No hei❤️jo sulkivat höpötyksemme. Tästä alkaa uusikausi osa 1. Kävin lähikaupungissa siellä on markkinat . Aika hiljasta oli vielä. Aurinko alkaa jo lämmittää:) vieläkö oot sängyssä?😉
Nainen sinusta tulisi hyvää uintiseuraa
4
104
Vastaukset
Nyt vasta huomasin tämän! Piti käydä ihan tarkastamassa että jäikö multa joku huomaamatta kun näin kauan kestää vastaa :D Huh, kaikki hyvin ❤️ Haluisin nähdä mitkä niilot tuolla ylläpidossa on.
Plus laitoit tämän suhteisiin, käyn vain tunteissa.... No onneksi tarkistin sinun kommenttisi...
Eikö tää muka näy tunteissakin?Vieläkö oot sängyssä. ❤️? Mä tulin töihin tossa puol kakstoista. Täällä tehdään huoltoa koneelle. nyt ei pysty tekeen muuta kun istua. Eli ois hyvää aikaa puhua secsistä ja suukapuloista🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371772
- 50808
- 68757
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51443