Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En oo vielä keittäny. Tuli tuo ihanalaulu mieleen susta niin tulin suoraan ovesta tähän ja tähän unohduin :)
29.09.2022 17:58
EI siellä satanutkaan nyt just yhtään kun äkkiä kävin :)
29.09.2022 17:50
Ja semmonen juttu tiedoksi, että tällä uudella koneella kaikki laulut kuuluu selvemmin ja paremmin.. että jos sulla siellä varastossa joku unilaulu olis niin se olis illalla huippu :)
29.09.2022 17:49
Kun se ei kestä että muilla on ja hänellä ei.. pikkutyttö karkkikaupassa.
Ja tää on sulle multa senkin ihana :)
https://www.youtube.com/watch?v=yCBH7b6YQbg
29.09.2022 17:41
Mä meen vähän ulkoileen. Nyt ei taida kyllä farkkutakissa tareta niin laitan kevytuntuvatakin, sataakin vähän :) En tiedä mistä toi Suvi puhuu mutta ulkoilussa noi kevytuntuvat on huippuja tähän aikaan vuodesta, ei tuu kuuma eikä kylmä :)
Oot ihana :)
29.09.2022 16:54
Älä oo surullinen nallukkani :(
29.09.2022 16:43
Niin mullakin sua ihana.
29.09.2022 16:22
Samoin mä sua ihana :)
29.09.2022 16:12
Uus on pienempi, joten tulee vahingossa painettua jotain mitä sattuu välillä :) Varmaan kohta tottuu.. ajattelin jos jätän sen vanhan nyt kokonaan käytöstä. Putsailen vähän ja otan sun runot talteen kaikki :) kun ne oli siellä..
29.09.2022 16:01
En minä ees lue sitä aloitusta. Mä oon vaan päättänyt että tuo pikkuherneaivo ei vaikuta minuun mitenkään :) Kyllä mä sen tiedän, että täällä moni kuulostaa sulta ja multa ja tiedän miten turhauttavaa se on kun väitetään sellasta vaikka niin ei ole. Tuo on tehnyt sen mulle varmaan 20 kertaa.. en ollu minä koskaan :) On myös helppo matkia toista tai joku voi matkia vahingossakin, jos lukee paljon palstoja. Joten unohdetaan hänet(sivullinen) lopullisesti.
Sä oot tärkein :)
Hitsi kun on uus läppäri ja välillä onnistuu poistamaan jo kirjoitettua tekstiä rivikaupalla ennen lähetystä.. masentavaa :) En malttanu pysyä poissa tästä :)
29.09.2022 15:56
Niin on mutta se on muutama mätä omena ketkä täällä sairastaa ja tuo meidän vakisivullinen on niistä pahin. Ei vastata sille enää mitään, sehän sekos eilenkin täysin.. annetaan sen hoitaa itsensä jonnekin suljetulle mun puolesta. Annetaan sen vinkua perävaunuineen ja ollaan kuin sitä ja sen lajisiskoja ei oliskaan.
Rakastan sua :)
29.09.2022 15:40
Suvi muuten muistuttaa mielestään muumilaakson sitä tuittupäätä, mikäs se olikaan? pikkumyytä.. ja kuvittelee nallen rakastuneen meihin molempiin ja haluavan meidät molemmat. Sellaisia Suvi kirjoitteli mun anonyymipostiin kun laiton sen osoitteen tänne aiemmin :) Harmi että poistin ne ja laitoin suoraan roskapostiin loput. Nyt en oo sitä enää avannut. Kiva olis jakaa täällä miten terve meidän sivusuvi oikein on luonteeltaan + ne sairaan irstaat jutut mitä siltä tuli sekä miehenä että naisena.. Nyt häivyn tästä hetkeks :)
29.09.2022 15:07
Päätin toissa yönä etten enää lue mitään tänne linkitettyä. Suvi on sairas pieni nainen enkä minä anna hänelle sitä iloa :) Kun en lue niin en lue :) Nyt suljen nikin, että voin tehdä koneella muuta ilman valojen vilkkumista :)
29.09.2022 15:01
En minä lue sellasia mitä tuo peIIe linkittää. Se on periaatekysymys. Se on niin monta kertaa maalittanut muita naisia minuksi, että luotto sen älyyn ei oikein oo voimissaan täällä päässä :)
29.09.2022 14:56
Kiitos. Kyllä mä jaksan sua odottaa rakas. Onhan mulla siihen asti pikkunalle ja vilkas mielikuvitus :) Koita kestää tuota sivusuvia siihen asti, mulla ei tänään riitä ymmärrys sille mikä ihme häntä vaivaa ..
29.09.2022 14:53
Ei ole mitenkään kiellettyä laittaa etunimeä tänne, se ei vielä kerro susta kaikkea.. älä höpötä siellä suvi :)
29.09.2022 14:50
Oot rakas. Suljen tän kun on vähän muuta ja tuo palstavajakkikin paikalla. En jaksa lukea tuota tyhmää nyt.. Sinä oot ihana.. jatketaan illalla taas rakkaus :)
29.09.2022 14:44
En oo saanu tänään, enkä oo yhtään myrtsinä. Harmittaa että sunlainen tyyppi pilaa keskustelupalstat. Myytkö sinä piIIua kotonasi, kun ei muuta mahdu päähäs?
29.09.2022 14:42
Siihen en osaa sanoa mitään, mutta sun löydöt on kyllä ollu hyviä aina noissa lauluissa :)
29.09.2022 14:40
Älä taas ala kuvitella etteikö näillä palstoilla kävis muita. Lastentarhaan sut pitäs laittaa. Mukavaa päivää sullekin. Suviko sun nimi oli? On imartelevaa että olet meissä noin kiinni mutta tervettä se ei oo.
29.09.2022 14:39
12 / 151