Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
juha.vuorinen
profiilit
juha.vuorinen
juha.vuorinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En tiedä tietävätkö kuinka usein tyttäriensä vanhemmat sitä, että ovatko heidän jälkikasvunsa yleisillä uimarannoilla ilman yläosaa, mutta lainvastaista se ei ole. Ja jos et usko minua, niin kysy joltakulta oikeustieteen professorilta. Vielä kun Helsingin kaupunki on virallisessa tiedotteessaan kertonut, että naisten yläosattomuus yleisillä uimarannoilla on sallittua, niin rinnat paljaina uiminen tai auringonottaminen ei kyllä täytä Hietsunkaan uimarannalla sukupuolisiveettömyyden tunnusmerkkejä. Alaosattomuus ei välttämättä sekään täyttäisi, jos siihen ei liittyisi show-mielessä itsensä esittelyä.
Ja itse ainakin olen nähnyt kesämökillä pikku pojasta saakka, kun naapuristakin naiset ovat menneet saunasta uimaan rinnat paljaina. En koe että se olisi kehitykseeni vaikuttanut kielteisellä tavalla. Vastaavasti en usko siihenkään, että yläosaton nainen hiekkarannalla voisi vahingoittaa nykylasten kehitystä. Kenties vaan rantakulttuuri voi kehittyä täällä Suomessa samaan suuntaan kuin Espanjassa, jossa suuri osa naisista on ilman yläosaa.
05.07.2023 04:34
1 / 1