Juttelen chatissa lähes päivittäin ja keskustelen erilaisten ihmisten kanssa. Usein olen päätynyt juttelemaan naimisissa olevan miehen kanssa, joka kertoo olevansa onnellisesti naimisissa ja rakastavansa vaimoaan. Saatan jutella useana päivänä saman tyypin kanssa ja pikkuhiljaa puheet sitten kuitenkin alkavat kääntyä salarakkaan etsimiseen. Onko ukkomiehillä jokin outo vikittelykeino, ensin kerrotaan loistavasta avioliitosta ja sitten seuraavaksi ollaankin kovasti hakemassa salarakasta. Ja vaikka kuinka kerron, että en sekoa ukkomiehiin, niin sinnikkäästi vaan esityksiään tekevät. Vaikka naimisissa ovatkin yllättävän helposti heittävät puhelinnumeronsa ruutuun, täytyy ihmetellä kuinka rohkeita ja pelle pelottomia ovat.
Mikä ukkomiehiä vaivaa??
15
1824
Vastaukset
ukkomiehiä se,ettei oman vaimon "käyttöohjeet" ole enää tallessa.
Tehdään vanhasta muistista sinne päin ja ihmetellään kun ei homma toimi.
Ps.koskas se naisen"ei"olis miehelle tarkoittanut sen kummempaa.
Sen sijaan pieni miehen vähättely riittää siihen oikein hyvin.- Miehen perusvirekö
Miehiä on eri tyyppisiä, niinkuin on meitä naisiakin. Oma mieheni kertoo olevansa uskollista tyyppiä, mutta olen satavarma, että kun tilaisuus tulee niin menee... ja on varmaan mennytkin. Parinkymmenen avioliittovuoden jälkeen en enää ole niin huolissani, menköön jos on mennäkseen. Itse olen meidän suhteessa kuitenkin se vahvempi astia, ja tiedän että mieheni on melko heikoilla ilman minua. Itse pärjään ilman häntäkin.
- parisuhde lopussa!?
Eikö pysyvän parisuhteen yksi tärkeimpiä kulmakiviä ole turvallinen seksi? Entäs sitten, jos miehesi tuo sinulle tuliaisiksi taudin? Vieläkö sinulle on sen jälkeen samantekevää, missä miehesi pyörii?
- toisinkin päin
parisuhde lopussa!? kirjoitti:
Eikö pysyvän parisuhteen yksi tärkeimpiä kulmakiviä ole turvallinen seksi? Entäs sitten, jos miehesi tuo sinulle tuliaisiksi taudin? Vieläkö sinulle on sen jälkeen samantekevää, missä miehesi pyörii?
vai kuinka?
- muuttanut muotoaan
parisuhde lopussa!? kirjoitti:
Voi, tähän olen päätynyt yksinkertaisesti siitä syystä, että haluan säästää oman energiani muuhun kuin mieheni menemisien miettimiseen. Olen aikani surrut, itkenyt, odottanut, jossain vaiheessa kaikki muuttui samantekeväksi. Uskon kuitenkin, että ongelma on enemmän mieheni kuin minun. Itse en salarakkaita harrasta, enkä usko miehenikään mitään vakituisia suhteita harrastavan. Humalapäissään tuskin pystyy vierasta naista vastustamaan. Hän matkustaa puolet vuodesta ulkomailla, ja olenkin sanonut, että samantekevää mitä puuhaa, kun ei tee sitä meidän pikkukaupungissamme eikä tuo minulle tauteja. Itse elän omaa elämääni ja otan ilolla vastaan joka kuukausi hänen melkoisen ison tilipussinsa! Ehkä se onkin se tätä parisuhdetta koossa pitävä voima! Rakkaus on ehkä kuollut - tai muuttanut muotoaan - muttei parisuhde. Sitäpaitsi, meillä on joskus oikein kivaakin, silloin kun yhdessä rakennetaan tai puuhaillaan jotain.
- qummamuzzi
Oikeassa olet. Työkaveriani työpaikan miehet kiusasivat sen takia että työkaverin miehellä oli firman tytäryhtiö Virossa. Varmaan käy miehes vieraissa kun menee Viroon, oli heidän viestinsä. "Höh, käyköön vaan, tarpeeseensa saa", tuumasi työkaverini. Olivat äijät noloja, kun kiusaaminen ei tepsinyt.
- Ei koskaan salarakkaaksi
Juttelen chatissa lähes päivittäin ja keskustelen erilaisten ihmisten kanssa. Usein olen päätynyt juttelemaan naimisissa olevan naisen kanssa, joka kertoo olevansa onnellisesti naimisissa ja rakastavansa miestään. Saatan jutella useana päivänä saman tyypin kanssa ja pikkuhiljaa puheet sitten kuitenkin alkavat kääntyä salarakkaan etsimiseen. Onko naisilla jokin outo vikittelykeino, ensin kerrotaan loistavasta avioliitosta ja sitten seuraavaksi ollaankin kovasti hakemassa salarakasta. Ja vaikka kuinka kerron, että en sekoa naimisissaoleviin, niin sinnikkäästi vaan esityksiään tekevät. Vaikka naimisissa ovatkin yllättävän helposti heittävät puhelinnumeronsa ruutuun, täytyy ihmetellä kuinka rohkeita ja pelle pelottomia ovat.
- Ei koskaan salarakkaaksi
Ja kaiken lisäksi vielä minun nimissäni,, jos laitaat toisen tekstiä,,, niin uskalla keksiä itsellesi oma nimimerkki!!!
- tarkoitti,
Ei koskaan salarakkaaksi kirjoitti:
Ja kaiken lisäksi vielä minun nimissäni,, jos laitaat toisen tekstiä,,, niin uskalla keksiä itsellesi oma nimimerkki!!!
että, pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
- RWBK
Voi vain ihmetellä minkälaista saastaa itse kirjoitat. Siis päivittäin...siis ukkomiehille...
- friikki k
Eukkoja on kourallinen ja kieputtavat ja pitävät hauskaa ukkojen kustannuksella. Ei yksinkertaisesti muna kiinnosta. Ei se ihme ole kun haetaan Virosta apuja.
- monta tapaa pettää
vai rakkautta?Niin kyllä tuntisin itseni hyväksikäyttäjäksi joe eläsin vaan ison tilipussin takia toisen kanssa ja olisin välinpitämätön.
- pyrit
lirkuttelemaan ukkomiesten kanssa? Onko sinulla joku itsetunto-ongelma?
- Sama laivaristeilyillä,
ensin äijä näyttää kuvis vaimostaan ja lapsistaan ja myöhemmässä vaiheessa jättää pöydälle "käyntikortin" = hyttinsä extra-avaimen....
- Jermu
Ei tulis mieleenkään jättää jollekkin tuntemattomalle ihmiselle hyvin vara-avainta. Perskeles, mitä luusereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082595
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471765Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461367Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3351273Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3441237Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241141Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571103Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13972- 55966
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21873