Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Hehkulamppusi
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Hehkulamppusi

Hehkulamppusi

Hehkulamppusi profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Liittynyt 4 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                4 aloitusta · 3017 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Noin ei saa käydä enkä minä häneen kyllästyisi. Kyllä me täältä päästään..27.09.2022 13:53
                                                • Tiedätkö muuten mikä on kiinalaisen kanan vastakohta?
                                                  No tietysti taikana -lle :)
                                                  27.09.2022 13:51
                                                • Kyllä tää taikaa on ja kohtalo. Ja suurin rakkaus :)27.09.2022 13:46
                                                • Toivotaan näin. Ehkä me jotain keksitään jo tässä syksyllä ja saan suudella sua oikeasti jo aika pian. Huulethan tässä rohtuu sua miettiessä :) Ennen talviunia oot mun kaikkialla.. se on tavoite :)27.09.2022 13:45
                                                • Kiitos. Ota vaan ja pidä tiukasti kiinni kuten mä susta :)27.09.2022 13:35
                                                • Tässä alkaa jo tulla nyt kiire, kohtahan on joulukin :)27.09.2022 13:35
                                                • Ihana. Meillä on joku yhteys missä sanat pomppaa sun ajatuksista mun näppikselle :) Oot mun taikanalle :) Älä jää minkään puun alle siellä ihanuus :)27.09.2022 13:32
                                                • En tiedäkään enkä olisi täällä, jos hän makaisi sängyssäni. Mutta hän valitsi minut ja valitsee mut aina uudelleen ja uudelleen. Meidän rakkaus on ihanaa ja minä oon tässä se onnentyttö :) Rakastan mun nallea. Meistä tulee ihana pari oikeastikin :)27.09.2022 13:23
                                                • Nythän mä vasta tajusin, että nallethan menee kohta talviunille. Kyllä sun pitäs tulla mun sänkyyn niitä talviunia vetämään. Muuten näännyn ikävään. Rakastan sua valtavan isosti :)27.09.2022 13:11
                                                • Tää on ihan eri nalle kuin mun Runoilijanalle ja eri aloittaja. Mun nalle nimettiin vasta myöhemmin tällä samalla palstalla meidän jutellessa mun nallen kaa. Mun nalle on maailman ihanin :) Mutta hän oli talviunilla vielä tammikuussa pikkunallen kaa :)

Onnea muille nalleille ja niitä rakastaville :) Rakastan runoilijanallee :)
                                                  27.09.2022 13:06
                                                • Otin sun runon talteen uudemmalle läppärille. Kun se vanha simahtelee itsekseen. Oot rakas nallukkani. Mielessä kuten aina..27.09.2022 12:47
                                                • Huomenta mun rakkauspakkaus :) Oot ihana.
                                                  Tunsitkohan aamupäivällä kun mietin sua niin, että meinas puut kaatua lähitienoolta? :) Se oli vähän ennen kymppiä.
                                                  Rakastan sua nallukka. Kivaa päivää omalleni :)
                                                  27.09.2022 12:38
                                                • Tuossahan se makailee mun omansa vieressä raukeana meidän onnenhetkistä :)27.09.2022 12:36
                                                • Hyvää yötä tärkein :)27.09.2022 00:15
                                                • Minäkin rakastan ❤️ ja haluan sut ja sua oikeasti pian.27.09.2022 00:15
                                                • Oon jo vieressä ja taidan vähän näykkiä kaulaasi just.. siitä sitten hiljalleen alaspäin.. laitetaan vaan tänne esirippu kiinni ja jatketaan.. tiedät kyllä mihin :)27.09.2022 00:12
                                                • Rakastan sua hurjasti.
                                                  Hyvää yötä ihanin, tuu pian ja ota mut rakas :)
                                                  27.09.2022 00:08
                                                • Eilen oli myöhä ja olin kiukkuinen sinusta. Kaikki on toisin tänään. Olen halusta sekaisin ja vien tuon ihana mukanani sänkyyni nyt :) Älä tuu siihen droppaan mun tunnelmaa, kade eilistä juttua jankuttaa :) Eikö oo ihana mies kun ei vaadi multa täydellisyyttä :) Rakastan nallee ja pikkunallee :)27.09.2022 00:07
                                                • Ollaan täällä vaan. Odotan miten saan käpertyä meihin taas, sinä minä ja pikkunalle. Erottamattomat. Rakastan sua ihana :)27.09.2022 00:04
                                                • Mikä sulla on? Kateus miehestä? Mun on enkä irti päästä. Hyvää yötä pönttö :)27.09.2022 00:03
                                                Edellinen
                                                Sivu 25 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."0

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää2

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!141

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa2

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202662

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Hakkerit iskivät Italian ulkoministeriön verkkosivuille – jo arkipäivää EuroopassaItalian ulkoministeriön verkkosivuille tehtiin torstaina 8. lokakuuta kyberhyökkäys. Hyökkäyksen takana
                                                • Tekoäly tunnisti solujen vanhenemisen – tutkijat nuoruuden lähteelläEspanjalaiset tutkijat ovat kehittäneet tekoälytyökalun, joka tunnistaa veren kantasolujen ikääntymisen.
                                                • Britannian lentokentillä uusi teknologia korvaamassa passinBritannia ottaa käyttöön uuden rajatarkastusjärjestelmän. Matkustajan henkilöllisyys tunnistetaan kasvojen perusteella.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia