Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. on taivaalla.

Joillain onnekkailla vanhoilla myös ihka omia iltatähtiä,vaan ei mulla raukalla ja se on taas enemmän vaimosta kiinni,sen tähen omistus.
  2. Vastata ymmärrettävästi,mutta yritän.

Käsitin sepän kirjoituksesta että hän tarkoitti esimerkkinä nälkää syyksi varastamiseen tai vaihtoehtoisesti seksin puutetta oikeutuksena pettämiseen.

Hänen kirjoituksensa alle, kirjoitin vain seksin puutumisesta pettämisen syyksi,ja sen omassa suhteessa en katso olevan riittävä syy pettämiseen.
    No ilmeisesti se olisi saanut jäädä pelkästään siihen,mutta luonteeni ja tapani kirjoittaa kuitenkin sai minut kertomaan ja kylläkin omakohtaisen kokemuksen kautta, ja joita 30-vuoteen on tietysti mahtunut montakin eri versiota.
    (olinko oikeassa,että tämä sai v-mäisen tunteen pintaan?)Se siitä,mutta koetan oppia.

Tätä nälkään varastamista en katsonut aiheelliseksi kommentoida,koska pidän niitä niin eritason asioina.
    Koska kuitenkin sitä kysyt,niin vastaa.Hyväksyn määrätyissä oloissa varastamisen oikeutetuksi toiminnaksi ja olisin myös itse joko oman tai vieläpä riittävän huonokuntoisen nälkäänäkevän puolesta sen tekemään.

Tuohon omaaan seksielämään voin sanoa että ei rakastelu ole meillä mitään harvinaista herkkua.

Lisäksi vaimon valinnat jätän hänen tehtäväkseen,mutta kyllä lähes 100-varmasti uskon,että ensin hän jättää minut syystä tai toisesta ennenkuin pettämällä sen tekisi.

Lopuksi, eipä mitään pahaa ole tunteiden esiin tuomisessa.
    Parempi ettet jättänyt sanomatta ja sitä myöden seuraukset olleen vaikeammat saada hoidettua aikuisesti pois hiertämästä mieltä.Sanottu ja selvitetty asia on usein hyödyllinen muisto alitajunnassa.Joten virtuaali kättä tarjoan sovinnon sinettinä.
  3. En halua pilata tunnelmaasi näillä sinun sanomillasi neuvoillani.
    Itse kyllä edustan vain yhtä omaa mielipidettä,enkä ole sitä koskaan mielestäni kenellekään oppina tyrkyttänyt.
    Ja jos mielestäsi siihen olen sorunut,niin ehdoitta ja nöyrästi pyydän anteeksi sinulta sekä muilta joita olen loukannut.

Sitten vastaukseni kysymykseesi.
    Ruokaa ja seksin puutetta en aseta samalle viivalle,vaan pidin sepän vertausta,niinkuin hänkin vain esimerkkinä tilanteesta jossa kukin hyväksyy ruuan varastamisen tai vaihtoehtoisesti seksin puutteen parisuheessa hyväksytyksi syyksi pettämiseen.

Seksin puutetta en omalta kohdalta omassa suhteessani hyväksy syyksi pettämiseen.Vaikka se loppuisi kokonaan.Olen ollut 30-vuotta saman puolison kanssa yhdessä ja olen niin monessa muussa suhteessa häneen kasvanut kiinni,että seksielämän loppuminen ei saisi minua hänestä luopumaan.Se on vain yksi vaikkakin tärkeä osa parisuhdetta,mutta kyllä lojaalisuus muiden yhteisten tunteiden ja asioiden suhteen ajaa seksin edelle.
    Uskon tuntevani vaimonikin siksi hyvin,että jos minun mieskunto loppuisi,niin voisin luottaa hänen lojaalisuuteensa.
    Hän on sen osoittanut yli kahden vuoden vakavan sairasteluni aikana.Häneellä olisi ollut ns,täysi oikeutus jättää myötäeläminen sikseen ja ottaa kamat matkaan ja poistua helpompaan elämään.Kaikestaan olen sairastanut kahdeksan vuotta ja siihen aikaan on mahtunut paljon muitakin huonoja jaksoja kuin mainitsemani kaksi vuotta.
    Uskon kappaleeksi en tätäkään tyrkytä,mutta epärehelliseksi en itseäni kyllä luonnehdi.

Keskustelu kyllä kelpaa enkä ota pientä tunnepurkaustasi minään loukkauksena,sillä mielipiteen vaihtoon kuuluu myös tuntemasi tunteet,ne ovat myös monen asian summa,eikä niitä siksi tarvitse sen paremmin selittää.
  4. yhtä huono käsiala.
  5. ostamatta tätä,digiboxia.

Vai pitääkö oikein resepti kirjoittaa,että on pakko se hankkia.

jk.Toivottovasti et'pakoita'minua niin tekemään.