees, kiitos.😏
Mitä odotat parisuhteelta?
3
163
Vastaukset 3
Minä odotan parisuhteelta: selkeyttä, määrätietoisuutta, uskollisuutta, toiseen sitoutumista, lojaaliutta, hyvää seksiä, hellyyttä, yhteisiä unelmia ja tavoitteita, rakkautta, yhteistä aikaa, elämänkokemusten jakamista, arjen jakamista, huumoria, älykkäitä keskusteluita, me-henkeä, yhteisiä ystäviä, vaellusreissuja, matkoja, yhteisiä perhepäivällisiä, leffailtoja, turvaa, levollisia öitä, lusikassa nukkumista, yhteistä sisustamista, kivoja pikkuyllätyksiä, tanssia, musiikkia, keskusteluja, riitoja rakentavassa hengessä, joskus kiihkeämpiä riitoja, mutta ehdottomasti sen jälkeen kiihkeämpää korjaavaa seksiäkin, helliä suudelmia, flirttailua, pitkiä katseita, ihania tuoksuja, kävelyitä, luonnossa yhteistä aikaa, kulttuuria, taidenäyttelyitä, luovuutta ja intohimoisia tunteita.
Toivon kumppanilta: Sitoutumiskykyä, uskollisuutta, vakautta, kauneutta, rehellisyyttä, aitoutta, älykkyyttä ja luonnonläheisyyttä.
Itse pyrin tuomaan suhteeseen samoja asioita, mutta myös lapsiperhearjen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052370Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4391347- 821149
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2351044Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65706- 43699
- 46654
- 33647
- 88607
- 43601