Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. oo,vaan ylläpito vaatii ketjuun jotain älynväläystä,tai poistaa koko ketjun.

Siis lähellä punaista korttia,vaan se pieni kellerrys antaa vielä yrittää.
    Tää on niin taivahan tosi.
  2. sulla toinen ääni kellossa,jos kuvitteelisesti Lontoon poliisi olisi ampunut(teloittanut)vaimosi tai lapsesi,niinkuin Brssilialaisen 27v.sähkömiehen.

Ei ole koskaan edes viranomaisen oikeus ottaa oikeutta omiin käsiin.

Ja selitys,että terrotistiksi epäilty,jos siis vielä sattuisi olemaan terroristi,ehtisi laukaista pomminsa jos olisi tajuissaan,tuntuu aivan heppoiselta selitykseltä.Varmasti on yhtä todennäköistä,että pommi laukaistaan joko ampumalla(poliisin luodit) tai siinä vaiheessa,kun takaa-ajettu huomaa olevansa "ansassa".

Minä väitän,että poliisien toimintaa on ohjannut ko.tapauksessa oma pelko sekä osittain viha aikaisemmasta terroriteosta.
    Kosto vain osui syyttömään henkilöön.

Kaukaa haet vertausta(Pohjois-Korea)vaan vertaa mieluumin vaikka naapuriimme Ruotsiin.Silloin ollaan suurinpiirtein lähempänä omia olosuhteita.