Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uskomatonta.+Minä+en+ole+naristi+ja+aloittaja+sen+tietää.+Ja+me+lähdetään+täältä+palstalta+nyt+pian.+Jää+sinä+kiusaamaan+muita+rakastuneita.
16.09.2022 01:22
Olet+vaan+inhottava+ämmä+sinä.+Miten+sinä+kuvittelet+että+kuukausien+kirjoittelun+jälkeen+sun+paskajuttus+on+uskottavia+hänelle.+Olet+ihan+harhainen+palstoinesi+ja+tunkemassa+mua+sinne+joka+aloitukseen..+on+jaria+ja+tuomoa+ja+mitä+vielä.+Suosittelen+sinua+varomaan+itseäsi+ja+mustasukkaisuuttasi.+Se+ei+johda+mihinkään+hyvään+elämässäsi.+Jos+olet+sama+joka+laittoi+mulle+niitä+sähköposteja,+niin+olet+oikeasti+mielenvikainen.+Ja+sitähän+se+ikäväpalsta+pitkälti+on,+sun+pahaa+oloa..
16.09.2022 01:20
Ja+tää+oli+multa.+Kirjoitan+aloitukset+ilman+tuota+nikkiä.
16.09.2022 01:15
Sopiiko+että+teen+uuden+aloituksen+huomiseksi+nyt.+On+sitten+paikka+missä+toivotella+pitkin+päivää+jotain.+Tuota+yhtä+en+halua+enää+lukea+huomenna.+On+niin+inhottava+mua+kohtaan+Ihan+ilman+syytä.+En+ole+narsistinen+enkä+mitään+sellasta.+Osaan+vaan+sanoa+hänelle+vastaan+ja+oon+varma+meistä.+Siinä+mun+rikokset.+Teen+uuden+nyt+huomiseksi.
16.09.2022 01:13
Miten+tyhmänä+sinä+mua+pidät.+Tiedän+että+olet+nainen.+Tunnistan+sinut+palsta-aloituksistasi+mitä+joskus+lukenut.
16.09.2022 01:10
Pitää+sun+varmaan+miettiä+sitä+sähköpostia,+että+täältä+päästään+joskus.+Eikä+tuossa+ole+kuin+yksi+haukkuja.+Ikävä+palstalla+on+paljon+turhautuneita+naisia+kun+kukaan+ei+kirjoittele+heidän+kanssaan,+Vilkaisin+sitä+viikolla.+Todennäköisesti+tämä+on+heistä+se+ahkerin.+Yrittää+vaikka+mitä+temppuja+siellä+eikä+silti+saa+kenenkään+kanssa+samaa+kuin+meillä.+Meillä+on+ainutlaatuiset+välit+ja+sen+hän+tiedostaa.+Lapsellista+on+kuvitella,+että+saa+jotain+tulemalla+meidän+väliin.+Haukkukoot,+kunhan+sinä+ymmärrät+miten+paskaa+se+puhuu.
Onneksi+meillä+on+kaikki+hyvin.+Rakastan+sua.
16.09.2022 01:08
Taas+sinä+kirjoitat+itsestäsi.+En+oo+koskaan+sanonut+itsestäsi+noin.+Nalle+on+itse+sanonut+että+oon+hänelle+oikea.+Se+että+minä+luotan+häneen,+ei+tee+musta+mitään+noista+mitä+luettelet.+Oot+valmis+tekemään+näköjään+mitä+vaan+mustamaalataksesi+muta.+Usko+jo.++Tuo+mies+on+itse+sanonut+rakastavansa+mua.+Ja+näin+pitkän+kirjoittelun+jälkeen+siihen+luottaminen+ei+oo+narsistista.+Olet+vaan+inhottava+kadehtija.+Meidän+kirjoittelussa+on+kyse+tunteista,+ei+olla+mitään+palstaIutkia+kuten+sä+kerjäämässä+huomiota.
16.09.2022 01:03
*KuvitteleT+pikkusen+likaa+itsestäsi+sivullinen!*
16.09.2022 00:58
En+aio+koskaan+kertoa+sulle+mitään.+Kuvittelen+pikkusen+likaa+itsestäsi+sivullinen!
