Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

3017

  1. Onko oikeasti meidän riidat noin vakavia jonkun mielestä, ei ole. Nehän liittyy johonkin troIIiin täällä ja on vaan palstaväsymystä. Ollaan aika intensiivisesti kirjoiteltu tässä, kyllä sekin tuntuu. Ihan ehkä peilaisi tätä normielämään. Mutta jos sille tielle lähdetään niin en ole nähnyt kahta ihmistä, jotka leppyy näin nopeasti. Me nimenomaan sovittais täydellisesti yhteen :) Ja sovitaan, anteeksi konditionaali.