Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju2
profiilit
kotipaju2
kotipaju2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
1383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kulku+tautit+jota+on++maaimassa,+ei+niitäihminen+voi+valjastaa+ei+hallita,+minkä+herra+salli+tapahtuva+sitä+ei+ihminen+voi+estää.
05.08.2022 15:12
Omin+sanoi+minkä+on+oppinut+Raamatun+lehdiltä+lukiessaan,+Totisesti:+laista+ei+häviä+yksikään+kirjain,+ei+pieninkään+piirto,+ennen+kuin+taivas+ja+maa+katoavat,+ennen+kuin+kaikki+on+tapahtunut.+Matt.5:18+toisessa+kohtaa
Taivas+ja+maa+katoavat,+mutta+minun+sanani+eivät+katoa.+Matt.24:35+Niin+siinä+on+miettimistä+joka+ikiselle++lukijalle+täällä+ei+ole+pyväistä+paikka+vaikka+monet+sitä+niin+luulevat.
Herran+päivä+tulee+kuin+varas.+Sinä+päivänä+taivaat+katoavat+jylisten,+taivaankappaleet+palavat+ja+hajoavat.+Silloin+paljastuu+maa+ja+kaikki,+mitä+ihminen+on+maan+päällä+saanut+aikaan.+2Piet+3:10++
jotka+odottavat+Jumalan+päivää+ja+jouduttavat+sen+tuloa+--+tuon+päivän,+joka+saa+taivaat+liekehtien+hajoamaan+ja+taivaankappaleet+sulamaan+kuumuudesta.+2.Piet+3:12
Uskovat+jouduttavat+sen+tulemista,+herran+päivä+on+se+vapautuksen+päviä,+kaikesta+kahleista,+toiset+sitä+eivät+usko+mitä+tuleman+pitää,+on+vielä+edessä+päin.
05.08.2022 08:12
Kristityillä+on+jo+elämä,vaikka+ruumis+palaa+maaksi+jälleen+sielu+ei+kuole+koskaan+Jeesuksessa+jota+ovat+huolineet+armon+omakohtaiseksi+pelastuksesi,+riem+jatkuu+uudessa+elämässä+kristusta+ylistäen+muitten+pyhinen+kanssa.+
Kaikka+en+tinen+on+mennyt+uusi+tulee+sijalle.
04.08.2022 20:04
Jumala+ei+ole+nykyissä+kirkoissa,+homot+ja+lepost+siellä+ovat+ketä+olevat.+Jos+niitä+siunataa+liittoon+on+hakoteillä+koko+järjestö,sinä+vissinkannat+heitä+siunmisiaan+liittoonkin+asti.
Vastoin+Raamatun+sanaa.
04.08.2022 15:12
Kiekolis+vero+on+kirkkolain+säästö,+eikä+ole+vapahetoisen+toiminnan+tulos,+peritään+vaikka+olisi+täysin+rahaton,+ajatelmaton+kirjoitus+on+tosiaan+sulla.
04.08.2022 15:09
Antakaa+jokaiselle+se,+mikä+hänelle+kuuluu:+kenelle+vero,+sille+vero,+kenelle+tulli,+sille+tulli,+kenelle+pelko,+sille+pelko,+kenelle+kunnia,+sille+kunnia.+Room+13:7
Keisarin",+he+vastasivat.+Silloin+Jeesus+sanoi+heille:+"Antakaa+siis+keisarille+mikä+keisarille+kuuluu+ja+Jumalalle+mikä+Jumalalle+kuuluu.+Matt.22:21.
Minulla+kirkollis+vero+sillä+saan+kuukauden+ruuan,+pieni+tuloisten+joukkoon+joutuminen.
04.08.2022 07:52
Uskoon+tulo+on+maksettu+golkatan+ristillä,+kalliilla+verelä,+armo+jos+kelpaa+on+pelastus+varmaa+ei+muuten.
