Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+nehän+on+hulluna+pizzaan.+😄+Täällä+alkoi+muuten+paistaa+aurinko+aika+nätisti.+❤️+Onneksi+laitoin+tänään+sukkanauhat,+hameen+ja+töpötupsut+nännien+päälle.+🌞
15.09.2022 13:28
No+kilpikonnathan+onkin+oikein+osuva+vertauskuva.+:D+Ole+sinä+vaikka+tuotanoin+hmmm+totaaaaa...+Leonardo,+niin+minä+olen+pizza+❤️
15.09.2022 12:58
Johan+oli+puheenaiheen+vaihto+xD+No+ei+ole+mitään+fantasiaa+:D+kunhan+kiusaan.+❤️+Enkä+ole+mikään+pikabanobimu+ja+siihen+hommaan+löydät+varmasti+helpommallakin+tavalla+ehdokkaita.+❤️
15.09.2022 12:37
Eikä!+❤️+No+onneksi+olkoon+nyt+sitten+kannuisälle.+❤️+Pitää+aloittaa+nuorena+ja+takoa+kun+rauta+on+kuumaa+niinhän+sitä+sanotaan.+❤️
15.09.2022 12:21
Ajoin+kyllä+rakkaaaaani.+❤️+Mietinkin+siinä+ajellessani+että+kyllä+elämä+on+ihanaa,+raikkautta+ja+rakkautta+ilmassa,+tuli+sellainen+olo+että+lähden+tästä+kohta+lentoon+ja+lennän+suoraan+sebon+ikkunasta+sisään,+yllättäen+hänet+katselemasta+seksikkäitä+kuvia+nubbi+punaisena.+❤️+Sitten+aloin+laulamaan+baddingin+paratiisi+biisiä+ja+melkein+törmäsin+raksapetterin+kypärään+poikittain++no+mutta+matka+jatkui+silti+vaan+rakaaaaas.+❤️+Ei+tarvitse+kertoa+mitään+ovelta+ovelle+banotarinoita+aivan+varmasti+et+halua+kuulla+niitä+minultakaan+rakaaaas.+❤️
15.09.2022 11:52
Joo+miekii+luulin+tuolloin+et+poikabakteerit+leijailee+ilman+mukana+suoraan+napaan+ja+näin+syntyy+pieniä+pikkuanneleita+virne+naamallaan+kiusaten+poikia+mansikkanamuilla.+❤️+Sinä+jo+selkeästi+kurottelet+sinne+ylähyllylle+missä+se+karkkibussukka+on.+;)+❤️
15.09.2022 11:18
No+totta+hlvetissä+vaadin!+:D+Ihan+niin+kauan+kuin+haluan+ja+mitä+haluan+nih.+:)+❤️+Tuli+tosta+leiristä+mieleen+oma+kuudennen+luokan+kevätreissu+johon+kerättiin+koko+vuosi+rahaa+myymällä+millon+keksiä+millon+anaalitappeja,+no+ei.+Silloin+oli+ensimmäinen+"kunnon+poikaystävä"+samalta+luokalta,+ja+voi+sitä+kiherryksen+määrää+kun+tiekkö+alkoi+olemaan+sellaista+latausta+jo+päällänsä+minkä+takia+tytöt+ja+pojat+EHDOTTOMASTI+nukkuivat+omissa+rakennuksissa,+illan+tullen+sitä+hiivittiin+ulos+pussailemaan+ja+tutkimaan+muurahaisten+elämää.+❤️+Ja+sitten+näin+kolmekymppisenä+sitä+onkin+taantunut+palstalle+pervoilemaan+SEBBoN+kanssa,+aika+hyvin+menee+mutta+menkööt.+❤️+Rakkaussepponi+siellä+rakastellaan+jo.+❤️
15.09.2022 10:59
xD+Voi+sinua,+tuollainen+taakka+annettu+kannettavaksi+noin+pienestä+asti,+kun+sinä+haluisit+vaan+gaggia+housuun+mutta+aina+joku+vaatimassa+suuteloa+:D+❤️+Itsehän+en+ikinä+vaadi+mitään+ei+jotenkin+ole+sillä+tavalla+luonteenomaista+tiäksä+niinku.+:)+❤️❤️+Houkutuksia+houkutuksia+❤️
15.09.2022 10:23
Kyyyllä+niitä+pakkoavioliittojakin+on,+kehitysmaissa+tosin+ehkä+yleisempää.+Ja+sitten+byrokraattisia+avioliittoja,+niin+ja+sitten+niitä+järjestettyjä+avioliittoja,+ja+onneksi+on+rakkausavioliittoja+ja+avoliittoja!+❤️+Ja+näissä+missään+vaihtoehdon+ollessa+kyseessä+kannata+ihan+kauheasti+palstalla+rötväillä..+Tämmönen+faktapläjjäys+tähän+välliin.+❤️+Harvemmin+täällä+asiakkaat+henk.koht+käy.+Myö+mennään+niille.+;)+Imurikauppias+kun+olen+❤️+Mikäs+rakkauden+suurlähettiläs+sinä+olet?
