- Ennoo Maija.
Ja totta joka sana. - Itsellesikö liivejä haikailet vai katsella vain?
Mulla on tänään musta harmaat vähän kuin pantterikuviolliset joissa vähän pitsiäkin. Kaarituelliset ja topatut. - Muihin hommiin ryhdyin, mutta pistin lateksihanskat. Kiva kontrasti töihin.
- Lomittaja olen.
Tämmöisenä kuumana kesänä kuin nyt oli niin usein olen töissä ollut trikoomekossa, saappaat ja suojaessu. Huivi päässä tietysti.
Talvea kohti pitää pukea enempi tietysti. - Tukeva navettaihminen täältä töistä ihastellen kuuntelee tuommoista puhetta.
- Se on tuossa tuon anonuumin listan ekana tuo lilja.
- Täältä poistuu nuo yhteystiedot niin helposti, ettei niitä aina ehdi näkemään, mutta toistaiseksi näemmä kuitenkin näkyy listattuna.
- Mulle on jäänyt ylimääräisiä haalareita tarvitseville. Taitaa olla essujakin ja muita navettahommissa tarvittavia vermeitä.
- Josko nyt olis tullut?
- Laitoin sulla sähköpostia.
Itsekään en ole joutanut täällä käymään, kun kesäpuuhia ollut muita. - Noniin. Eipä saa täällä näemmä omaa toista sähköpostia julkaista. Harmillista.
Jäänyt mulla noita haalareita useampia joista vois olla jollekin iloa. - Niin kai? Jos ymmärrän nyt oikein kysymyksen?
- Mulla on sinisiä erilaisia navettahaalareita, joista voisin luopua. Liivihaalareita ja kokohaalareita ainakin
- Vieläkö sua haalarit kiinnostaisi? Voisin ylimääräisistä luopua.