Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sen sinä päätät itse mikä riittää sulle ja mikä ei. Minä oon vaan tällainen tavallinen tyhmä nainen ja paljon rakastunut. Mulle se riittäisi jos mulla olisi hänet. En tiedä oliko tuo kommentti nyt sulta vai tuolta meissä roikkujalta.
18.09.2022 16:33
Mulla on vähän paha olo siitä, että kun siirryttiin tänne niin sivulliset sekos täysin. Ne koulupojan seksikommentit ja muut eilen oli sellaisia, ettei väsyneenä haluis lukea. Naiselta ne kai oli, tolta yheltä, mutta silti.
Sun sanat on ihania ja kun tästä taas vähän virkistyy niin ei ne muutkaan haittaa. Ohitan ne. Ollaan kuten ennenkin ja rakastetaan vaan. Anteeksi kun kirjoitin tänään muuta. Pelkään joskus että menetän sut. Mutta oot sanonut että se on turhaa pelkoa. En siis oo sua ainakaan nyt menettämässä :) Äläkä usko mitä tuo yks mua haukkuu. En oo narsisti vaan rakastunut. Siksi sun tunteet minuun on mulle maailman tärkein asia :) Anteeksi taas kun meni tällaseks. Tarviin sut tai jotain terapiaa :(
18.09.2022 16:31
No minä en oikeasti sitä tarkoittanut. Se oli hetkellinen tunne, väärä tunne, jonka oikeasti halusin korjata. Minä tykkään susta oikeasti. Anteeksi kun sanoin tuon tänään. Ei puhuta siitä enää. Minä rakastan sut eikä se oo muuttunut mihinkään.
18.09.2022 16:24
Et ole mitään pilannut. Oon onnellinen kun sanoit toiselle ei kiitos. Ja se yks juttu meni niin solmuun, että en tiedä enää mistä me puhuttiin. Molemmilla oli oma juttu ja toisen juttu ei oikein selvinnyt. Ei se mun tunteita vähennä. Kivahan se olis tietää mistä sä puhuit. Ei mun tunteet oo vähentynyt. Tuntuu että sä hiljenit vähän kun otin nikin käyttöön ja miettinyt jos jättäs sen pois. Mutta kun tuo yks haluaa olla me ihan koko ajan niin en viiti.
18.09.2022 16:17
Musta tuntunut vähän samalle susta. Oot kärttyisempi etkä ollenkaan siten innokas kuin ennen. En uskalla siitä sanoa, kun sä suutut ja tuo yks käy heti kimppuun ja haukkuu ties miksi.
18.09.2022 16:13
Ootko miettinyt sitä sähköpostia enää? Tai sanoisit jotain mikä helpottaisi mua ottamaan oikeasti yhteyttä. Halusin jo edetä oikeasti ja pois palstoilta. Haluaisiko sinäkin?
18.09.2022 16:11
Onko narsismia haluta, ett itsellä ei ole paha olla? Jokainen terve ihminen haluaa välttää pahaa oloa. Ei ole tervettä haluta itselleen pahaa oloa. Sinä et oo pätevä arvostelemaan ketään, sua pahempaa narsistia ei ole näillä palstoilla nähty. Älä puutu meidän juttuihin enää. Hus siitä.
18.09.2022 16:08
Eikä sillä.. en minä edes huomaisi muiden kivuutta kun näen vain sut.
Mitäs me tänään syötäisiin?
18.09.2022 16:03
Minä rakastan sua. Ei tässä mistää kivuudesta oo kyse. Vaikka joku olis miljoona kertaa sua kivempi, ei se oo sä. Haluan vain sut.
18.09.2022 16:01
En nyt ajattele vaan jos joskus niin kävisi. Anteeksi, kuulostin taas tylyltä :( En vaan halua että jäisin odottamaan tyhjää ikuisiksi ajoiksi ja päivittelemään tätä yksin. Niin ennakoin jos.
18.09.2022 15:57
Ei vaan haluan tietää, jos rakkaani kylmenee joskus. En oleta että nyt jo olis. Oon kuullu että niinkin voi joskus käydä. Ei mulle mutta muille kuulemma.
18.09.2022 15:56
Ihana kun sinäkin oot meitä ootellu koko päivän siinä. Ollaanko me sun tuki ja turva jotenkin. Sunkin kannattaisi ulkoilla välillä.
18.09.2022 15:54
En tajua :) Ja hassu että se sitten näkyy kuitenkin tuolla lukemattomissa viesteissä :)
18.09.2022 15:50
Oli kiva herätä runoosi, kyllä vaan ja se toi hymynkin :)
18.09.2022 15:49
Kerrothan sä mulle jos tunteesi kylmenee, etkä oikein jaksa enää mua ja tätä? Tai jos on joku syy mitä en tajua. Tahtoisin tietää, jos niin on.
18.09.2022 15:48
Mä näen myös tän poistetun viestin, tuolla ilmoituksissa, niin ootkin :)
tän siis: "Sinä oot rakkain :) Oon sun upponalle ja puh nalle :)"
18.09.2022 15:44
Et tietenkään, en niin ajatellutkaan :)
18.09.2022 15:42
Sää onkin ollut tänään kiva ja vaihteleva :) Oli sillä toivottu vaikutus jos halusit mut onnelliseksi :)
18.09.2022 15:42
No sitten minä teen uuden pahkapää. Se oli kysymys mutta vastasit siihen reagoimalla noin. Ja nyt suvi vai mikä olitkaan voit painua etsimään ja nuoIemaan sitä piIIua muualle. Hyvästi. Oon vaan kyllästynyt mt tapauksiin jotka roikkuu väkisin. En ole mitään mt hoitsu. Katoa siitä nyt.
18.09.2022 13:59
Miltä se kiusaaminen tuntuu. Kostutko siitä? Ootko niitä, jotka irl pelkää omaa varjoaan, vetää aineita ja käy anonyymina kiusaamassa muita?
18.09.2022 13:48
72 / 151