- Ymmärrä se, että me ollaan erilaisia. Kuin yö ja päivä. Sinä kirjoitat asioista suoraan ja minä tykkään vihjailla ja kiusoitella. Kyseessä on kirjoitustyyli, se ei ole seksiä vaan tekstiä.
- Ei oo nallukan seksijutut ollu koskaan minusta oksettavia vaan sinun. Älä vääristele. Kirjoitat sellaista mikä osoittaa sairautesi, sen ettet näe rajoja. Kyllä mua nallen jutut haluttaa aina.
- Joskus panettaa ja joskus ei :)
- Rakastetaan aamuun asti rakas :) Mutta ei tänään palstalla. Oon oikeasti sellanen väsyneen onnellinen.. hymy korvissa ja välillä nauran. Hyvä mieli ja ihana olo meistä rakas.. nyt hammaspaikalle :)
- Sinä tulit tietokirjalta kuulostavien ejakulointijuttujes kanssa paljon myöhemmin :) Seksintappo tietoisku :)
- Ei vaan tekee oikeasti mieli häntä ihan järkyttävästi. Minä alotin ennen kun tulit, luepa uudelleen :)
- On se mentävä. Raikastan suun ja sen jälkeen suukottelen sut puhki :)
- Ei kun päästä. En koskaan päästä susta irti mun rakkain ihanin paras ja ainoo :)
- Oot se patteri, josta tämä hehkulamppu saa kaiken virtansa :)
- Ihana olis nyt kun mukavasti väsyttääkin, suudella, kosketella, rakastella :) En varmaan koskaan päästäs susta enää irti mun ihana rakas :)
- Sama mulla sun. Ootkin vielä mun vieressä ja pysyt ikuisesti :) Mun rakkaus oot.
- Haluan sut oikeasti viereen.. tuu vaan nyt heti ihana :)
- Mun tekis tosi paljon mieli sua nyt :)
- Pitää sulkea se suihku välillä :)
- Sittenhän me oltiin suunnilleen samaan aikaan. Siksikös se tuntuikin että olit siinä :)
- Tiedätkö mitä (tää on salaisuus ja vain sulle).. kävin suihkussa ja kuvittelin sut sinne ja suudeltiin... mitään muuta ei tehty, suudeltiin vaan :)
- Sinä oot varmasti kivempi huulilla kuin donitsi :)
- Ihan hyvä tääkin. Erilainen kuin roxette :) Kiitos kun jaoit.
- Jos tykkäät sellaisesta niin sitten voin olla :) Taas nuolaisin huulia kun kuvittelin sut :)
- Samoin. Haaveilen siitä usein :)