04.08.2022 07:41
Oma+mielipiteesi+harha+täydellinen,+mitään+elollista+ei+ole+ollut+ennen+tämän+maailman+kaikeutta,ilman+Jeesusta+ei+ole+ollut+mitään+koska+hän+en+ensimäinen+ja+viimeinen+joka+seisoo+multien+päällä.+Tämä+maaiman+kaikeus+kerra+tulee+katoamaan,+enne+uutta+taivasta+ja+uutta+maata+jossa+pyhyys+ja+vanhurskaus+asuu.
Jumalattona+katavat+toisessa+tulemisessa+viimeisen+tuomion++jälkeen.
04.08.2022 07:38
Et+etes+tajua+mikä+on+ikuinen+elämä+Jeesuksen+yhteytessä,+ulkopuolella+on+vain+kuolema+sinne+pääsee+tekemättä+mitään,+synnin+palkka+on+kuolema+olet+jo+hengeliseti+kuolut+vaikka+ruumilisesti+vielä+elät.
04.08.2022 07:32
Vai+ei+ole+todelinen+Jeesus+eipä+olisi+,tätä+maapalloakaan,+hänen+kauttaan+kun+kaikki+luotu+mikä+luotu+on.
03.08.2022 19:45
Kirjoitukse+ovat+Jeesusen+sanelemat+hengen+kautta+profetoille+jota+ovat+kijroittaneet+Raamatun+sivut.+Ne+täyttyvä+ajallaan+sen+mukaan+kun+ojetautuu+ei+kulje+harjaan.
03.08.2022 16:27
Valhetta+kaikki+kijoitukset,+Jeesun+on+yhä+todellinen+kuin+auringon+nousu+ja+lasku.
Eipä+olist+tätä+maailmaankaan++jos+Jeesus+ei+olis+todellinen.
02.08.2022 20:11
israelin+vaelus+luvattuun+maahan+seillä+asuvat+kansa,+hävisihän+moabilaisetkin+kokonaan++ei+heitä+ole+yhtään+tänäkään+päivänä.+Israelin+tieltä+hetän+syntin+tinsä+tutli+täyteen.
01.08.2022 08:42
Israelin+kanta+isä+on+ollut+olemassa+asuin+sija+on+vain+ollut+eri+kohtaa.
31.07.2022 18:08
Pakanakansatkin,+joilla+ei+ole+lakia,+saattavat+luonnostaan+tehdä,+mitä+laki+vaatii.+Silloin+pakanat,+vaikkei+heillä+lakia+olekaan,+ovat+itse+itselleen+laki.+Room+2:14,+
Tämän+liiton+minä+teen+Israelin+kansan+kanssa+näiden+päivien+jälkeen,+sanoo+Herra:+Minä+panen+lakini+heidän+sisimpäänsä,+kirjoitan+sen+heidän+sydämeensä.+Minä+olen+heidän+Jumalansa,+ja+he+ovat+minun+kansani.+Heb.+8:10.
Heillä+oli+sisimmässään+jo+laki+kirjoitettu.
31.07.2022 11:20
Tuonelaan+meneväi+ihmiset+jota+ovat+kääntäneet+sekänsä,+tarjotulle+evan+keljumille+he+ovat+valineet+omantiensä++sikki+hukkuvat.
30.07.2022 08:02
Seon+mielipiteesi,tuonelasta+olevista+odottamassa+viimeitä+tuomiota.
29.07.2022 16:08
Toisessa+elmässä+ei+eiörhästellä.+siellä+kiittetään+pelastajaa+Jeesusta+keristusta.
29.07.2022 07:50
Nooan+päivät+ovat+eri+asia+kuin+kivakautiset+asukaat,+silloinen+maailma+hukkui+kaikki.
28.07.2022 21:02
Lakia+ei+ole+kumottu,+Jeesus+en+täytti+puolestamme,+evankeljumin+laki+on+joka+koskee+uskovia,+siinä+pysyminen.
28.07.2022 17:57
68 / 70