Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedän+kuka+hän+aloittaja+on.+Tietysti.++Sitä+en+tiedä+kuka+tuo+sekopää+sivullinen+on.+Mutta+sairas+se+on.+Sinä+taas+olet+tyhmä+ja+luet+viestejä+väärin+ja+tulkkaan+omiasi.+Olet+säälittävän+mustasukkainen.+Se+ei+nyt+auta+mitään.+Nalle+on+silti+mun+:)
16.09.2022 00:22
Hän+ei+toimi+niin.
16.09.2022 00:20
Sitä+ei+kukaan+kiellä.+Rakkaus+ei+vaan+toimi+niin.+Ja+sinut+nyt+ei+siksi+viehättäväksi+voi+laskea,+eli+voit+ittes+jättää+laskuista+pis.+Älä+kadehdi.+Nalle+on+mun+ja+pysyy+:)+Sinä+olet+vaan+nainen,+joka+haluaa+kaiken+ja+sua+harmittaa,+kun+mulla+on+ja+sulle+ei+:)++Ei+voi+mitään.+Kärsi+:)
16.09.2022 00:19
Hän+kirjoittaa+minulle.+Se+on+hänen+valintansa.+Olet+kateellinen+siis.+Se+ei+nyt+auta.+Oon+hänen+ja+hän+minun+vaikka+tekisit+mitä.+Olet+säälittävä.+Etsi+itsellesi+oma,+äläkä+vie+mun+omaa+:)+Me+päädytään+ihan+oikeasti+yhteen,+teit+sinä+mitä+tahansa,+joten+anna+jo+olla+:)
16.09.2022 00:17
En+ole.+Ihmettelen+vaan+sun+motiiveja,+kun+selvästi+näet+että+hän+kirjoittaa+vain+mulle+ja+mä+kirjoitan+vain+hänelle,+että+mikä+sun+motiivi+tuolle+sotkemiselle+on..+mutta+sitähän+emme+saa+koskaan+tietää.+Ehkä+sä+et+vaan+kestä+että+et+ole+pääosassa+kaikkialla.+Käypä+nyt+äkkiä+päivystämässä+ne+muut+kyyläämäsi+kirjoittelijat.+Ettet+vaan+jää+osattomaksi+jostain.+Hei+hei+sulle.
16.09.2022 00:14
Haluaisitko+sä+mennä+jo+nukkumaan?+En+halua+sua+valvottaa+vaan+liityn+mielelläni+seuraan+saman+peiton+alla+heti+kun+haluut+:)+Oot+ollu+kipeekin+niin+ehkä+uni+tekis+hyvää+:)
16.09.2022 00:12
Okei+hermostuin+vähän+taas+(en+sulle+tietenkään),+mutta+rauhoitun.+Tai+provosoiduin.+Sinua+minä+rakastan+:)+Olet+maailman+ihanin+itse+:)
16.09.2022 00:07
Oletko+sinä+se+ikäväpalstalla+kirjoitteleva+harhainen+vaimo,+joka+kuvittelee+miehensä+sinne?+Siitäkö+tässä++häirinnässä+on+kyse?+Mieti+uudelleen.
16.09.2022 00:05
Ei+vttu+sinä+oot+lapsellinen.+Jäkäti+jäkäti.+Lue+tuo+oma+kommenttisi.
16.09.2022 00:04
En+todellakaan+halua+mitään+kenenkään+muun+kuin+tuon+aloittajan+kanssa.+Kukaan+muu+ei+käy+enkä+halua!++En+kirjoita+kaikille+vaan+vain+tuolle+aloittajalle.+Mene+sinne+ikävään+,+se+on+täynnä+naisia,+jotka+kirjoittaa+rivoja.+Mene+sinne+ulisemaan.+Minä+haluan+vain+tuon+aloittajan.+Ketään+muuta+en+päästä+metriä+lähemmäs.
16.09.2022 00:03
Et+vaivautunut+edes+lukemaan+mitä+se+sivullinen+tuonne+kirjoitti+ja+sekaannut+silti.+Uskomatonta.
16.09.2022 00:00
Ja+sinäkin+saat+kirjoittaa+ihan+mitä+haluat.+Ja+minä+saan+kirjoittaa+että+ei+oo+sulle+ja+että+mee+mäkeen+siitä+:)+Ei+se+ole+multakaan+kiellettyä.+Miten+säälittäviä+pitää+olla,+että+väkisin+tunkee+kahden+väliin,+jotka+haluaa+kirjoittaa+toisilleen.+Tunkee+väliin+ja+esiintyy+toisina+koko+ajan.+Kyllä+minä+ymmärrän,+että+mieIenterveys+rakoilee+monella,+mutta+onhan+tuo+melkoisen+noloa+silti.+"saa+tänne+kirjoittaa,+joten+kirjoittelen+illan+pitkän+kahden+sekaan,+jotka+ei+mua+sinne+halua".+vttu+miten+nolo+ihminen!
15.09.2022 23:58
Saa+kirjoittaa+mutta+ei+piIIun+nuolemisesta!+Sellaiset+rivoudet+on+täällä+kiellettyjä+mitä+tuo+lapsentasolle+jäänyt+mustasukkainen+harakka+tänne+laittaa.
15.09.2022 23:54
Kirjoitit+tuon+naiselle+höyrypää!
15.09.2022 23:51
Aloittaja+on+se+maailman+ihanin+ja+kaikkien+intohimojeni+ikuinen+kohde.+Niin+ihana+:)+Ootan+vaan+kun+pääsen+aloittajan+kanssa+ihan+kiinni+toisiimme.
15.09.2022 23:49
Tunnistan+kyllä+viimeistään+kun+menee+ihan+oksettavaksi.+En+vaan+voi+sietää+tuota+sivusta+ulisijaa.+Väsyttää+vähän+mutta+ei+ehkä+ihan+nukuta.+Susta+tykkään+kuin+huIIu+puurosta+ja+pikkunallesta+myös.+Rakastan+sut.
15.09.2022 23:48
Ei+kai+se+auta+kun+alkaa+ilmoittaa+tuosta+ylläpitoon..
15.09.2022 23:41
No+sitten+aletaan+tutustua+ja+sopia+tapaamista.+Vttuako+se+sulle+kuuluu+ketä+me+tunnetaan.
15.09.2022 23:40
Kyllä+se+taas+kohta+humaltuu+niin+ettei+näe+lukemaansa.+Uskomatonta+että+tuollaisia+on+oikeasti+olemassa.
15.09.2022 23:38
Kukaan+ei+halua+sun+kanssa+kirjoitella+tässä+eikä+postissa.+Olet+todella+sekaisin.+Luulin+välillä+että+vitsailet.+Tajusin+vasta+niistä+sairaista+posteistasi+että+sinä+reppana+kuvittelet+että+minä+ja+nalle+ollaan+yks+ihminen+ja+halutaan+sun+kanssa+jotain.+Jätä+jo+rauhaan+meidät.
15.09.2022 23:36
83 / 151