Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toi noi ja toi noi. :D Ei, minä en harrasta secsuaalia. ❤️ Pitäisi kyllä, mutta niin noh toinoi ja näin. ;) Vai tuollaisia unia! Okei analysoidaan vähän, eli jonkinlainen baseball kasvosuoja kuvastaa ehkä sitä, ettet ole varma minkä näköinen olen, tai ehkä jollain tasolla oletkin, mutta alitajuntasi ei osaa vielä yhdistää sitä kaikkea. ;) Persceposket paljaana kuitenkin, eli olet omaksunut sen tiedon, että perce on hyvä. :D ❤️ Joo ihan selkeästi seurustellaan, tämän kiihkeämpää palstasuhdetta saa hakea! Ei ihan heti näin vinksahtanutta ihmissuhdetta löydy, ei vaikka yrittäisi. xD Sinä senkin omapikku jänishousuni.❤️
25.09.2022 16:50
Harrastatko sinä secsuaalia ollenkaan? Tuli vaan mieleen. ;) Siis muiden kuin pelkästään itsesi kanssa... :D Juu mennään kansalaisopistoon, opiskellaan vaikka sitä epsanjaa. ❤️ Hieno maa eikös sieltä tule pizzat ja pidän heidän kansallistanssistaan siitä letkajenkasta! Wow! Joo! Ja sitten kun osataan sanoa eepsanjaksi että kyllä kyllä jne, niin sitten voidaan mennä yhdessä käymään siellä! JIPII! Ainakin käydään pääkaupungissa Real Madridissa, vähän niinkuin se squashjoukkue epsanjalainen hyvin menestynyt jee! ❤️ Häämatka! Oih! Ihanaa kiitos rakas kun kysyit, tätä odotinkin! ❤️
;)
25.09.2022 16:03
Sinä kuulostat rakas ihan, iiiiihan, arvaatko jo... SIIS AIVAN tuolta... Odotas... Siis ihan prikulleen tuolta itävaltalaiselta syöksylaskijalta Herr Mann Wurstilta! ❤️ Hänhän oli syöksyilyn pioneereja jo 1970- luvulla, nimittäin hän keksi että alasti syöksyessä ja ilman karvoja, kliimaksiin pääsee jo verrattain hyvinkin nopeasti. Herr Mannia tosin vaivasi tuulessa vallattomasti lepattava lercci joka toi omat vaikeutensa suorituksiin, toisinsanoen lercci tuppasi osumaan ohi kiitäessään puihin, ja lopulta se irtosikin kokonaan ja lensi suoraan itävaltalaisen suurlähettilään suuhun. Mutta asiaan! Lounas syöty rakkaani ja pyykit laitettu pyörimään, seuraavaksi otan Mars jäätelöpatukan ja istun katsomaan myös jotain elokuvaa. ❤️ Tai dokumenttia. ❤️
25.09.2022 13:55
Noh noh antaa kaikkien kukkien kukkia. ;) ❤️ Kun ei pahaa muille tee. Arvaa keneltä sinä kuulostat? Hihihiihihihihihihihiihihihihihiihihihihiihihihihiihhiih hahahahahahaaha hihihihihihihihihihihi. ❤️ Minä alan laittautumaan on sunnuntailounaan aika kohta. Pusiii pusiiii rakas mussukka oijoijoi sinä senkin lerccilate. ❤️ Palataan! ❤️
25.09.2022 10:48
Saat jättää vetskarin auki, voit piirtää nubbiin hymynaaman niin ei säikäytä sitten niin kauheasti. ❤️ Pilkkihaalarit päällä tulen ja 2m ⌀ sombrero päässä truuttailemaan hyvin epävireisesti akkunasi alle. ❤️ Mutta kaiken sen alla on jotain mielenkiintoista, olen kuin sipuli joka pitää kuoria. Ja mitä lähemmäs ydintä pääset sitä enemmän alkaa itkettämään. :D
25.09.2022 10:00
No sitten kyllä käytät kauluspaitaa ja puvunhousuja kun tulet hiihtomaski päällä ja "Tätähän sä oot halunnut tiäks" xD Hhaahahah. ❤️ Stetsonia saat pitää, minä ostan myös sombreron ja mahdollisesti myös trumpetin ja tulen ikkunasi alle pitämään serenadia. ❤️
25.09.2022 09:31
Nahkatakin?! :D Juu ei miehellä ehijeijeijei. Ellet sitten ole sen tyylinen ja sitten valitettavasti ollaan hyvin kaukana toisistamme. :D❤️ Älä selitä siellä. Mutta joo takeissa melko olennaista rakas on se sovittelu, joten älä selitä siinäkään. :D Kiinnostaako sua oikeasti minkä värisistä takeista mä pidän haha, joo joo. Hameita käytän kun käytän, kesällä enempi. En ala palelluttamaan itseäni miesten takia. ;) On täällä kauppoja jos jonkinlaisia, tosin tilaan netistä yleensä. ❤️ Käytätkö kauluspaitaa usein? Mun mielestä pitäis, ja ne suorat housut, ja tukka mahdollisimman lyhyeksi. ❤️ ❤️ ❤️
25.09.2022 09:04
Huomenta isopallero ❤️ Taas on tulossa upea päivä! Laitan kahvin tulille ja vähän tiskaan, pyykkiäkin pitäis pestä, ja sitten mieli halajais ostamaan syystakin. ❤️ Onko sulla syystakki minkä värinen ja millainen? :D
25.09.2022 08:24
Ei voi. Toki jos on läheisriippuvainen tai muuten psyyke "herkillä" saattaa tuollainenkin olla mahdollista. Terveessä ja ns. oikeassa rakkaudessa on kyse paljon muustakin kuin kirjoitustavasta, ja ulkonäkö kuuluu oleellisesti siihen kokonaisuuteen, jos siis kyse romanttisesta rakkaudesta, vaikka ei tärkein seikka olekaan.