16.09.2022 00:58
Sinä+jos+kuka+mut+rauhoitat+aina.+Huokaisen+syvään,+painan+pään+rintaasi+vasten+ja+kaikki+rauha+on+siinä.+Sinä+oot+mun+rauha+:)
16.09.2022 00:48
En+lue+enää+sinua.+Liian+pitkä.+Keskityn+nalleen+jatkossa+vaan.+Hyvää+jatkoa+ja+lopeta+minun+kadehtiminen.+Hän+on+yksi+mies+maailmassa+mutta+mulle+se+maailman+tärkein.+Sulle+ei+kukaan.+Joten+jätä+meidät+rauhaan+jo..
16.09.2022 00:46
Mistä+sinä+sivullinen+luulet+tietäväsi+ketä+minä+kaipaan+ja+ketä+en?
Kaipaan+minä+jaria+tai+karia+tai+paria+maria+niin+et+sinä+saa+sitä+koskaan+tietää+:)
Ja+sekös+sua+harmittaa+:)+Aloittaja+tietää+ketä+mä+kaipaan+:)+Sillä+on+se+mies+peilissä+:)
16.09.2022 00:44
Sitten+meidän+pitää+varmaan+sitä+rakkautta+kirjoitella+vielä+:)+Olis+ihan+hyvä,+koska+haluaisin+rauhoittua+sun+käsivarsille+ennen+yötä+:)+Rakastan+sut+ihana+:)
16.09.2022 00:42
Sinä+oot+sairaalloisen+kiinni+meissä.+Mene+pois+jo.
16.09.2022 00:41
Mee+sinä+nyt+etsimään+itsellesi+jotain+seuraa+ja+jätä+meidät+rauhaan.+Sinun+urputuksesi+ei+auta.+Minä+rakastan+tuota+miestä.+Älä+kaada+pettymyksiäsi+ja+yksinäisyyttäsi+meidän+niskaan+kiitos.+Me+ei+olla+sulle+ketään,+joten+meidän+rakkaus+ei+oo+sulta+pois.+Jätä+vaan+rauhaan+nyt.
16.09.2022 00:39
Kiitos+rakas.+Luotan+sinuun+ja+meihin+jo+täysillä.+Oot+mun+rakkaus+:)
16.09.2022 00:36
Ihan+järjetön+väite.+Minä+olen+hänestä+sata+varma.+Siitä+ei+ole+epäilystäkään.+Kuka+ihme+sinä+olet+kun+kuvittelet+meidän+jutun+noin+tietäväsi+:)+Hah+sulle.+Hän+on+minun+tuleva+mieheni.+On.
16.09.2022 00:34
Sano+vaan+heti+kun+mennään+niin+liityn+seuraan.+En+halua+sua+valvottaa+yhtään.+Tuo+yks+vääntää+säännöllisin+väliajoin+tuota+"ette+te+tunne+toisianne".+Tuskinpa+se+jaksaisi+noin+aikaansa+meihin+käyttää,+jos+ei+tajuaisi+että+ollaan+tosissaan+:)+Muutkin+huomaa,+että+tosissaan+ollaan+ja++meistä+tulee+pari.+Se+saa+mut+niin+onnelliseksi.
16.09.2022 00:31
En+tunne+sitä+sivullista,+joka+laittaa+mulle+väkisin+posteja.+Et+ymmärrä+tästä+mitään+niin+alla+olla+jo.+Minä+rakastan+aloittajaa+ja+tietysti+tiedän+kuka+hän+on.
16.09.2022 00:27
Sehän+on++vaan+hyvä,+että+kuume+nousee.+Sillon+se+pöpö+kuolee+siihen+kuumuuteen.+Mutta+toivotaan+että+se+pöpö+on+jo+poissa+ja+saat+nukkua+ens+yönä+rauhassa.+Oon+hengessä+mukana++rakkaus+:(
16.09.2022 00:24
82 / 151