15.09.2022 09:37
Ei+se+naimisissa+ollut,+isäpuoli+ja+taisi+olla+kihloissa+entisensä+kanssa.+Ja+mikäs+siinä+vaikka+olisikin.+Kihloihin+usein+mennään+omasta+halusta+ja+lapset+on+siunaus+aina...❤️+Vai+mitä+sanoo+herra+siellä.❤️
15.09.2022 09:09
Niin+meinasit+että+kävin+kylmäsä+suihkusa+koska+sinua+ajattelin+😉+No+tällä+kertaa+kävin+ihan+koska+väsytti+herätessä.+😂❤️+Kolmeen+asti+tänäänkin+palstailemassa,+jotain+sivussa+tehden,+kuten+lähes+joka+päivä.😂++Älä+huoli,+saan+kyllä+töitäkin+tehtyä.+Saatko+itse?+❤️
15.09.2022 08:21
Itsekin+tuli+nukuttua+jotenkin+huonosti,+ja+ennen+herätyskellon+soimista+näin+unta+että+olin+miespuolinen+Hulk+ja+maalasin+itseäni+peilin+edessä+vihreäksi+kun+ei+muuten+onnistunut.+😂+Mitäköhän+analyysia+tuosta+voisi+vetää+🤔+Kahvit+juotu+ja+ihan+kohta+liikenteeseen.+Käyn+paikassa+ja+sitten+töihin.+❤️+Milloin+en+ajattelisi+sinua+secsuaalisesti.+🤔
15.09.2022 07:46
Huomenta!+❤️+Kyllä+teki+kylmä+suihku+hyvää+heti+aamusta,+ajatus+kulkee+paremmin.+Nukuitko+hyvin,+huonosti,+minusta+unia+nähden?
15.09.2022 07:00
No+juuri+niin.+:D+Juuri+aloin+haukottelemaan+eli+sisäinen+kello+ilmoittelee.+❤️+Hyvää+yötä+rakkaus+❤️
14.09.2022 21:22
No+siitä+tämä+kirjoittelu+lähti+kun+tulit+jokaiseen+minun+aloitukseen+horisemaan.+:D+Ja+se+rantajuttu+oli+sitten+ihan+tarkoituksellisen+tunnisteellisesti+tehty,+en+tiedä,+aika+hämärä+juttu.+:D❤️+Ja+sinun+kanssa+meillä+vissiin+niitä+"hoiii+sie"+juttuja,+vai+oliko+:D+❤️
14.09.2022 21:07
Arvasin+että+sanot+noin+:D+❤️+Voihan+utuiset+katseet+sinua+mussuinen.+❤️+No+mutta+hyvä+tietää.+Ja+jokin+kemiahan+tässä+meillä+on+keskustellessa,+tuntitolkulla+jauhetaan+paschkaa+into+ja+annelit+piukeena.+❤️
14.09.2022 20:51
Juu+kaikenlaista+mahtuu+parisuhdehistoriaan.+Enimmäkseen+hyvää+kuitenkin,+asiat+nyt+vaan+tuppaa+menemään+niin+kuin+on+tarkoitettu+ja+sillä+sibuli.+❤️+Pitäisi+uudelleenohjelmoida+aivot,+on+vaan+niin+stanan+itsepäiset+että+vaikeeta+on.+:D+Mistäs+sinä+tiedät+olenko+minkä+näköinen?+;)+Ja+turha+nyt+sanoa+annelista+mitään.+:D
14.09.2022 20:36
No+tavallisuuskin+voi+joskus+olla+"erikoista",+ei+näistä+mielenmaailmoista+aina+ota+selvää+katsos.+❤️+Olen+sinkku+koska+ei+oikein+riitä+mielenkiinto+treffailuun,+kyllä+sitä+joskus+on+innostunut+että+noniiin+katsotaas+ihan+avoin+mielin+tämä+homma!+Mutta+lopulta+tulee+aina+"tonnin+seteli"+mentaliteetti.+:D+Kun+kaikki+pitäis+olla+jokseenkin+kohdillaan,+ihan+niitä+fysiologisia+ominaisuuksia+myöten,+mitään+täydellistä+halua+tai+vaadi+kuitenkaan,+en+sitä+ole+itsekään.+❤️+Mutta+mutta,+mikäs+se+sinulla+tökkii+sitten+kun+täällä+olet?+:D
14.09.2022 20:17
Sinkku+olen,+tietenkin.+:)+Kuinka+moni+varattu+palstalla+aikaansa+viettäisi+oikeasti?+❤️+Kyllä+minä+sinun+luo+joskus+tulenkin,+se+on+ihan+varma,+juuri+silloin+kun+ne+tähdet+on+oikeassa+asennossa+niin+BOING+täältä+tullaan.+❤️+En+katso+salkkareita+en+kestä+nähdä+sambottia.+❤️+Katotko+itse?+:D
14.09.2022 19:54
Joo+muistan+myös+jotain+bussigagga+hommeleita+joskus+ollut.+:D+Niillä+toimittajilla+vai+mitä+nyt+olivatkaan.+:D+No+en+muistanut+katsoa+uutisia,+mut+onhan+tosta+hoitajien+touhusta+uutisoitu+jo+monta+päivää,+kaikki+sympatia+heille+hoitajille+siis.+Äärimmäisen+rankkaa+duunia+ja+nykyään+vaarallistakin,+eräs+hyvin+läheinen+tuota+työtä+tekee+ja+ei+yksi+eikä+kaksi+kertaa+kun+on+kiinni+käyty.+Pitäisi+nousta+kunnolla+barrikaadeille+bacarat+baljaana!+Ja+lopettaa+se+nöyristely.+Voiii+mussu+no+sinähän+olet+reipas+❤️+Varmaan+on+pari+kertaa+tehnyt+mieli+mennä+hermosauhuille+kun+ollaan+juteltu.+:D+❤️+On+muuten+aika+romanttinen+ilta,+tai+voisi+olla+tiäksä.❤️+Vähän+kynttilöitä+ja+suuteloa,+sinulla+speedot+ja+minulla+ne+valkoiset+stringit+;)+❤️
14.09.2022 19:32
11 / 19