Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju2
profiilit
kotipaju2
kotipaju2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
1383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vanhan liiton aika ei millenkään kansalle julistettu mitään, heillä oli epäjumalansa jota palvoivat.
Pakakanakansojen pelastus
on Israelin kansa osittainen lupuminen Jumalan sanasta, on koitunut maaiman kansoille rikkaudeksi, Israel on viinipuun kun puhkeaa kukka kevät on lähellä, pakana kansoita kun on täysi luku tullt täyteen, toinen tuleminen tapahtuu, sitä aikaa ei kukaan tiedä.
11.12.2023 18:37
Raamatun kijra on se autoriteetti , jonka pohjalta kirjoitan osan, paavali mainitsee keiltä olet oppinut pitämään sanan vahvan pidä siitä kiini.
11.12.2023 18:25
Jumala on kaikki valtiaa joka tapausessa, koska on luonut ihmisen omaksi kuvakseen kaltaisekseen, lähes jumal olennon synti joka erotti Jumalan yhdeydestä. Jeesus on välimeis Jumalan ja ihmisen välillä, kosko ihminen on synnin saastuttama ei ole aisiaa ilman välimiestä uuteen elämään.
11.12.2023 16:07
Jeesusken asetama uusi liitto, on viedä evankejumia kaikille kansoille, mitä varten että ihmist tulivat tuntemaan toduuden, toduus on ,Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Jeesus on täyttänyt jo mooseksen käsyn meidän puoleta, se on laiki jota ihmisen ei voi täyttä, olla evankeljumille kuuliainen näkyy lähetys käskyssä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."Matt.28:19-20.
On meidä pelastuksemme uudessa liitossa, ilma lain vaatimusta.
11.12.2023 16:02
Jumala testasi ihmisen luotta musta, antoi valita ketä uskoisi, uskoi viime kädessä saatata joka valehteli, tulette tietämään hyvän ja paha, ehtona oli älkää syö siitä puusta ette kuolisi,niin heidän silmänsä aukeni huomasivat olevansa alasti, heidän häpeänsä näkyi hieti.
Kuolema tuli maaimaan saman tien.
11.12.2023 15:40
Jos Jeesus ei olisi tullut sovitamaan ihmisen syntiä, ihmisellä oli mitään mahdollisuutta pelastua. Olisi täydellisesti kadotukseen tuomittu, nyt Jeesus sovitti omalla verelään meille ijankaikkisen elämä,niille jota sen uskovat.
Pelastuvat kuolemalta, se oli Jeesusen sovituksen hinta, ristin häpeällinen kuolema .
11.12.2023 15:36
Israien kansan edellä on epäjumalan palvelijoita, jota Jumala hävitti maaimasta tyystin.
11.12.2023 15:30
Laki ei aiheuta mitään himoja, himot lähtevä ihmisen sydämmestä.
11.12.2023 15:29
Lakia noudattamalla ei pelastu kukaan, koska vaatii täydellisyyttä, ihminen ei siihen pysty missään elämänsä tilanteessa.
11.12.2023 09:01
Onko Jumala syylinen siihen kun hän sanoi älä syö siitä puusta ette kuolisi, ihmien ei uskonutsitä, ja otti ja söi tuli kuoleman omaksi, sekö on Jumalan syysilyys kun antoi ohjeen ihmiselle älä syö.
Käskyllä ole mitään merkitystä jos rangaistus ei rikkomukseta seuraa, eikä laillakaan jos nopeus rajoitusta saarikkoa, ilman seuraumuksia.
On kummalinen ajattelu tapa näillä sivuilla.
11.12.2023 08:59
Jumala on pyhä, eikä siedä syntiä eikä synnin rakastamista saati sen tekemistä, koska synnin palkka on kuolema. Kuoleman pistin on synti ja synnin voima on laki. Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.'" 1.Moos 3:3
Lalki älkää syökö, kielto ja sitä rikkoi eeva ensin ja adam, ero seurasi välittömästi hengelinen kuolema seurasi, huomasivat olevansa alasti.
10.12.2023 20:03
Et taida tietää mooseksen lain kirjoittajaa, profeeta sen ovat muistiin kirjoittaneet, Jumala on kymmenkäskyä lain taulujen muodossa, moosekselle.
10.12.2023 19:52
Niin on kansassa on oltava, kuuliaisuus voimassa Jumalan lakiin vanhanliiton aikana, lainrikkoja oli poistettava kansan keskuudesta.
10.12.2023 19:50
Synnin sovitus vaati veren, ei muuten sovitusta voi tulla.
10.12.2023 19:48
Vanhan liiton aikana, kansa joka synnin mitta tuli täyteen, jumala hävitti sen kansa pois Israielin kansan edestä, mikä tuli luvatuksi maaksi.
Siitä oli tappokäsky, ei muualla.
10.12.2023 15:08
Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. 1.Tess 4:16
Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa. 1.Tess 4:17
On se onnelisin päviä ihmiselle kun pääsee pois maaiman ahdistuksesta.
10.12.2023 11:24
Minua ei pelota Jeesusen toinen tuleminen, se on ihana asia tämän maaiman vaivat päättyvä kun silmäni sulkeutuu täällä. En ole tämän maan kansalainen vaikka vielä asunkin täällä, kuulun parempaan maaimaan.
10.12.2023 11:12
Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.Ilm.21:2 näkijä oli johannes.
10.12.2023 09:08
Ei ole mikään lentävälautanen uusi jerus alem, on suuri kaupunkin jossa on Jeesusen omilla omat paikansa.
10.12.2023 09:04
Ei ole salainen sen kaikki näkevä kun Jeesusen omat nousevat pois tästä maaimasta,pilviin herraa vastaan ottamaan.
10.12.2023 09:02
1 / 70