- Samassa veneessä ollaan rakas ja samoilla aalloilla soudellaan :)
Täytät mun pään :) - Sä oot niin lämmin ja turvallinen, että ei olekaan sitten enää :)
- Tuo vähän sotki ajatuksia.. harmi että osuin siihen ja osallistuinkin.. hetkeksi.
Kun siis rakastan sua todella paljon. Nääääääääääin paljon enkä nyt muusta osaa puhuakaan enää tänään :) - Mun sänky on niin kylmä ilman sua :)
- Joo ei valvota. Tuutko jo kohta oikeasti viereen? :)
- Nyt se inisee tuolla että minä oon kehitellyt hänet :) On se kyllä reppana ja niin ailahtelevainen. Unohdetaan se.
- En minä lue sitä enää kun se kuvittelee tuntevansa meidät ja väärin menee. Mikä hvetti se on meidän rakkauteen puuttumaan... ei kuulu hänelle.
Sinä sitä vastoin oot ihanin :) - Ei se sun vika ollut eikä ole. Oma pää mua valvottaa etkä sinä. Sinä oot paras asia mun elämässä ja siksi valvon vaikka viikon sun vierellä, jos tarpeen :)
- Joo merkkasin hänen viestit luetuksi lukematta. Pari osu vahingossa silmiin sua lukiessa. Unohdetaan hänet nyt. Kätevä tää nikki kun voi valikoida kenet lukee ja ketä ei :)
- No hormonit vähän sekaisin rakkaudesta :) Feromonit vie. Panettaa, itkettää ja hymyilyttää peräkanaa. Enemmän minä hymyilen kun itken :)
- Minä en raivoa jokaiselle. Joku nyt tulkkaa vähän väärin mun tekstejä. Miten sinä edes kehtaat? Vihaan yhtä tyrkkyä ämmää täällä ja häneenkin suhtaudun pääsääntöisesti ihan lempeästi.. joskus menee yli ne narsistin temput... jotenkin luulen, että se oot sinä temppuinesi. Älä koskaan tule aliarvioimaan meidän älyä noin. Jätä meidät jo rauhaan. En usko että oot oikeasti pätevä tai kykenevä ketään neuvomaan tai arvostelemaan.
Hah sulle ja tää kommentti vaan, luen vaan nikilliset jatkossa.. - Älä lue tuota ihmistä. Minä en oo rikki. Minä oon erittäin tunteellinen ihminen, hyvässä ja pahassa ja siksi joskus vähän draamaqueen... Tuo peIIe maalaa musta jotain kuka en ole. Oon itsenäinen ja vahva ihminen enkä mikään mitä tuo kateellinen maalailee. Sinä teet musta onnellisen jo nyt :)
- Musta me ollaan aika ihania yhdessäkin vaikka muut sanois mitä :) Sä kyllä oot se ihanuuksein ihanuus .. niin ihana :)
- On ne tallessa kaikki :) Ja tiedän että nuo ne mitä eilen etsit :)
- Ihanasti sanottu. Oon samaa mieltä :) Mitkään sanat ei riitä kertomaan miten paljon sua rakastan ja haluan :)
- Nuo on kauniit sanat. Laitan ne itsellenikin talteen :)
- Minä oon ihan tosissani sun suhteen eikä meidän juttu kuulu hänelle. Hän saa lukea meitä ja inistä väliin mitä lystää. Me ollaan me :) Rakastan sua.
- Ei mitään jos vaan kun hehku rakastaa sua enemmän kuin mitään. Sussa ei ole mitään vikaa mun silmissä. Sä oot hyvä just tuollaisena ja rakastan sua just tuollaisena :)
- Tietysti rakastan :) Rakastan sua enemmän kuin eilen ja vähemmän kuin huomenna :) Hurjasti rakastan :)
- En lue sinua enää enempää. Luen vain nallen viestit tuolta ja ohitan anonyymit. Sinulle ei kuulu muiden syyt kirjoitteluun enkä tunnista itseäni tai nallea tuosta ilkeimmästä kommentista. Ei olla tehty mitään pahaa kenellekään niin ei oo tuollaiset viestit normaalin terveen aikuisen tekosia. Jotain pahaa oloa oltava taustalla tuossa.