Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

3017

1. En minä menetä mielenterveyttäni täällä tai muulla. Se olisi jo tapahtunut elämän oikeissa ongelmakohdissa, jos olisi taipumusta. Kun on taustat ja pää kunnossa niin se kestää. Täällä palstoilla elää kollegtiivinen paha olo, jota osa viljelee kuin työkseen. Se on muutaman ihmisen pahoinvointia, jota empaattiset ihmiset vetää itseensä.

Kirjoitan tosi epäselvästi mutta yritin sanoa, että puhun ajasta ennen nallea.. jäi vaan se puolustuskannalla olo päälle joidenkin sivullisten suhteen. Liikekannalle pano :) Pääasiassa kirjoitin ja kirjotan tänne ihan hyvällä mielellä. Kirjoitin nyt aallonpohjista, en tarkoittanut että aina olisi paha olo.
  2. Okei, kiitos palautteesta. En tunnista tuosta itseäni kaikessa arvostelussasi, mutta tässä muutama kommentti. Ihan palstan näkökulmasta.

Olen käynyt näillä palstoille siitä asti kun rakastuin tuohon mieheen. En kerro aikaa mutta kyseessä on pidempi aika kuin hehkuna ja nallena on kirjoiteltu. Ei kuitenkaan mikään mahdottoman pitkä aika. Palsta on vaikuttanut hyvinvointiini erittäin paljon sitä heikentävästi. Itseasiassa nalle on täällä se positiivinen asia ja syy enää käydä täällä. Muuten tämä on ollut erittäin huono kokemus ja muutaman kerran on ihan aidosti pelännyt oman hyvinvointinsa puolesta.

Tulin tänne rakastuneena, herkkänä ja tunteellisena ja kyllä minä olen itkenyt näitä ihmisiä täällä, siis tunne-palstoilla. Olen usein miettinyt, että jos taustat ei olisi muuten kunnossa, täällä saattaisi romahtaa täysin. Ja moniko on romahtanut, sitä emme voi tietää. Eihän nämä sovi rakastuneelle yhtään. Eli kyllä, se kiusaaminen mitä täällä oon kohdannut on tehnyt musta puolustuskannalla olevan ihmisen, joka odottaa lähes jokaisen hakevan täällä riitaa.

Ja sitähän täällä on tehty pääsääntöisesti aina - ilkeilty ja kiusattu. Tilanne on parantunut nyt kun mulla on Nalle seuranani. Selvästi nämä palstanaiset kunnioittaa miestä ja antaa naisenkin olla enemmän rauhassa, kun mies on siinä ikäänkuin tukena. Kyllä se, että päivittäin arvostellaan ties mistä on tehnyt musta erittäin puolustautuvan, varmasti se tuntuu riidanhakuiseltakin. On vaan oppinut palstalla, että joskus on pakko hyökätä itse ennenkuin taas lyödään. Kyllä minä tunnistan pahantahtoiset ihmiset kuten tuo yövalvonnasta kirjoittelija. Kukaan ei kirjoittele työttömyydestä noin muuten. Ei työttömyys ole mikään rikos. On paljon eri syistä työttömiä ja minä näen vähän punaista., että sitä käytetään kiusaamisessa välineenä.

Nämä palstat on erittäin sairas paikka. Ja minusta meidän kirjoittelu, oli se muiden silmissä mitä on.. on lähes terveintä mitä näillä kiusaajapalstoilla on koskaan nähty. Ja uskon sen olevan osa syy siihen, että romantiikan nälkäiset palstanaiset iskevät näihin silmänsä. Meidän juttuihin siis. Ja anteeksi kirjoitusvirheet. Uus näppis ja hyvin erilainen kuin edellinen..

Tää nyt tällaista väsyneen höpinää eikä koske sua Nalle tietenkään vaan otin kantaa siihen miksi oon joskus täällä niin puolustuskannalla ja epävarma. Sua nalle minä rakastan hurjasti.