25.09.2022 08:16
Teen unissani sinulle perusteellisen rauhastutkimuksen plastiikkinyrkillä ❤️ Ja sitten halaillaan ja kuiskutellaan salaisia juttuja toisillemme. ;) tiäksä, taidat tietää. ❤️ Hyvää yötä rakas sukkulasebbo. ❤️
24.09.2022 21:05
Kyllä se kannattaa jo alkaa käymään rauhastutkimuksissa, käsittääkseni siinä joutuu menemään kontilleen toimenpidepöydälle ja aunukceen työnnetään vähän sellainen 1700-luvun kidutusvälinettä muistuttava "rauhaisenrepijä" nimeltään oleva instrumentti, se laitetaan sisälle ja sitten pyydetään koko henkilökunta vinssaamaan sitä auki. ❤️ Eli lähestulkoon kivutonta.❤️ Minkä näköiset mun nivuset?! Aivan ihanat 💋
24.09.2022 20:40
😂😂😂 Yhtä pimeä kuin sinä. Mutta tiesitkö että tuo on aika yleistä nykyään, täytyy ihan rehellisyyden nimissä sanoa että vähän kattoisin alta kulmien jos IKINÄ kukaan mies tuota haluais. ❤️😂 Eli joo mielummin toistepäin. ❤️ Ihana osoite sinulla❤️ Sanon taxikuskille tuon. 😘
24.09.2022 20:19
Juuri tulin suihkusta. ❤️ Ostin mekkoja, hameita, tämän https://www.punainenkuu.fi/Easy-Strap-On-Set-85 sinua varten. ❤️ Anna sun osoite täältä tullaan rakas. ❤️
24.09.2022 19:47
Ihan oli mukavata. ❤️ Kotona jo. Meinaatko olla koko illan kotona itse? Oon tulossa sinne nyt 😎
24.09.2022 19:22
Haipatihaiii! Hyvin lähtenyt lauantai rullaamaan? 😊
24.09.2022 18:36
Palaillaan heipotiheiiii. ❤️❤️❤️
24.09.2022 10:26
No sinä olet mehukattimies niin. ❤️ Ei siellä etelässä varmaan koko päivää mene, kunhan käydään paikoissa. :) Elä ole mustis ;) ❤️
24.09.2022 10:06
En mene yksin. ❤️ Tottakai näin sinusta unta, olimme kauniilla Fernando de Noronhan saarella, ratsastit delfiinillä ja huusit "Kato mua kato mua! Osaan ilman käsiä!" Minä sanoin
"Nonniii oiii ku hienosti varo ettei käy hassusti". Yhtäkkiä nousit vedestä kuin AQUAMÄÄNI rintakehä auringossa sädehtien ja tulit suoraan minun aurinkoni eteen kun yritän ottaa rajatonta rusketusta bacaroille joten sanoin " Hei! POIS SIITÄ AURINGON EDESTÄ!! Mene vaikka bungalowwiin siitä hihhuloimasta! Ala mennä nyt!" Sinä sanoit "Älä nyt kulta hei! Kato minkä löysin tuolta merenpohjasta kun delfiini yritti käyttää minua hyväksi." Ja kädessäsi oli mitä upein ja kookkain (ei se) HELMI. Ja siitä juostiinkin yhdessä onnellisina harrastamaan sitä kaikkein kauneinta lähimpää puulajiketta vasten. ❤️
24.09.2022 09:37
No huomenta onks sulla joku ongelma häh?!
xD No ei❤️ Ihan hyvin tuli nukuttua ja keli on mieletön.❤️ Suunnistan tänään tuonne etelään päin, sen kummemmin yksityiskojtiin menemättä. :) Onko duunipäivä tänään?
24.09.2022 08:53
Hyvää yötä rakas saippuasebBoooo. ❤️
23.09.2022 20:58
2 / 19