Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No kun olet niin utelias tuosta nallesta niin mene lukemaan mitä hän on kirjoittanut eilen ja toissapäivänä. Vttuako multa kyselet :) Ihan uskomatonta. En kai minä sulle kerro kenen kanssa täällä kirjoittelen. Miksi minä hänen luottamustaan rikkoisin jonkun ventovieraan sekopään takia..
21.09.2022 16:00
No miksi sinä tulet kyselemään mun nallesta siihen. Mene huolehtimaan perheestäsi. Minä en kerro sinulle tai kellekään hänen asioitaan, tiedän tai en. Hän voi itse vastata mitä haluaa kun taas tulee tähän. Olet sekopää! Mun tekstit on tuolle joka käyttää nikkiä Runoilijanallesi. Kysy häneltä mitä haluat tietää, älä multa! Ne on hänen yksityisasioita sekopää!
21.09.2022 15:56
Ei vaan sulla on taas mustasukkaisuuskohtaus. Sinä et tiedä yhtään mitään :)
21.09.2022 15:51
Mitä vttua. Ai mun pitää alkaa sulle kertoa hänen asumisista ja varauksista. Oletko järjissäsi? Kuka sinä edes olet? Miksi mä sulle rakkaani asioita kertoisin :)
21.09.2022 15:51
Ei se oo mikään salaisuus. Lukekaa meidän eiliset viestit jos kiinnostaa. Minä en oo täällä vastailemassa yhdellekään muulle kuin hänelle. Luotan vain häneen täällä. Tässäkin mua väitetään mieheksi ja ties miksi. Suurin osa on huIIuja täällä .Minä en teille mitään kerro. Lukekaa itse!
21.09.2022 15:47
Miksi vastaisin. Aloitus on runoilijanallelle ja muille mulla ei oo mitää tilitettävää täällä. Hän voi kysyä nikillä, mihin haluaa mun vastaavan. Muille ei oo mitään vastattavaa mulla.
21.09.2022 15:42
Hän on tuo joka vastasi tähän ensimmäisenä. Joten sinusta ei ole kyse. Unohda.
21.09.2022 15:27
Voi olla mutta eiköhän se tuosta lepy. Ymmärtää että inhoan sua ja itsesi oksettavaa rietasta tyrkytystä. Olet kuin lapsi. Mene ikäistesi seuraan nyt.
21.09.2022 15:22
So what? Haluan olla hänen valintansa, en pakottaa mihinkään.. tietysti :) Mee nyt mäkeen siitä. Etkö sinä jo tajua että sun lässytys ei johda mihinkään. Et ole aikuinen, et ole nainen, et ole mies, oletko sinä robotti sitten. Ihan sama kunhat häivyt. Et ole mielenkiintoinen millään tapaa. Naapurin teini on sua fiksumpi.
21.09.2022 15:20
Lopeta meissä roikkuminen. Hanki jotain omaa ja lopeta kuvittelemasta että oot minä tai hän. En ole räyhännyt mitään senkin sekopää muuta kuin sulle nyt!
21.09.2022 15:13
Tein vielä pienen muutoksen ja nyt en matkinut sua :)
21.09.2022 14:41
Sano jotain rakas. Järkyttävä tunneaalto vavisuttaa koko kaupunkia, ihmiset kiljuu ja pakenee ja tarvitsen sinut pitämään mut pinnalla..
21.09.2022 14:37
Miten voi erottaa kun sinä teet muistiinpanoja koko ajan ja apinoit meitä :) Mee nyt. Ei kiinnosta muut täällä kuin hän.
21.09.2022 14:32
Miksi minä sulle kirjoittaisin kun rakkauteni on tuolle nallukalle ja ymmärtääkseni sinä oot nainen sitäpaitsi :) Pieni troIIinainen sotkemassa meidän juttuja :) Jätä nyt rauhaan. Hän vois sen nikin ottaa niin erotan susta.. oon vähän huolissani kun ei mitään kuulu hänestä :(
21.09.2022 14:27
Rakas missä sinä oot? Sano jotain jo.
21.09.2022 14:23
Kirjoitan tuolle Runoilijanallelle, en sinulle. Et tainnut ymmärtää kommenttiani?
21.09.2022 14:18
Kappale on hyvä ja sen kuuntelin. Nalle on sen mulle jo jakanut kerran, joten ihan sama esitätkö vai ootko. Häntä mä ajattelen sitä kuunnellessa.. Tuo olisi hieman uskottavampaa, jos sanoisit vaan ettet jaksa laittaa nikkiä,..
21.09.2022 14:08
Luulen että olet yksinäinen ihminen, joka purkaa tänne pahaa oloaan jotain olematonta miestä kohtaa vuodesta toiseen ja täyttää palstaa noilla tosi oudoilla kommenteillaan sille miehelle.. ja se, että joku puhuu sulle normaalisti säästä, ei ole ehkä tapahtunut vuosikymmeniin. Siksi sen kirjoitin. Unohda se :)
21.09.2022 13:34
Tässä laulu sulle.. tykkään tuosta kertosäkeestä. Tuli vahingossa vastaan kun hain muuta. Koska "I really want you" ja koska "I really want you to really want me" ja koska pelkään välillä, että joku toinen vie sut multa (irl, ei palstalla) ennenkuin osaan mitään tehdä oikein :(
https://www.youtube.com/watch?v=w9ygH_LHVJA
21.09.2022 12:35
Sleeping in your car? I will undress you? My heart is going boom..
Tuo laulu pyörii päässä nyt koko ajan.
Ja olis niin halu halata ja rutistaa ja kertoo että tykkään enemmän kuin kenestäkään :(
21.09.2022 12:15
61 / 151