Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kardox89
Kardox89
Kardox89
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
8711
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tavallinen en vasta jotka ei uskalla kirjoita nimi
sinulle myös ongelma pelkät kirjoita sinun nimi -älä pelkää suomi on sanvapamaa ja uskalla mennä yksin wc
haheha
26.09.2024 19:23
Burkakin ihmisiä ovat vapaa mitä he laitta päällä jos uskonto vielä vapaa suomessa
Muista Vaticana myös naiset laitta huvia uskotko sanoa heillä jotain
Myös Arsherm iso ryhmä juutalaiset naisia hellä myös naiset pitkä hame ja huvia
ja lammas kohta talvi on suomessa ihmisiä laitta kaikki vaatetta mitä heillä on
ja jos demokratia ja naiset oikeus tarkoita että naiset laitta lyhyt vaatetta tarkoita P.Korea ja Venäjä' ovat demokratia
Sinulle paljon sitten vielä opit puhua Kardox kanssa .yritä mieti että maailma paljon isompi kuin sinun lähikauppa KK
HAHEHA
26.09.2024 19:19
Pari juutu
1 jos et ymmärrä miksi vastata mutta olen varma sinä ymmärsit hyvin mutta lammas ei hyväksyä ei iso pää tarkoita viisas joskus iso pahaa mutta tyhjä
2 En olen Afrkkakainen vaalea naiset kanssa
3 Minä maakimässä olisi kiva 4
Tosi vähän asun suomessa mutta älä huoli kyllä minä maksa oman asunto
26.09.2024 19:13
Yle ja Mtv 3
kohta Soomali TV KANAVA haheha
voi voi Suomalaiset mitä te kestä haheha
26.09.2024 10:51
Olen varma sinä ymmärsit hyvin kieli ei ollut ongelma -tiedä nyt sinulle kipeä
hei juo vettä suola kanssa se auta joskus kun lammas tulee kipeä juo vettä suola kanssa sitten parane
26.09.2024 10:49
Iso veli puolusta hän on sodissa onko nyt suomessa sota
26.09.2024 10:43
Mitä jos Poliisi työmies hänkin inhoaa jotakin -voi ampua
tai jos lääkäri inhoaa jotain voi tappaa vaikka potilas -Metsä laki
26.09.2024 10:42
Olen iloinen että maailma halpa häntä he pelkää Kardox Viesti
26.09.2024 10:35
haheha Ruokaa jos valkosipuli haheha
26.09.2024 10:09
Kuinka paljon länsi halpaa media jaksa elätä ihmisiä lintujen unelmia
Putin kuole putin hänellä syöpä nyt Venäjä talous ei kestä
länsi media myös 20 vuotta P -Korea johtaja hänelle syöpä hän kuole
Olisi kiva halpaa länsi media lopeta käytä ja katso ihmisiä tyhmäksi
26.09.2024 10:08
En halua puhut noin Zelenskista
mies on klovni ja halpaa häntä ja varma joka päivä hän kuole .tavallinen ihminen kuole yksi kertaa mutta halpaa hä'ntä he kuole joka päivä
26.09.2024 10:04
Hauskaa 52 auta Ukraina se on hyvä -mutta jos P-Korea ja Iran auta Venäjä se on pahaa
26.09.2024 10:01
No mitä se häitä EU myös osta kaiken USA
Lisä rahaa Amerikkalaiset nyt heillä isompi mahaa ja perse haheha
26.09.2024 09:58
Olisi kiva jos minulle ollut pari kameli nyt olisin rikas mies
ja kyllä minä usko USA halpaa häntä jotka pelkää tulee häneen oikea nimi missä sinun nimi Mo
25.09.2024 23:25
No onko Vietnam kuulu Vietanilaiset vai UNCLE SAM pojat
mitä Macdonalds pojat he tekee Vietnamista -Irakista-Afganistanista-älä van sano Demokratia me kaikki tiedä USA rakasta dollari esim Saudia .Qatar he ovat USA hyviä ystäviä oliko demokaria Saudia ja Qatar no mitä ero Iran- ja Saudia no mitä ero Qatar ja P Korea ei mitä ero se ero on jos sanot EI uncle samille ,tiedä nyt kysyit entä Venäjä -
No USA esitä he ovat demokratia ihmis oikeus ,en tiedä jos Amerikka noin ihana maa mitä 2 Mil ihmisiä he tekevät USA vankila ,jos Amerikka noin kaunis maa miksi jokainen 27 h Yksi raiskattu tapahtuu
