Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. kun sellaisen kohtelun kohteeksi olet joutunut.

Ja en minäkään mikään kummajaista ihmeellisempi ole,mutta olen sattunut löytämään sopivan kannen vakkaani.

Aivan normaalia perhehuolia meilläkin on ollut ja tulee varmaan olemaan.
    Onneksi tasa-arvoasiat ovat aina olleet
    ns.itsestäänselvyyksiä samoinkuin oma privaatti elämä johon molemmilla on samat mahdollisuudet. Sielläkään ei lasketa kuinka paljon toinen sitä "etuutta"käyttää.
    Yhteistä aikaa on kyllä aivan riittävästi ja hyvin henkisellä tasolla synkkaa edelleen.

ps.Ehkä minäkin enemmän suhteeseen annan(panostan) tunteita,ainakin toivon niin,mutta on siihen hyvä syykin,olen edelleen vaimoni pauloissa ja hän ne(tunteet) kyllä ansaitsee.Lisäksi hänellä äitinä on aina ollut kodin arjessa se isompi käytännön vastuu ja olen silti päässyt nauttimaan hänestä puolisona,vaikka tilanne on ollut se,mitä lapsiperheessä yleensä on,siis työtä,työtä,valvottuja öitä,vastoinkäymisiä ja myös uhrauksia ym.ym.

jk.Sen voin kyllä lohdutuksena todeta,että ainakin meillä ikäääntyminen on tuonut enemmän harmoniaa arkeen,kun 'pakollisest' asiat ovat järjestyksessä ja aikaa kahdenkeskiseen elämään on jäänyt enemmän.
    Nyt jo toinen viikko menossa,että kaikki lapset ovat arkipäivät hiukan "sivummalla"ja ollaan 'vain' viikonloppuvanhempia kahdelle nuorimmalle.
  2. todella "salainen agentti",niin mitäs liian paljastavaa siinä on,jos ammattinsa anonyyminä julki tuo.

Eipä tässä elämäsä kai sen ihmeellisempää ole,mitä tekee,tai on tehnyt vai onko vallan työelämän ulkopuolella.Sielläkin voi aivan hyvin ansaita kaiken arvonannon vaikkapa toimimalla kotiäitinä/isänä,kolmannen sektorin töissä tms.

Sehän tässä on mukavaa,että kukin ottaa tai ei ota,osaa ketjuun johon haluaa tai ei halua.

Molemmat ovat yhtä oikein.
  3. tuon,uuniikin(luulen tai kuvittelen niin)tilanteen voisi kiteyttää sanoiksi.(suuntaan ajatukseni maalarinaiseen)

Se saattaisi olla aivan hyvin tuo kuvaamasi fiilis jonka tuntee joskus "uuden"tilanteen kohdatessa,mutta kuitenkin muutaman kerran tilanne on niin voimakkaan "tosi,uusinta" että olen suorastaan pysähtynyt kelaamaan,voiko olla aiemmin vastaavaa "kohtaa"elämässä,jolla tilanteen saisi selittymään.

Kyse ei kuitenkaan ole sellaisesta tunteesta,että mitäänsanomattoman pieni "vihje" tai ehkä kuvaavammin,"ärsyke"saa jonkin asian tuntumaan aivan yhtä selvältä ja varmalta,kuin kyse olisi jostain perinpohjin aiemmin selvitetyn"totuuden/tiedon aikaansaamasta varmuudesta.
    "Eletty kohta"on yleensä ollut aivan konkreettinen tekeminen ja 'sen' jossain vaiheessa, tulee "uusinta"eteen aivan totena, totaalisen identtinen tilanne,joka on(olisi)jo eletty,vaikka tiedän ettei niin voi olla.

Koskaan en ole onnistunut löytämään mitään selitystä,mistä saattaisi olla kyse.
    En kuitenkaan usko silloinkaan mihinkään"ennalta johdettuun"vaan lopuksi totean,että tapaus on vain niitä asioita,johon en vastusta löydä.
    Ja asia ei sen enemmin mieltäni vaivaa,mutta jos tilanteessa on ollut joku toinen henkilö,olen kyllä sanonut, missä kohtaa "uusintaa" elin.

Ja sitten karrikointini luolan suulle muuttamisesta.
    Kaipa otin kehitykseen "hieman"pelivaraa,koska itsekin maalaistalon naapurissa kasvaneena olen nähnyt kehityksen vauhdin ja sen rauhallisen ja kiireettömän,vaikkakin työntäyteisen ajan muutoksen nykyiseen pyrokraattiseen torppariasemaan Eu.n isännöimässä yhteiskunnassa.

Näin jo työelämästä irtantuneena on tullut entistä selvemmäksi,että ennen keräilisin oravannakoja,kuin eläisin 'siinä'kuuluisassa pyörässä.
    No,tämäkin on sarjaa,mielikuvat/fantasia