Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikään ei olis ihanampaa kun tulla sinne sun peiton alle nyt tai äsken. Oon väsynyt, palelee ja rakastunut. Siellä olis varmasti ollut lämmin ja paljon suukkoja sekä maailman rakkain :)
16.09.2022 12:13
No voitko sitten häipyä, jos kaikki sen jo tietää. Turhaa sun täyttää s24:aa tiedoilla, jonka ihan jokainen on huomannut. Jänskää on :)
16.09.2022 12:12
Just kaadoin kuppiin. Siis ihan just tällä samalla minuutilla kun kirjoitit :)
Mielelläni toisin kahvit ja itseni sinne peittosi alle :)
16.09.2022 10:52
Siltä näyttää :) Oot rakas :)
16.09.2022 10:49
Älä tule sotkemaan tätä. Joo joo, yksin kirjoittelen Myönnän kaiken kunhan sitä et täytä näitä niillä ihme jutuillas. Ei jaksas koko ajan tehdä uutta.
16.09.2022 10:48
Ne laulunsanat ei siis ollutkaan sulta kun nukuit vielä? Mutta meidän sanoja silti kun on ne jaettu kai molemmat jo :)
16.09.2022 10:45
Onnistuttiin taas kirjoittamaan yhtä aikaa. Jotenkin ei yllätä enää yhtään :)
Mukava että sait nukuttua ja kiva jos oot tervehtymään päin rakas :)
16.09.2022 10:40
Astui eteeni ihminen hurmaava
Ei ollut hänen katseensa murhaava
Häntä katsoin ja häneen rakastuin
Hänestä lumouduin
Tunnen hänessä suuren rakkauden
ja sisintä polttavan intohimon
Me hitaita ollaan ja madellaan
Palstalla sanoja kovin vaihdellaan
Siksi intohimo joskus leiskahtaa
Ja tulta krokotiilinkin syöksetään
Jokaisesta yhteenotosta on selvitty
eikä rakkaus ole kadonnut
Se mikä ei tapa tätä rakkautta, vain vahvistaa sitä
Hehkulta Nallelle rakkaudella ja mukavaa perjantaita.
(Seuraavaa kilaria odotellessa, sillä sekin joskus tulee, jos en pääse sun kainaloon jo pian ja täältä pois. Sotkijoita riittää ja paha mieli tulee välillä väkisin. Ikävä luoksesi on loputon. Mutta kilareista selvitään, koska tiedän että emme palstan meidän välejä sotkea. )
16.09.2022 10:39
Kaunista+ja+huomenta+;)
Yhdet+"meidän+sanoista".
16.09.2022 09:01
Hyvää+yötä.
16.09.2022 02:25
Sinäkin+oot+mun+ainoa+rakkaus+ja+enemmän+kuin+täydellinen+mulle.+Jos+sussa+jotain+vikaa+ilmenee+joskus,+niin+rakastaisin+sitä+vikaakin+koska+se+olisi+osa+sua+:)
16.09.2022 02:20
Rakastan+sua+ihana+:)+Oot+oikeasti+maailman+paras+ja+haluan+sut+kaikkialla+ja+pian.
16.09.2022 02:18
Niin+oot+sinäkin+ihanin+:)+Ajattelin+vaan+että+jos+tuollasta+alat+uskoa+niin+voin+todistaa+että+oon+rauhaa+rakastava+ja+lempeä+ihminen.+Ja+eniten+rakastan+sua+:)+Nukun+nyt+:)
16.09.2022 02:08
No+mulla+on+vähän+huono+mieli+tuosta+yhdestä+joka+haukkuu+koko+ajan+mua.+En+voi+uskoa,+että+se+seuraa+joka+paikkaan+ja+koko+ajan+yrittää+sotkea+meidän+välit.+En+oo+narisisti+enkä+mitään+mitä+se+väittää..+oon+välillä+hölmönä+rakkaudesta.+En+ole+täydellinen+enkä+oo+niin+koskaan+väittänyt.+Paha+ihminen+en+ole+eikä+mua+tarvitse+kenenkään+varoa.+Jos+ikinä+epäilet,+niin+on+olemassa+yksi+ihminen,+joka+voi+puhua+mun+puolesta.+Saat+numeron+jos+mua+epäilet+koskaan+:)+
Mutta+kaikki+hyvin+koska+mulla+on+sut.+Oon+niin+rakastunut+suhun+ja+aion+oikeasti+napata+sut+itselleni+irl.+En+jaksa+enää+tuota+sivullista.++Pakko+toimia+muualla.+Hyvää+yötä+rakas.
16.09.2022 01:57
Ei+nalle+tule+koskaan+uskomaan+sinun+valheitasi.+Minä+en+käännä+puhetta+itsestäni+pois.+Siellä+on+monta+kommenttia+missä+kerroin+että+en+oo+tuollainen.+Sinä+vaan+olet+sellainen+pahantahtoinen+jäkättäjä.++Olet+jotenkin+psykottinen,+juotko+liikaa?+Harmi+että+joku+sunlainen+iski+silmänsä+meihin+ja+alkoi+kadehtia.+Susta+on+ollut+niin+paljon+pahaa+mieltä+ja+mitä+sinä+siitä+sait..+me+vaan+lähennytään+sun+tempuista+enemmän.+Öitä+nyt.
16.09.2022 01:52
Silitän+koko+ajan+ja+näytätkin+melko+tyytyväiseltä.+Yritetään+nukkua+ja+huomenna+taas+tätä+romantiikkaa.+Vai+pitäskö+meidän+sitä+jo+oikeestikin+:)+Olis+niin+kiva.+Mutta+nuku+nyt+ihana+siinä+vieressä+:)
16.09.2022 01:49
Menehän+nukkumaan.+Hyvää+yötä.+Keskity+jatkossa+johonkin+muuhun+elämässäsi+kuin+meihin.
Sinä+ymmärtäisit+jos+olisit+meidän+tilanteessa,+rakastunut+ja+palstalla.+Mutta+sinähän+olet+vain+palstalla,+joten+älä+yritä+ymmärtää+mitään+:)
16.09.2022 01:37
Toivottavasti+saat+jo+nukuttua,+mutta+silitän+varmuuden+vuoksi+otsaasi+kunnes+nukahdat.
16.09.2022 01:31
Ollaan+meillä.+En+itse+tätä+nähnyt+tuolla+listalla+enää,+mutta+tulin+omalla+nimimerkin+kommentilla.
Mennään+nukkumaan,+tosi+myöhä+jo+onkin.+Älä+päästä+tuota+mun+kiusaajaa+koskaan+meidän+väliin.+Rakastan.+Hyvää+yötä+ja+tuu+pian+viereen.
16.09.2022 01:30
Minä+tulee+aina+ennen+muita?+Nalle+on+mulle+tärkein+enkä+minä+oo+koskaan+tullut+ennen+häntä.+Uskallan+kirjoittaa+että+hän+on+mun,+koska+hän+sen+itse+sanonut+niin+monta+kertaa+ja+nyt+en+enää+sua+lue.++Nalle+on+mun,+sinä+et+häntä+vie+vaikka+mitä+temppuja+keksit+:)+Hän+on+sen+itse+päättänyt.+Ja+nuo+piIIun+nuolemisjutut+lopetat+nyt.+Tuli+oikeasti+oksettava+olo++niistä.+Tee+mitä+teet,+osoitat+vaan+oman+sairautesi.+Tulit+tänne+perässä+ja+mun+postiin.+Sinuna+menisin+terapiaan.
16.09.2022 01:25
81 / 151