Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+välii🤣kuka+sinua+tunnistaa+tai+ylipäätänsä+ketään😄kaikki+jutut+on+valheita+niinkauan+ku+joku+todistaa+ne+tosiksi+eikö?❤️
10.09.2022 13:21
Et+kai+taas+ole+tyttökaverisi+seurassa+ottamassa+hirnupiimää🤣❤️
10.09.2022 13:10
Tuskin+saat🤣+jos+olisit+tai+jos+olisin+siellä+saisit+suonijorkkia+achteriin❤️ja+vähän+läpsäytyksiä+byllylle🤣🤣
10.09.2022 12:58
Tomcattin+oli+levy🤣🤣
10.09.2022 12:50
Mullakin+on+cd+llä+noita+vaneja.:)+ootko+kuullu+semmosta+bändiä+kun+blacfoot?+Siinä++oli+alunperin+intiaaniheimosta+soittajia+en+muista+mikä+heimo🤣tosi+hyvä+se+bobcattin+levy.+Sitä+tulee+kuunneltua+polkiessa(polkupyörää)+❤️
10.09.2022 12:47
Mähän+oon+jokapuolella+jatkuvasti🤣nytkin+sinun+takapuolella❤️+siis+astraaliolentona.+Yritän+cointusta+tuntuuko+missään?desinfioit+paikkoja+mitä+ihmettä?+Mitkä+orgiat+siellä+on+ollut?+Mikä.van+halenin+levy?
10.09.2022 12:30
Eikö+tää+muka+näy+tunteissakin?Vieläkö+oot+sängyssä.+❤️?+Mä+tulin+töihin+tossa+puol+kakstoista.+Täällä+tehdään+huoltoa++koneelle.+nyt+ei+pysty+tekeen+muuta+kun+istua.+Eli+ois+hyvää+aikaa+puhua+secsistä+ja+suukapuloista🤣🤣🤣
10.09.2022 12:24
No+ihan+sama+mulle+missä❤️mitäs+teet+?+Vieläkö+oot+kotona?+Kuinka+lähellä+sä+muuten+oikeesti+asut🤣mulle+tuli+tossa+aamulla+deja+vuu+et+mä+oon+nähnyt+sut😄
10.09.2022 12:18
Mitä+mitä+laitoitko+jonkun+oman+jossa+haluat+keskustella?❤️
10.09.2022 12:13
Juhuhuu+huu🤣mitä+panee+kahvia+koneeseen?jöötiä+byllyyn?+Olutta?+Hk+blöötä+pimpinellaan?siemeniä+jugurtti+purkkiin?+Mä+tuun+osoite+oli+se+mällikatu69+B+18?+Ootko+alasti+ja+sängyssä?jalat+valmiiksi+niskan+takana?+Otan+benispumpun+pyöräntarakalle+ja+ajan+sitä+kautta❤️
10.09.2022 08:07
Huomenta❤️Eihän+se+tietenkään+minulle+kuulu+vaikka+oisit+löytänyt+ja+varmasti+ootkin😉mitä+sinne+muuta+?+Aurinko+paistaa+.taitaa+tulla+lämmin+päivö:)täytyy+käydä+pyöräilemässä+lähikaupunkiin.+Iltapäivällä+töihin😔niin++on+oksettava.
10.09.2022 07:53
Vieläkö+oot+hereillä+vai+nukut+Ruususen+unta?Mä+taidan+lähtee+kohti+auringon+laskua+vai+joko+se+on+laskenut🤣hyvää+yötä+pupu❤️
09.09.2022 21:54
Sano+että+kaipaat+sano+että+ainoa+olen+sun.......+ti+di+dii+di+da+ddaa❤️🛀
09.09.2022 20:31
Tulee+välillä+anonyymisti+kirjotettu+kun+en+muista+päivittää🤣joko+oot+saunassa+?+Mikä+lentoyhtiö+oisko+Finnairbus+?vähän+muutin+nimeä+ei+saa+mainostaa+täällä.😉nää+on+hyvii+näät+emojit+ku+pystyy+ilmaseen+tunteita.:))nyt+helpottaa+kun+täällä+saa+istua+.+Eikö+se+vanha+sanonta+mee+niin+että;+istu+istu+kauan+istu+kunnes+perchaus+matanee.;))oli+muuten+upee+ilma+tänään+kun+tulin+tänne+ja+huomenna+pitäis+olla+lämpimämpi+jotain+17+astet.+Sulla+on+tietysti+hiki+muutenkin+heh+heh+ja+hah❤️
09.09.2022 19:59
Kyllä+mä+kirjotin+pitkän+jutun+mut+poistin+sen🤣ja+ette+meinaa+ottaa+fiilinkijuomaa?ihme+naisii😄thor+eikö+sillä+oo+se+kalu+kädessä+millä+moukaroi+paikkoja+pachaks.+Luulis+et+ois+nykyaikana+tehokkaampia+välineitä+superhessuille.❤️
09.09.2022 17:49
Vai+niin🤣🤣
09.09.2022 17:26
Juu+olen+samaa+mieltä+naisen+ruumiista+ja+muodosta❤️nyt+ku+täällä+on+kiire+niim+konekin+päätti+reistailla😄oisko+murffin+laki.🤣ei+kyll+tästä+ylipäästään!+Mitä+sinä+joko+oot+laittanut+pyjaman+päälle+ja+mielielokuvaa+katsomassa+eli+titanikkiä+missä+meinaa+myös+alussa+tyttö+hypätä+jorpakkoon+ja+sankari+di+cabrioone+tulee+juttelemaan+pehmosia.❤️
09.09.2022 17:04
No+hyvä+se+on+ikävä+tuolla+töissäkin+miettiä+et+mitähän+se+pikku+rautahammasteini+tekee❤️ettet+vaan+oot+suuteloa+tekemässä+salkkareide+Ismondin+kanssa🤣🤣🤣noi+ei+vaan.+Nyt+mä+meen+tonne+työpaikalle+kattomaan+itseäni+kaventavasta+peilistä.🤣🤣❤️
09.09.2022 13:31
Nii+sä+tolla+soittelulla+tarkotit+tietysti+et+soitat+kallelle🤣tai+jollekin+miähelle+niinkö?+aattelit+et+nytseppoeppo+tuli+mustikseks.🧸vai+on+raudat+oho+ja+vielä+kerran+oho+sanois+niilo+2.2🤣joo+pilippi+eiks+se+kuollu+vuosi+sitten.+Se+metka+juttu+jos+on+ollut+pitkään+yhessä+ja+toinen+kuolee+niin+toinenkin+saattaa+kuolla+hyvin+nopeasti.❤️
09.09.2022 13:13
Nii+mikä+ai+et+rupeet+heittää+mystist+settii+jossain+vaiheessa😄mä+mitään+vietä+mä+lähen+töihin+tossa+tunnin+sisällä:D+siell+on+tylsää.+Porasko+hammaslääkär+?se+on+yhtä+helvattia+varsinkin+se+ruusuterä+koko+pää+tärisee:))kunigatar+Elisabehtin+kuolema+aina+se+on+yllätys+vaik+ikää+oli+jo+paljon😒huomennakin+ois+työpäivä+voi+jehna❤️
09.09.2022 12:56
11 / 22