Mitä Amerikka tai länsi kuulu Vietnam on kommunisti tai ei .onko Amerikka hyväksy jos vaikka Kanada naapuri maa ja demokratia valtio puhua Amerikka politikka no ei ,no mistä
Amerikka sai oikeus puhua maailma politikka
En tarkoitin kaikki jotka tullut Afrikasta mutta kyllä historia myös puhua että suuri osaa osaa heistä ollut orja
Venäjä pahaa tai ei suuri lasku 2 maailma sota Venäläiset he maksoi hinta -
ja jos maailma on iloisia länsi politiikka miksi sitten joka päivä Ranska juokse pois -
Länsi maa tarve oppi että ei ennä maailma valmis usko heistä ja Ukraina sota länsi kortti kaikki näkee .jos 1000000 ihmisiä kuole maailmasta ihan sama mutta jos yksi hiiri kuole Ukrainasta se on suru päivä
25.09.2024 21:41
Mitä historia tarkoita
97 mil ihmisiä jotka kuoli Europasta 1 ja 2 maailma sota
tai 6 mil juutalaiset jotka kuollut europasta
tai 10000000 ihmisiä jotka kuollut USA sota jälkeen
tai 100000 vietnam naisia jotka raiskattu
tai 150 vuotta Englanti ja Ranska varastivat maailma
yritän lyötä puhdas länsi historia en lyötä
länsi historia ja perse noin likainen maailma vesi ei pestä
No sitten politikkaa kyllä ymmärrän hyvin ainakin tiedä jos yksi hiiri kuole Ukrainasta se on sitten suru päivä mutta jos joka päivä 1000000 kuole Palastina tai Irakista tai Afrikasta ihan sama 100000 se on ihan numero
25.09.2024 19:11
Länsi maa en tarkoita Suomi tai Ruotsi tarkoitan kaksi syöpä Englanti ja Ranska
kyllä ymmärrän olet Amerikka halpaa häntä onneksi olkoon ,jos katso maailma halpaa häntä he menut kaikki roskakorin historia
Mutta Kiina ja Venäjä auta Vietnam mutta ei tarkoita että Usa auta demokratia moni diktatuuri he ollut ja he ovat USA ystävä muista-Amerikka ei huoli demokratia valtio tai diktatuuri valtio -Ammerikka tarve joka sanoa koko ajan YES YES uncle sam -hyvä esim EU 80 Vuotta mitä europa sano USA yes yes -mitä Saudia ja Qatar ja moni Afrikka sotilas hallitus he sanovat USA yes yes
mieti mitä ero Iran ja Saudia -ei mitä ero yksi ero toinen USA ystävä toinen ei -piste
ja politikka ei se on mitään pyhä kirja
mieti taas Israel sota Hamas kanssa ,mutta suuri ja iso hamas johtaja he on Turkki paasi -Turkki nato maa ja 80 vuotta Turkki ollut USA pikku koira
USA 20 000 Sotilas Qatarissa mutta mieti Hamas jotka Amerikka media sanoa terroristi ryhmä -he asuvat qatarissa olen varma he asuvat lähellä Amerikkalaiset Qatarista
Amerikka toinen hyvä ystävä Pakistan ,taas kaikki Taleban jotka Amerikka ollut sota heidän kanssa 20 vuotta kaikki talebani he asuvat Pakistan
Syyria Amerikka kävi ISSIS sota Kurdi kanssa sitten kun sota loppu Amerikka laittoi silmä kiinni kun Turkki hyökkäsi
Yritin sanoa Amerikka myös perse ei paljon puhdas .ja miksi Amerikka virhettä laskettaa
tupla -USA lupa paljon mutta loppu juokse kuin rotta
Ei Venäjä lupasi kun kävi Afganistan että naiset oikeus
myös kun Venäjä kävi Syyria kaikki tiesi Venäjä tulee auta diktatuuri hallitus
Mutta USA lupaasi paljon Afganilainen ja Syyrialaiset mutta loppu juoksi kuin rotta siksi maailma ei ennä uskalla USA
kaikki tiedä 1+1 tulee 2 mutta jos USA Sano että 1+1 tule 2 minä sanon ei 2 mutta 3
24.09.2024 21:35
En puhunut 25 vuotta minulle ollut 25 vuotta sitten 7 vuotta
puhunut 2014- jälkeen
24.09.2024 14:55
Jos Venäjä pelkää ei valmis ollut 3 vuotta sota myös maailma auta Ukraina
24.09.2024 13:10
Voi Israel voi voi Pyhä maa ei Israel tehnyt mitään vaikka valmis tappaa 4 kk vauva
älä huoli USA pelasta omaa syöpä
24.09.2024 12:55
80 / 436